Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Yuby Mona pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Arges
cauta Barbat
23 - 45 ani
Fiat Forum Romania / Bursa / Fiat 124 Moderat de Adrian, citroends21
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697

rival a scris:

Voiam sa va mai spun ca m-a contactat omul de pe okazii, in legatura cu Fiat-ul 124 si am sa va tin la curent, nu o sa dispar ca "magarul in ceatza", o sa va zic exact ce si cum.


Asteptam cu interes...


_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 18 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Poate isi gaseste un stapan bun, care n-o modifica ireversibil...

Modificat de Amatorul (acum 18 ani)


_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Dragii mei, hai sa ma bag si eu in seama. Admir istoria asta complicata a Jaguarului regal, e fascinanta povestea in sine si nu doar masina. Dar daca e sa rezolvam problema definitiv, de ce nu il intreaba nimeni de lucrul asta pe rege? Din cate stiu e sanatos la minte, e pasionat de masini, si e presedinte de onoare la RCR. Membrii RCR sunt aici, eu zic ca ar trebui intrebat omul, care masina a facut cadou, cum era, cum a luat-o etc. Sa stim istoria masinii cap coada daca tot ne-am apucat de ea.
Rival sper ca iti vei lua alt Fiat, doar asa ca sa ai motiv sa ramai in acest forum.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Rumpi a scris:

Dragii mei, hai sa ma bag si eu in seama. Admir istoria asta complicata a Jaguarului regal, e fascinanta povestea in sine si nu doar masina. Dar daca e sa rezolvam problema definitiv, de ce nu il intreaba nimeni de lucrul asta pe rege? Din cate stiu e sanatos la minte, e pasionat de masini, si e presedinte de onoare la RCR. Membrii RCR sunt aici, eu zic ca ar trebui intrebat omul, care masina a facut cadou, cum era, cum a luat-o etc. Sa stim istoria masinii cap coada daca tot ne-am apucat de ea.
Rival sper ca iti vei lua alt Fiat, doar asa ca sa ai motiv sa ramai in acest forum.


1. Din cate stiu, baiatul acela ziarist a vorbit pe acolo si s-a izbit de tot felul de incurcaturi, nu a reusit sa afle nimic si nici sa contacteze pe nimeni care sa vrea sa limpezeasca treaba asta. De fapt eu am intrat pe fel de fel de site-uri, majoritatea englezesti, despre masina asta (sunt o gramada) si acolo scrie de rege ca a avut, dar tot asa, nimic nu e limpede si presupun ca si aia au incercat. masina cica nu se poate estima, nu are valoare de catalog, dar presupun unii de acolo ca daca s-ar licita, probabil s-ar vinde la cca 180-200 mii GBP. Nu am inteles daca e vorba de masina regelui, sau de una oarecare din cele 100 si ceva care s-au fabricat. Mai scrie ca au fost doar 49 buc. exportate in lume, din Anglia.

2. In privinta ramasului pe acest forum, nu are prea mare legatura daca voi mai avea Fiat sau nu, important este ca mi-a placut cum se discuta aici, fara snobisme si menajamente, cenzuri si alte de-astea.

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
rival ma bucur ca vei ramane. Pana la urma tot trebuie sa se limpezeasca cumva istoria Jaguarului, si sunt convins ca subiectul asta va mai fi de actualitate inca mult timp.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
Azi am lucrat la Fiat, in asteptarea cumparatorului meu... ratacitor. Am gasit unele lucruri care mi-au facut placere, e vorba de doua stergatoare aproape noi originale, o oglinda cromata (sub scaun) si centurile  originale, de acum aproape 40 de ani, antena originala Autovox, etc. I-am echilibrat rotile, am controlat uleiurile, i-am slefuit putin discurile si am plimbat putin pistonashele de frana ca de la stat se cam intepenisera rotile, i-am schimbat complet lichidul de frana, apoi filtrul de aer, maine vreau sa-i iau o compresie si sa-i pun bujii noi, am spalat-o, am coafat-o... incepe chiar sa-mi para putin rau. Dar m-am suparat foarte tare ca am gasit cam nasol la instalatia electrica sub bord si ca nu merge treapta a doua la stergatoare si.... radioul ! Se aprinde scala, dar nu se aude nimic. Am crezut ca e vorba de difuzor, cand colo e ceva prajit prin el. L-am desfacut. Stie cineva de unde pot sa mai fac rost de un Autovox original ? Am sa-i fac o poza maine.

pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Aouleu Autovox original? Daca mai e si din modelul ala cu doua unitati separate e bai mare. Autovoxurile sunt rare de felul lor, se pare ca nu erau cele mai fiabile din lume, lumea le schimba (deh moda nu se schimba foarte repede in tuning, si acuma se schimba instalatia audio), asa ca sfatul meu e sa cauti un electronist bun sa il repare. Poate e ars un condensator, o rezistenta ceva de genul asta si se poate face. Sper sa se rezolva repede problema.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3184
se vede ca incet incet istoria se limpezeste... cred ca va fi destul de dificil sa-l intrebam pe rege, dar tot sper sa-mi revina cineva de la registrul SS100 cu ceva concret despre cele doua Jaguare.

_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Amatorul a scris:

Poate isi gaseste un stapan bun, care n-o modifica ireversibil...


Amatorule, (care vine probabil de amat, din latineste...) ai avut dreptate. Azi m-am uitat in lung si-n lat la Fiat si ar fi pacat sa nu ramana asa cum e. Am zis o prostie atunci, cu modificatul. Uite cum arata interiorul.

fiat 124 amatorul isi gaseste stapan bun, care n-o modifica (care vine probabil amat, din avut

29.9KB


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Rumpi a scris:

Aouleu Autovox original? Daca mai e si din modelul ala cu doua unitati separate e bai mare. Autovoxurile sunt rare de felul lor, se pare ca nu erau cele mai fiabile din lume, lumea le schimba (deh moda nu se schimba foarte repede in tuning, si acuma se schimba instalatia audio), asa ca sfatul meu e sa cauti un electronist bun sa il repare. Poate e ars un condensator, o rezistenta ceva de genul asta si se poate face. Sper sa se rezolva repede problema.


Este o singura unitate. Uite-l ici

fiat 124 rumpi autovox original? daca mai din modelul ala doua unitati separate bai mare. sunt rare

30.1KB


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
Inca o poza a stergatoarelor originale, gasite sub scaune

fiat 124 inca poza originale, gasite sub scaune

10.6KB

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
si a centurilor, gasite... pe scaune. Scrie Willys pe catarame si se desfac exact ca cele de curse, sau ma rog, ca cele de avion. Tragi de clapa si se deschid. Evident, sunt in 2 pcte.

fiat 124 gasite... scaune. scrie willys catarame desfac exact cele curse, sau rog, cele avion. tragi

31.2KB

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
mai am o singura poza, a carcasei de la filtrul de aer.

