Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
lavinia.monica la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Timis
cauta Barbat
26 - 67 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / Am probleme cu Ritmo-ul Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
ritmotuning
Membru

Din: TIMISOARA
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 99
Poate va era dor sa va stressez si acum sa incep. Cand motorul e rece nu am nici o problema cand se incalzeste si aici vbesc de la 20km in sus scade presiunea la ulei ajunge pe zero si dupa nu mult timp se aude un tacanit dar nu tot timpul, apa ajunge la 95c* nu coboara dar nici nu urca si face ca si cu e o dacie in 3. Sicer sa fiu sunt cam speriat sper sa stiti voi ce are sa ma duc cu ea la service si sa le zic exact merci

pus acum 19 ani
   
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 447
dak mergi la service ei trebe satzi spuna ce are mashina doar deaia e service

_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 19 ani
   
Pedala
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 133
Ceva in sistemul de ungere nu functioneaza clar. Simptome de lipsa a ungerii. Acum ce o fii exact... Verifica si tu daca filtru de ulei e strans bine. Daca nu probabil pompa de ulei e dusa.

_______________________________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS
2003 Fiat Stilo JTD Dynamic

pus acum 19 ani
   
ritmotuning
Membru

Din: TIMISOARA
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 99
Am dus-o azi la doctor si a zis ca un injector e dus trebuie schimbat iar dupa acea trebuie reglate si in privinta uleiului cica e ulei prea slab se poate asa ceva? am cumparat ulei pt diesel

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Ceea ce se intimpla cu uleiul nu are nici o legatura cu injectorul.Spala motorul in interior, schimba uleiul,(ulei pt diesel) adauga un aditiv,daca uleiul nu este aditivat pune un filtru de
ulei nou si unul de motorina nou.In ceea ce priveste injectorul ar fi mai
indicat sa le schimbi pe toate( cati km are masina).Daca dupa toate operatiuniile mai apar probleme, atunci vezi de pompa de ulei.


pus acum 19 ani
   
ritmotuning
Membru

Din: TIMISOARA
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 99
masina are 207mii si un pic de km am luat injectoare noi si e in service le-am explicat mecanicilor si au zis ca se rezolva si ca vad ei oricum pe luni marti e gata mc oricum de sfaturi nu mai pot de bucurie =

pus acum 19 ani
   
DOLO
Membru special

Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
Pompa de injectie cum sta? Ai umblat in ea?

pus acum 19 ani
   
dan22y
Membru nou

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 6
O problema ar fi ca motorul este uzat si se pierde din presiunea de ulei dupa ce motorul este cald.
Asa a ajuns si motorul meu, a scazut presiune pana ce statea pe 2 (aproape de minim), motorul fiind prea uzat, segmentii de ungere nu mai faceau fata.
Am investit niste bani seriosi si am reconditionat motorul (alezat, pistoane noi cota 1, segmenti noi cota 1, pompa apa ,pompa ulei etc)
Probleme serioase cu pompa de ulei la dupa ce am terminat de efectuat operatiile de mai sus. Am schimbat vreo trei pompe, pana am reusit sa am una ca lumea. Probleme intalnite la cele defecte au fost:
1.Pompa originala si-a format joc pe vibrochen, si nu mai putea fi folosita
2. Am schimbat-o cu alta second, nu se amorsa, dupa lupte seculare, am dat-o jos si era gripat rulmentul pe vibrochen.
3. Am schimbat-o cu alta care avea probleme la supapa de suprapresiune.
4. In sfarsit am gasit una buna (a durat cam vreo 2 zile cautarile...) si cam 2 saptamani de stat cu masina intr-un service privat (aici multumiri mecanicilor care au habar de motoare diesel mai ales Fiat)

Vreau sa va amintesc ca cu cea originala (scuze de cacofonie), la inceput aveam presiune 8 si la relantii (asta nu stiu daca e bine (cred ca da, ca asa a venit din germania cand am luat-o)). Acum cu asta presiune la relantii dupa ce motorul este cald sta pe 4, mai jos nu a scazut niciodata. Merge bine acum motorul.


