Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
crazygirl
Femeie
23 ani
Buzau
cauta Barbat
26 - 80 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / Fiat 850 stilul street4cars Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Salutari la toata lumea si numai respect pentru cei care tin aceste masinute in viata.
Street4Cars tuning garage -suntem o echipa tanara cu un proiect tanar dar cu un pacient batran.Fiat 850 din 1970.(fostul proprietar este fliper)  
Incercam sa readucem la viata acest batranel si sa ii dam un aer mai tineresc.
Sper sa va placa proiectul nostru pe parcursul derulari acestuia.
Pentru inceput cateva poze:
fiat 850 s4c

fiat 850 stilul salutari toata lumea numai respect pentru cei care tin aceste masinute viata. tuning

44KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
lucrarea cu suspensia fata si spate lasata

fiat 850 stilul lucrarea suspensia fata spate lasata

37.5KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
jantele OZ racing de prin aceiasi ani ca si masinasau un pic mai recente
PS: daca stiti pe cineva ca are asemenea jante sau le aveti chiar dvs. va rugam sa ne contactati la YM:

fiat 850 stilul jantele racing prin aceiasi ani masinasau pic mai recenteps: daca stiti cineva are

35.9KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
poza mai clara cu noua garda a masinii

fiat 850 stilul poza mai clara noua garda masinii

43.8KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
alta

fiat 850 stilul alta

41.2KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
fliper
Membru avansat

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
spor la treaba..............

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
succes. sper sa se si finalizeze acest proiect, desi nu sunt adeptul tuning-ului pe masini clasice.

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
nici eu nu sunt adeptul tuningului pe o astfel de masina ,dar  cand am vazut masina(intro stare extrem de jalnica), eu impreuna cu echipa ne-am hotarat sa o modificam.Multumim mult pentru incurajari.

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
poza cu aripile evazate(Sa facem loc cauciucurilor  205/65/r13)

fiat 850 stilul poza aripile evazate(sa facem loc

25.9KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Evacuarea directa doar tipsurile

PS: cricurile sunt puse ca sa tina tipsurile acolo sa ne facem o idee despre cum va arata

Acum vad ca cel din stanga era mai inafara. In orice caz e doar de formare a unei imagini

fiat 850 stilul evacuarea directa doar cricurile sunt puse tina tipsurile acolo facem idee despre

36KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
si cu rugina evazata cum faceti?

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Vedeti ca dupa ce ati lasat masina de fata trebe refacuta geometria rotilor.din cate vad eu s-a modificat rau unghiul de cadere.

Am mai intrebat odata pe alt topic.Cum atimodificat suspensia?Ca idee?


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Trebuie marite pasajele, daca nu e un exponat static.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
cu rugina ne descurcam astfel:
1 indepartata rugina pana ce ajungem la tabla curata;
2 fibra de sticla;
3 chit pentru finisaj;
4 vopsea;
    SIMPLU, dar mult de munca    


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62

bongo a scris:

Vedeti ca dupa ce ati lasat masina de fata trebe refacuta geometria rotilor.din cate vad eu s-a modificat rau unghiul de cadere.

Am mai intrebat odata pe alt topic.Cum atimodificat suspensia?Ca idee?

Pai pe spate am lasat suspensia indepartand o spira jumate, iar pe fata am intors arcul.
si rotile pe fata cad bine asa ne-am dorit sa iasa unghiulde cadere(ii da un aer mai "racing" si mai tineresc masini)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
fibra de sticla va crapa. in crapaturi intra apa. e nerecomandat a se aplica fibra de sticla direct pe tabla, deoarece fibra de sticla contine agenti corozivi. asadar, ori crapa, ori nu crapa, rugina tot iese...

eu vad multe probleme cu acest proiect. parte din ele au fost enuntate de colegi mai sus.


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
fibra de sticla am folosito pe masina mea direct pe tabla la repaparea unor gauri si o am facuta de 4 ani si nu a iesit rugina inacele locuri si nici nu a crapat.

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Masina este functionala.
Viraje poate lua si nu ating rotile, iar rotile pe spate dupa ce am facut evazarea nu mai ating.
Apropo unghiul de cadere se poate modifica pentru a sta roata dreapta , dar nu ne dorim acest lucru. Are un aspect mult mai placut asa cum este acum.
=> nu sunt probleme

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Fibra de sticla e foarte rezistenta sidin ce stiamsi eu e bine sa se dea pe tabla curata ca adera mai bine .Si eu lucrez cu fibra la masina mea.(tot fiat 850)

In legatura cu suspensia.Acele filmulete le vazusem si eu pe net ,eu ma gandeam sa mai intind arcurile lamelare sa fac sageata mai mica.Se pare ca merge destul de bine si metoda adoptata de tine.


pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Da.  Pai si  eu m-am documentat  inainte si vroiam sa fac cum a facut cel din filmulet, dar dupa ce am mai cautat am dat peste un forum din marea britanie unde dezbateau tema asta cu intorsul arcului si uni spuneau ca au incercat-o si ca merge bine si sunt multumiti.