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

rival a scris:

mai am o singura poza, a carcasei de la filtrul de aer.


fiat 124 rival scris:mai singura poza, carcasei filtrul aer.

37KB


pus acum 18 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Minunata masina...Ce pacat ca nu am acum banii sa o cumpar... Si cand mai vad si pozele astea....
Rival, ma bucur ca-mi dai dreptate in legatura cu modificarile care chiar NU se impun pe o asemenea masina-repet, din punctul meu de vedere- sa speram ca noul proprietar nu-i va pune spoilere de fibra sau va cara cartofi cu ea la piata...


_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Amatorul a scris:

Minunata masina...Ce pacat ca nu am acum banii sa o cumpar... Si cand mai vad si pozele astea....
Rival, ma bucur ca-mi dai dreptate in legatura cu modificarile care chiar NU se impun pe o asemenea masina-repet, din punctul meu de vedere- sa speram ca noul proprietar nu-i va pune spoilere de fibra sau va cara cartofi cu ea la piata...


Doamne-fereste ! Oricum i-am dat urmatorul mail ieri si ca daca nu ma cauta intr-o zi doua, nu i-o mai dau. Voi nu ma cunoasteti, dar eu asa sunt, tin la seriozitate foarte mult si dak mi se pune pata pe unul din asta, poa' sa vina si in genunchi ca nu i-o mai dau. Uite ici mail-ul:

"stimate domn, am asteptat sa ma sunati asa cum ati spus, luni. V-am dat
acest mail sa va reamintesc. Eu nu va sun, pentru ca am inteles ca sunteti
bolnav si nu vreau sa deranjez. In eventualitatea ca v-ati razgandit si nu
mai doriti sa cumparati masina, va rog sa-mi confirmati prin mail. Nu este
nici cea mai mica suparare, deoarece eu doresc ca masina sa incapa pe mana
cuiva care sa se considere fericit ca a dobandit-o. Nu stau in acesti 2 mii
de euro, deci, repet, nu ma supar daca v-ati razgandit, doar va rog sa-mi
dati de veste ca sa stiu ca nu mai am nici o obligatie de retine masina pt.
dvs."

Uite si poza actelor, sa vedeti cat are nenea Alexe de Vassal

fiat 124 amatorul pacat acum banii cumpar... cand mai vad pozele bucur ca-mi dai dreptate legatura

34.4KB


pus acum 18 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
...si daca nu da nici un semn de viata? ce faci in acest caz?

_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Amatorul a scris:

...si daca nu da nici un semn de viata? ce faci in acest caz?


Nu e nici o problema, cum adica ce fac in acest caz ? Singura chestie care ar putea sa ma supere ar fi sa nu cumva sa fie vreun ciudat si sa-mi dea un calificativ negativ. Mi-ar parea rau, pentru ca am pana acum 100% pozitive.


pus acum 18 ani
   
Amatorul
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 697
Pai de ce sa-ti dea calificativ ptr. ca el e cel neserios...scuze dar nu stiu cum functioneaza regulamentul...
De fapt ma gandeam la altceva...imi faceam niste calcule, dar ptr. mine sunt multi bani in perioada asta...hmmm...poate gasesc o solutie...sa vedem, poate apare tipul pana la urma....nu vreau sa zic nimic, sa nu te incurc,....dar tare mi-ar place masina.....


_______________________________________
Fiat 600D/1965
Dacia 1301/1977
MB W123 230E/1982

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Amatorul a scris:

Pai de ce sa-ti dea calificativ ptr. ca el e cel neserios...scuze dar nu stiu cum functioneaza regulamentul...
De fapt ma gandeam la altceva...imi faceam niste calcule, dar ptr. mine sunt multi bani in perioada asta...hmmm...poate gasesc o solutie...sa vedem, poate apare tipul pana la urma....nu vreau sa zic nimic, sa nu te incurc,....dar tare mi-ar place masina.....


Da, regulamentul e putin ciudat din acest pct. de vedere. Aceste calificative sau punctaje se acorda reciproc si nu exista un arbitru, sau ma rog, exista dar nu se baga in chestia asta. Si la noi nu e eBay Germania, oamenii sunt cum sunt. Adica desi sunt in mod evident neseriosi, ca sa faca rau, sau sa se razbune daca tu-i dai calificativul pe care-l merita, te potcovesc si ei cu un negativ./// Nu a raspuns la mail-ul de ieri, deci astazi e ultima zi cat il mai astept. Asa am promis, mie si... altora.


pus acum 18 ani
   
Pedala
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 133
Daca nu o dai poate aranjam ceva la vara .

_______________________________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS
2003 Fiat Stilo JTD Dynamic

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Pedala a scris:

Daca nu o dai poate aranjam ceva la vara .


Am promis ca va spun exact ce si cum pe okazii, cu licitatia. Si mi-am mai promis mie ca daca trece si ziua de vineri si nu ma contacteaza nu i-o mai dau. Asa s-a intamplat si deci asa i-am si emailat, ca drepturile lui de castigator al licitatiei, respectiv oferta mea de vanzare catre el prin okazii, si-a pierdut valabilitatea.

Sa va uitati pe acolo sa vedeti ce preturi cer pe Dauphine Gordini (2200 e) si pe F600 fara poza (2000 e) complet neserioase, un Ford Taunus Coupe 3800 !, samd. Lumea a inceput sa bata campii atribuind tuturor harburilor statut de unicat, masina de epoca, samd.


pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1162
Dauphine Gordini (2200 e) daca ar fi intr-o stare buna ar fi ceva, dar judecand dupa ce alte masini mai are individu de vanzare banuiesc ca nici macar nu sunt ale lui, incearca si el sa le vanda si daca e sa iasa ceva atunci abea se duce si trateaza cu proprietarul.zic asta pentru ca in poze nu sunt intr-un decor asemanator.fiecare este in cu totul alt loc, si la nici o masina se pare sa se fi intervenit in vreun fel.

_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

bAndrei a scris:

Dauphine Gordini (2200 e) daca ar fi intr-o stare buna ar fi ceva, dar judecand dupa ce alte masini mai are individu de vanzare banuiesc ca nici macar nu sunt ale lui, incearca si el sa le vanda si daca e sa iasa ceva atunci abea se duce si trateaza cu proprietarul.zic asta pentru ca in poze nu sunt intr-un decor asemanator.fiecare este in cu totul alt loc, si la nici o masina se pare sa se fi intervenit in vreun fel.


