Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lovely_pink 25 ani
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 48 ani
Fiat Forum Romania / Discutii libere / "nu toate masinile vechi sunt rable" Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
ArtaN
Membru avansat

Din: Buzau
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Cei de pe forumul classiccar.3xforum.ro au inceput campania "nu toate masinile vechi sunt rable". Vizionare placuta!






Modificat de ArtaN (acum 14 ani)


_______________________________________
Nu toate masinile vechi sunt rable!!!!

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
Nu are sunet ? ca eu nu am auzit nimic. Imi pare rau ca o spun dar nu este deloc convingator clipul, sunt doar niste poze insirate. Mie personal nu mi-au starnit nici o emotie. Si in plus ce ne intereseaza pe noi ce crede majoritatea ? Daca nu ar fi masinile noi nu ar fi asa speciale astea vechi, mentalitatea nu cred ca o poate schimba cineva.Tendinta societatii este sa avanseze si pentru asta are nevoie de lucruri noi, de inovatii.

  vorba aia "e frumos ce-mi place mie" , lasa-i pe ei sa le considere rable, noi sa fim sanatosi.


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru avansat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 185

b12vyp a scris:

Nu are sunet ? ca eu nu am auzit nimic. Imi pare rau ca o spun dar nu este deloc convingator clipul, sunt doar niste poze insirate. Mie personal nu mi-au starnit nici o emotie. Si in plus ce ne intereseaza pe noi ce crede majoritatea ? Daca nu ar fi masinile noi nu ar fi asa speciale astea vechi, mentalitatea nu cred ca o poate schimba cineva.Tendinta societatii este sa avanseze si pentru asta are nevoie de lucruri noi, de inovatii.

  vorba aia "e frumos ce-mi place mie" , lasa-i pe ei sa le considere rable, noi sa fim sanatosi.


Si mie imi pare rau ca trebuie sa te contrazic. Un mic videoclip sau o "insiruire de poze" cum spui tu nu are cum sa-ti starneasca emotii, nici nu vrea asa ceva (pentru asta exista stiri la ora 5, povestiri adevarate, etc.) ci doar se vrea o atentionare adica un prim pas spre constientizarea unor idei. Nu poate schimba mentalitati, bineinteles, dar da un semnal, arata si un alt tip de mentalitate, nu conservatoare ci cu respect pentru un lucru care apartine unui patrimoniu tehnic al nostru si care e bine sa nu dispara. Nu putem trai in trecut, vrem progres si ne trebuie, vrem idei noi si inovatii, si ne trebuie, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stergem cu buretele tot trecutul, bun sau rau, el ne ajuta sa invatam. Poate astfel vom pretui mai mult ce avem, pentru ca am pierdut multe din lipsa de interes si pretuire pentru ce am avut bun.


_______________________________________
Dacia 1100 - 1971
Renault 12 - 1975
Ex Fiat 128 - 1974

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
complet de acord cu tine b12vyp.

nu prin asa ceva atragi atentia. prin evenimente automobilistice, DA. prin videoclipuri pe youtube supranumite "campanii de constientizare a populatiei"... NU

sa nu uitam insa ca mentalitatea pe classiccar.3xforum.ro este una de "salvare a planetei" prin bantuirea remat-ului.

trebuie actionat INAINTE ca masinile sa ajunga la remat, ori asta se poate face doar prin acte legislative care sa impiedice predarea unor masini mai vechi de X ani de a fi predate pentru cupoane valorice. doar asa se poate face ceva. filmulete pe youtube pot posta si copiii de scoala generala.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Ca idee, mi se pare relativ onorabila, mai ales ca in Romania mult mai mult decat in alte tari persista ideea ca aproape oricare masina veche (ma rog, vorbim despre masini de dupa razboi, antebelicele sunt cat de cat apreciate de toata lumea) e o rabla.

Total de acord cu Dan referitor la cum sa procedezi, lobbying DA, mentinui in presa DA, evenimente DA, clipuri pe youtube mai putin...

In plus pentru mine nu conteaza foarte mult daca masina cu care circul e considerata o rabla de capsunarul cu Passat "pe leasing" care se crede mare barosan. Eu cu ale mele, el cu ale lui.

Povestea "rablei" are mai multe parti:

1) e trist cand o masina din anii 60 in stare ff buna se da la REMAT.

2) e poate si mai trist cand o masina foarte rara autohtona dispare.

