Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Profil d3sir3_doll_babi
 | Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 25 - 57 ani |
|
adrianbmf
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3
|
|
salut! sunt nou aici asa dar sper sa gasesc solutia pe acest forum! Acu vreo 2 luni am cumparat un fiat punto 1.9 diesel din 2000 dar care s-a suparat pe mine! S-a oprit la semafor intr-o zi si nu a vrut sa mai porneasca! L-am dus la doctor (tester) si mi-a zis ca senzoru dupa volanta e dus! l-am schimbat ..a mers vreo 8 ore dupa care iar nu a mai vrut sa porneasca! Am dus masina la Total diesel service la indrumarea unor amici! am platit o caruta de bani da macar mergea! ideea e ca o pornesti merge nicio problema! dar daa opresti motoru ..numai porneste decat daca ii tragi motorina in filtru! Am pus si supap de sens pe tur inainte sa intre in filtru sa nu se mai duca innapoi! dar degeaba! HELP!!! Sper sa ma puteti ajuta! orice idee e bine venita!!! Merci!! 
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Daca pe tester a iesit in regula ai 100% AER FALS. Testerul nu iti dedecteaza tie ca iti trage aer pt ca in timpul merusului pompa de injectie iti trage motorina(banuiesca ca nu ai si pompa de motorina si pompa de injectie e tot aia cu cea de motorina...) iti sugerez sa studiezi fff bine toate furtunele.. nu ai pompa de amorsare??? Daca ii dai la pompa de amorsare porneste?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
adrianbmf
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3
|
|
salut! e modelul de poma lucas care are pompa de transfer incorporata in pompa de injectie! nu are pompa in rezervor! am vb cu cineva azi care a lucarat pt fiat si o sa se uite luni la ea! acu ...Doamne ajuta!!! oricum daca nu ii dau de cap pana saptamna viitoare ..ofer punto spre dezmemrare! :P
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
 Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
stai asa..nu te ggrabi..sigur ai aer fals pe la furtune..etc.. Si sa stii ca dieselul e mult mai bun ca benzina...nici nu exista termen de comparatie..si fuge mai tare ca benzina...si consuma mai putin...etc...decat ca trebuie sa fii atent cu ea si pot aparea mici probleme cum ai tu(dar pe care nu le descoperi)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
adrianbmf
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3
|
|
da deci omu a zis ca s-ar putea sa fie sarita de la punct! ca trebuie sa o ia la puricat ca s-ar putea sa aiba aer pe conducta sau ca are vreo conducta obturata dar eu nu am nici rabdare nici nervi si nici numai vreau sa bag bani in masina ! asa ca o sa imi faca joi un pret sa vad cat ma costa! daca imi cere prea mult..asta e o desfac si o vand bucati ! masina imi sta in 3200 de euro. sper sa ii scot sau macar o parte! oricum daca mai are cineva idei sut bine venite daca nu....de vineri uitati-va pe site daca va trebuie piese! Cu respect Adrian
|
|
pus acum 16 ani |
|