Eu am o experienta tare rea cu vanzatorii din Ro. Nu am patit asa ceva in Germania, ce-ti da omul pe mail in poze, aia cumperi. Ba chiar acolo cand vede ca esti interesat de ceva anume, iti da poza cu eventualul defect, chiar daca restul masinii e perfecta. Uite ce-am patit, a dat unul un scuter BMW 250 din acela cu pavilion, cu o poza super, luata de prin Germania si l-a dat pe okazii, descriindu-l ca pe o megaoferta.... la 2800 Euro !!! M-am dus sa-l vad si m-am enervat cumplit, era o vechitura plina de moloz (sub o scara in renovare) nepornita de 100 de ani, era vechi si rulat cam 4 ani, de fapt era de 125 nu de 250 cu incurcatura respectiva in acte, fara RAR si.... nu va mai spun, cu cauciucurile intoarse pe janta sa nu se vada uzura, vopsit in vreo magazie si plin cu abtibilduri de prost gust samd. Nu avea nici o legatura cu poza postata.

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Fratilor, stringeti bani ca vine integrarea si o sa puteti sa mergeti in lume sa va cumpaati masini de epoca adevarate nu hirburi vindute de romani.
Am avut un schimb de replici un un tzaran saptamina trecuta.
Omul vindea o ifa bk 350.M-a aminat 3 luni si cind am reusit s-o vad am constatat ca numele mai era de ea ca in rest era modificata.
Fara acte.Si nu mai trebuie sa va spun ca omul vroia multe zerouri pe hirb.Si bineinteles omul avea o super parere despre el si despre hirb.
Asa ca fratilor calmati-va cu aruncat banii pe rable romanesti.
Parerea mea.


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Mii de euri pe masini care se gasesc afara in stare mult mai buna.
trebuie doar un pic de curaj sa pleci sa-ti aduci o masina.
Si culmea, se poate face asta inclusiv cu legislatia actuala.


pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3184
Mare antentie cu asa-zis Dauphine Gordini. Nu stiu de ce, dar prin Romania modelul Dauphine intotdeauna se cheama Gordini...dar nu e. Gordini a fost o editie speciala, de Renault-uri zi de zi, preparata pentru raliuri. Majoritatea masini Dauphine (si, din ce stiu eu, toate din Romania), nu sunt modelul Gordini, care e foarte rar si, bine inteles, cotat cu f multe zerouri...

Uitandu-ma prin ziare de specialitate englezesti, exista multe masini f decente la bani relativ putini. Toate sunt in conditie cat de cat originala, ingrijite si cu piese originale. Fiat 500, de examplu, tot original dar un pic obosit, 500 lire negociabil. Jaguar XJ6 seria 2, merge, revizuit, totul in ordine, 350 lire. Usor se gasesc antebelice in stare de functionare, fara multe defacut, sub 1000 lire. Banuiesc ca e tot asa prin UE. Deci NU MERITA sa spanzuram bani pe harburi cotidiane din fata blocului cand gasim aceleasi harburi mai ieftin, mai original, in afara.


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Asta ziceam si eu.

Am intrat azi dupa multa vreme pe forum, si ce vad?
HA HA HA HA
ma bucur sa vad ca spiritul combativ al romanului s-a mentinut si in absenta mea ( ca sa fiu modest).
Referitor la fiatul 124.(lada )
E unul care lucreaa pe linga blocul meu si si-a cumparat un bmw 315 din 80 cu 900E.
Impecabila masina aproape mai putin capota si o aripa revoppsite( semn ca a lovit masina).
I-am oferit 1200E pe ea (mare fan bmw ce sint) si omul mi-a ris in nas ca a gasit sa dea cu 2000E.I-am ris si eu in nas.
Concluzia e ca de 3 luni nu a venit nimeni sa ii dea lui 2000E pe masina(intre timp vopseaua de pe capota a inceput sa se cojeasca he he).
Spiritul intreprinzator romanesc nu cunoaste limite si din cauza asta ajungem sa ni se pretinda j-de mii de euri pe rable.
Relaxati-va si mai aveti rabdare 1 an - 2


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
Adevarul adevarat este ca pt. noi romanii (dez-)integrarea in UE nu aduce mare scofala din acest punct de vedere. Stim toti ca pe hartie lucrurile par simple, dar in practica... Trebuie sa te duci pana acolo, cu ce ? Cu autobuzul ? De unu singur ? Greu, dar sa zicem. Pe urma hotel, mancare, telefoane sa te intalnesti cu vanzatorul, apoi sa-l convingi sa-ti dea documentele asa cum vrea vama si Politia romana (greu !), pe urma asigurare si TUV ca sa poti iesi pe roti cu masina, numere... Unde mai pui aventurile pe care le-am avut cu totii prin Austria si/sau Ungaria cand te vad roman cu numere de zoll dupa cateva nopti nedormite. Si uite cum te costa uneori si peste 1000 Euro sa ajungi pan-la Nadlac, unde incepe hora. Aia cu declaratia de tranzit, stiti voi... spagi peste spagi si am convingerea ca si in Europa si pe langa ea, vamesii si comisionarii vamali si politistii de frontiera n-o sa ajunga someri prea curand. Poate peste 10-20 de ani. Apoi urmeaza vama finala, chiar daca va fi vorba numai de tva, dar spagile tot or sa ramana sub diverse motivatii, apoi RAR, inmatriculare... sa ma ierte D-zeu, dar pan-la urma mai bine faci aceste eforturi pt. o masina de 10.000, ca tot atat te costa.

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Adrian a scris:

Mare antentie cu asa-zis Dauphine Gordini. Nu stiu de ce, dar prin Romania modelul Dauphine intotdeauna se cheama Gordini...dar nu e. Gordini a fost o editie speciala, de Renault-uri zi de zi, preparata pentru raliuri. Majoritatea masini Dauphine (si, din ce stiu eu, toate din Romania), nu sunt modelul Gordini, care e foarte rar si, bine inteles, cotat cu f multe zerouri... afara.