3) totusi sunt multi care detin o masina veche in stare proasta si, stiind ca "nu orice masina veche e o rabla", cere o mana si un picior pe masina. Masina nu se vinde, pentru ca e prea scump, si o masina salvabila de multe ori sta in curte si rugineste si devine irecuperabila. In tara inca se practica multe preturi enorme pentru masini relativ comune gen Taunus / 850.

4) in general "rablele" devin masini clasice dupa un anumit timp, in RO nici nu ne gandim ca un Mercedes cobra sau alte masini comune din anii 80 pot fi considerate masini clasice, in DE sau GB sunt extrem de cautate.

5) perceptia "rablei" depinde in general de parcul auto, in anii 90 erau ff multe Fiaturi, Skode si Renaulturi din anii 60, multe in stare proasta, nu erau foarte cuatate pentru ca erau cele mai vechi masini dintr-un parc auto foarte invechit. Facem salt peste zece ani, parcul auto s-a innoit extrem de mult, intre timp multe masini au dedvenit fier vechi, acuma iubim Fiaturile vechi dar avem tendinta sa dispretuim masinile anilor 80.

6) perceptia "rablei" depinde si de om, pentru multi oameni masini gen Dacia 1100, cu care au crescut si cu care sunt foarte familiare, fac parte atat de tare din pesajul urban din Romania incat nu vor considera niciodata 1100-le ca o masina e exceptie. Totusi daca vad o masina americana, chiar mai noua, zic ca e interesanta pentru ca nu prea au mai vazut asa ceva.

7) Din pacate .... unele masini vechi SUNT rable, vorbesc de ce nu are sens economic sa restaurezi, inca sunt nenumarate exemplare bune numai pentru piese. Asa e peste tot, nu e chestie specific romaneasca!

Se pare ca iar am scris un roman...


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
am sa fac un topic cu masini gasite prin remat. din cauza lipsei unei legislatii adecvate, masini BUNE ajung la remat. complet de acord cu tine adrian in privinta definitiei rablelor si a perceptiilor oamenilor despre masinile vechi.

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
F frumoasa initiativa, nu conteaza partea artistica ci intentia. Corecta si idee ca un evenimetn face cat 100 de campanii pe net.

Problema cu Remat-ul exista pretutindeni pe glob, mai mult in Italia de ex exista cimitire de masini, numite judiciare, unde zac de zeci de ani masini ridicate de pe strazi, fie ca erau abandonate, fie ca nu aveau asigurare sau impozit, sunt acolo zeci de masini interesante si perfect recuperabile si nu se poate face nimic pentru ele datorita unui vid legislativ, iar ASI are 120.000 de membrii, senatori care sustin cauza etc.

Problema e in alta parte, problema e ca pe masinile alea perfecte distruse din pacate nu a dat nimeni 1500 de lei, cat costa acum pe piata un bon Remat. Aici e problema si e f simplu de demonstrat. Sa presupunem ca cei de la Remat ar avea un aparat minune care ar determina automat masinile in stare buna, de interes istoric si acestea ar fi respinse de la programul rabla asa cum isi doreste campania ardelenilor si cum dorim noi toti. Intrebarea e CE SE INTAMPLA MAI DEPARTE CU ACESTE MASINI ?

Va spun eu , ruginesc sub cerul liber, in cel mai bun caz nu sunt vandalizate si cineva le mai plateste impozitul si in cele mai multe cazuri sunt folosite prin carpire si fara intretinere pana ajung irecuperabile.

Nu mai vorbesc de tot felul de "colectionari"  care dintr-un imbold de moment se apuca de un proiect si nu-l termina niciodata.

Deci problema e la noi, cei care nu le salvam, nu la cei care incearca intinerirea parcului auto, ca nu cred ca are nimeni nici o placere deosebita sa topeasca masini impecabile, in/langa care eventual a copilarit sau pe care a invatat sa conduca.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
eu cred ca dintre cei cu masini nu perfecte dar functionale si recuperabile ffff putini au fost si sunt cei care accepta sa le dea pt 1500 de lei....textul de obicei este..."3800 sau o dau la rabla"...si dupa ce au dat o isi dau seama ca n or sa vada niciodata 3800 de lei,
pt ca din pacate cei mai multi dintre cei care si dau masinile la rabla nu si pot permite sa plateasca rate la una noua...dar se lasa furati de vise...si de campania de promovare a acestui program...campanie cu care din pacate nu se poate concura...
dar ceea ce au facut baietii de la Cluj este un inceput si bravo lor, ca macar au incercat...
..."salvatori de planeta" sau visatori au facut ceva....si poate asa se vor gandi si altii mai capabili sa miste ceva in legislatie...


pus acum 14 ani
   
ArtaN
Membru avansat

Din: Buzau
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Sunt total de acor cu voi dar la momentul actual se folosesc mijloacele cele mai ieftine si de impact adica, youtubeul si messu si forumurile si probabil ca mai peste ceva timp si ceva evenimente mai mari. E chestia de a se implementa ideea ca nu toate masinile vechi sunt rable!!!