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Mare tampit si Abarth asta, sa nu-si dea seama ca trebuie intors arcul, eu zic sa aveti grija sa nu se termine rau aventura asta a voastra.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
am vazut si replici facute cu fibra, insa toate panourile erau prinse pe o masina care avea pasajele decupate total, iar imbinarea cu fibra era facuta cu nituri pop, nu pe tabla curata. treaba voastra cum il faceti... in stilul vostru acolo..

fibra de sticla (nu chit cu fibra de sticla.. ci fibra de sticla reala, cu rasina si plasa de fibra) nu crapa decat in cazul loviturilor puternice. insa nu se da pe tabla goala...

eu nu lucrez cu fibra de sticla la fiatu meu 500 replica abarth, prefer sa obtin un aspect ok cu pasajele de roti originale nu traforate, si sa folosesc cat mai multe piese cu vechime apropiata de anii abarth.. nu evacuari de vitan.


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
clar...

de ce nu vopsiti masina in fibra de sticla, daca tot are asa caracteristici bune?


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Citroen...ce tampenii poti sa spui......ma bufneste rasull

pus acum 15 ani
   
Alinm07
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 203
parerea mea e ca iese ceva frumos , fiecare face cum poate si cum crede ca e mai bn, cu evacuari vitan-obor

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
bine. testul timpului va arata ce se va alege din acest proiect.

eu va doresc succes, desi ca fost proprietar de fiat 850, va pot spune ca ati inceput total pe dos. nu asa se incepe un proiect.

ce vad imi aduce aminte de emisiunea bangla-bangers. sigur, unora le place stilul. in fond, gusturile nu se discuta.

succes !


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Evacuarea va fi directa(fara toba), ce vedeti in poza sunt tipsurile. Nu sunt kitchuri sau din vitan(naiba nici nu sunt din bucuresti sun din dambovita )Tipsurile sunt facute de cei de la PILOT din Pitesti . NU mai fiti rautaciosi  ca trebuia sa finalizam cumva Evacuarea. Doar nu lasam stocul care arata ca un P...s

fiat 850 stilul evacuarea toba), vedeti poza sunt tipsurile. sunt kitchuri sau din nici sunt din

61.3KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Apropo mai pun cateva imagini cu masina de dinainte sa vedeti de ce neam apucat de tuning si nu de restaurare(multa rugina 50%)MAsina are noroc ca nu a ajuns la careva sa o dea la rabla . In schimb noi vrem sa o facem masina de prezentare, de show.

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Poze cu rugina

fiat 850 stilul poze rugina

32.6KB

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
prag

fiat 850 stilul prag

50.1KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Rugina rugina si iar rugina+ ca nu am avut nimic din interior. am luato far interior.Sper sa faca pe cineva fericit interiorul ala ca era intreg si intro stare excelenta.

Acuma sper sa intelegeti de ce TUNING.

fiat 850 stilul rugina rugina iar rugina+ avut nimic din interior. luato far faca cineva fericit

33.6KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Apropo stiti pe cineva care repara praguri la preturi mai accesibile.daca da dati si un pret pentru reparatie cu aprox

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
geometria vine bine masina are forma in asa fel sa iti dea senzatia ca rotile au unghiul de fuga inchis

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
vad ca fiecare dintre voi aveti pareri impartite ...la final vom vedea ce mai spuneti de reusita noastra in fond evacuarile nu sunt din vitan-obor sunt destul de scumpe si sunt originale de la pilot power tuning...

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Bai mada am zis deja lucrurile astea.

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
praguri gasesti si noi. erau la un moment dat de vanzare aici pe forum.

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Scuze ca doar acum am citit topicul..
MAI COPII VOI VRETI SA MURITI????                    
Care dintre voi are HABAR de mecanica si de dinamica unui automobil????
Taind din arcurile spate,fucile spate o sa bata in puferele de cauciuc,suspensia nu va fi tare,ci ca la o caruta!!!
Pe fata ati intors arcul.....aveti habar cum s-a modificat geometria si dinamica directiei???-s-ar putea ca la 50 km/h sa nu mai puteti stapini masina in viraje!!!
Nemaivorbind ca fiind mai joasa,agata ORICE pietricica.  Daca vreti sa aveti o MACHETA statica,care arata bine,treaba voastra!-dar cine va omologa astfel de vehicul??
Credeti ca pe drum nu va fi remarcata de ORICE garcea?? Apropo evacuare!-ce credeti dupa cati km vi se va retrage talonul,daca mergeti fara toba amortizoare?? Pe mine m-a oprit ARR-ul si cu toba ORIGINALA de polski,ziceau ca o am sparta,pina am obturat cu talpa si s-a oprit motorul!!! Atunci nu a mai zis NIMIC!!
Nu vreau sa va tai elanul, dar lasati YOUTUBE-ul ca ,sunt o gramada de prostii,si cautati un INGINER auto,de moda veche [care nu si-a cumparat diploma recent],si consultati-va cu el!!!


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007

citroends21 a scris:

bine. testul timpului va arata ce se va alege din acest proiect.

eu va doresc succes, desi ca fost proprietar de fiat 850, va pot spune ca ati inceput total pe dos. nu asa se incepe un proiect.

ce vad imi aduce aminte de emisiunea bangla-bangers. sigur, unora le place stilul. in fond, gusturile nu se discuta.

succes !



Aia era emisiunea cu Leepu de pe triscoveri?


