cristivw
Membru
Din: Constanta
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 36
|
|
Daca exista pe acest forum impatimiti ai masinilor clasice, numai bune de refacut si inscris in Retromobil Club, aveti aici solutia... Este vorba de un Ford Capri 2300GT din 1969, nemaipomenit de bine pastrat in conditie originala, baza excelenta pentru o restaurare ca la carte. Practic aceasta masina a scapat de toate improvizatiile posibile, avand absolut toate componentele ei (inclusiv radioul original, care functioneaza!).
Detalii despre masina: - fabricatie iulie 1969 - motor V6, 2300cmc, 125CP, tractiune spate - cutie manuala 4 trepte - rulaj: 79.000km - varianta de echipare XL, optiuni specifice seriei GT: capota umflata, jante GT, bord 6 ceasuri, diferite ornamente etc. - interior partial piele de culoare maro
Am salvat-o de la scrap-yard, si m-am chinuit sa o repun in circulatie, ea fiind radiata pentru fier vechi, si proprietarul nemaiavand nici un act al ei. Am reusit sa o inmatriculez cu numere noi, in ideea restaurarii, dar am luat decizia de a face masterul in strainatate. Astfel voi fi nevoit sa vand masinuta... Nu imi convine de loc, dar s-a ivit o oportunitate pe care ar fi pacat sa o ratez, si pur si simplu nu il pot lua cu mine... Nu vreau sa cer nici un leu in plus fata de ce a intrat in masina, o mare parte din suma constituind procesul de inmatriculare (era radiata si nu mai exista nici un act asupra ei, dar am reusit sa o inmatriculez - numere noi, omologare, carte de identitate, asigurare etc.).
Pretul de vanzare l-as stabili la 3900 RON, constituind:
- masina: 1000 RON - inmatricularea: 1300 RON - ulei Aral 15W40: 50 RON - filtru ulei UFI: 15 RON - filtru aer: 18 RON - cablu ambreiaj: 40 RON - kit reparatie frane: 40 RON - pompa benzina noua: 150 RON - aprindere electronica: 200 RON - bujii NGK: 60 RON - fise bujii Champion: 120 RON - ulei diferential Castrol EPX90: 20 RON - ulei cutie viteze Castrol EP80W-90: 40 RON - manopera punere in functiune: 300 RON - embleme laterale "XL" + embleme praguri "Ford" noi de pe eBay: 240 RON - eticheta de fabrica (VIN plate): 50 RON - releu alternator nou Beru: 100 RON - manopera repunere in functiune alternator + electrica: 160 RON Bonus: - interior de rezerva format din: fete usi spate + scaune + bancheta spate divizata in 2 locuri (varianta sport), din piele - parbriz + luneta + geamuri laterale spate - roata de rezerva mica + a 5a roata model GT - documentatie - bord cu 6 ceasuri (voltmetru, turometru, indicator ulei etc.) - volan piele neagra de rezerva, in 3 spite
Teoretic as prefera banii, dar practic as accepta schimburi cu masini decapotabile ieftine (inmatriculate sau neinmatriculate), modele mai vechi, dar ceva bun, care ar ramane pentru prietena mea. As prefera: BMW E30, BMW E36, Opel Kadett, Opel Astra, VW Golf, Peugeot 306, Renault 19, Renault Megane etc.
Sper in principiu ca masina sa gaseasca pe cineva care sa o restaureze, si sa o faca exact asa cum ar trebui. Baza exista: masina chiar merge bine, am pus-o in functiune, si merg aproape zilnic cu ea, sa o dezmortesc. Tabla este beton, nu exista probleme grave cu rugina. Caroseria are linie excelenta. Piese se gasesc pe eBay sau site-uri de specialitate (pot oferi adrese). Va multumesc, si sper din tot sufletul sa fie bine!
Contact: 0721 400 528, 0765 419 528
Atasez poze: primul set prezinta starea actuala a masinii, cele din urma arata cum ar trebui sa iasa dupa o restaurare atenta.
|
|