Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Profil Roxxxi23
Femeie
23 ani
Neamt
cauta Barbat
23 - 52 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / motorul caleaza Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
motorul caleaza la trecerea de la turatie ridicata la relanti. am curatat jigloarele de mi sa urit, nu sunt infundate. bujiile au o culoare rosiatica, ambii electrozi, de parca ar fi ruginit uniform. Stie cineva ce inseamna ca eu nu stiu. Stiu ca ar trebui sa fie galbena si nu rosiatica. Pe masina am o aprindere tranzistorizata de tirgu mures (cutiuta rosie), o sa incerc sa pun condensatorul la loc sa vad daca cumva e aia de vina.
Motorul mai are un simptom, nu merge tot timpul rotund, parca sughita din cind in cind.
Stie cineva ce poate avea?


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
pai, amestec prea sarac, avans dat peste cap, detonatii in capul bietelor pistoane- nu e in calare, aia o vei avea daca il lasi si fara gresare  - vezi ulei si atunci poti sa ii pui cruce...

verifica: punerea la punct a distributiei, distanta culbutorilor, deschiderea platinei, deschiderea electrozilor bujiilor, avansul (static, eventual dinamic daca ai strobo), carbul ramane la reglat ultimul


_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Viper
Membru avansat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 172
si dupa toate astea, daca tot nu merge, verifica daca jiclorul de relanti are calibrul care trebuie....si eu am avut problema asta si pana nu am largit o idee jiclorul nu am scos-o la capat...asta pt ca din cate stiu exista doua tipuri de jicloare de rlelanti cu doua calibre si tu poate ca il ai pe cel mai mic.....

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
verifica condensatorul daca merge bine si verifica si furtunele care intra in filtrul de aer , cel de sub carburator si cel de la aerisirea de la carter ( eu nu am putut regla motorul decit dupa ce toate lucrurile astea functionau)

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
ok. ieri dupa ce am scris la mai apucat o faza. acuma nu mai vrea nici sa urce in ture cum trebuie. Adica merge bine, pe urma incepe sa scada turatia, si se opreste. il pornesc, porneste da nu se accelereaza. Injur bine, accelerez finut, mai moare de doua ori, porneste, trage, n-are treaba. asta pina data viitoare, peste 5-10km. Jiglorul de relanti e ala corect pentru carbul meu. filtrul de aer si furtunele stau bine, amestec prea sarac nu are, uleiul are presiunea corespunzatoare (cel putin asa zice indicatorul, acuma dracu stie), bujiile se prezinta bine (m-am mai uitat la chestii despre bujii, zice ca culoare poate fi de la ruginiu la galben, si daca e asa, motorul e sanatos si functioneaza bine, bujiile sunt corecte), avansul cred ca e corect, la fel si distributia.
Ce ma deranjeaza cel mai tare e ca merge prost doar din cind in cind. adica face ceva, isi revine singur si cind merge merge ca de obicei, rotund, frumos, are putere urca bine in ture. si apoi brusc parca il apuca toti dracii din nou. incep sa suspectez pompa de benzina, cred ca nu alimenteaza corect. o sa iau o pompa imprumut sa vad cum merge.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
sa speli rezervorul de benzina?

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Rezervorul il curat cind modific masina in special, ca atunci tot dau motorul cutia si suspensia jos. ce e ala filtru liqui molli? eu am un filtru din ala de sticla care se desurubeaza. il mai curat din cind in cind, mizerie mare, da asta e. sa mai mearga un pic, ca pe urma vine timpul de reparatii.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
razvan80ro
Membru

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
Nici un filtru de benzina nu se pune inaintea pompei de benzina. Intreaba orice mecanic.

_______________________________________
suspendat
Logan 1,6 Preference, 2004
Logan 1,6 Ambition 2005 (new)
Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
SIGUR ESTE CONDENSATORUL , sint patit , motorul merge bine si dupa 5 mim nici nu mai porneste sau merge inecat

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
razvan imi pare rau sa-ti spun dar esti cam ........., mai bine f***m o pompa de benzina decit sa facem cum ar trebuie treaba , de ce sa protejam pompa de benzina
si asa benzina e de rahat la romanica

nu am pus reguli, dar totusi: un minim de buna cuviinta. atat. orice exprimari sunt permise, dar nu explicit.. intelegi matale, nu?


