Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Anna281 la Simpatie.ro
 | Femeie 25 ani Iasi cauta Barbat 25 - 44 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Salut ! Am un Fiat 850 din '66.L-am cumparat in toamna, dar n-am prea apucat sa umblu cu el din cauza ca mi s-a spart radiatorul (era infundat complet de rugina si nu mi-am dat seama).Dupa ce am reusit sa gasesc unul pe la dezmembrari (am cautat o saptamana) si l-am pus, a inceput sa faca probleme ambreiajul si am lasat-o peste iarna asha , neavand bani si timp sa ma ocup.
Problema este urmatoarea : pe langa scaderea turatziei motorului la apasarea pedalei de ambreiaj (clar este vorba de rulmentul de presiune), cand se incalzeste motorul (aprox 7-8 minute), incepe sa intre din ce in ce mai greu in viteze (cu niste sunete infioratoare si multa fortza manuala).De asemenea cand am schimbat o roata din spate am observat ca la relanti, scoasa din viteza ,ea se invarte.Plus ca la urcarea pantelor de-abia trage.Demaraj la plecarea de pe loc ...nu exista.trebuie sa o turez mult si sa eliberez ambreiajul foarte incet.Am incercat sa mai strang cablul de ambreiaj ...ceea ce mi-a dat mai mult imp ...pna la incalzirea motorului cand apar din nou aceleasi probleme.Concluzia mea si a pritenilor este ca de vina sunt discul , placa si rulmentul de presiune pe care as vrea sa ale schimb.
Cred ca mai gasesc la dezmembrari, dar mi s-a cerut pe ele 600 de mii , ceea ce mi se pare cam mult avand in vedere ca nu le pot proba acolo.
Daca ma putetzi ajuta cumva raman vesnic recunoscator.
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
razvan80ro
Membru
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 84
|
|
E adevarat, la orice masina scoasa din viteza si ridicata pe cric rotile se invart, una intr-un sens si cealalta in sens invers. Radiatoare am 3 te puteam ajuta eu. Sute de grame de rugina si mizerie am scos si eu din orice motor am desfacut, e clar ca o cantitate insemnata se afla si in radiator.
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Alte piese mai ai?Sau de unde as putea face rost ca sa imi rezaolv problema
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
Fiat Master
Membru avansat
 Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 182
|
|
dar cablul de ambreiaj e reglat ca la carte? timoneria de comanda e in regula?
_______________________________________ VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL All rear engine cars rule!
|
|
pus acum 20 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
 Din: Brasov
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 328
|
|
da jos tabla de la cutia de viteze si incearca sa vezi placa de presiune si discul in ce stadiu se afla inainte de a demonta totul
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Pt. FIat Master : cablul e reglat ca lacarte in sensul ca am tot strans la el si a masina a mers din mai bine...dar la fel face cand se incalzeste motorul.
Pt ovidiupay : rulmentul sigur e dus,deci trebuie demontata,dar vreau sa fiu pregatit pt ce e mai rau.Am gasit intr-un loc unde reconditioneaza discul, placa si volanta,dar e cam scump (1500000).Prefer sa le iau noi sau bune dc le gasesc si sa fac treaba ca lumea.Adica vreau sa fiu sigur ca le gasesc si am banii sa le iau cand desfac problema.
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
 Din: Brasov
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 328
|
|
ai grija la volanta , daca are rizuri pe ea atunci ar trebui schimbata si nu cred ca reconditionarea ei este o idee foarte buna
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 20 ani |
|
Rumpi
Top poster
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 529
|
|
daca face zgomote puternice la intrarea in viteza, mai ales la turatie mica sau la relanti: 1. lipsa de paralelism intre disc si volanta, trebuie verificata planeitatea discului, iar bataia lui nu trebuie sa depaseasca 0,40mm 2. arcurile discului sunt sparte sau foarte slabe 3. cursa pedalei de ambreiaj este foarte mica 4. arcul de rapel al pedalei este spart sau desprins 5. arcul de rapel al mansonului de debreiere este slab sau spart 6. arborele primar este uzat 7. joc prea mare intre mansonul de debreiere si placa de presiune. jocul normal e de 2mm
asta spune manualul de service al fiatului. eu cred ca pina nu dai jos abreiajul nu poti sa stii cu siguranta ce are. adica daca e arborele primar, degeaba ai tot ambreiajul nou, tot asa o sa faca pina schimbi arborele. si daca tot esti acolo verifica si cutia de viteze. demarajul prost si lipsa de forta la urcare pot sa aiba si alte cauze decit ambreiajul. adica poate avea si paduchi si pureci. debreiat urca motorul normal in ture, se comporta civilizat?