_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
In primul rand ca solutia de a cobora masina prin taiere de spire e o mare eroare, e drept facuta de toti preparatorii de pe la noi si de aiurea care habar n-au cum se face un arc. Spirele arcului nu sunt identice desi par, iar cele eliminate sunt cle mai dure. In concluzie masina o sa descarce toata greutatea in spirele mai moi, cele de lucru care se vor rupe f rapid pentru ca nu au fost gandite sa preia toata sarcina .
Existe arcuri scurtate cat trebuie si tratate cum trebuie.
Solutia aleasa pe fata mi se pare de vise rele. Pentru masinile astea exista kit de suspensie independenta, exista o grida care se monteaza in locul arcului, cu bascule si amortizoare cu arcuri elicoidale.  Gasiti poze pe net si data tot va jucati si aveti planuri marete putea sa constuiti una. Lasand toate astea de o parte, prepararea unei masini pleaca de la motor, degeaba o coborati , ii puneti jante late si alte alea daca motorul e lesinat si masina abia se taraie. In concluzie daca masina ar merge atat de tare incat sa nu mai stea pe sosea cu suspensiile si rotile originale ar fi cazul sa va faceti probleme.

Nu vreau sa ma gandesc ce o sa se intample cu planetarele (in primul rand bolturile si pastilele) care vor lucra intr-o pozitie anormala sau de butucii de aluminiu care vor trebui sa suporte niste roti mult mai grele.

Pentru poze masina o sa fie perfecta , o sa arate foarte rea, si cam atat.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Tin sa te contrazic putin Automobilia.

1 Arcurile spirala sunt de aceias elasticitate de la inceput si pana la sfarsit,ele se fac dintr-o bara cu o anumita elasticitate care dupaia e indoita pe ceva rotund sa iasa arcu.Nu sta nimeni in fabrica la o productie pe scara sa iti faca tratamentul necesar arcului incat sa fie mai elastic in mijloc si etc.
2.Spui ca toti preparatorii de la noi fac prostiile astea,Atunci si Chip Foose care e cunoscut ca un mare modificator de masini e prost pt ca si la ei in america la fel se procedeaza,sau cel putin am vazut ca a facut asta odata,si pe vremuri la raliuri cam tot asa se faceau ca nu existau alte posibilitati.
3.Planetarele sunt asa facute incat sa lucreze la diferite unghiuri in rotatie nu stiu de ce te ingrijoareaza ca o sa sufere,iar butucii iniferent cat de grele sunt rotile nu au nici o treaba ei suporta greutatea masinii nu a rotilor.Rotile sunt puncte de sprijin,singurul lucru care afecteazaplanetarelear fiun diametru mai mare al rotii....in rest sporla munca


pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
"3.Planetarele sunt asa facute incat sa lucreze la diferite unghiuri in rotatie nu stiu de ce te ingrijoareaza ca o sa sufere,iar butucii iniferent cat de grele sunt rotile nu au nici o treaba ei suporta greutatea masinii nu a rotilor.Rotile sunt puncte de sprijin,singurul lucru care afecteazaplanetarelear fiun diametru mai mare al rotii....in rest sporla munca"""""


Diametrul mai mare al rotii.....si la o roata mai lata ce se intampla cu suprafata de contact si forta de frictiune??-ati auzit de "pata de contact"???este suprafata pe care o roata adera la sol,deci o roata mai lata si mai cu balon???????----ei?
Si mai spuneti ca nu fortati cutia, care a fost proiectata de INGINERI!!!!!, la alte caracteristici de functionare. SI CU CIRCULATIA PE SOSELE??????????
Hai fiti seriosi!!
E usor sa lucrezi din fibra si chit,asta noi o faceam la cursurile de modelism in 84-85',dar sa RESTAUREZI o masina sa arate ca acum iesita de pe banda,,,,asta inseamna MUNCA SI PRICEPERE!!!!

Modificat de poca (acum 15 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
1. Uite asa apar si informatiile aiurite pe forumurile de unde se inspira oamenii astia.

Nu e vorba de tratament si de arhitectura arcului. Operatiile de taiere/modelare a arcului se fac inainte de calirea arcului, Se pot obtine arcuri scurtate  din cele normale dar nu cu flexul, trebuiesc decalite, modiciate si apoi recalite. Ca saintelegi mai bine , spira care devine ultima trebuie modelata/polizata, pentru ca operatia asta se face pe material calit ea se va rupe ulterior. Nu-mi mai povestiti de filme ca in filmele alea vedeti doar o parte din munca, f putine esecuri si camioane de piese care vin din cu totul alte ateliere si sunt doar asamblate. Daca voi vreti sa faceti masini care sa mearga trei metrii pentru un film pe youtube sau sa stea intr-o vitrina e f ok proiectul.

2.  Masinile tipului de care vorbesti n-au nici o relevanta in lumea curselor. Cand spui ca nu existau posibilitati cred ca te referi la Romania, iar nu e relevant.

3. Una e sa lucreze sub un unghi cateva secunde, intr-o groapa/sant si alta e sa mearga tot timpul asa. Tu cand crezi ca apar uzirile cand functioneaza in planul initial sau cand apar supra solicitari ? Flansele elastice din aluminiu de la Fiat au probleme in sensul ca dupa ce imbatranesc un stil mai sportiv de conducere le termina rapid , daca rotile sunt mai grele sarcina va fi mai mare deci si uzurile vor fi mai mari/rapide, masinile de curse nu merg pe fransele originale

Ma opresc aici , din ce am vazut pana acum pariez oricand ca o masina de serie e mai performanta decat una preparata la modul asta.


