Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
ionela24
Femeie
24 ani
Prahova
cauta Barbat
25 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / Va rog un sfat Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
am si eu un fiat 850  .. si m-ash ocupa un pik de el ... l-am primit ..dar motorul este varza .. si ash vrea sa-l schimb .. dar nush ce motor ar merge ... ash vrea sa aiba cat de cat vlaga in el .... si dak as schimba motorul , o cutie de dacie ...Va rog ajutati-ma 

                                   Multumesc celor care ma ajuta !!! .. Cu Toata Stima si Respectul 


pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Fa-i motorul. Motorul original de 850 este cu destula vlaga. Nu va mai grabiti sa va ganditi la alte motoare si alte cutii de viteze cand nu va cunoasteti inca nici masinile asa cum sunt.

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
ma.... sincer eu l-as face ... da mar costa mai mult dekat l-as inlocui cu altul  ... m-am interesat ...         

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Nu e adevarat!! Insumat ,te costa de trei ori![modificare  puncte prindere,sasiu,planetare,etc etc etc] in afara de asta daca te opreste  RAR pe drum,ti-a luat talonul si numerele.Ca sa-l omologhezi;-se omologheaza NUMAI motoarele cu care a fost,dotat tipul,de-a lungul timpului.[ poti pune motor de 900cm3 sport, la 850 berlina] Eu am patit-o la motat motor de dacie in wartburg!!!!!!!!!

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
eu nu vreau sa circul prea mult cu ea ... doar pana la Strei la o baie la vara ..   o tura prin orash .... etc ... nu plek la drum ... si nu am probleme cu politia in localitate ... ma intelegeti ce spun    ... ash vrea sa o fak sa mearga , destul de bn , si in special sa arate bn ... dar deocamadata pana nu merge ...  eu sunt din Jud hunedoara ... dak e cineva si ma poate ajuta de prin apropiere cu ceva ... ii sunt recunoscator ... sa stie un motor de 850 functionabil  sau macar pistoane cu segmenti .... stie cineva de unde pot face rost ..comanda ceva ... Astept raspuns .. 

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
la aproape orice magazin care aduce piese din import se gaseste set motor de 850.(pistone cu segmenti).850-ul are cote similare cu alte modele de fiat, de aceea se gaseste cam tot ce trebuie pt motor.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
cuzineti iarasi gasesti...(pana in 100 lei cred ca e setul)
dar daca insumezi vei ajunge la o suma mare,
nu mi se pare rentabil sa pui insa alt motor. Nu cred ca vei gasi unul bun desi ar sustine cineva acest lucru.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
mnush ... stau pe ganduri momentan pana ma hotarasc .... :|abar nu am ce sa fak ....    mai degraba ash scimba puntea spate cu cea de pe lada , si am rezolvat problema , si cutie si motor  ... sau mnush .., kam cat mar costa asha aprox 2 cilindri si  segmenti pt toti 4 ?

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Nu te supara,dar tu glumesti cu noi,sau visezi???? Tu stii ce ar insemna din punct de vedere al transformarii tehnice,montarea ansamblului motric de pe Lada? Ai reparat veodata un motor,sau o cutie,stii ce elemente dau soliditate caroseriei? Nu tot ce vezi pe 'Discovery' se poate rezolva in realitate!!!!!!!!!!!!!!

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Kracter, mai bine motor de MIG... 

Acum serios, tu cunosti macar motorul de 850? spune-ne si noua...o particularitate care-l scoate in evidenta fata de majrotatea motoarelor de pe lumea asta 


_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
stai ca m-ai bulbersat!

1. tu crezi ca 850-ul are 2 cilindrii?

