Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Sablare cu abrazivi speciali de granulatie exrem de mica si presiune joasa pentru restaurare profesionala, sablare cu bicarbonat de sodiu (soda), curatare cu gheata carbonica (sablare neabraziva).
daca va suna interesant discutam si de gheata carbonica. Bafta!
Modificat de Nospheratu (acum 15 ani)
_______________________________________
pus acum 15 ani
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
adresa, numar de telefon, preturi?
_______________________________________ -
pus acum 15 ani
Nospheratu
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Bucuresti/Militari-Zona Industriala (Blvd. Preciziei), pe site-ul din semnatura gasiti si nr. de tel dar prefer discutii prin PM, e-mail sau yah mess (sunt in profil)- oricum imi suna telefoanele ca la gara, pentru preturi se discuta punctual functie de job-ul dorit - in mare 100 ron/ora pentru sablare cu abrazivi... Bafta!
Modificat de Nospheratu (acum 15 ani)
_______________________________________
pus acum 15 ani
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Interesant!
pus acum 15 ani
Nospheratu
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Distractia din week-end-ul trecut:
Modificat de Nospheratu (acum 15 ani)
_______________________________________
pus acum 15 ani
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Interesant, ca sa-mi fac o idee de pret, cate ore a durat sablarea caroseriei VW, daca se poate toate componentele caroserie/sasiu/2 usi/2 capote/4 aripi sau si mai bine pt fiecare reper. Multumesc.
_______________________________________
pus acum 15 ani
Nospheratu
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Sablarea a ceea ce se vede adica tot mai putin usi, aripi si sasiu a durat 22 de ore efective de lucru. S-a mers in presiune joasa si cu abraziv fin de 0.08mm granulatie. Atentie: nu seamana suprafetele intre ele: ex. la capota, partea exterioara a durat 2 ore iar cea interioara 30 min - in general partile expuse intemperiilor sunt din fabrica tratate special cu straturi mai groase deci mai greu de indepartat. Tot ce este la interior merge rapid si usor, ce e la exterior e munca de mic chinez. Daca masina ar fi fost intreaga adica si cu usi, sasiu si aripi probabil am fi ajuns la aprox. 35 ore (clientul si-a lucrat sasiul separat iar restul pieselor le-a luat noi). Bafta!
_______________________________________
pus acum 15 ani
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Parerea mea e ca granulatia e mult prea fina, o masina se sableaza in maxim 5-6 ore, zonele de care vorbiti, cu teroson si mastic trebuiesc curatate cu un feon de pvc inainte de sablare altfel sunt f greu de indepartat prin sablare. 1000 de euro sa sablezi o broasca nu vor plati prea multi.... In plus nu e recomandabila sablarea intergrala a unei masini atat de "tinere" ci doar a zonelor/pieselor corodate.
Cu gheata carbonica am incercat curatarea unui motor, cu o instalatie f perfomanta mobila (un camion) a durat f mult si la final pretul a fost atat de mare incat proprietarul s-a intristat rau (desi se pare ca pretul era unul special - adica in realitate ar fi fost muuuult mai mare) , de curatat se curata numai depunerile (mizeria, resturile de ulei) si vopseaua slab aderenta NU SI RUGINA, in concluzie a fost o experienta pe care n-am s-o mai repet.
_______________________________________
pus acum 15 ani
Nospheratu
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
E clar ca gheata carbonica nu este pentru astfel de aplicatii - ma mir ca a facut cineva asa ceva - se lucreaza in presiuni mari si onduleaza tabla, nu lasa luciu metalic - agresivitatea este foarte mica - in privinta caroseriilor sablate cu abrazivi - am toate clasele de masini si toate tipurile de abrazivi la dispozitie plus sute de ore de probe si combinatii, am ajuns la raportul asta pentru calitate. Pot sabla in 5 ore o masina, bag un abraziv dur si gros plus presiune si e ca la spalatorie dar rezultatul se vede - n-are nici o legatura cu restaurarea, sa nu mai vorbim de ce imi iau de la tinichigiu si vopsitor. Si eu incerc sa explic ca in 90% din cazuri nu e recomandata sablarea integrala dar oamenii sunt radicali, croiti pe totu sau nimic.
_______________________________________
pus acum 15 ani
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
E corect ce spuneti, totusi la piese masive gen sasiu sau janta trebuie lucrat cu cel mai dur abraziv , altfel se ajunge la costuri foarte mari. Recent am sablat la o fabrica cu pilitura de fier (import Cehia), am fost foarte multumit, au facut 5 jante in cateva zeci de minute, n-avea nici un rost sa le sablez fin pentru ca piesele de acest gen nu se pot deforma prin sablare, exista doar riscul sa insiste prea mult intr-o zona si sa subtieze materialul dar daca meseriasul are experienta e putin probabil. E FFF bine ca apar noi ateliere sa avem alternative, a doua oara cand am fost la atelierul respectiv deja pretul se dublase.
_______________________________________
pus acum 15 ani
Nospheratu
Membru nou
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 6
Exemplu de sablare jante aliaj: rezulta o suprafata foarte fina, satinata