Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sexyindianca
| Femeie 24 ani Ilfov cauta Barbat 24 - 53 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Pentru cei care nu parasesc capitala de 1 mai, un eveniment interesant :
SIMFONIA MOTOARELOR
Sambata 2 mai 2009 sectia de vehicule istorice antebelice din cadrul RETROMOBIL CLUB ROMANIA, cu sprijinul Primariei Sectorului 2, organizeaza “ SIMFONIA MOTOARELOR ”. Evenimentul va debuta la ora 9:30 cu o expozitie organizata in fata Primăriei Sector 2 Bucuresti din Str. Chiristigiilor Nr. 11 – 13 (zona Obor). La ora 10:30 automobilele participante vor pleca intr-o parada pe strazile capitalei, punctul final fiind baza de agrement Belciugatele. La eveniment sunt admise exclusiv vehicule istorice atestate, modele a caror productie a inceput inainte de sfarsitul celul de-al doilea Razboi Mondial.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
manciur
Membru de baza
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 146
|
|
si duminica.. mai e un eveniment! dar nu organizat de retromobil..
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Nu-l rata !
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
SIMFONIA MOTOARELOR detalii si fotografii
61.7KB
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
walker
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 96
|
|
Super eveniment , eleganta si civilizatie . O recunoastere a eforturilor adevaratilor colectionari si restauratori de vehicule istorice . Calitatea , originalitatea si valoarea inainte de toate . Mult noroc pentru un nou inceput .
_______________________________________ Opel Commodore A GS Coupe '69 , Opel Rekord 1700 '67 , Opel Rekord 1900 '68
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
complet de acord !
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
am si eu o nelamurire... citez din primul post "modele a caror productie a inceput inainte de sfarsitul celul de-al doilea Razboi Mondial" Cum razboiul nr 2 s-a terminat in 2 sept 1945, iar broscuta mea e fabricata in iunie 1952, insa modelul cu foarte mici exceptii (frane hidraulice ptr ca e model export, bare si rezervor ) este identic cu cele produse in timpul razboiului sau imediat dupa, se poate incadra in randul "antebelicelor"? sau exista o alta categorie?
de exemplu pe site la retromobil exista 2 citroen traction avant din 1955 respectiv 1956, sunt acceptate in cadrul unui eveniment cu vehicule exclusiv antebelice?
willys sunt 3 la ultimul eveniment, din care unul 1947 si unul 1948.
se ia in considerare anul de fabricatie adica antebelic=pre1945, sau antebelic=orice masina, indiferent de an (probabil e diferenta mica totusi fata de 1945) care s-a fabricat fara modificari substantiale din anii de razboi incolo?
merci
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
referitor la traction avant, permite-mi sa iti raspund eu. traction avant s-a fabricat din anii 1934 pana in 1957, fara modificari majore. acesta poate fi un motiv pentru care traction avant de dupa razboi au fost acceptate la expozitii de antebelice.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
si asta e valabil si in cazul broscutelor? stii si tu ca un split-window pre 1952 e cam aceeasi masina cu una fabricata in 1943/46 modificari majore nu se observa nici la bord, nici la constructie, nici la suspensii sau motorizare. difera la masinil pre 1945 partea de la rezervor, in rest detaliile marunte cu trecerea anilor.. butoane mai mici pe bord, bare un pic diferite, manerul capotei fata diferit...
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
nu sunt specialist in modele de brezel, insa in discutie ar merita sa aduci in discutie numarul de exemplare produse inainte de terminarea razboiului. In rest, cred ca e discutabila problema. Eu stiam ca pentru populatie s-au produs doar dupa razboi, cele produse in timpul razboiului fiind exclusiv pentru uz militar.
