Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
the_sexy_girl_alive
Femeie
24 ani
Covasna
cauta Barbat
24 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Discutii libere / Motor Trabi Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Ciumonk
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
Am facut un topic nou pentru ca nu prea mai vad multa activitate pe aici.

Am inceput sa lucrez la un motor de Trabant,mai exact la ameliorarea performantelor,si as avea niste intrebari:
-a experimentat cineva cu carburatorul actual(fara pompa de acc si soc)?Modificari,ceva?Ce alte carburatoare au mers,tinand cont si de diametrele actuale ale canalelor admisiei(avand influenta asupra vitezei amestecului)(cap cil 600 cm3)?Nu de motociclete japoneze ca nu imi permit sa dau 100 de euro pe un carburator cand motorul nu valoreaza mai mult de 500.000 lei .
-are cineva schemele,datele pentru tobe performante,din care se castiga cam toata puterea(ie motor in zwei temps,si aici evacuarea conteaza extrem de mult) ?

Cam atat as avea de intrebat.motorul va avea si alte modificari,porting(absolut tot,admisie,evacuare)+alungirea celor 2 porturi(+placi glisante) care joaca rol de supape ,raport de compresie mare,echilibrare ambielaj(si masa bielelor egalizata,bineinteles,capat cu capat),pistoane usurate si echilibrate(=masa egalizata),volanta usurata etc.

Teoretic,in afara de echilibrarea arborelui si volantei(care trebuie echilibrata din nou dupa strunjire deoarece are niste urme,gaurele de la turnare,si mici defecte,inclusiv cativa dinti ai coroanei rupti )-echilibrare care nu se face cu pila ,de garnituri,si eventual carburator nu ar trebui sa existe alte costuri......asa ca motorul de 30-35 cai fara modificari mari ar fi o realitate. Dar daca ma gandesc bine,ce rost mai are sa fac motorul asta pentru buggy,daca la primul semn de vacanta scolara voi tranti 1.6-le de Ford(90 de cacaluti) in el?

Scuzati,ca sa fie politically correct si Pruteanu-compliant ,prin porting ma refeream la marirea sectiunii,dupa caz,longitudinale sau transversale, a canalelor din motor.

Modificat de Ciumonk (acum 18 ani)


_______________________________________
`70 500 F
`64,`65 600

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Draga Ciumonk,
Daca doresti sa ai Trabant cu 34-35CP, viziteaza pagina asta si fa download la fisierul cu "Tuninganleitung". Asta contine instructiunile oficiale ale fabricii pentru tunatul motorului de Trabant pentru 35CP. Daca te apuci sa faci porting de capul tau numa o sa consume dracia si o sa scoata fum mult, da nu o sa mearga mai bine.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la