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
asta cu filtrul de benzina inainte de pompa e aiurea - eu am un filtru imediat sub rezervorul de benzina si al doilea inainte de pompa - atat timp cat este asigurat si bine legat cu coliere de calitate, nici o problema

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
cum, adica nici un filtru inainte de pompa de benzina? vrei sa omori motoru cu zile? nici daca asa avea rezervoru spalat si placat cu pulbere pe dinauntru, nu as merge fara filtru. am auzit chiar ca unii au adaptat chiar filtre din alea mari de pe masini cu injectie. Eu unul fara filtru nu merg, asta e sigur.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
razvan80ro
Membru

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
Eu nu am spus sa mergeti fara filtru, eu am spus ca nu se pune filtrul inainte de pompa, pentru ca in loc sa elimine problemele, din contra creaza altele noi, oricum pompele sunt cam vai de ele, mai reduceti si voi debitul se tragere prim montarea filtrului, producatori de filtre de benzina recomanda montarea lui intre pompa si carburator, mai cititi din fizica de clasa 7-a.

_______________________________________
suspendat
Logan 1,6 Preference, 2004
Logan 1,6 Ambition 2005 (new)
Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)

pus acum 19 ani
   
razvan80ro
Membru

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
Iar daca va crapa, strica pompele, veniti la mine sa va spun cum adaptati o pompa de dacia 1310 la fiat, fara flansa fara nimic.

_______________________________________
suspendat
Logan 1,6 Preference, 2004
Logan 1,6 Ambition 2005 (new)
Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
e veche treaba cu adaptatul pompei de dacie ))

_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
pai in primul rind vreau sa aflu cum adaptez pompa de dacia, ca pompa asta am mai reparat-o odata.
  in al doilea rind nu am vazut niciodata un filtru cu vas de sedimente, (habar n-am daca e original sau nu, da ceva filtreaza), care sa fie montat dupa pompa. din ala cu element filtrant de hirtie, pe care il arunci dupa un timp, am vazut montat dupa, chiar ma gindeam sa montez si eu unul, da niciodata n-am luat de la benzinarie. (lenea)
masina nu are montat condensator momentan, are o aprindere tranzistorizata. si aia se comporta la fel cind se buleste?


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
razvan80ro
Membru

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
Modifiarea pompei, se schimba parghia de actionare a garnituri pompei, adica se demonteaza din pompa de fiat si se monteaza in pompa de dacie, eventual se modifica si lungimea tachetului de actionare pentru a avea un debi de benzina necesar.

_______________________________________
suspendat
Logan 1,6 Preference, 2004
Logan 1,6 Ambition 2005 (new)
Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Merci Razvan. intre timp am schimbat pompa cu una de la un prieten. Am schimbat si condensatorul, tot asa face. ma inebuneste. stii pe cineva sa imi regleze ieftin jocul la supape si tacheti?

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
da,tu insuti!

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
daca imi spune cineva cum se face. eu nu am mai facut asa ceva niciodata.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Viper
Membru avansat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 172
Rumpi, daca vrei sa faci motorul ala sa mearga, iti recomand eu un mecanic bun, care are si el 850 si care stie cat e ceasul...

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
viper merci mult. unde gasesc minunea?

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Viper
Membru avansat

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 172
in gheorgheni, la capatul liniei 3 este un agromec si in curte este si o statie de inspectii tehnice si chiar langa este un atelier auto si acolo e marele mester...

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Merci. o sa merg sa il vizitez cind voi avea bani.
Intre timp, stie cineva ce bobina de inductie se potriveste la 850? ca eu am luat componentele pe rind, si asta e singurul lucru ramas neverificat.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Fiat Master
Membru avansat

Din: Popesti-Leordeni
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 182
dau eu cu presupusul - Magnetti Marelli si Ducellier sunt cele doua firme care echipeaza, alternativ, Fiat-urile noastre - cel putin la Fiat-ul 850 Special de l-am avut, are pe el Ducellier; cautat in cataloage - surpriza - se potrivesc foarte multe chestii de...Renault 12 - > adica de Dacia :p - nu vad de ce nu ar merge o bobina de Dacia...

_______________________________________
VW 1200 - 1981 - 1200cm - ORIGINAL
All rear engine cars rule!

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
au mai avut si bobine bosh. am si codurile de bobina, am intrebat doar ca sa nu umblu degeaba pe la magazine in caz ca stia cineva dinainte. o sa ma plimb pe la magazine sa vad corespondentele.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
GGO
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 26
filtrele nu strica oriunde sunt puse .
Exista constructori care monteaza filtru la intrarea in pompa de alimentare, este un filtru din sita metalica care se demonteaza si se curata ex, MAN 8165.


pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Pina la urma cred ca ceea ce spunea Viper cind ne-am intilnit este corect. Adica am garnitura de chiuloasa ciupita. (mi-a aruncat apa din vasul de expansiune)
Intrebarea este cit de mult pot eu sa mai circul cu ea asa fara sa fac motorul praf. Imi mai trebuie 160 km, pe urma intra la reparatie. Oare mai pot sa ii fac?