Eu am aici un nene foarte... dedicat unui astfel de Dauphine. Asa au fost vandute la IDMS inRomania, pe vremuri, sub denumirea de Gordini. Si aveau si sigla Gordini, cromata, am vazut-o de atatea ori pe aceste Dauphine-uri. Nici pe talon, nici pe masina nu scria R Dauphine, ci R Gordini. Asta e ce stiu sigur. Ce stiu mai putin sigur este ca Renault-ul Dauphine Gordini a fost doar o singura varianta. Numai R8 si R12 cu semnatura lui (Amedee) Gordini erau altfel decat variantele de baza. Si au fost celebre pentru implicarea in raliuri, in culoare albastra si dungi albe, invariabil. In rest, R4, R6, R10, R16, R20 nu au fost deloc Gordini. Insa cu Dauphine a fost... exceptia de la regula. Asa au fost comercializate. In Romania cel putin, toata lumea le stie de Renault Gordini si foarte putini stiu si de Dauphine.


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672

rival a scris:

Adevarul adevarat este ca pt. noi romanii (dez-)integrarea in UE nu aduce mare scofala din acest punct de vedere. Stim toti ca pe hartie lucrurile par simple, dar in practica... Trebuie sa te duci pana acolo, cu ce ? Cu autobuzul ? De unu singur ? Greu, dar sa zicem. Pe urma hotel, mancare, telefoane sa te intalnesti cu vanzatorul, apoi sa-l convingi sa-ti dea documentele asa cum vrea vama si Politia romana (greu !), pe urma asigurare si TUV ca sa poti iesi pe roti cu masina, numere... Unde mai pui aventurile pe care le-am avut cu totii prin Austria si/sau Ungaria cand te vad roman cu numere de zoll dupa cateva nopti nedormite. Si uite cum te costa uneori si peste 1000 Euro sa ajungi pan-la Nadlac, unde incepe hora. Aia cu declaratia de tranzit, stiti voi... spagi peste spagi si am convingerea ca si in Europa si pe langa ea, vamesii si comisionarii vamali si politistii de frontiera n-o sa ajunga someri prea curand. Poate peste 10-20 de ani. Apoi urmeaza vama finala, chiar daca va fi vorba numai de tva, dar spagile tot or sa ramana sub diverse motivatii, apoi RAR, inmatriculare... sa ma ierte D-zeu, dar pan-la urma mai bine faci aceste eforturi pt. o masina de 10.000, ca tot atat te costa.



te contrazic
trebuie doar sa ne desteptam un pic


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

69SGT a scris:


rival a scris:

Adevarul adevarat este ca pt. noi romanii (dez-)integrarea in UE nu aduce mare scofala din acest punct de vedere. Stim toti ca pe hartie lucrurile par simple, dar in practica... Trebuie sa te duci pana acolo, cu ce ? Cu autobuzul ? De unu singur ? Greu, dar sa zicem. Pe urma hotel, mancare, telefoane sa te intalnesti cu vanzatorul, apoi sa-l convingi sa-ti dea documentele asa cum vrea vama si Politia romana (greu !), pe urma asigurare si TUV ca sa poti iesi pe roti cu masina, numere... Unde mai pui aventurile pe care le-am avut cu totii prin Austria si/sau Ungaria cand te vad roman cu numere de zoll dupa cateva nopti nedormite. Si uite cum te costa uneori si peste 1000 Euro sa ajungi pan-la Nadlac, unde incepe hora. Aia cu declaratia de tranzit, stiti voi... spagi peste spagi si am convingerea ca si in Europa si pe langa ea, vamesii si comisionarii vamali si politistii de frontiera n-o sa ajunga someri prea curand. Poate peste 10-20 de ani. Apoi urmeaza vama finala, chiar daca va fi vorba numai de tva, dar spagile tot or sa ramana sub diverse motivatii, apoi RAR, inmatriculare... sa ma ierte D-zeu, dar pan-la urma mai bine faci aceste eforturi pt. o masina de 10.000, ca tot atat te costa.



te contrazic
trebuie doar sa ne desteptam un pic



Pai contrazi-ma, dar fa-o cu argumente ! Sa stii ca nu ma supar ca ne faci poate fara sa vrei prosti, dar nu vad legatura dintre desteptaciune si costurile legate de aducerea unei masini in tara. De curiozitate te intreb, ai adus vreodata o masina de afara tu personal ?


pus acum 18 ani
   
Pedala
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 133
Dupa cate stiu eu, Renault Dauphine s-a numit pe unele piete Gordini din simplul motiv ca la proiectarea ei a avut un mare aport inginerul Gordini.

_______________________________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS
2003 Fiat Stilo JTD Dynamic

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Rival, nu am adus vreo masina dar imi aranjasem tot ca sa imi aduc o motocicletaRezervari, bilet de avion, etc.
Din pacate in ultimul moment nu am mai plecat dar procedura de aducere era clara.
Costurile sint urmatoarele odata ce ai ajuns acolo:
- costul masinii/motocicletei
- acte vinzare cumparare, asigurare, eur1
- 2 nopti de motel = 50E
- benzina pina la buc 100E-150E
- taxe autostrada 50-100E
- taxa tranzit la intrarea in ro 2mil
- comisionar buc 3 mil+100E spaga

mai departe cum se descurca fiecare cu taxa vamala si tva.

Costurile mi-au fost confirmate si de cei care au fost afara si si-au adus masini.


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

69SGT a scris:

Rival, nu am adus vreo masina dar imi aranjasem tot ca sa imi aduc o motocicletaRezervari, bilet de avion, etc.
Din pacate in ultimul moment nu am mai plecat dar procedura de aducere era clara.
Costurile sint urmatoarele odata ce ai ajuns acolo:
- costul masinii/motocicletei
- acte vinzare cumparare, asigurare, eur1
- 2 nopti de motel = 50E
- benzina pina la buc 100E-150E
- taxe autostrada 50-100E
- taxa tranzit la intrarea in ro 2mil
- comisionar buc 3 mil+100E spaga

mai departe cum se descurca fiecare cu taxa vamala si tva.

Costurile mi-au fost confirmate si de cei care au fost afara si si-au adus masini.