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62

bongo a scris:

Tin sa te contrazic putin Automobilia.

1 Arcurile spirala sunt de aceias elasticitate de la inceput si pana la sfarsit,ele se fac dintr-o bara cu o anumita elasticitate care dupaia e indoita pe ceva rotund sa iasa arcu.Nu sta nimeni in fabrica la o productie pe scara sa iti faca tratamentul necesar arcului incat sa fie mai elastic in mijloc si etc.

-----------Un om care a fost pe la "facultate"asta se invata la stiinta si ingineria materialelor si la tehnologia materialelor.----------
-
2.Spui ca toti preparatorii de la noi fac prostiile astea,Atunci si Chip Foose care e cunoscut ca un mare modificator de masini e prost pt ca si la ei in america la fel se procedeaza,sau cel putin am vazut ca a facut asta odata,si pe vremuri la raliuri cam tot asa se faceau ca nu existau alte posibilitati.

----------Exact si pe langa asta am mai facut asa ceva la un tovaras si stati linistiti ca merge cu masina de 2 ani incoace farqa probleme.----------


3.Planetarele sunt asa facute incat sa lucreze la diferite unghiuri in rotatie nu stiu de ce te ingrijoareaza ca o sa sufere,iar butucii iniferent cat de grele sunt rotile nu au nici o treaba ei suporta greutatea masinii nu a rotilor.Rotile sunt puncte de sprijin,singurul lucru care afecteazaplanetarelear fiun diametru mai mare al rotii....in rest sporla munca



Multumim mult de tot bongo. sper sa ajung sa intru si pe mess sa schimbam niste idei.

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Fratilor masina este functionala si o sa mearga chiar foarte bine cand o sa fie gata . nu va mai dati cu parerea de "ingineri" ca daca nu ati facut practic lucrurile astea tot degeaba.
Noi nu renuntam la proiect si chiar discutam cu colegi sa facem modificari si la motor.(Banii vorbesc)
In fine inainte sa vorbiti de calcule si ca nu merge doar uitandute pe net la ea PUNETI MANA SI FACETI SI PROBATI *(PRACTICA NE OMOARA PE NOI PE ROMANI)APOI SA NE DATI NOUA SFATURI.
Pe hartie toti suntem ingineri.


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
...

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Fratilor am uitat sa va spun ca masina este de SHOW nu va merge zi de zi pe strada.

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
yeah...

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Sa ma ierti dar asa ceva n-o sa incerc/probez niciodata, cu practica poti sa stai linistit.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Da poca ai dreptate cu pata de contact,si Automobilia referitor la planetare ca nu lucreaza mereu sub acelasi unghi.Baietii stiu mai bine ce fac acolo ei au vrut doar sa ne arate si noua din munca lor,cui nu-i place asta este.Orcum si inginerii aia din fabrica au bagat un coeficient de siguranta cand au proiectat cuia deci eu spun ca o sa reziste....acuma depinde si de modul cum va merge masina.

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263

db10zar a scris:

Fratilor am uitat sa va spun ca masina este de SHOW nu va merge zi de zi pe strada.


Daca e de show,SPOR LA MUNCA!!!-chiar o sa arate bine!!!
Ai dreptate,nu sunt inginer, am doar trei ani de postliceal, [politehnica ,echivalent] in domeniul electromecanic auto,lucrez in service din 1997,si am RECONSTRUIT mai multe masini [wv 1200-1965,oltcit-1989,polski fiat-1982] de la o caroserie GOALA! [Adica demontat,pina la ultimul surub,reparat caroserie,asamblat,trecut de RAR!]
Tot ce am comentat,a fost in interesul vostru, pentru a va atrage atentia,asupra pericolului de a circula cu asemenea MUTANT DE GROAZA!
In rest treaba voastra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Prima data cand am vazut cum "evolueaza" masina am zis ca e ok,macar o sa fie salvata,si asta e bine,dar acum...

In fine cred ca o sa mearga f bine,chiar daca o sa fie doar de show...dar numai in linie dreapta...ca viraje nu prea vad cum o sa ia,mai ales la viteze?!Caci cred ca o sa fie imposibil din cauza suspensiei fata si cu garda la sol asa de lasata,n-o sa aiba unde,din ce sa se incline...cand o masina de sport in general ar trebui sa fie cat mai dinamica,flexibila,sa se poate adapta coditiilor de drum,acesta cu rigiditatea suspensiei o sa fie tocmai contrariul...

Oricum eu va urez succes in continuare,insa zic ca e o irosire de fonduri,timp si chiar si de masina,ca sa creati doar o jucarie practic nefolosibila sub "circumstante normale".


pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
cumpar praguri pentru fiat
chiar si din dezmembrari dar sa fie bune.


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
mai traim si mai vedem.. pentru cineva care spune astfel de lucruri din alta pozitie fata de cea reala probabil k e adevarat dar cand esti fata in fata cu realul si mai si esti partas la problema lucrurile se skimba....masina va putea si circula noi am facut si acest lucru posibil....cum spuneam...mai traim si mai vedem...

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
multumim bongo ai dreptate nu stiu de unde vorbesc baetii astia din ce carti ku foi lipsa eu presupun ka doar citesc si atat...nu stiu cata practica au facut...si cat au lucrat intr-un service auto autorizat...baeti spuneti ce vreti e dreptul vostru mai traim si mai vedem...