_______________________________________
Nu toate masinile vechi sunt rable!!!!

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
bine. mult succes lor in "campanie".

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Astea sunt povesti, ce legislatie vreti voi sincer nu va inteleg , in situatia actuala treburile ar sta cam asa : gasesti fierul, in spatele blocului sau la poarta Remat-ului , si prin lege primesti moca 3800 lei daca iti asumi responsabilitatea restaurarii masinii respective.  Era o vorba "da' flori nu vrei ?"
Masinile astea asteapta de 20-30 de ani ca cineva sa le iubeasca, sa le restaureze, nu apare nimeni asa incat oamnenii se multumesc cu 1500 cu cat se dau vaucherele (care sunt transmisibile deci partea cu ratele e iarasi poveste) si scapa de beleaua din fata casei. Mereu avem idei , facem proiecte si de atata gandire nu mai vedem realitatea. Realitatea e ca suntem o tara de colectionari si restauratori inchipuiti, fara posibilitati materiale , care e fff tare in mediu on line care  e plin de specialisti insa prin garaje pe sub masini stau cateva zeci de oameni, si doar cateva sute isi iau uneori de la gura ca sa investeasca in masini. Si in plus ne place sa le dam teme celor pe care- i credem capabili sa schimbe legislatia, care legislatie, nu se stie. Dupa mine o singura chestie de poate face, sa se specifice ca nu se primesc masini fabricate inainte de 1970, si cam atat, pentru restul sa ma iertati dar nu vad unde e problema, s-au casat R10, R10, si alte modele mult mai bune decat cele din imagini si nimeni n-a plans, si nu in Romania ci in Franta. Asta e circuitul tablei in natura.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Daca aveam mai multi pasionati decat masini era alta poveste. Pana atunci se vor casa in continuare......

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Spre exemplu:

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156

AUTOMOBILIA a scris:

Astea sunt povesti, ce legislatie vreti voi sincer nu va inteleg , in situatia actuala treburile ar sta cam asa : gasesti fierul, in spatele blocului sau la poarta Remat-ului , si prin lege primesti moca 3800 lei daca iti asumi responsabilitatea restaurarii masinii respective.  Era o vorba "da' flori nu vrei ?"
Masinile astea asteapta de 20-30 de ani ca cineva sa le iubeasca, sa le restaureze, nu apare nimeni asa incat oamnenii se multumesc cu 1500 cu cat se dau vaucherele (care sunt transmisibile deci partea cu ratele e iarasi poveste) si scapa de beleaua din fata casei. Mereu avem idei , facem proiecte si de atata gandire nu mai vedem realitatea. Realitatea e ca suntem o tara de colectionari si restauratori inchipuiti, fara posibilitati materiale , care e fff tare in mediu on line care  e plin de specialisti insa prin garaje pe sub masini stau cateva zeci de oameni, si doar cateva sute isi iau uneori de la gura ca sa investeasca in masini. Si in plus ne place sa le dam teme celor pe care- i credem capabili sa schimbe legislatia, care legislatie, nu se stie. Dupa mine o singura chestie de poate face, sa se specifice ca nu se primesc masini fabricate inainte de 1970, si cam atat, pentru restul sa ma iertati dar nu vad unde e problema, s-au casat R10, R10, si alte modele mult mai bune decat cele din imagini si nimeni n-a plans, si nu in Romania ci in Franta. Asta e circuitul tablei in natura.


bine spus pana aici!
Numai cine are o masina veche in lucru stie cate mii de euro se pot cheltui pe piese vechi sau noi produse in anii respectivi sau produse acum ...

Dar am si eu o intrebare:
Exista o organizatie certificata ce cuprinde 120-150 membrii ...
Fac ei ceva sa determine alti semeni sa poata restaura si pastra o masina de pana in 1980?
Aveti ceva campanii in Media? Sunt ei prezenti in ceva emisiuni TV automobilistice?
Sau doar "chicotesc" romaneste ca ei sunt UNICII si singurii capabili de asa realizare "selenara" ...
Atitudini asa romanesti si suburbane fac mai mult rau decat toate Programele Rabla.