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
am pus relantiul sus pt ca nu tinea...nu are demaraj deloc la plecarea de pe loc.Se comporta necivilizat cu mine :P
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
Rumpi
Top poster
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 529
|
|
eu propun sa dai jos de pe masina tot ansamblul cutie-ambreiaj-motor, si sa le iei pe rind la verificat. asta daca ai unde sa faci chestia asta bineinteles. succes, si spune-ne cum mai stai cu masina.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Am dat jos motorul si am descoperit problema.Rulmentul de presiune era copt si blocat (a si mancat putin din triunghiul ala de pe placa de presiune).Daca stiti de unde faci si eu rost de asa ceva ....pls let me know.Eu ma apuc sa bat dezmembrarile din Buc.
Va pup !
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
 Din: Brasov
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 328
|
|
cind gasesti sa ne anunti si pe noi , am o placa cu acelasi defect
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Am inteles ca se potrivesc de la Dacia 1100....Sa vedem.Cu ocazia asta o sa schimb si siemeringii de palier si distributzie.Am curatat de rugina compartimentul motor, am dat cu grund si azi vopsesc.O sa revin cu poze in curand.
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Cu ocazia asta am descoperit de imi indica aiurea benzina la bord.Sonda este muci de rugina.Avetzi vreo idee dc se potriveste de la altceva pt ca as vrea sa o schimb.Cine stie cand mai dau motorul jos. Mersi
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Da, sunt din Buc.Nu prea inteleg cu ce vrei sa ma ajutzi.Suporturile de cutie de viteze???Nu cred sa am probleme cu alea.Am gasit la magazinul Cargo rulmentul de presiune si siemeringurile.Cel italian este 450k, cel englezesc 850 k si cel german 1800k.Normal ca l-am luat pe cel italian.Siemeringurile au costat 250 k amandoua.SIngura problema mai este cu sonda de benzina care nu se gaseste.Am nevoie de sonda sau de alta care ar merge adaptata.(o sa pun poze in cateva ore).
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Trebuia sa citesti mai sus, unde am spus ca dupa ce am dat jos motorul am descoperit de ce nu imi mai intra in viteze si se misca masina ca un partz.Problema era rulmentul de presiune care era blocat (la modul ca atunci cand am reusit sa il rotesc a inceput sa curga pilitura din el).Azi dupa-amiaza imi vine pe comanda ....deci problema e rezolvata.Cu ocazia asta (motor dar jos), in fundul compartimentului motor este un triunghi de tabla cu 3 suruburi.Daca il dai jos ai access la sonda de benzina (sonda e chestia aia cu flotor care e in rezervor).E prinsa cu 8 suruburi.Am desfacut-o si e muci de rugina ...adica nu se mai poate face nimic.S-au rupt bucatzi din ea . Tu probabil ca te referi la indicatorul din bord ...Dar nu e el problema.Revin cu poze intr-o ora ca sa va lamuritzi .
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
adishor
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 152
|
|
Pai si nu vrei s-o vinzi?Dc vrei da un bip la 0724841148 si te sun eu .
_______________________________________ YM id : adisormm Tel : 0724 841 148
|
|
pus acum 20 ani |
|
eddy
Membru avansat
 Din: BRASOV
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 182
|
|
io`s cel mai fericit cu bordu si cu sond mea inka nu m m uitat s avad care e problema dar oricum la mine arata mereu full..cand pornesc e mijto rau faza.. ) sper sa o pot repara pana cand o sa incep sa circul cu fiatu` ca dak nu e belea.. raman dreaq p drumuri
_______________________________________ adrenaline rush...400m... .:: o726.191.323 ::. pana-mi fac Ficatzelu` tin poza asta cu TEDDY BEARu` meu tunnat :O) il cheam EDDY acu 
|
|
pus acum 20 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 246
|
|
Pentu kit ambreaj incearca disc si placa de la uno eu am un motor de uno si merge la fix.Daca voi reusi sa razolv problema sensului de rotatie poate te fac cu o placa si un disc de ambreaj original de 850
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 84
|
|
set disc ambreaj, placa presiune, rulment presiune, NOI marca SACHS la 13500 forinti adica aproximativ 2.200.000 lei
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bambi
Membru
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 20
|
|
as avea nevoie de aceleasi piese pt fiat 1300. gasesc la unix?
|
|
pus acum 17 ani |
|
hans112
Top poster
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 761
|
|
bambi a scris:
as avea nevoie de aceleasi piese pt fiat 1300. gasesc la unix? |
am: rulment presiune nou disc ambreiaj folosit cu ferodouri noi
_______________________________________ - ex. Fiat 1300 (1966) -ex. Dacia 1300 Break (1980)
|
|
pus acum 17 ani |
|
hans112
Top poster
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 761
|
|
hans112 a scris:
bambi a scris:
as avea nevoie de aceleasi piese pt fiat 1300. gasesc la unix? |
am: rulment presiune nou disc ambreiaj folosit cu ferodouri noi |
foto disc ambreiaj si furtun frana nou!
43.2KB
_______________________________________ - ex. Fiat 1300 (1966) -ex. Dacia 1300 Break (1980)
|
|
pus acum 17 ani |
|