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
razvan80ro
Membru

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
Eu unul nu m-as risca, poate sa te lase garnitura cand urci Feleacu ca faci efort mare, o garnitura e 227 mii, stiu ca am luat in toamna. Nu merita sa risti sa nenorocesti motoru pentru 300 de mii si 2-3 ore de lucru. Parerea mea.

_______________________________________
suspendat
Logan 1,6 Preference, 2004
Logan 1,6 Ambition 2005 (new)
Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Marca este AJUSA si fabrica pentru 850 urmatoarele garnituri: chiuloasa (1.2mm si 1.8mm grosime), capac culbutori, baie ulei, evacuare. preturile variaza dupa adaosul magazinului, eu le-am luat pe toate la 300 si ceva de mii, adica 180000 chiuloasa, 64000 culbutori, 46000 evacuare si restu baia de ulei. nu mai stiu sigur ca am luat si o distribuitie noua (kit complet, cu garnitura si semering) si mi-au dat un bon pe tot. Dar in principiu cred ca aia e.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Am uitat sa spun rezolvarea si noile probleme la masina:
Am schimbat garnitura de chiuloasa, incepuse sa sufle putin, si am schimbat distributia, ca lantul isi facuse de cap si incepuse deja sa se dea la capac.
Probleme: motorul merge bine acum, insa numai cind e cald. cind e rece face figuri, parca se ineaca, si nu prea vrea sa se tureze decit daca trag putin socul. dupa ce apa e la 80, merge bine, rotund n-am probleme. Mecanicul zice ca e carburatorul, ca ar trebui un set de jiglere si garnituri noi. Are cineva idee de unde se gaseste asa ceva in tara? Sau trebuie sa ma orientez musai spre strainatate?


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
da eu sunt. cit vrea nenea pe setul de jiglere cu garnituri? daca e din bucuresti asa cum presupun pot sa iti trimit banii si sa imi trimiti setu? tocmai m-am uitat la boda, acolo scria ca are setul la 7,80 euro, sper ca am inteles eu bine si nu e doar setul de garnituri. cine era cu comanda la boda, mihai parca. astept un pret si ramin dator bineinteles.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
vreau si eu lant de distributie dublu sau cum se cheama
eu nu am gasit si nici nu prea am cautat
ma poti ajuta Rumpi ?


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Pai eu pot sa ti-o cumpar daca vrei, dar nu pot sa cred ca in Brasov nu se gaseste. Ceri pur si simplu lant de distributie, sau distributie completa de Fiat 127. nu pomenesti nimic de 850, sa nu sperii vinzatorul. In mod normal, el se uita in calculatorul lui si spune un pret si pe cind o poate livra. Daca face scheme, il intrebi cu ce importator lucreaza. Unix sigur are pe stoc, daca nu in Bv, atunci in Cj si ti-o aduce a doua zi. Kitul complet contine cele doua pinioane, lantul, semeringul si garnitura de la capac. daca chiar nu gasesti spune si iti cumpar eu de aici.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
ovidiupay
Membru de onoare

Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
ok, am inteles ma duc la un distribuitor de unix si intreb
este dublu lantul , spre


_______________________________________
FIAT Mareea Weekend 1.8 16v
FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie
;

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
daca nu e, e meteor. daca nu e meteor e paneuro. da cred ca e si unix. daca nu posta romana rezolva si problema asta.
Azi am aflat cu stupoare ca am un carburator de Super cu jiglere de normal. mama dracului.
Gaby pina una alta nu pot aduce din ungaria kit de carb. vorbeste cu mihai, el e cu filiera de la Boda. Acuma sunt constrins sa caut un carburator de normal, (ca asta are niste gauri in plus) cred ca pina la urma o sa caut o rugina de masina pentru piese de schimb ca altfel nu mai merge.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
da mihai e administratorul care are 500. da-i un mail privat daca nu reactioneaza. Merci de ajutor. da de ce numa corpul? capacul nu il ai? garnitura de chiuloasa nu e problema, facem tirgul daca vrei. (si daca nu dai banii si trimit garnitura). corpul e chel, sau mai are ceva pe el?

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la