Pai bun, mi-am dat seama ca nu ai adus, de aia te-am si intrebat. In fine, tot nu am inteles unde e diferenta daca esti sau nu in UE si al doilea, nu vad care e legatura cu desteptaciunea. Dar, hai sa trecem peste asta si sa ne raportam la ce ai zis tu:

1. Biletul de avion te dezaxeaza de la inceput, pt. ca e cel putin 200 Euro, cu taxele de aeroport cu tot si e foarte dificil sa gasesti o companie care sa-ti vanda numai dus. Apoi ajungi acolo in aeroport si cum te duci la motelul acela de numai 25 pe noapte ? Iti tb un taxi, ca nu cred ca te asteapta vanzatorul acolo, decat daca e fratele tau. 2. Taxiul in cel mai bun caz te costa 50 Euro. Din cunostintele mele, si crede-ma ca stiu ce vorbesc, numai sa pui rulota intr-un camping costa 20/noapte, iar cel mai ieftin motel e 40/noapte fara mic dejun. Dupa aceea trebuie sa te duci de la hotel de cel putin 2-3 ori la vanzator sa faci actele. Alt taxi, alti bani, alta distractie. Plus telefoanele cu omul acela, inca 10 Euro ca popa. O data mergi sa radiezi, inscrii, samd. Asigurarea costa la o remorca 150 si la masina 250, presupun ca la moto e undeva intre. Un numar de zoll te mai costa 30. Apoi trebuie sa mergi cu vanzatorul la vama din tara respectiva sa obtii certificat de origine EUR1 pentru moto sau auto, altfel platesti o vama in Romania de te apuca ameteala. Acel certificat nu se obtine asa de usor cum spune toata lumea snoave de adormit copiii, el se elibereaza pe baza unui fax de la dealerul de marca din tara respectiva. Daca vanzatorul este persoana privata, poti sa uiti de acel fax si apelezi la romanii descurcareti din tara respectiva. Te costa una peste alta EUR1 cca 150-200 Euro in lipsa faxului respectiv. Deci, mai adaugi inca o zi-doua de hotel pana rezolvi cu EUR. Acest EUR nu se poate scoate inainte ca tu sa mergi acolo, pt. ca se elibereaza unei singure persoane, cu pasaport si numai la vama de acolo, in prezenta cumparatorului, a vanzatorului si cu conditia prezentarii vehiculului respectiv la vama. In fine, dupa ce ai toate acestea ajungi sa zicem fara peripetii la vama romana. Daca tu crezi ca ti se da drumul in tara cu o asa zisa taxa de 2 mil. te inseli amarnic. Trecerea de frontiera costa multi nervi, asteptari, cozi, acte peste acte, sunt si acolo comisionari vamali, altfel nu ai cum completa declaratia vamala de tranzit, samd. Una peste alta, eu mai ieftin de 5 mil. nu am trecut niciodata. Cand intri in tara este obligatorie taxa de drum, ca pt. pentru masini straine, mai costa si aia vreo 20 Euro. Iar acasa, dupa ce ai dormit bine doua zile si trei nopti, te iau la frecat vamesii de interior. Ultima data mie mi-au respins vamuirea pt. ca certificatul Eur era scris de mana si nu de tipar. Spaga e cca 100 de euro daca ai totul in regula, daca nu, esti fiul ploii. Apoi declaratia vamala e cca 4 milioane. Acum adauga te rog vama propriu-zisa, RAR-ul la care trebuie sa mergi de doua ori. Odata inainte de vama sa-ti determine exact anul de fabricatie si apoi la sfarsit in vederea omologarii. Alte spagi si cozi si pe acolo. Intr-un final, inmatricularea la Politie. Si acolo am avut de nenumarate ori probleme.

Acum aduna-le tu pe toate si vezi cat iti da si mai fa o data calculul, dar realist, nu "fairy tale" si ai sa vezi ca nu-ti convine sa aduci un auto sau moto de 500 de euro, pt. ca o faci de 3000 ca popa pana la sfarsit ! Eu am adus anul trecut un moped Honda, si sunt "prieten" si cu vamesii si cu toata lumea si am ajuns la concluzia ca mai bine o arunc. Am cumparat-o acolo cu 100 de euro si pana la sfarsit, m-a costat cu mari exchibitii peste 350 !!! Noroc ca nu adusesem numai motoreta ci si altele, ca altfel chiar ca o aruncam. Plus: mai pune timpul pierdut, care trebuie si ala adunat, ca daca esti angajat cu 15 mil. salariu si lipsesti o saptamana pe drum si inca una pana faci vama si o inscrii, mai pune vreo 200 de euro la calcul, desi ma rog, poti face asta in concediu. Ultimul lucru care trebuie adunat este o chestie care-ti poate da toate calculele peste cap: o cat de mica defectiune la masina sau moto pe care nu ai timp sa o pregatesti pt. un drum de 2000 km, si te-ai dus la primul atelier in Austria sau Ungaria... Intelegi ? Basca o spagutza de 20 Euro la Politia ungara care este foarte dibace si-ti gaseste mereu cate ceva in neregula, daca nu ai vreun ghinion sa iei un radar pe dealurile de la Viena, care costa 100 Euroi fara prea multa tocmeala ! De ex. ultima data noua ne-au pus ungurii duba pe un stand mobil de frana si au spus ca nu e frana de mana bine echilibrata pe spate... si pana nu mergem la service autorizat Mercedes, nu ne dau actele. Ce ati fi facut voi in aceasta situatie, in plina sosea la cel putin 70 km de prima localitate cu service ? Probabil ce am facut si noi. Numai ca atunci cand am vrut sa-i dam unuia o spagutza, au zis ca nu se poate asa putin, ca sunt trei !

Asa ca, daca nu ati mai fost sa aduceti masina de afara, sfatul meu este sa va documentati foarte bine si sa cunoasteti foarte bine legile, altfel sunteti o prada usoara pt. toti care intervin pe acest lung traseu. Si va mai sfatuiesc sa va faceti bine calculul de acasa, oricum nu se potriveste intotdeauna cu ce e pe traseu, dar macar sa aveti marja de siguranta.


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

Pedala a scris:

Dupa cate stiu eu, Renault Dauphine s-a numit pe unele piete Gordini din simplul motiv ca la proiectarea ei a avut un mare aport inginerul Gordini.


Corect 100%. De fapt din cate stiu, el a initiat acest proiect. Au vrut o masina economica, populara, de oras si cat se poate de agila. Si asa a si iesit. A fost la vremea aia o masina de mare succes, s-a vandut la zgarcitii aia de francezi in draci si pe pietele mai sarace. In Italia si-n Germania insa, nu a prins deloc.