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
bongo esti adevarat...nu prea intelege nimeni ma mir de unde mai poate alex (db10zar)sa se mai certe cu ei)...fratilor mai puneti mana pe munca lasati dreacu cartile cu poze si foi lipsa teorie si iarasi teorie...practicati si spunetine din practicile voastre...apoi ne dam cu parerea ...

fiat 850 stilul bongo esti prea intelege nimeni mir unde mai poate alex mai certe mai puneti mana

39KB


pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
A mai evoluat lucrarea?

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Lucrarea nu a mai evoluat. Probleme pe la scoaala...

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
poze noi maine seara.

_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
cristy bucataru
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 127
Baieti nu va lasati , lenea si ignoranta ne ucide usor pe interior fara sa simtim .
Daca la varsta voastra nu puteti visa , atunci cand ?
Visati in continuare ,nu  mai bagati in seama "publicitate"(gen : nu merge , s-a nascut moarta , etc. )


_______________________________________
Nici o masa fara peste
Rable in dotare : Mercedes 190 D ,Dacia Logan 1,4  ,FIAT 1100 D - 1965 Ford Transit
Rulota Rallye Compass

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
multumim cristy. proiectul nu va fi abandonat decat dupa ce e finalizat.
Data finalizarii speram noi ca va fi 13 martie cand vom prezenta masina la 4tuning la romexpo.
   


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
!!!!!!!!!!!!ne trebuiesc praguri urgent.!!!!!!!!!!         interior + exterior
sa nu fie la preturi exagerate....
pot sa fie si din dezmembrare...
datine informati orice este de ajutor. va multumim.

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
medic_reporting
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1007
Ia stai asa, pe 13 martie e 4 tuning la romexpo? Cat de tare! O sa vin si eu

Modificat de medic_reporting (acum 15 ani)


_______________________________________
Intuitia este o stiinta exacta.
Fiat 600 d 1964
Fiat 600 d 1965

`O/____________\O
``/[oo]_____[oo]\
``\==========/
  ``||-------------||

pus acum 15 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
Ne vedem acolo 

pus acum 15 ani
   
ytalianu
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 10
vind praguri noi 250 euroi perechea.

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263

madalin a scris:

bongo esti adevarat...nu prea intelege nimeni ma mir de unde mai poate alex (db10zar)sa se mai certe cu ei)...fratilor mai puneti mana pe munca lasati dreacu cartile cu poze si foi lipsa teorie si iarasi teorie...practicati si spunetine din practicile voastre...apoi ne dam cu parerea ...


Ami place,ca faceti ca PACALA:-toti sunt prosti, doar eu sunt PERFECT!!!
Nu uitati ca practica fara teorie este un sir de incercari INUTILE!-Iar daca cineva incearca sa va arate unde gresiti,nu neaparat va vrea raul!!
Prin faptul ca va bateti joc de altii, va dovediti INALTA inteligenta.[sub IQ 20 ce este-ocartitza??] sper din tot sufletul sa nu ajungeti sa ziceti: a draq!-au avut dreptate!!!
Eu in locul vostru asi iesi cu REZULTATE nu cu bashcalii!!!!!!!!!!!!


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
YTALIANULE CU BANI CARE DA PE PREGURILE TALE CUMPARA 2 FIATURI ))  

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
am zis preturi acceptabile!!!
Sorry 250 euro is to much. Wey to much. Dublu fata de cat am dat pe masina  
Mersi oricum astept si alte oferte.


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
POCA noi nu facem ca pacala. Facem ce stim ca merge si ce am vazut cu ochi nostri ca merge din lucrarile noastre si ale altora. IN orice caz nu vrem sa jignim pe nimeni si nu am facut acest topic sa ne faca alti tampiti si prosti, sau pentru ca noi sa ii facem pe alti asa. Noi am zis ca este o ocazie buna sa ne impartasim proiectul si ideile si cu alti. Din acest motiv am deschis topicul. Asa ca va rog frumos cei care zivc ca masina nu va merge si ca o sa fie sinucidere curata si ca mai stiu eu ce..... Deschideti fratilor alt topic pe subiectul asta!!!

NU mai umpleti topicul asta aiurea.
Oricum pentru final sa stiti ca am tinut cont de parerile voastre si ne-am mai uitat odata la masina sa vedem daca atinge sau daca sunt probleme... NU am descoperit. Mai avem testul pe sosea o sa vedem atunci daca va dam sau nu dreptate. Multumesc anticipat pentru intelegere.

Doar comenturi care spun ceva despre exteriorul masinii, si pareri despre cum sa iasa mai frumoasa.


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
poze noi
aripi spate
si fata

fiat 850 stilul poze noi aripi spatesi fata

20.6KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
alta

fiat 850 stilul alta

29.5KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
partea stanga

fiat 850 stilul partea stanga

23.4KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
cartonul este pus ca sa nu pice fibra pe cauciuc

Modificat de db10zar (acum 15 ani)


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
nu merge sa o pun DC?
este JPEG si nu merge celelalte au mers

fiat 850 stilul merge pun dc?este jpeg merge celelalte mers

26.2KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
O mica amageala. Intregul pe 13 martie.

fiat 850 stilul mica amageala. intregul martie.

45.6KB


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
aoleu ce drq s-a intamplat
citriends poti sa cureti un pic mesajele alea???