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Ca sa faci campanii media ai nevoie de bani, ai idee cat costa minutul de publicitate la TV ? In 12 ani au fost scrise sute de articole in presa s-au difuzat zeci de reportaje la stiri, au fost nenumarate aparitii (chiar seriale ) in emisiunile TV , daca tu nu le-ai vazut nu inseamna ca ele nu exista, Personal am publicat 235 de articole in Autoshow, unul la 2 saptamani, am spus da ori de cate ori mi s-a solicitat participarea la tv, acum niste ani eram si pe radio. Nu mai zic de mega popularizarea facuta pe timpul cand exista Radio Contact. Rezultate ff mici si cauzele sunt cele enumerate mai sus, sa nu aiba nimeni impresia ca cineva se bucura ca suntem putini . Asa ca dle Catalin, inainte sa ne cereti socoteala raspundeti Dvs la o intrebare ff simpla si care nu va costa decat cativa litrii de benzina si timp : avand masini istorice, Dvs la cate evenimente ati participat in ultimii 10 ani ???????


Lucrurile astea vin din suflet, pentru pasiuni nu e nevoie de reclama Tv, ati vazut vreodata colectionarii de timbre, de pipe, de tablouri ca fac campanii de educare a populatiei ? Hai sa fim seriosi, colectionarii de automobile sunt mai activi decat multe alte genuri , mai cu seama ca circula f usor cu "exponatele" prin tara. Nu stiu de ce de fiecare data cerem acelorasi oameni , care deja isi dedica mare parte din viata acestei pasiuni , sa faca si mai mult si mai mult, in timp ce noi ciupim tastatura si avem pareri .

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
850 este rabla? Cei de la Hyundai spun ca da. De ce? Pentru ca pot.
Nu consider ca cei care au facut videoclipul au facut ceva rau. Cred ca suntem de aceeasi parte a baricadei. Intr-adevar, nu e foarte reusit...

Oricum... Mi se pare foarte greu sa faci un om care considera rable astfel de masini sa-si schimbe parerea.


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Aparitiile tv nu trebuiau platite, puteau exista spatii in cadrul emisiunilor cu caracter auto, si cei din televiziuni ar fi avut nevoie de asa gen retro promovat.
Nu am vorbit de publicitate platita si chiar am idee de costul ei.
Eu din pacate nu detin nicio masina clasica cu reala valoare, am cumparat si salvat de la pieire cateva Dacia 1300 si Fiat 850. Am participat in cateva randuri ca vizitator doar la intalniri ale pasionatilor de VW.
Cum sa nu va bucurati ca sunteti putini cand ultimii veniti "trambiteaza" impozit anual de 2000 de lei pentru un vehicul noneuro de pana la 1400cmc ?
Nu cer socoteala nimanui, intreb si imi doresc sa intelegeti ca parerile diferite de multe ori aduc solutii bune.
Eu cred ca inca in tara asta exemplul "gloatei" misca multi oameni intr-o directie sau alta ...
Intr-unul din domeniile in care activez exista o Politica a Calitatii si Obiective, Organizatia la care faceam referire are ceva Obiective propuse?
Nu credeti ca site-ul este ceva subtire ca format si si in afara de intalnirile prezentate si activitatea dumneavoastra pe cateva forumuri, reviste si media este cam putin?
Eu cred ca Bursa Hobby este total depasita ca format si prezentare?
Ar trebui sa fie Organizatie reprezentativa si sa va evaluati eforturile in domeniul Retro, daca nu in cresterea numarului de membrii si a parcului atestat macar in cresterea numarului de aspiranti.

Eu cred ca cineva ce si-ar dori achizitionarea unei masini istorice sau a unor piese ar trebui sa dea in primul rand cautare pe Bursa Hobby, dar nu cred ca aveti mai mult de 500 accesari zilnic

Zilele trecute am vazut in Remat Sibiu un VW din primii ani de productie, poate pentru ca nici vanzatorul nu stia de valoarea lui sau nu stia ca altii se chinuie sa cumpere si sa refaca din bucati acel model.
Daca avea o masina de cusut veche nu ar fi dus asa de usor la fier vechi, (desi povestile despre valorile inestimabile au fost simple escrocherii).
De ce?
Pentru ca Media si gloata sunt foarte importante in tara asta.

Stiu ca va dedicati timpul si viata acestei pasiuni. si vad ca sunteti foarte multumiti de eforturi.
Eu mai ciupesc tastele din cand in cand stiind ca in viata doar rezultatele conteaza!