daca ma insel, corecteaza-ma.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
1931 1 From Germany Prototype Wanderer with first Beetle-shaped body (personal car of Dr. Ferdinand Porsche) 1932 2 All from Germany First prototype Zündapp Volksauto 1933 1 From Germany Last prototype Zündapp Volksauto 1934 3 All from Germany Only prototype NSU Volksauto 1935 2 All from Germany First prototype KdF-Wagen 1936 3 All from Germany 1937 30 All from Germany Last prototype KdF-Wagen 1938 44 All from Germany First production KdF-Wagen 1939 50 All from Germany All KdF-Wagen 1940 8,532 All from Germany First year for Kübelwagen 1941 8,532 All from Germany 1942 13,427 All from Germany First year for Schwimmwagen 1943 13,904 All from Germany 1944 13,673 All from Germany Last year for Schwimmwagen 1945 12,852 All from Germany Last year for KdF-Wagen 1946 10,132 All from Germany Last year for Kübelwagen 1947 8,987 All from Germany First exports to the Netherlands 1948 19,244 All from Germany Last year with CEO Ivan Hirst 1949 46,146 All from Germany First year with CEO Heinz Nordhoff 1950 89,895 All from Germany 1951 98,709 All from Germany 1952 114,348 114,339 from Germany
in productia de la 1952 intra si modelul zwitter, complet diferit atat mecanica (tren de rulare fata si amortizoare) cat si estetic (bord de oval) diferenta de nr din 1952 sunt cele facute in africa de sud.
in productia 1940 1946 intra si schwimmwagen si kubelwagen. schwimmwagen cam 15.000 exemplare kubelwagen 50,435 exemplare
nu e nevoie sa te corectez, nici mie nu imi e clar cum a fost atunci. faptul ca e autovehicul antebelic, postbelic sau doar clasic nu e afectat de destinatia lui, militara sau civila. stiu ca broscutele s-au facut pentru populatie, existau asa numitele sparkarte, un soi de carton ptr lipit timbre, minim 5reichsmark pe saptamana. nu stiu cate masini au fost vandute asa, insa daca au fost rechizitionate de armata ulterior, foarte probabil.
probabil ca 52iul se incadreaza la postbelice, ca an fabricatie, insa e si accesptat ca model antebelic la expozitii/parade etc. poate cei care organizeaza evenimentele citesc si aici si isi pot spune parerea.
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Raspunsul se afla pe site-ul broasca nu e considerata o masina antebelica, daca vine insa cineva cu
N-am intalnit nicaieri broaste la astfel de evenimente si oricum pe durata razboiului productia a fost axata pe Kubel, teoretic insa exista un sambure de adevar in ce zici tu daca ne referim la KDF-uri care au fost vreo 669 1938-1945, daca apare vreunul in RO iti promit ca o sa-l primim cu bratele deschise la evenimentele de acest gen.
Totusi e vorba si de perceptia generala, ma refer la cum arata masina, evenimentele de genul asta isi propun sa introduca publicul in atmosfera interbelica, daca expui un Traction Avant , o IFA F8 sau un Willys putin cred ca e vorba de masini din anii 40-50. Daca ar aparea o broasca efectul dorit s-ar pierde, asata ca o abordare stilistica si nu istorica , daca o accepti. Brosca e perceputa ca o masina moderna, 99% din oameni habar n-au ca s-a nascut in 1938. Ca sa nu mai zic ca n-am vazut prea multe filme sau documentar de razboi in care sa apara vreo broasca, le numar pe degete ...
Sper ca esti de acord ca una e o IFA F8 si alta e o broasca din prima serie postbelica
Te felicit insa ca ai cea mai veche brosca din RO si iti urez sincer sa gasesti una si mai veche, de ce nu un KDF, pentru ca au existat si la noi, cine stie ce iti rezerva viitorul, prin vreo sura sau magazie prafuita ...
Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
PRO TV - stiri
REALITATEA TV -
direct
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
am inteles, daca gasesc un KDF , care ar arata exact ca si broasca mea probabil, o sa o pot expune ca antebelica. pina atunci mai e,si deocamdata masina e un morman de fiare. inca nu a ajuns nici la stadiul de 50% originala, cand o fi mai vorbim.
tot 99% din oamenii de care zici, Bogdane, stiu ca broasca e desenata de Hitler...
apropo nu e cu suparare ca doar discutam de principii aici. insa poate o sa ma uit chioras daca vad la un antebelum ceva un morgan.. ca are "look"
Modificat de testuser (acum 15 ani)
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Eu am vazut un KDF pe viu si te asigur ca e o mare diferenta intre ele si masinile din 50 si ceva, e o diferenta f mare incepand cu executia si terminand cu aspectul, desigur ca un ochi neavizat nu observa, al tine insa am pretentii.
Fa un exercitiu simplu de memorie si raspunde la intrebarea asta, vezi des broaste in filmele documentare/artistice care trateaza perioada celui de-al II RM ?