PLS
sau cine poate


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
testuser
Membru de onoare

Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
bai dar voi ati inceput sa lucrati cu fibra inainte de a repara pasajele de roti si pragurile?   
classic romanesc! 


_______________________________________
da-o ba la remat!

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
dap


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
job done

e si o reclama cu romanian classic

uite asa se naste mesterul roman


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
multumesc citroends.
Pragurile nu avem cum sa ne apucam de ele ca nu are nimeni niste praguri de vanzare.
Asta este daca vrem sa o prezentam pe 13 trebuie sa tragem tare. si sa facem lucrarea de la coada la cap.    


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 15 ani
   
ArtaN
Membru avansat

Din: Buzau
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Bah fratilor eu am numa 19 ani, stiu si eu ceva mecanica ceva tinichigerie, dar acuma serios voi vreti sa faceti din rahat (fiatul 850) bici si sa si trasneasca, nu am nimic cu voi, din contra este laudabila atitudinea voastra. Eu cred ca v-ati uitat prea mult pe discovery... Succes in continuare.

_______________________________________
Nu toate masinile vechi sunt rable!!!!

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
prietene ce sti tu asa de multe despre asa zisa ta mecanica si tinichigerie?si tu ai citit carti cu benzi manzgalite?cat ai lucrat la masini ca sa cunosti,m-ar interesa cv-ul tau ala plin cu cunostinte solide de mecanica si tinichigerie ok?sa sti ca nu ne intereseaza cunostintele tale asa ca tinele pentru tine!

fiat 850 stilul prietene sti asa multe despre asa zisa mecanica citit carti benzi lucrat masini

48.4KB


pus acum 15 ani
   
Cristi
Membru

Din: Resita
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 37
pragurile se pot confectiona destul de simplu cu  un abkant sau adaptand praguri de dacie 1300 destul de simplu,eu am pus asa ceva pe un 850

pus acum 15 ani
   
ArtaN
Membru avansat

Din: Buzau
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 156
Hai gata ca sa nu pornim polemici ai mesaj pe privat si am spus ceva cunostinte de mecani si tinichigerie      

_______________________________________
Nu toate masinile vechi sunt rable!!!!

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
madalin, te avertizez, daca mai folosesti limbaj agresiv, zbori.

cu calm te rog frumos !


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263

madalin a scris:

prietene ce sti tu asa de multe despre asa zisa ta mecanica si tinichigerie?si tu ai citit carti cu benzi manzgalite?cat ai lucrat la masini ca sa cunosti,m-ar interesa cv-ul tau ala plin cu cunostinte solide de mecanica si tinichigerie ok?sa sti ca nu ne intereseaza cunostintele tale asa ca tinele pentru tine!




Fibra pe rugina,limbaj si atitudine de mahala,desconsiderarea celorlalti.........-ADEVARATA ATITUDINE DE PROFESIONISTI!!!!!!
           

REZULTATE!!REZULTATE!!REZULTATE!!....????????????????????/

ASI VREA SA VA LAUD REZULTATELE!!!

Modificat de poca (acum 15 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
) ce imi vine sa rad...))ce vulgar ce mahala?eu nu am scris cuvinte vulgare in primul rand,imi spun doar parerea cunosc multi care spun multe chesti doar din carte oricum nu ma intereseaza ce credeti voi asa k puteti sa ziceti ce vreti...

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
doar emoticonurile lui poca sunt vulgare...mersi poca                  

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Parca era vorba sa vedem  REZULTATE!!!!!!!!!!!!!!??????????????????      

""ce vulgar ce mahala?eu nu am scris cuvinte vulgare in primul rand,imi spun doar parerea cunosc multi care spun multe chesti doar din carte oricum nu ma intereseaza ce credeti voi asa k puteti sa ziceti ce vreti...""

Ati vazut cuvantul VULGAR in postul meu??
Oricum apreciez,STILUL si INTELIGENTA, de care dati dovada!!
Hai sa nu mai facem off-topicuri!!-vrem REZULTATE, nu polemici!!
Deocamdata vad doar niste fibra MAZGALITA pe o masina demna de o soarta mai buna!

Apropo: voi aveti peste 18 ani???-ca dupa stil..............GRADINITA!!

Modificat de poca (acum 15 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
madalin
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
) hai sa terminam...

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
POZE????????????????????????????    

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 226
citroends21 si poca fiti cu logica pe pamant! sunteti prea agresivi cu oamenii astia si ei doar vor sa ne arate ce vor sa faca! puteau foarte usor sa vina cu poze finale si sa le acordati doar laude cum au primit cei cu motor de dacie sau cu limba scoasa,,, nu inteleg de ce ne certam aici cand pe alta pagina vorbim de intalnit si de imprietenit, si apropo sunt foarte curios de ce sa-ntamplat cu domnul abarth_mcm care deodata a injurat si a disparut
iara semnul    este mult mai vulgar decat cum au vorbit ei. citroends21
trebuie sa atentionezi pe toata lumea in aceeasi masura.


