AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Atat FIA cat si FIVA apara cu dintii o singura treaab originalitatea, adica vehiculele istorice autentice, in concluzie numai va bucurati aiurea, n-o sa intrati pe portita asta, e insa f simplu sa restaurati corect. Iar daca ACR-ul isi va folosi prerogativele de autoritate FIA in Romania sunt convins ca va apela la specialisti si nu la necunoscuti, fara vreo experienta. Treaba nu e stricta, e f stricta, pentru ca spre deosebire d eo masina care e expusa sau folosita normal , o masina de competitii trebuie sa faca fata unor solicitari specifice. Original nu inseamna neaparat de fabrica, poti sa faci piesele si pe strung si la ciocan si nicovala, important e sa respecti sopecificatiile originale. Voi faceti cam asa : luati una bucata masina veche, de obicei cat mai ieftina, nu conteaza ca e aproape irecuperabila, dupa care in loc s-o restaurati va apucati s-o intineriti, pe ici pe colo, in cele mai multe cazuri cu piese noi si de la alte marci. Si asta pentru simplul fact ca roman ul se crede cel mai destept de pe planeta, asa incat chestii studiate indelung de zeci de ingineri, testate, probate in competitii, palesc in fata unor tuneri damboviteni care noaptea de viseaza Abath iar ziau traforeaza de zor. RCR n-are pretentia ca detine adevarul absolut, faptul ca mereu dati exemple de masini care au si presupuse [probleme e o dovada ca se incearca salvarea a cat mai multe masini. In unele cazuri nu e nimic de salvat, si e mare pacat, Voi chiar nu intelegeti ca sportul cu modificarea si intinerirea masinilor se cheama altfel , si n-are nici o treaba cu vehiculele istorice, domeniu in care nu face fiecare ce vrea. Cel care ne tot bombardeaza cu atestarea permisiva se amageste si va amageste, asa ceva nu exista si nici nu va exista. Ca sa ajunga sa dea aceste atestate RCR a demonstrat ani la rand ca e ste o asociatie serioasa, cu activitati multiple in domeniu, care contine oameni pasionati, bine pregatiti si documentati, care intai au invatat, au facut cate o masina sau mai multe, cand au gresit s-au corijat si in final, f important au obtinut recunoistere internationala si nationala. Eu respect ACR-ul, este o institutie centenara, dar la momentul asta nu stiu sa aiba nici activitati in domeniul vehiculelor istorice si nici specislistii necesari. In conclusie sectie , daca exista asa ceva, e foarte buna, sa vedem ce va produce si in final, dupa ce legea romanesca va fi modificatam, va putea da si atestatele de care vorbiti. Pana una alta legea e asta si o respectam
M-as bucura sincer sa mai para nu unul ci 100 de cluburi, iar de atestari sa se ocupe cateva dintre ele, dar asta sa insemne un progres real si nu o ceata in cautarea unei portite , a unei umbrele sub care sa-si poata da frau liber imaginatiei. Din pacate chestia asta nu se petrece in prezent si tare mi-e teama ca n-o sa se petreaca prea curand, pentru ca asistam in permanenta la discursuri de tipul impotriva si nu pro acesta pasiune. Orice s-ar spune si oricate mici neajunsuri ar exista nimeni nu poate nega faptul ca RCR are niste merite, altfel nici nu vorbeam azi de o legislatie, de FIVA, si ramaneam la nivelul anului 1989, multe din masinile de epoca erau niste carcase ornate cu piese neoriginale. Asa incat puneti-va pe treaba si mai vorbim peste 3-4 ani, mai studiati, ca sa avem ce discuta, si , cel mai important, treceti la fapte.
_______________________________________
|
|