N-o sa vezi niciodata masini care au look de antebelica la evenimente gen Antebelum , ma refer la cele organizate de RCR si da-ne voie sa facem si noi o regula asa cum credem ca e mai bine, regula e f simpla, la evenimentele de acest gen o sa vezi masinile pe care le puteai vedea inainte de 1989 la raliurile de gen.
Asa cum la Mille Miglia vezi masini fabricate numai pana in 1957 si numai modelele care au participat la cursa originala asa si noi, din nostalgia vremurilor apuse si pentru ca avem sansa sa avem printre noi cativa veterani care au participat inca de la inceputurile sportului asa am stabilit o regula simpla.
E daca vrei un umil omagiu adus unor oameni care au deschis un drum, iar multi dintrei nu mai sunt printre noi ....
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
ei bine, ma bucur ca mai exista si discutii constructive pe forum. chiar daca nu avem toti aceleasi pareri, putem purta discutii civilizate. bravo !
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
Bogdan, broaste din cel de-al doilea RM nu se vad des in filme ptr ca pur si simplu nu au fost facute f multe . exista si filme cu asa ceva insa proportia a fost foarte mica. chiar si in realitate pina in 1940 foarte putine au rezistat. poze de arhiva exista destule cu kdf, 82E, samd. masinile din 50 si ceva nu sunt 1952, poate te referi la oval sau la 59... . daca vrei iti arat diferentele intre KDF si brezel normal.
panourile metalice sunt identice in proportie de peste 80%. diferentele sunt in zona rezervorului si am spus asta. bordul este identic, usile identice, capotele identice. panouri bord identice. cutii viteze, suspensii identice. chiar si pe spate pina in 1952 s-au pastrat amortizoarele cu brat oscilant. luneta identica, geamuri identice si interschimbabiile, capota spate identica, stopuri la fel. semafoare in stalp, etc. si aici vorbesc de comparatie KDF>broaste pre 1952 strict. poate da, unele butoane sunt mai mari altele mai mici, poate cadranul vitezometrului are alte caractere, poate stopurile mai vechi erau mai micute si cu inel cromat, insa daca vei considera asta modificare majora... atunci ar fi trebuit sa spui dinainte. motorizarea e si ea identica, acelasi carburator, dinam, pompa benzina, etc etc
daca vorbim de aspect, nu e relevant. paleta de culori, chiar daca poate mai restransa la KDF e acelasi tip, vopsele inchise, oldie, nu tzipatoare. crom exista si pe masini din 46 chiar, nu toate erau vopsite complet.
nu o sa am pretentii de restaurator sau de posesor de masini istorice, nu fac titlu onorific din asta. dar cel putin in domeniul VW consider ca stiu cat de cat unele lucruri.
e dreptul fiecaruia ca si club/persoana sa isi restranga/extinda paleta de masini acceptate/indragite
p.s. cred a si un traction avant din prima serie difera de unul din ultima serie catusi de putin... fara a fi majore ca in cadrul broastei.
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Eu ti-am zis inca din start ca teoretic ai dreptate , repet ce am scris mai sus "teoretic insa exista un sambure de adevar" numai ca perceptia f exacta asupra modelelor pe care o ai tu lipseste chiar si f multor broscari, care vazand ca o broscuta acceptata ar putea ramane cu impresia ca are cineva ceva cu ei de nu sunt acceptati. Dupa cum vezi nici afara nimeni nu percepe brosca ca pe o masina antebelica, cu exceptii rare de care ai pomenin (filmele de care vorbesti sunt in mare parte documentare despre broasca).
Tractionul din '50 are destule diferente fata de modelul antebelic, cea mai vizibila e capota portbagajului, roata de rezerva fiind introdusa la interior.
Noi de indragit indragim toate masinile, insa la evenimente de tipul Antebelum o sa vezi numai masini fabricate pana in 1945, la ora actuala exceptii fiind IFA F8, Citroen Traction, Willys CJ (doar cele fabricate pana in 1950) si Moskvich 401 (in fotografie - e practic Opel-ul Kadett K38 facut in Rusia, rusii nu numai ca au carat toata fabrica dar si stocurile de piese, multe din repere fiind fabricate in Germania).
30KB
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
Adrian
Moderator
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 3184
|
|
referitor la broscute antebelice, s-a gasit recent in lituania un prototip din 38, in stare deplorabila, pe sasiu de volga.....
_______________________________________ SAAB 90 1985 Gaz-24 Volga 1973
|
|
pus acum 15 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
Suupeer,foarte interesant!
|
|
pus acum 15 ani |
|