Modificat de catalin7070 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Emisiunea La Limita care era pe B1 a prezentat acum 4-5 ani aproape toate masinile , ce nu intelegi tu e ca aceste emisiuni sunt tot o reclama, platesti ca sa apari acolo, aranjeaza tu daca poti sa ne acorde un spatiu si eu iti promit ca ma ocup de partea editoriala. Repet eu am in arhiva zeci de reportaje, nu stiu la ce ajuta , uite asta e ultimul



In rest eu cred ca am rezultate si sincer concluzia la care am ajuns dupa toti acesti ani e ca e trebuie sa-mi vad de ale mele. Bursa Hobby se face cu materialul clientului, daca nu sunt trimise anunturi nu se imbogateste. Partea "frumoasa" e ca la final vanzatorii uita sa roage sa se stearga anuntul cand el expira, de multumiri nu e cazul la noi. Nici mie nu-mi place total continutul si forma site-ului asa ca fff curand o sa-mi lansez siteul meu care o sa vezi cum o sa arate si ce format o sa aiba.

Raspunsul tau a fost foarte elocvent, inca n-ai reusit sa te prezinti cu vreo masina la vreun eveniment. Puterea exemplului personal pentru mine face mai mult decat 100 de vorbe. Daca tu care esti informat si iti pasa de fiare ai rezultatele astea "pietonale" sa ma ierti dar e mai geu sa-l conving unul care habar nu are ca nu e bine sa-si topeasca masina ci sa ingroape in ea cateva mii de euro.

Am facut asta iniante sa apara internetul, si dupa, ani de zile, nu foloseste la nimic
crede-ma pe cuvant.

Fiecare e liber insa sa faca ce , daca voi credeti in astfel de proiecte e timpul sa faceti ceva, altceva decat sueta, de aceea apreciez demersul ardelenilor indiferent cum se prezinta el dpdv artistic, fara sa-i masor impactul, imi place pur si simplu si e un semn bun.


Faptul ca nimeni in afara de Citro nu a miscat un deget sa salveze macar piese dintr-un T1 tie nu-ti spune nimic

Mie imi spune fff mult si de aceea nu mai cred in povesti cu fat frumos care salveaza masini de la Remat.

Bafta     

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Aveti modul dumneavoastra de a privi lucrurile. Nu contest activitatea dumneavoastra personala si va doresc succes in toate demersurile.

Nu ma refeream la materialele prezente la Bursa Hobby ci in primul rand la modul lor de prezentare. Este cea mai stangace prezentare posibila. De promovare nici gand!

Binenteles ca sunt altii ce au mult mai mult succes in incercarile lor si chiar mai multe rezultate. Ardelenii sunt singurul catalizator in momentul de fata, desi demersul lor este din punct de vedere artistic total nereusit.

Pentru proiectele mele am absolut tot ce imi este de folos sa le duc la bun sfarsit. Nu pretind ca ma pot apuca de proiecte de peste 10.000 euro si nici nu voi face asta.

Iar daca Dan a salvat cateva geamuri sau usi de la T1
:) sa inteleg ca avem acum pe piata cateva usi si geamuri in plus =D . Asta da rezultat!

Cand minunata Organizatie va reusi sa ajunga in mod real la un numar de 300 membrii sau macar 1000 masini va voi deranja sa va felicit!
Pana atunci va doresc doar succes in ceea ce intreprindeti in nume personal!

Expresiile "pieton" si "ciupit taste" folositi-le va rog in alte imprejurari si adresati-le celor care habar nu au de automobil si tehnica.  :hi:

Modificat de catalin7070 (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
catalin7070
Membru avansat

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
P.S. Poate cunosteti locatia. Nu am ajuns pieton ci la volanul unui turism din 1977.


45.4KB


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Numarul de membrii , numarul de masini n-are nici o relevanta , sunt pana in prezent peste 660 de maisini atestate in Romania ceea ce e un lucru important. E f frumos ca vizitati tari straine, Monte Carlo are si un muzeu f interesant,  si sunt convins ca incepeti si Dvs sa intelegeti ca n-avem nici o legatura cu ce se intampla acolo.  Nu contest , poate aveti habar chiar mai mult ca mine, ramane totusi sa va felicitati singur cand o sa scoateti la lumina un vehicul istoric, o sa vedeti cam care e treaba cu evenimentele, cu televiziunile, cat de greu se face totul, dupa care o sa constatati desigur ca nu va mai ramane timp de mari realizari gen site, bursa hobby si alte lucruri in folosul comunitatii. Asa e f usor sa dai sfaturi, idei avem si noi , si nemultumiri, c ene facem insa ca nu exista timp, viata e scurta si cand te uti in urma iti dai seama ca irosesti aiurea timp si bani, numarul pasionatilor adevarati din tara asta ramane in continuare fff mic.