2. vrei sa pui punte spate de lada. Asta inseamna sa pui motorul in fata+cardan pt punte spate..Cred ca stii ca lada are motorul in fata cu cardan!!!!!!
Si de ce ai face una ca asta? chiar NU STII ca 850-ul are pe spate suspensie independenta si lada NU ARE ASA CEVA?
Si ti se pare asa grozav motorul de lada?asa ca fapt divers nu se compara cu cel de fiat.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
a....stai ca am citit sus ca vrei sa pui cutie de dacie(am vazut pus pe un fiat sport impreuna cu motor de dacie).
Pai...gandeste-te la o treaba: cate cutii de fiat s-au stricat?iti spun eu..nu f multe!. Dar de dacie?Cam toate...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
mah baieti ... depinde ce se vrea de la masina... sa mearga ok sau sa faca gura casca pe la stopuri....
părerea mea e ca un motor de 850 in stare ok merge mult si bine daca e refacut binisor.... si daca s restul e ok face mai repede gura casca decat cu un scartit de roti si cateva replici nu foarte "culte"


pus acum 15 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
PS: si asa 850 is destul de rare... sa iti si bagi picioarele in ea ar fi păcat

pus acum 15 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
PS: si asa 850 is destul de rare... sa iti si bagi picioarele in ea ar fi păcat

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
hai ba ma lasati cu filozofi ... n-am intrat aici sa fak caterinca si nici misto ... am intrat pt ca vroiam un sfat ... dar am vazut cate am primit ... cam asha faceti pe fiecare subiect deschis .. gasiti motiv de galceava  .... eu am vazut filmuletul cu cel mai tare fiat , si chiar ma tenteaza , sa-l transform asemanator aceluia ...dar nu stiu ce motor , cutie ,..etc...etc...pt ca de pe un motor de fiat garantez ca nu poti scoate asha ceva 

tocmai ca fiaturile sunt destule de putine  ... si dupa starea motorului meu , ar cam trebui pus altul  !!!!! si unde pana mea gasesc    pt ca ijlok de transport sa pot merge dupa unul in alt judet nu am .... Aici ii hiba        dak aveam crezi ca nu mergeam si cumparam un fiat si mai ramaneau si piese ... si cu $ stau cam prost .... asha am 2 mercedes d 200 cobra vechi toate busite ....duceam una la fier vechi si luam ce piese aveam nevoie ....


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Daca ai un motor abarth pt 850 o sa ai ceva performante. Dar in romania nu ai de unde sa iei..sau ma rog..ar fi f scump.
Scuze daca am fost acizi, dar nu o sa obitii performanta cum vrei tu cu motor de dacie de exemplu. Un Fiat 850 foarte bine pus la punct si cu un carb dublu-corp nou fuge mai tare ca orice dacie 1300-1310 vrei tu..chiar si mai tare ca o dacie cu motor de 1600.

Ia sa ai un motor facut doar cu piese noi de 850 originale(din acelea ricambi originale din anii '60) la care sa ii pui un carburator nou dublu corp + filtru sport de calitate(la 850 conteaza filtrul mult), evacuare de coupe in 4 si ai sa vezi ca fuge. Nu e nevoie de multe modificari. E suficient doar ce am zis eu pt a avea o masina originala si cu oarecare putere pt dimensiunea ei.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Alexdenapoca
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
Dap de la filmuleţ la realizare  e cam aceeasi cale ca de la vorba la faptă... nu vreau sa fiu rau sau sa gasesc motiv de galceava nu ma intereseaza asa ceva... dar ceea ce am observat pana acum este ca ai un fiat 850 despre care nu stii tare multe si vrei sa faci din el avion inca daca se poate eftin si repede... 
pentru asa ceva se lucreaza mult si in cunostinţă de cauza... iar motoarele de Dacia si cutiile (mai ales cee cu 5 viteze) nici ele nu is pt asa ceva.
Abarth_mcm are dreptate .... acu depinde de finanţe....
PS: tu ai cerut sfaturi ... asa ca nu te irita daca le si primesti!


pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
hai ca m-am mai documentat , si am vazut ce poate ficatelu  ... care stie sa-mi spuna va rog cam cat m-ar costa 2 pistoane si segmenti pt toate 4 

                                       Urgent ... in curand voi adauga si niste poze cu el ... am dat motorul jos , l-am desfacut complet ..... nu arata nush cat de rau ...putin curatat si e ca " nou "   


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
de ce vrei doar doar doua pistoane?celelate doua sunt bune? Nu recomand sa faci mixuri de pistoane. Am scris in un alt topic(SPER ca ai citit) ca pistoanele au clase de precizie diferite chiar daca au aceeasi cota!!! Documteaza-te macar la ce am scris eu..am dat si exemple de preturi..etc...