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Rival , cind o sa aduc ceva de afara te caut si-ti spun daca ai avut dreptate.
Socoteala ta pare de bun simt dar mai depinde si de noroc, pile cunostinte si relatii.
Cu toate astea un gagiu si-a adus luna trecuta un Vw polo si mi-a facut pe hirtie socoteala cu ce a dat.
Si iese socoteala un pic mai mica ca a ta


pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
SGT crede-ma rival are absoluta dreptate. Mai ales daca pleci din  Bucuresti, ca eu plec de la Budapesta cu avionul si e mai ieftin. Sa zic ca dormi la un Youth Hostel, cel mai ieftin e 10-15 euro. Dar in rest costurile sunt cum au fost descrise. Nu te lua dupa cei care aduc masinile in mod curent. Aia dorm la rude sau prieteni, au masina proprie acolo sau ii duce prietenul pe gratis, masinile de multe ori sunt controlate si cumparate inainte sa ajunga omul din tara acolo de partenerul de acolo, in vama da spaga fixa ca vamesul il cunoaste, etc. Dar tot merita, daca iei o masina pe care in tara ti se cer aceeasi bani si e in stare mult mai proasta.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Rumpi, sursele mele de informatii sint indirecte.
Cindo sa ma duc si o sa constat ca omul are dreptate, o sa il caut si o sa ii spun ca a avut dreptate.
Tu ce mai faci?
Cum mai stai cu fiaturile?


pus acum 18 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Fiaturile mele stau inca merci de intrebare. O sa anunt cu mare tamtam cand o sa mearga si o sa am din nou Fiat sub posterior, nici o grija. Poti sa ii spui lui rival de pe acum ca are dreptate. Nu te mai impacienta nici tu asa repede si explica ce vrei sa zici, altfel faci impresie proasta. Cat despre mers la Germania si adus masina, sper ca daca te duci o sa ai cat mai putine probleme. Ia dictionarul cu tine ca functionarul neamt vorbeste foarte bine inglish, si la cata germana vorbesti tu o sa vorbiti pana va dor mainile. Si pentru motocicleta as recomanda sa mergi cu platforma dupa ea, sau sa iti cumperi acolo platforma. Oldtimerele oricum ar trebui aduse pe sus, ca nu stii niciodata in ce stare e de fapt. De altfel nici la masinile sh normale nu stii, dealerii nemti sunt versati si unui strain ii vand orice rahat poleit, ca nu te vad pe tine mergand in Germania sa il dai pe ala in judecata conform BGB ca nu ti-a zis ce problema are masina cand ti-a vandut-o. Darmite sa mai demonstrezi chestia asta.

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Ma gindeam la Italia, nu la germania.
Si nu pt oldtimere m-as fi dus eu acolo ci pt un zx6r.
Am spus f clar ce am vrut sa zic, cit despre impresie ma intereseaza mai putin.
O sa vad si daca e asa cum spune rival eu o sa fiu primul care o sa recunosc ca am gresit.


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149
SGT, te rog zi-mi ce motor voiai tu sa-ti aduci, Yamaha cumva ?

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Am scris ce motor vroiam sa-mi aduc.
zx6r.
cred ca mai nou o sa il iau de aici la prima mina....sper


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

69SGT a scris:

Am scris ce motor vroiam sa-mi aduc.
zx6r.
cred ca mai nou o sa il iau de aici la prima mina....sper


Pai uite ce este, daca e japoneza poti uita de EUR1, pt. ca EUR1 nu-si are sensul la japoneze. Am o veste proasta in acest caz: vama si tva-ul sunt foarte mari. Vama e 30% din valoarea de catalog functie de anul de fabricatie, iar tva-ul e 19% din val. de catalog plus vama, iar la masini se mai adauga si accizele. Stiu exact de la Mitsubishi Evo.

Acum nu stiu daca o sa te mai duci sa-ti iei motocicleta, eu am vrut sa raspund celor care au zis ca in UE ar fi masini de 500 de euro si de ce nu le-or aduce romanii... Pai tocmai v-am insirat de ce. Si as mai adauga ceva: povestea e ca trebuie sa ai pe cineva acolo, pentru ca daca gasesti ceva tentant sa nu credeti ca te asteapta pe tine careva o saptamana doua pana te duci sa-i dai banul. Daca ati sti cate masini bune la pret au pierdut unii romani fiindca le-au luat-o polonezii sau cehii inainte... si un astfel de drum ratat se adauga la pret la drumul urmator...

Una peste alta, raman la parerea mea ca si daca intram in UE, mare branza n-o sa se intample din acest punct de vedere. Unde mai pui ca pana acum de bine de rau daca luai o masina de firma mai puteai recupera VAT-ul sau MWSt sau tva-ul din tara respectiva, daca demonstrai ca masina iese din UE.  Acu' daca ne baga si pe noi, s-a zis chiar si cu acest mic avantaj. 

Ia ziceti, bre, toti care cititi pe-aici, ce parere aveti ? Ca vad ca lui SGT i-a cam pierit pofta de adus motocicleta de-afara.


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Rival, inca o data simt nevoia sa te contrazic.
Pai normal ca la japooneze EUR 1 nu valoreaza nimic.
Dar exista portite in legislatia romana care sa-ti permita sa fentezi statul.
Doar nu-ti inchipui ca dadeam 1200E la stat pt o rabla din 95?
Nu mi-a pierit cheful.
Doar ca sper sa o iau de aici noua.
Ce leasingul de rigoare.


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

69SGT a scris:

Rival, inca o data simt nevoia sa te contrazic.
Pai normal ca la japooneze EUR 1 nu valoreaza nimic.
Dar exista portite in legislatia romana care sa-ti permita sa fentezi statul.
Doar nu-ti inchipui ca dadeam 1200E la stat pt o rabla din 95?
Nu mi-a pierit cheful.
Doar ca sper sa o iau de aici noua.
Ce leasingul de rigoare.


pai daca te uiti pe postul tau unde faceai calculele, TU ai pus EUR1, la ce naiba l-ai pus daca era vorba de japoneza ? Uite:

"acte vinzare cumparare, asigurare, eur1".

M-ai facut curios, cum poti sa faci sa nu platesti vama la o japoneza ? Pt. ca in Germania sunt foarte ieftine, dar nu le cumpara nimeni, tocmai pe acest considerent. Sper sa nu-mi spui de chestia cu leasing-ul extern, ca o sa te intreb iarasi: ai facut tu, sau ai auzit povestioare de la altii ? Vezi forumurile de moto, aia au cautat toate portile, potitzele si portitzelele ca sa-si aduca motociclete de afara fara vama si... nu au reusit ei, d-apai noi.

Dar eu, spre deosebire de tine, nu ma contrazic (sic !) pt. ca poate stii tu ceva ce nu stie nimeni. Deci ? Sincer, m-as bucura sa renunti la aceste posturi "enigmatice" si sa spui lucrurilor pe nume pana la capat, sa nu mai arunci o pietricica in balta si la urma, dupa ce se arunca toti dupa ea sa o scoata din fundul lacului, sa fie de fapt vreo chestie fasaita. No offense, dar pana acum...

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Coane, am lucrat 2 ani cu Vama Romana si in Vama Romana.
Cind am zis de eur1 ma gindeam la masini europene.
Nu avea legatura cu motocicleta de care vb.
Leasingul extern este o chestie viabila CU CARE AM LUCRAT MULT SI CARE MERGE.
Eu cu minutzele mele.Doar ca nu pt mine ci pt patron.
Daca o aplic si pt mine stiu cum sa o rezolv.

