Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
polly__
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Tehnic / tips and tricks Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
bogdy
Membru de onoare

Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 447
ms ms mihai  pt schema cu geamu ...la pistonashe de frana inca se mai gasesc de fiat 500 shi sunt shi mai eftine decat cele de lada

_______________________________________
Fiat 500 F -1971

pus acum 18 ani
   
mihai
Administrator

Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
pai haidem sa fim constructivi si sa dam aici detalii: cod, producator, pret...
poate mai sunt si unii la ananghie


_______________________________________
- fara fiat -

pus acum 18 ani
   
69SGT
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
Vroiam sa scriu aici ca e cirpeala faza dar mi-am adus aminte ca si rablele mele sint pline de piese de imprumut.

pus acum 18 ani
   
mihai
Administrator

Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
este carpeala. dar ia sa ne gandim un pic... sparg doamne fereste un far... pina cumpar eu un carello, trece baba cu colaci... asa de ce sa nu pun un far de Lada 1500 care se potrivese perfect, ca sa pot circula in continuare? eu pe 500 am pus rusesti, asta e denumirea... ca nu e masina 100% originala, asa e, dar pot merge cu ea.. 500 meu nu a mai mers de prin 94 cred...

_______________________________________
- fara fiat -

pus acum 18 ani
   
Doctoru
Membru de baza

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 142
Recunosc ca shi eu pe batrinul Fiat, mai ales in "anii lumina" am pus o gramada de piese de Lada. Se potrivesc farurile, ramele de far (desi calitatea cromului rusesc nu se compara cu cea originala shi casa reziste trebuie turnat ulei sau vaselina pe interiorul ramei (acelashi lucru si pe capacele cromate de la roti si in interiorul barelor cromate), butoanele de contact lumina interior de pe usi, cilindrul principal de frina (la care trebuie strunjita o ureche de prindere pentru a putea fi montat sub capacul bateriei si alungita tija care ajunge la pedala (cilindrul de Lada 1200 este mai lung), capacul de delco - intra ceva mai "fest", condensatorul, platinele si pipa delco-ului, bobina de inductie (cea de Lada trebuie asezata vertical insa, nu orizontal ca cea originala "Magneti Marelli", sonda de ulei, cilindri receptori de frina de spate, furtunele de frina, presetupele de la pompa de apa, lampile de semnalizare de pe aripi si am impresia ca niste rulmenti de la roti (aici nu sint f sigur care din ei, fata sau spate, mari sau mici). Adaptat merge shi robinetul de apa de la caloriferul din interior. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca piesele rusesti nu se prea compara ca fiabilitate cu cele originale si este bine sa montati tot piese de origine. Din pacate insa si multe din piesele facute pt 850 dupa 1970 shi aduse in Ro (comercializate la acea vreme in magazinul din Calea Grivitei) - cele pe care le-au adunat cu grija divershi batrinei meticulosi - au fost facute de diverse SRL-uri italienesti din acea vreme shi nu sint la fel de bune ca piesele montate pe masini, in fabrica.

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la