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Am spus ceva rau de m-au sters??????????

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Kracter! verifica cilindri, daca nu au uzura!!! La cam 8mm de la buza cilindrului sa nu fie un inel de uzura palpabil cu unghia!! daca este,trebuie alezati cilindri!!!!!!!!!!!!
   
   
-un piston am gasit la 90 roni, set segmenti,la170roni asta fara o cautare temeinica

Modificat de poca (acum 15 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
@poca - ai gasit piston separat sa cumperi?aduca fara sa iei tot setul?ce cota apropo?

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Am gasit,aduce piston separat.cota standard [ 0 ],la 90 roni/buc

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
cumpar pistoane , carburator dublu corp si filtru sport  pt Fiat 850 ... Astept oferte   

pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
filtru sport?

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
dc esti uimit  ??? nu ai vazut ?.... eu am vazut unul montat pe un fiat 

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
la 850 conteaza f mult filtrul.
incearca sa cumperi unul de calitate si nu din acela din targ la 30-40 lei...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
stiu stiu ..ms oricum   

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
dar tot nu ofera nimeni nimik    ....Cumpar Motor ,,ofer pret bun ,si dak nu pistoane !!!

pus acum 15 ani
   
Bug
Top poster

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
Salut,

Am eu un set nou de pistoane mondial cota nominala adica cota 0 pt motor de fiat 850,la cutie,insa nu au segmenti de compresie ci doar cele de ungere!!

ps.incearca sa fi putin mai explicit din toate punctele de vedere! ce problema are motorul tau,de ce ai nevoie de doar 2 pistoane,ce cota etc...altfel nu va putea nimeni sa te ajute cu piese,sau sfaturi!


pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
dak imi explici si de unde ash putea citi cota aia ... ar fi super  ..... eu am desfacut motorul si ash avea nevoie de 2 pistoane ca is praf ... celelalte 2 arata cat de cat bine .. dak fak rost de bani le schimb pe toate 4 ... si imi trebuie si toti segmentii 

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Scrie pe ei cota.
Daca nu scrie..desi imi vine greu sa cred asta....masoara-i cu un micrometru. Eventual si cu sublerul iti dai seama.
Si doar pistoane+segmenti iti trebuie?Ikmi vine greu sa cred 
Oricum, nu am idee de ce vrei sa schimbi doi din patru.Chiar nu e o idee buna!! Sa stii ca blocul ala se alezeaza daca vrei sa iasa ceva..daca nu..baga-i pistoane noi pe un bloc uzat si sa vedem rezultatatul..)))))))
Adica vorbesti ca vrei performanta cu motorul de 850 si tu zici sa schimbi doua pistoane din patru si nici nu pomenesti de alezat?????asta e chiar buna..

ps: ar fi mai usor de citit daca ai renunta la scrisul gen mirk..nu te supara..dar deranjeaza..

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vorbind serios: du si tu blocul la un atelier specializat sa ti-l masoare si sa vada daca are uzura mare(am scris eu cotele maxime permise de uzura in alt topic..vad ca tot nu ai citit dar constinui sa pui intrebari al caror raspunsuri le gasesti acolo..ceea ce ma amuza la maxim)
Daca are uzura in limite, poti sa ii bagi doar pistoane+ segmenti. Si astfel scutesti niste bani. Daca are uzurua, trebuie alezat..daca se mai poate evident aleza...daca nu, asta e..
mult succes


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Apropo de alezat! In Sf.-Gheorghe/CV/ e o firma,care iti pune camasa noua la un bloc iesit din orice cota de alezaj! Si chiar iese bine!!!!!!!!! blocul va fi la cota zero!

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
850-ul nu merge cu bucsare!!!
Sa nu cumva sa puneti bucsi...stiu din experienta. O sa fiarba.In rest motorul se va comporta f bine.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Multumesc de informatie! Era sa fac o prostie...........

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Kracter
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
cum sa pun pistoane noi pe bloc vechi .... bloc am si inca nou nefolosit , deaia vroiam sa bag numai 2 pistoane ... pt ca 2 , mosu la care fusese masina la el le schimbase si circulase daor 5 kilometri inainte de a o baga in garaj ..deci starea lor este fff buna    .....

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la