Rivgal , intimplator destul de rar vorbesc fara sa fiu in cunostinta de cauza. (rar a se citi niciodata)


pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

69SGT a scris:

Coane, am lucrat 2 ani cu Vama Romana si in Vama Romana.
Cind am zis de eur1 ma gindeam la masini europene.
Nu avea legatura cu motocicleta de care vb.
Leasingul extern este o chestie viabila CU CARE AM LUCRAT MULT SI CARE MERGE.
Eu cu minutzele mele.Doar ca nu pt mine ci pt patron.
Daca o aplic si pt mine stiu cum sa o rezolv.

Rivgal , intimplator destul de rar vorbesc fara sa fiu in cunostinta de cauza. (rar a se citi niciodata)



Bun, tot nu mi-ai raspuns, e vorba de leasing extern sau de alta metoda ? vad ca tot vorbesti enigmatic si pe cuvant ca imi pierzi vremea. Daca poti sa spui ceva inteligibil, daca stii o metoda viabila de "fentat taxele vamale", fa-o si nu te mai pierde in amanunte.

Nu s-a indoit nimeni ca vorbesti in cunostinta de cauza... de ce trebuie sa te scuzi ?


pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
looool
coane tre sa recunosc ca esti tare.
cind o sa ma scuz eu de ceva o sa fie sfirsitul lumii.
doi la mina scrie f f f f clar ca e vb de leasingul extern.
hotaraste-te.
ori vrei amanunte ori nu vrei?
ca la fiecare varianta esti nemultumit.
si nu tin sa-ti explic neaparat ce si cum sa stii.
e suficient de stiut ca nu detii adevarul absolut in toate privintele si ca exista subiecte unde e bine sa ii lasi pe cei care se pricep.



pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1162
cu polemica asta dintre voi faceti forumul sa fie tot mai putin interesant pe zi ce trece...daca nu ajungeti la o intelegere mai bine o lasati balta.schimbativa numere de telefon si certati-va in particular..nu ne mai agasati si pe noi restul ca e un forum de masini nu de carcoteli

_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

bAndrei a scris:

cu polemica asta dintre voi faceti forumul sa fie tot mai putin interesant pe zi ce trece...daca nu ajungeti la o intelegere mai bine o lasati balta.schimbativa numere de telefon si certati-va in particular..nu ne mai agasati si pe noi restul ca e un forum de masini nu de carcoteli


N-am nici o pofta si nici vreme de chestii din astea. Si pe mine ma agaseaza foarte tare. Am tot invitat omul in fel si chip sa scrie inteligibil, la subiect, nu numai in beneficiul meu, ci si al celorlalti, tocmai pt. ca e un topic care o vreme a mers bine. Din pacate, gratie ultimelor posturi s-a transformat intr-o furtuna in paharul de apa ...calda, descoperita adineauri de N. Priceputu in suduri, fentat taxele si... scule-n portofoliu. N-am sa mai raspund, nu pt. ca n-as avea ce sa-i spun, ci pt. ca ai dreptate bA, e cazul sa revenim la auto, moment in care cel mai destept iata, cedeaza...

P.S. M-am inscris in acest forum ca sa aflu cate ceva nou despre masini si sa pun in schimb la dispozitia celorlalti lucruri utile, verificate sau traite de mine personal, nu luate din povesti si date drept mari descoperiri personale. N-am spus nicaieri, niciodata, ca detin adevaruri, cu atat mai putin absolute si nici n-am sustinut ca ma pricep bine sau foarte bine la ceva anume. Daca m-am angrenat intr-o polemica, am facut-o doar in speranta ca de partea cealalta va apare ceva consistent. Din pacate din randurile d-lui SGT, nu am aflat nimic util, atata doar, am sesizat o nevoie a lui interioara, apasatoare, de a se autoaprecia in public, dar fara nici o sustinere sau insiruire cat de cat sistematizata si/sau relevanta, fara nimic concret si util pt. ceilalti, ci doar am avut parte de lamentari confuze si replici belicoase, de ordin personal.

Modificat de rival (acum 18 ani)


pus acum 18 ani
   
bAndrei
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 1162
nota 10 rival..hai sgt ca e pacat, nu mai riposta,dam cu totii mana si mergem mai departe...impreuna, ca asta e menirea forumului

_______________________________________
1961 Opel Rekord P2 Sedan 1700cc + (1962 Opel Rekord P2 Coach 1700cc de piese)
1972 Opel Rekord C Coach 1900cc
2006 Opel Astra Classic Sedan 1,4 Twinport 16v

pus acum 18 ani
   
rival
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 149

bAndrei a scris:

nota 10 rival..hai sgt ca e pacat, nu mai riposta,dam cu totii mana si mergem mai departe...impreuna, ca asta e menirea forumului


Multumesc de nota, si tie la fel.

Ca sa nu ramana vorba in vant, sa revenim la auto, in spetza la Fiat. Am o problema, precis careva dintre voi ma va lamuri: pe plansa bord a Fiatului 124, in stanga volanului este un bloc de trei contacte basculante, sus-jos. Unul este de stergatoare, are simbolul pe el. In dreapta, pe coloana de volan este un alt intrerupator, similar semnalizatorului, cu aceleasi doua pozitii: sus-jos, pe care scrie "wipe-wash". Cine-mi poate spune exact care sunt functiile celor doua ? La mine cel de pe coloana de volan nu face nimic. Iar cel din stanga de pe plansa de bord, comanda si opreste stergatoarele. Am probat motorasul, merg ambele trepte de viteza, rapid deci si lent, dar stergatoarele nu merg decat pe rapid, odata ce sunt comandate doar din butonul basculant din stanga. Eu nu-mi amintesc cum a fost original si nici nu stiu unde sa caut. Plus ca nu inteleg de ce scrie pe maneta din dr. "wipe", pt. ca mi-amintesc ca "stropgelul era pe o pompitza manuala, care la mine lipseste. Cine-mi poate spune exact cum tre' sa fie ?