_______________________________________
ex. Fiat Regata Weekend DS '85

pus acum 19 ani
   
ritmotuning
Membru

Din: TIMISOARA
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 99
uite un sfat care chiar imi prinde bine chiar la segmenti si pistoate nu m-am gandit oricum a mea e in service ii schimba injectoarele cica sunt duse 2 m-as mira sincer sa cada amandoua in acelasi timp oricum nu conteaza prinipal e sa mearga si sa ma pot folosii de ea am vazut aici pe forum un user care avea o **semnatura** ceva de genul : **Cand fiatul meu nu merge nu sunt fericit ** ei cam asa sunt si eu am mai deschis discutie pe forum de schimbarea motorului dar nu sunt prea hotarat oricum pt un motor de bmw 318 ursuletz care e cam din aceasi vreme cu fiatul meu costa mai mult intretinerea lui (cred) si avand tractiune spate nu sunt prea curios sa schimb si puntile deci daca as gasii ceva benzinar (cu hergelie ) de preferat poate o sa il schimb, nu sunt vitezoman dar imi place ca ce e al meu sa fie bine pus de-o parte pana una alta sa imi fac motorul meu diesel ca sincer ma doare inima cand o vad cu capota deschisa cred ca cei cu fiaturile 500 ma inteleg adica defapt cei care chiar isi iubesc masina, oricum tin sa iti multumesc postare

pus acum 19 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
draga ritmotuning intradevar nu sunt fericit de ceva vreme. Trabantul imprumutat nu e o scuza pentru fiaturi. Daca vrei herghelii de cai mai simplu sa cauti un motor de 1,6 de ritmo si sa il tunezi, se pot scoate cai seriosi din el dupa cate stiu. Modificarea cu BMW-ul e nasoala, trebe multe. Daca nu mai ai presiune la ulei ori e dusa pompa (cazul fericit) ori e varza motorul caz in care trebuie refacut.(cazul care te usca de bani) Oricum ar fi trebuie rezolvat urgent altfel se gripeaza motorul si nu mai mergi deloc cu el. Succes

_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 19 ani
   
damianus
Membru

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 42
...draga ritmotuning parerea mea (bazata pe experienta cunoscutilor care si-au reparat diesel-urile) este ca nu merita sa repari un diesel deoarece este foarte scump si nu iese bine, mai faci 20.000 si ai din nou probleme ...la benzina este altceva, piesele sunt mai ieftine si este mai usor sa obtii un rezultat bun..cred ca mai degraba gasesti un motor second pe benzina in stare buna pe care sa-l transplantezi...eu asa am facut...

pus acum 19 ani
   
ritmotuning
Membru

Din: TIMISOARA
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 99
Dragi mei useri am verdictul de la **doctor** si mie (un necunoscator) in mecanica imi suna cam rau: Chiuloasa sufla in galerie si supapele nu inchid, sau cam ceva de genul nu stiu sa va zic exact pentru nu le avand cu asta am cam uitat dar tradus in lei e 6.500.000 + manopera eu zic ca merita bijuteria mea atat, poate ca ziceti ca nu sunt pe treaba mea dar imi iubesc masina in cea ce priveste vopsitul damianus cam cere dar intai sa mearga **ceas** dupa ceva spoilere si praguri iar vopseaua am facut si o poza sa vedeti cum arata pe mine unul cand ma uit ma cam doare inima...

probleme ritmo-ul dragi mei useri verdictul **doctor** mie (un mecanica imi suna cam rau: chiuloasa

35.7KB


pus acum 19 ani
   
Ciumonk
Moderator

Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
Probabil ca sufla pe langa garnitura de chiulasa,in circuitul de ungere sau racire....aveai cumva uleiul ingalbenit sau plin de spuma galbena/galbuie?

6.5 bulioane rabotare sau planare bloc/chiulasa si rodare/refacere suprafete supape,+ garnituri?Mi se pare cam mult, dar poate nu sunt la curent cu preturile actuale....


_______________________________________
`70 500 F
`64,`65 600

pus acum 19 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la