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
eu v-as ruga pe toti sa lasati balta certurile si limbajul vulgar.

ce am spus referitor la proiectul lor a fost la obiect. daca va iesi ceva sau nu din proiectul acesta, ramane de vazut.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
pot sa va spun o chestie .... decantaţi voi.
Am luat la un moment dat un fiat 600 avea si el aripile intoarse pe spate si era facut asemanator cu ce vreti voi. Eu am vrut sa il fac după original chiar daca puneam de pe alta masina partea lipsa. Cand am curatat masina de fibra si chit (umplutura aceea) am vazut cu ochii mei fara a fi specialist ca tabla e cam gata si nu mai am ce sa ii fac numai daca taiam un alt 600 in doua bucati poate   nu sunt specialist si am grija de maşinile mele cum stiu si cum pot ...
Pe masina lui oricine poate face ce vrea la fel si cu 850 acela. Sunt curios insa cum se va comporta la un drum de mare de munte ceva mai lung si cat va tine in timp; ideea e ca sa tinem de aceste "vechituri" cat de mult in viata....


pus acum 14 ani
   
Alinm07
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 203
cum mai merge treaba?va fi gata masina pe 13?


pus acum 14 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
mai avem de vopsit>
IARNA INCA NU NE LASA
nasol rau de tot


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 14 ani
   
Rumpi
Top poster

Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
Nu ma pot abtine asa ca scriu:
    1. Unghi de cadere fata negativ obtinut din intoarcerea arcului, coborare garda la sol:
Masina nu o sa mai mearga drept la ughiul ala, e adevarat ca teoretic o sa stea bine pe curbe, dar pe linie drepata o sa mearga ca un betiv. La ce unghi de fuga va ganditi??? Arcul e supus unor tensiuni pentru care nu a fost construit, mai ales daca problema e asa cum cred eu si arcul a fost intors cu totul, ca pachet. Ce zic aia din alte tari e corect, se poate face, da voi nu stiti ce faceti, altfel nu ati spune am intors arcul, ci am reasamblat arcul. La uriasa coborare a garzii la sol cu amortizoarele originale acestea vor mai lucra doar pe capatul cursei, adica aveti amortizare 0.
Concluzia: puntea fata e un dezastru.
2. Coborare garda la sol prin taiere spire de arc spate:
Arcul o sa fie bine merci, nu e arc progresiv (altfel ar avea AUTOMOBILIA dreptate) amortizoarele o sa fie varza. Cutia o sa fie bine merci grazie inginerilor italieni care au construit o cutie cu adevarat solida la masina asta. Cuplele elastice o sa fie consumabile, pe termen lung si pastilele din cuplajul interior. Trebuie schimbata bara antiruliu.
3. Tabla:
Dati cu fibra in draci dar nu stiti ca o indoitura la abkant face 1 leu. Pragurile costa deci 1m patrat de tabla si 8 lei indoitul. Despre sudura nu vorbesc, dar sa stiti ca nu se pot prinde cu fibra.

Recomandari ca sa nu muriti dracu pe sosea:
1.Scoateti urgent arcul fata din masina, il puneti in punga, mergeti la un atelier care se mai ocupa de arcuri lamelare si spuneti frumos la nenea ca vreti sa stea masina cu x cm mai jos. Platiti. (Metoda o foloseste si Chip Foose, sunteti in companie selecta.)
2. Mergeti la magazinul de piese auto, zambiti frumos la nenea si spuneti ca voi sunteti aia care au nevoie de 4 amortizoare da nu stiti de ce fel. Voi stiti numa cum arata, cat de lungi tre sa fie (adica cu x cm mai scurte decat originalu, x fiind cu cat ati lasat voi masina in jos), si ce greutate tre sa suporte (asta ca sa nu va dea nenea amortizoare de duba cu sarcina normala de 850kg). Pe urma sperati ca nenea are timp sa caute in catalog pana va multumeste (programele nu mai au dimensiunile, asa ca mumu calculator).
3. Mereti voi frumos la atelierul favorit, urcati masina pe rampa de reglare directie si puneti unghiu de cadere fata la maxim 0. Daca va manca intre gluteus maximus sau vreti sa mergeti la raliuri de coasta (prima varianta fiind mai probabila) puneti mana pe carte si socotiti voi frumos ce unghi de fuga corespunde cu unghiul de cadere negativ favorit, in asa fel incat sa mai mearga drept masina pe strada. Daca n-aveti timp de invatat mereti la unu care stie si platiti. Dupa aia puneti mana pe freza si strung si modificati punctul de prindere la bascula superioara. Alternativ puneti mana pe aparatul de sudura si intariti lonjeronul in asa fel incat sa puteti modifica punctul de prindere la bascula. Sau va faceti cu totul alte bascule, si superioare si inferioare, cu care ocazie treceti si la suspensia independenta.
4. Ganditi mult si schimbati rapid bara antiruliu spate, altfel o sa va fuga masina de sub gluteus maximus.
5. Daca va bate gandul sa deveniti "tuneri seriosi" (adica baieti care fac masinile sa plece ca din tun, nu sa arate ca un tun), si va apucati sa prasiti hergelia de armasari italieni peste numarul magic de 40 de bidivii, modificati fara drept de apel urmatoarele:
a) sistemul de franare, respectiv din tambur pe discuri, pompa dublu circuit. Cu cat aveti mai multi caluti cu atat mai mari franele. Raportul putere instalata - capacitate de franare disponibila este relationat geometric. Franele le gasiti la magazinele de specialitate.
b) planetarele. Aveti nevoie de planetare homocinetice cu dubla articulatie, adica pe romaneste sa aiba articulatie si la roata si la cutie. Asa ceva nu este gata facut la un pret pe care sa vi-l puteti permite voi (nu va ironizez, pur si simplu nu cred ca aveti 2500 Euro pentru planetare), asa ca vorbiti cu mesterii reparatori de planetare sa va faca o pereche si va rugati la cine vreti ca aia sa fi facut treaba buna. Daca nu credeti in nimic puneti ban langa ban si tineti motorul in dormitor pana luati planetarele. Altfel veti deveni experti in schimbat cuple elastice contra cronometru cu tirurile suierand pe langa voi.
c) sistemul de racire. Din pacate armasarii aia multi sunt toti in calduri si daca nu reusiti sa duceti caldura aia de langa ei lesina cu totii rapid si iremediabil, si tre sa cresteti alta herghelie (adica pe romaneste se lasa cu capitala la motor). Componentele pentru sistemu de racire le gasiti la magazin.