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
vorbiti despre un pret pt. ca va plictisit , sunt oameni care dau 100 milioane de $ pt.0.05ml de parfum alti pe o cravata , de altfel cea mai scumpa masina pe glob este un trabant am citit undeva vreo 10 ani este din aur in totalitate si se poate circula cu ea , nu ma intrebati cum, este o zicala :orce merita pretul daca poti permite !!

pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Nu ca fac pe avocatul dar la capitolul masini Rival ne da clasa la toti, atat teoretic cat si practic ca sa nu mai vorbim de zecile de curse castigate, asa ca va propun sa nu-i risipiti omului buna intentie de a va impartasii din experienta de o viata. Sper ca o sa treaca peste gustul amar al discutiilor anterioare asa cum am trecut si eu. Faceti ce faceti si dati cu bata-n ... parbriz . Din pacate nici unul dintre noi nu va mai putea trai acele timpuri si nici palmaresul lui Rival n-o sa-l avem asa incat ascultati un specialist si acceptati ca exista oamani care au o experienta mai mare cu cateva decenii in domeniu.

In Italia un 124 e cotat la 1500 eur , acum doi ani cota era de 500, oricum pe piata se vand cam la 1500-1800 eur.

Starea masinii despre care vorbim e impecabila, reviziile inainte de 1989 au fost facute la Viena, fostul proprietar mi-a povestiti ca ultima data a primit sfatul sa nu mai vina cu masina "ca e prea veche". Masina a apartinut unui fost pilot din perioada interbelica fapt care peste tot in lume ridica cota unei masini, in Romania nu vad de ce nu ar fi acelasi lucru valabil. Probabil ca pentru multi numele de Vasal nu spune nimic pentru altii insa spune multe, Ford-ul meu '34 a fost tot al acestui pilot.

La capitolul 124 mai cunosc un singur exemplar, un Special , care e intr-o asemenea conditie.

2000 mi se pare un pret corect, ocaziile sunt ocazii, un coleg de club a cumparat un 125 cu vopsea originala cu 800 euro, asta e o ocazie nu inseamna ca asta e pretul.
Masina are vopsea originala si 50.000 km, singura zgarietura e mascata de un trifoi ...

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 18 ani)


_______________________________________


pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Ref cea mai scumpa masina de pe glob te inseli, Ferrari 250 GTO sau Bugatti Royale costa mai mult decat greutatea lor in aur ....

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
aica nu este vorba de cele 750 de kg de aur cit are trabantul este vorba de suma de arta, daca tu faci din aur un motor cu ardere interioara sa reziste la temperatura ce se degaja la citeva explozi de benzina comprimata , atunci n-ai mai sta cu noi aici sa faci comparari de preturi la masini

pus acum 18 ani
   
ttindian1973
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 27
sa mai explic un pic la ce ma gandesc aceeas miros de parfum de la avon de pilda poate costa 5.00 ron dar omul de cine am vorbit da suma aceea de care am vorbit

pus acum 18 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Se poate circula cu ea pe platforma, sa fim seriosi, cum crezi tu ca au facut motorul din aur, astea sunt povesti, poate ne arati de unde le-ai citi si ne lamurim. Din cate observati stau din ce in ce mai putin cu voi, nu ma intreba de ce  ...

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
124sc
Membru nou

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 2
Va salut si ma adresez cu o intrebare voua in calitate de cunoscatori ai marcii FIat.
Sunt pe cale sa-mi trec in portofoliu un Fiat 124 Sport Coupe din 1969 cu motor de 1.4l (daca nu ma insel e de 1436 cmc) si 90 CP.
Masina nu este functionala  si trebuie restaurata. Are ceva lipsuri remediabile oarecum usor (aspect estetic neglijent, fara a fi insa perforata de rugina, un stop crapat, etc) dar nu are chiulasa motorului (a fost data acum un an sau doi de proprietar unor potentiali cumparatori care au disparut fara urma).
Are cineva aceasta piesa (sau motor cu totul) sau macar cunostinte despre "filiera " prin care as putea sa o procur sau?
Multumesc


pus acum 18 ani
   
Adrian
Moderator

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3184
Ref stergatoare:
Imaginez ca unul sterge parbrizul fara a fi nevoie de apa, si al doilea si stropeste si sterge. Cred ca ideea e ca daca stropesti cu apa stergatoarele pot numai sa meaga rapid, deci cel de pe volan modifica actinuea stergatoarelor, dar nu le comanda sau opreste. Posibil ca pompita manuala nu a existat pt masina ta, mai ales daca a fost facuta la comanda.
Nu stiu exact cum ar trebui sa fie la 124, dar din Rover-ul meu din '71 se putea stropi numai cand stergatoarele mergeau rapid. sper sa fie de folos....

Pe plansa bord a Fiatului 124, in stanga volanului este un bloc de trei contacte basculante, sus-jos. Unul este de stergatoare, are simbolul pe el. In dreapta, pe coloana de volan este un alt intrerupator, similar semnalizatorului, cu aceleasi doua pozitii: sus-jos, pe care scrie "wipe-wash". Cine-mi poate spune exact care sunt functiile celor doua ? La mine cel de pe coloana de volan nu face nimic. Iar cel din stanga de pe plansa de bord, comanda si opreste stergatoarele. Am probat motorasul, merg ambele trepte de viteza, rapid deci si lent, dar stergatoarele nu merg decat pe rapid, odata ce sunt comandate doar din butonul basculant din stanga. Eu nu-mi amintesc cum a fost original si nici nu stiu unde sa caut. Plus ca nu inteleg de ce scrie pe maneta din dr. "wipe", pt. ca mi-amintesc ca "stropgelul era pe o pompitza manuala, care la mine lipseste. Cine-mi poate spune exact cum tre' sa fie ?


_______________________________________
SAAB 90 1985
Gaz-24 Volga 1973

pus acum 18 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Offf, m-am perindat 2 ore ieri pe langa masina in strada. Mai este de actualitate?  Am vazut o hartie cu un numar de telefon insa era rupta si cazuta pe dos in masina.

Un numar de telefon se poate?


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 17 ani
   
hans112
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 761
up

_______________________________________
- ex. Fiat 1300 (1966)
-ex. Dacia 1300 Break (1980)

pus acum 17 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
bai nene, un numar de telefon SE POATE? cat de greu poate sa fie? o masina de vanzare...dar fara nici o informatie. da-ti fratilor anunturi complete, exacte.

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 17 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
alta chestie. Am studiat masina FOARTE atent si a cam luat-o rugina stand pe strada si asteptand o soarta mai buna.

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 17 ani
   
fiatsport99
Membru avansat

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
A aparut un Fiat 124 special T 1400 DOHC de 80 CP in stare buna dupa parerea mea.Are linia originala ceea ce inseamna ca nu a avut lovituri si reparatii. Se pare ca a stat mult in garaj si a fost bine intretinut.Acum e scos afara si nu mai circula de mai multe luni. Voi reveni cu poze.

pus acum 16 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la