E f bine ca cineva salveaza niste piese si ca le vinde, daca nu intelegeti asta chiar n-are rost sa mai discutam, comerciantii sunt plamanul acestei pasiuni, fara ei nu am reusi nimic, numai la noi vad ca sunt stigmatizati.

N-am sa intru in capitolul "dupa ce masini plangem" , sunt in general masini de mare serie, ajunse intr-o stare care necesita investitii mai mari decat o masina conservata adusa din vest, dar noua ne place, nu e asa, sa dam 100-200 de euro si sa visam frumos, sa ne visam colectionari, restauratori, si sa certificam astfel datul cu parerea pe forumuri.

Azi am facut o tura cu Aero prin Bucuresti, lumea din jur parea socata, credeti ca daca eram cu un R16 intorcea cineva capul ? Nu se uita nimeni va asigur pt a luma le considera niste droage in care daca te ursi te compromiti pe viata in fata cunoscutilor  si Dvs vreti sa-i sensibilizati sa le salveze de la Remat ? Pai noi suntem, un popor de snobi care n-avem dupa ce bea apa dar avem rate la masini de cele mai multe ori fff scumpe, stam cu chirie o viata dar avem vise ref reprezentanta Harley  si Ferrari si tot asa. Nicaieri n-o sa vedeti asa ceva, si sa incerci sa indrepti asta e pierdere de timp, vedeti Dvs vreun snob sau un manelist facand eforturi sa salveze un R16 ?

Ati auzit cumva de rating ? Ce credeti ca televiziunilor le place sa dea manele si burtosi cu ghiuluri care la trei vorbe fac 5 dezacorduri ? Nu le place dar asta vinde publicitatea, nu masinile istorice sau evenimentele cu ele. Asa ca Guta e numai bun pentru imaginea campaniei anti Remat, le zice el baietzilor de cartier ca esti mai shucar cu o clasica la poarta si am salvat Romania !!!! 

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
cristobob
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 10
Deja s-a scris prea mult si uneori total aiurea.
Campania celor de la classiccar Cluj este o completare a INTALNIRII DE LA DEJ sin 7-8-9 Mai 2010, intalnire promovata destul de mult si bine pe forumul amintit.
Exista si acolo idei de genul "sa schimbam legislatia" , "sa salvam rablele" , ... , dar pana in punctul in care trebuie sa dea fata cu autoritatile , aceasta fiind de fapt atitudinea omului de rand, cand, luat de valul <antescriitorilor> cu talent oratoric ,au pe moment impulsul de a rasturna muntii.
Vorbim aici despre acei oameni care si-au tras de la gura ca in termen de o luna -doua sa indrepte/chituiasca/ vopseasca o aripa de la "caraciumba" lor ; de oameni care voi termina proiectele lor (incepute de ceva vreme) in urmatorii cativa ani , dar simplul fapt ca vad-aud-pot sa spuna ca masina lor veche NU E RABLA ii impulsioneaza.
Ce modalitate mai simpla de promovare vreti decat un forum si ,pasul doi, filmulete pe youtube? Se spunea ca promovarea prin alte mijloace mass-media este costisitoare.Este adevarat ! si atunci ce asteptati de la nisti oameni simpli, care-si baga toate veniturile suplimentare in pasiunea lor.
Va spun eu ,domnilor, idea este buna , este una de inceput (probabil dupa "incurajarile" voastre si de sfarsit,  dar este un pas spre ceva. Va e ciuda ca altii au facut si voi nu?
La fel ca si pe alte forumuri, sunt si aici oameni pasionati si spun din tot sufletul:
BRAVO , SPOR SI LA MAI MARE.
Sunt insa dezamagit de reactiile unora , gen: "bine. mult succes lor in \"campanie\"." carora le spun: RUȘINE , RUȘINE , RUȘINE.


pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
bine cristi... tipic pentru stilul de pe classiccar, cei care au o alta parere decat initiatorii sunt aratati cu degetul.

eu imi mentin parerea. un videoclip pe youtube nu se poate numi "campanie", exact cum nici o masina veche nu se poate numi istorica daca nu e intr-o stare corespunzatoare.

tara asta e plina de "campanii" cu rezultat zero.

nu am nimic cu classiccar, insa pur si simplu nu cred in astfel de promovari.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
ArtaN
Membru avansat

Din: Buzau
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
nu sunt aratati cu degetul stai linistit.

