Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sexy_andrea2006 din Sibiu
 | Femeie 22 ani Sibiu cauta Barbat 22 - 48 ani |
|
grigore
Membru de baza
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 107
|
|
Buna ziua,
Am nevoie de pareri in privinta urnatoarei privinte: am vazut acum cativa ani (prin 2003) la un tip in varsta, inginer automatist, care avea un Fiat 850 Super din 1970, ca isi facuse o spirala dintr-o conducta de cupru (similara cu cele care se monteaza la spliturile de aer conditionat) care inconjura teava de evacuare a tobei, mai exact zona unde aceasta teava intra in galeria de evacuare. Capetele conductei de cupru spiralate in jurul acestei tevi erau bercuite la capete. De asemenea, conducta care avea vreo 5 sau 6 spire in jurul tevii de la toba, era infasurata cu un soi de banda de azbest gri inchis. Ideea este ca la un capat al conductei de cupru se prindea furtunul de la pompa de benzina iar la capatul celalalt venea furtunul care ducea la carburator. Proprietarul masinii mi-a spus ca dupa ce a facut acest artificiu tehnic, motorul mergea mult mai bine, ca masina avea un consum sensibil redus datorita preincalzirii benzinei, amestecul aer-combustibil arzand mai bine. Trebuie sa mentionez ca tipul isi facuse o aprindere electronica cu tranzistori si isi montase un electromotor BOSCH cu 4 perii in loc de 2 care, spunea el, iarna facea minuni la pornire. A pornit motorul de fata cu mine si pot sa spun ca suna altfel decat ce stiu eu, mergea brici. Masina (culoarea bej, cu interior complet negru) a zacut in ultimii ani pe strada Arcului (in spatele cladirii de sticla care a ars, de langa biserica armeneasca) dupa care a disparut. L-am mai intalnit pe proprietar si mi-a spus ca i-a dat-o unei cunostinte care se ocupa s-o reconditioneze "la tablarie", ca sa-l citez. Mentionez ca la suspiciunea mea legata de posibilitatea ca printr-un eventual por al conductei de cupru sa se prelinga benzina care sa se autoaprinda de la caldura tevii de evacuare a tobei, proprietarul mi-a spus ca acea conducta fusese luata de la un utilaj care injecta plastic cald in forme si ca prin ea trecea lichid hidraulic la presiuni foarte mari, asa ca era deja verificata in privinta asta. Merita de facut un astfel de efort? Astept sfaturi. Merci.
_______________________________________ Fiat 850 berlina, 1969
|
|
pus acum 15 ani |
|
b12vyp
Membru de onoare
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 478
|
|
works if you have a deathwish  treci cu o bucata de tzeava de cupru prin bazinul radiatorului de apa daca vrei benzina calda, pe evacuare este extrem de riscant.
_______________________________________ build your own.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Razie
Membru de baza
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 106
|
|
si uite asa sa rezolvat problema proiectului spatial roman. vom avea multi sateliti made in italy . sa fim seriosi este o aberatie a unui inginer care incearca sa scoata apa din piatra seaca. masina deja are un consum mic. probabil a facut-o din lipsa de carburant pe vremea lui ceausescu cand era rationalizat Nu pt a urma vre-o performanta deosebita
_______________________________________ Fiat 850
|
|
pus acum 15 ani |
|