Daca nu faceti ce va spun o sa ajungeti repede la concluzia ca singurele show-uri la care puteti duce masina pe roti sunt alea care sunt la cel mult 20 km de garaj.

Nu stiu de ce vreti sa modificati masini, da va spun un lucru: daca vreti sa aveti obiect de prezentare si nu aveti habar de ce inseamna preparare, luati voi o masina main stream tuning, stabiliti ce vreti sa facti cu ea (adica in ce stil vreti sa o preparati, pentru diverse tipuri de raliu, de la cel de coasta pana la drag racing, pentru show de kit exterior sau interior, pentru audio, pentru vopsea, ma rog, pentru ce vrea muschiu vostru) si faceti treaba respectiva pana la capat.
Adica pe romaneste: mereti in targ, cautati al mai jaf de jaf de jaf de BMW rechin cu motor in 6 cilindrii pe care il puteti gasi, ii faceti franele si curatati carburatorul, bagati ulei gros sa nu mai bata motoru, demontati de pe el tot ce e prins in suruburi si cleme, va distrati 2 saptamani cu fibra de sticla pe caroseria goala, mai slefuiti o saptamana, ii trageti ai mai bengoasa vopsea pe care v-o puteti permite, mereti la casele de amanet si adunati niste boxe decente (adica de la 16" in sus si cu nume de firma) le montati impreuna cu minim un amplif tot de la casa de amanet, o rugati pe mama sa va coasa un set de huse la scaune, si mergeti la orice show de tuning cu fata sus, cu o masina care arata bine si are inca 100CP sub capota. Masina va rezista un rezonabil 2 ani (daca nu o chinuiti aiurea), timp in care o sa agatati destule gagici si o sa vedeti destule alte masini incat sa vi se schimbe gusturile la amandoua, astfel incat dupa doi ani (cand expira ITP-ul adica) sa vreti oricum alta gagica si alta masina, ca alea vechi nu va mai plac. Nu va bagati la tuning-ul unei masini obscure, cu varsta apreciabila, care are reguli de preparare stilistica stricte, si unde orice crestere a performantei impune modificari majore a sistemelor tehnice existente. Pur si simplu nu aveti destui bani si destul know-how sa facti asa ceva. Invatati dracu un lucru: cu cat masina e mai mare si mai puternica, cu atat e mai usor de tunat. Cu cat masina e mai mica si mai neperformanta, cu atat e mai greu de tunat.
P.S.
E plina lumea de tuneri pentru toate gusturile. Aveti numai doua sanse: ori va adaptati unui gust existent ori va educati voi publicul. Aia din ultima categorie se numesc genii. Majoritatea face parte din prima.
P.P.S.
Tunerii care nici nu se adapteaza nici nu educa se numesc ratati.


_______________________________________
momentan fara fiat

pus acum 14 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
dom' Doctor, bine ai revenit !

daca nici de Rumpi nu ascultati, atunci eu chiar nu stiu ce sa va mai zic. a expus perfect toate problemele.


_______________________________________
-

pus acum 14 ani
   
Alinm07
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 203
Sper sa o terminati la timp,daca nu va lasa vremea va trebui vopsita in cuptor   

pus acum 14 ani
   
db10zar
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 62
Rumpi care parte nu sa inteles din cat am scris pana acuma si din cate ne-am certat pe aici. SINCER ITI MULTUMESC PENTRU INGRIJORARE  DAR,


MASINA ESTE DOAR PENTRU SHOW(pentru cei care nu inteleg termenul"doar  de prezentare exterior si in viitor si interior"deci nu va mai rula pe strazii>

Sa se inteleaga in pana noastra odata ca mam saturat sa va tot dati cu parerea degeaba si sa mai si scrieti 1 pagina de filozofii.


Alinm07

Sper sa se imbuneze timpul... cabina de vopsit inca nu este gata..


_______________________________________
modificam masini Street4Cars tuning garage
YM streetfourcars

pus acum 14 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Domnilor!!!
Nu-i mai bateti la cap pe baietii astia!!!!  
Voi nu cunoasteti meserie decat din " carti cu foi rupte"!!!-EI STIU!!![b]
Daca vor sa faca doar o MACHETA STATICA,de ce-i necajiti???
La mine e o vorba: Cine vrea sa moara, lasa-l, alfel va fi dusmanul tau!!!
Nu cred ca acest topic mai e vrednic de atentia unor MESERIASI, hai sa lasam copilandri de fitze sa se desfasoare, si sa ne arate ce rezultate au obtinut...........
STAND-BY!!!!


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la