_______________________________________
Nu toate masinile vechi sunt rable!!!!

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Daca o sa va uitati pe site-ul     , f aproape de Romania, o sa gasiti ffff multe masini din anii 60-70 impecabile la preturi cuprinse  intre 1000 si 2500 de euro, intrebarea mea ar fi oare merita sa investesti intr-o epava mai mult decat costa o masina identica conservata ?

FIAT 500 1400 EURO

Fiat 850  1100 EURO

FIAT 128 COUPE 2270 EURO

FIAT 2300

Uitati-va si voi cum arata masinile astea, asa ceva merita salvat, pastrat , conservat si costa si mai putin timp/bani .

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Frumoase masini. Insa si investirea intr-o masina pentru a o aduce la o stare foarte buna are farmecul ei. Pana la urma produsul finit este opera ta, ai o mai mare mandrie.

Mai mare merit au oamenii care aduc masinile in acea stare fata de cei care le cumpara si le pastreaza.

Personal, daca as aduce o masina la acea stare, n-as mai putea sa o vand...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
E foarte corect ce spui tu, numai ca necesita in primul rand sa ai conditii (garaj obligatoriu), mult timp si nervii tari. Inainte de toate astea iti trebuie pricepere. Ca unul care deplang deisparitia totala a meseriasilor si atelierelor va spun ca nu e simplu. Am urmarit multi ani activitatea de asa zisa restaurare si va spun sincer ca stam fff slab, asa ca mai bine cumparati ceva de care sa va bucurati si sa-i bucurati si pe cei din jurul vostru. Ca sa demonstrezi ca nu toate masinile vechi sunt rable trebuie sa te prezinti cu ceva impecabil.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Duminica am iesit la o scurta plimbare, toata lumea era uimita s avada doua masini interbelice prin traficul bucurestean, unde ne-am oprit s-a strans lumea ca la urs, am auzit voci care isi propuneau sa dezgroape masina bunicii sau a aunui vecin si s-o refaca, asta e cea mai mare campanie, parerea mea, iesiti cu masinile in weekend-uri, in grup sau individual.


35.2KB


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
classicfan
Membru avansat

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 185
Felicitarile mele. E o mare realizare, Aero arata superb in poze (si Opelul este frumos de asemenea). In realitate sigur arata si mai bine. Bineinteles ca asta este de departe cea mai buna promovare, dar din pacate sunt foarte foarte putini cei care se pot lauda cu asa ceva, sau au posibilitatea sa faca atat cat ai facut tu, chiar daca ar vrea. Inca o data te felicit

Modificat de classicfan (acum 14 ani)


_______________________________________
Dacia 1100 - 1971
Renault 12 - 1975
Ex Fiat 128 - 1974

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Eu ma refeream la utilitatea plimbarilor, fie si in 2 masini, desigur ca modelele mai vechi au un impact mai mare. Eu va urez tuturor sa aveti sansa sa va apucati de un asemenea proiect.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 91
apropo de plimbari...
faci una duminica pana la Pitesti...? =D


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Nu , mai am de lucrat la masina, sambata viitoare e primul eveniment RCR si trebuie sa fie in stare sa faca 140 km , oricum nu am fost invitat ......

Duminica iesim iarasi spre Giurgiu, cel putin 3 antebelice





Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
usordegasit
Membru de onoare

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 421
Tare frumos. Ce ulei ai pus? Am vazut ca ai pus cam 1/40 , nu e nitzel cam putin?

_______________________________________
wartburg 311

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Putin ulei ? Pai la Trabant se pune 1:50. Nu e putin atat recomanda producatorul si oricum uleiurile actuale sunt peste ce exista in 1937 plus ca benzina e fara plumb. Folesc mai multe tipuri de ulei, acum merg cu Castrol

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
usordegasit
Membru de onoare

Din: ploiesti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 421
Wartburgul merge cam cu 1/33 d'aia ma miram. Incearca si mol.

_______________________________________
wartburg 311

pus acum 14 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
Aero are cutie de viteze nesincronizata? daca da, cum te descurci cu schimbatul? la broscutele split cu nesincronizata devine arta schimbatul vitezelor, mai ales in conditii de aglomeratie urbana. 

_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
3 viteze, nesincronizate. Imi place sa cred ca ma descurc din ce in ce mai bine, azi am exersat inca 90 de km, e drept ca in jos e un calvar, in sus in pot spune ca am ajuns la o "intelegere" amiabila in sensul ca eu ma concentrez iar cutia caraie cat mai putin, dublu debreiaj, se scoate la punctul mort, apoi un spritz si iar ambreiaj si schimbarea vitezei. Ideea e sa nu fortezi.

_______________________________________


pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Apropo de ulei, am gasit alt manual in care e trecut 1:30, cred ca merg pe 1:30 ca e mai sanatos ....

Inca o masina low budget intr-o stare incredibila, nici nu vrea sa intru in discutie ce fel de masina e in comparatie cu ce a circulat pe la noi si ce gasim prin Remat-uri.


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
mda...

_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 3184
Prima mea masina, de fapt! Intr-o culoare foarte similara. Din pacate coapta de rugina desi inca in stare foarte originala. In fine a indeplinit scopul destul de nobil de a mentine o alta masina pe sosea.


Totusi comparatia "aici cu acolo" e inutila, in Anglia lumea are mania masinilor istorice, acuma ca a venit primavara in fiecare zi vad niste bijuterii scoase la plimbare, nu e rar sa vezi 2-3 masini din anii 50-70 pe aceeasi strada. Pe strada mea, acum cateva zile, era un DS break langa un superb Fiat 126 rosu, model 1977 ....


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 14 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Masinile nu sunt perfecte la banii astia insa oricum nu se compara cu ce gasesti la noi, nici ca stare nici ca grad de interes


1500 eur Skoda 110 R (Coupe)


1800 euro (pt Adrian - volan pe dreapta)


Modificat de AUTOMOBILIA (acum 14 ani)


_______________________________________


pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
In primul rand programul Rabla a marit pretul masinilor vechi. Sub 1500 lei nu se mai gaseste nicio epava (fie ea inscrisa sau nu), dar in general preturile sunt mult mai mari...media fiind in jur de 1000E. Probabil lucrurile or sa revina la normal dupa terminarea programului...asta daca or sa mai ramana masini.

Au plecat la Rabla si masini bune, dar au fost si multe ruginaturi plecate la Rabla...sa recunoastem asta.. Am vazut la Rabla din nefericire Dacii din '70 cu tabla foarte foarte buna, dar totodata si mai multe Dacii cu care nu se mai putea face nimic si care nu valorau nimic.

Multe insa din masinile plecate au fost de vanzare, dar nu le-a cumparat nimeni !! Ca si in cazul unui Fiat 127 Sport de la mine din Buzau, cu itp si asigurarea la zi.. Masina a fost de vanzare si o dadea cu 14mil, dar nimeni nu s-a aratat macar interesat de ea.

Oricum, eu sper sa dispara programul Rabla.

Si inca o chestie...multi spun ca o sa regrete ca au dat la Rabla masinile lor. E foarte posibil, mai ales daca au avut o masina bunicica si care nu merita aceasta soarta.

Nu sunt de acord cu cei care spun ca o masina veche e mai buna ca un Logan nou de ex. Hai sa fim seriosi, nicio masina veche nu poate fi mai buna ca o masina noua. E incomparabila chestia. Masina noua, e NOUA si punct !! (nu stiu de ce nu se recunoaste chestia asta) Ca nu iti ofera mai deloc satisfactii un plastic,  e altceva! Si ca poate dupa 5-6 ani o sa ajunga o epava si mai proasta ca o Dacie din '70 sau un Fiat e iarasi altceva!. Ca multe plastice arata oribil si au un comfort scazut e cu totul altceva din nou !


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
hai sa facem o diferenta intre un golf 3 ! si un logan sa vedem care e mai bun) si vedem dupa daca masina noua e chiar atat de buna       

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
O masina veche cu cateva sute de mii de km oricand se poate strica, iar o masina noua e clar mai buna. Ce e vechi, e tot vechi, inclusiv un Golf 3 sau ce mai vrei tu.
Am zis...nu compar puterea masinii..comfortul...frumusetea...calitatea plasticelor..pozitia la condus...etc...toate acestea lasa de dorit la plasticele care se vand azi, inclusiv Logan si alte cele.


Repet, sper sa dispara programul Rabla!

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 287
  fiat 500


41.3KB


pus acum 14 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 287
  fiat 850


40.5KB


pus acum 14 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
Tin sa te corectez. In prima poza sunt fiaturi 600, nu 500.

_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 14 ani
   
mihai29
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 287
ai dreptate 

pus acum 14 ani
   
StoRO
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
Ma enervez asa putina ca face mijto de o masina veche, si ce daca eu am o pasiune pentru masinile vechi?

_______________________________________
tencuieli

pus acum 13 ani
   
danielomihai
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 796
In loc sa puna in prim plan o Dacie de prin anii 80 ceva sau Oltcit irecuperabil.. ei pun embleme cum sunt 850 sau 600

_______________________________________

Lancia Lybra 1747 16V 2001
Lancia Flavia 1500 1963

pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la