Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: ionela24
| Femeie 24 ani Prahova cauta Barbat 25 - 47 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
am si eu un fiat 850 .. si m-ash ocupa un pik de el ... l-am primit ..dar motorul este varza .. si ash vrea sa-l schimb .. dar nush ce motor ar merge ... ash vrea sa aiba cat de cat vlaga in el .... si dak as schimba motorul , o cutie de dacie ...Va rog ajutati-ma
Multumesc celor care ma ajuta !!! .. Cu Toata Stima si Respectul
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
Fa-i motorul. Motorul original de 850 este cu destula vlaga. Nu va mai grabiti sa va ganditi la alte motoare si alte cutii de viteze cand nu va cunoasteti inca nici masinile asa cum sunt.
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Nu e adevarat!! Insumat ,te costa de trei ori![modificare puncte prindere,sasiu,planetare,etc etc etc] in afara de asta daca te opreste RAR pe drum,ti-a luat talonul si numerele.Ca sa-l omologhezi;-se omologheaza NUMAI motoarele cu care a fost,dotat tipul,de-a lungul timpului.[ poti pune motor de 900cm3 sport, la 850 berlina] Eu am patit-o la motat motor de dacie in wartburg!!!!!!!!!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
la aproape orice magazin care aduce piese din import se gaseste set motor de 850.(pistone cu segmenti).850-ul are cote similare cu alte modele de fiat, de aceea se gaseste cam tot ce trebuie pt motor.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
cuzineti iarasi gasesti...(pana in 100 lei cred ca e setul) dar daca insumezi vei ajunge la o suma mare, nu mi se pare rentabil sa pui insa alt motor. Nu cred ca vei gasi unul bun desi ar sustine cineva acest lucru.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
mnush ... stau pe ganduri momentan pana ma hotarasc .... :|abar nu am ce sa fak .... mai degraba ash scimba puntea spate cu cea de pe lada , si am rezolvat problema , si cutie si motor ... sau mnush .., kam cat mar costa asha aprox 2 cilindri si segmenti pt toti 4 ?
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Nu te supara,dar tu glumesti cu noi,sau visezi???? Tu stii ce ar insemna din punct de vedere al transformarii tehnice,montarea ansamblului motric de pe Lada? Ai reparat veodata un motor,sau o cutie,stii ce elemente dau soliditate caroseriei? Nu tot ce vezi pe 'Discovery' se poate rezolva in realitate!!!!!!!!!!!!!!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
Kracter, mai bine motor de MIG...
Acum serios, tu cunosti macar motorul de 850? spune-ne si noua...o particularitate care-l scoate in evidenta fata de majrotatea motoarelor de pe lumea asta
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
stai ca m-ai bulbersat!
1. tu crezi ca 850-ul are 2 cilindrii?
2. vrei sa pui punte spate de lada. Asta inseamna sa pui motorul in fata+cardan pt punte spate..Cred ca stii ca lada are motorul in fata cu cardan!!!!!! Si de ce ai face una ca asta? chiar NU STII ca 850-ul are pe spate suspensie independenta si lada NU ARE ASA CEVA? Si ti se pare asa grozav motorul de lada?asa ca fapt divers nu se compara cu cel de fiat.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
a....stai ca am citit sus ca vrei sa pui cutie de dacie(am vazut pus pe un fiat sport impreuna cu motor de dacie). Pai...gandeste-te la o treaba: cate cutii de fiat s-au stricat?iti spun eu..nu f multe!. Dar de dacie?Cam toate...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
mah baieti ... depinde ce se vrea de la masina... sa mearga ok sau sa faca gura casca pe la stopuri.... părerea mea e ca un motor de 850 in stare ok merge mult si bine daca e refacut binisor.... si daca s restul e ok face mai repede gura casca decat cu un scartit de roti si cateva replici nu foarte "culte"
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
PS: si asa 850 is destul de rare... sa iti si bagi picioarele in ea ar fi păcat
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
PS: si asa 850 is destul de rare... sa iti si bagi picioarele in ea ar fi păcat
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Daca ai un motor abarth pt 850 o sa ai ceva performante. Dar in romania nu ai de unde sa iei..sau ma rog..ar fi f scump. Scuze daca am fost acizi, dar nu o sa obitii performanta cum vrei tu cu motor de dacie de exemplu. Un Fiat 850 foarte bine pus la punct si cu un carb dublu-corp nou fuge mai tare ca orice dacie 1300-1310 vrei tu..chiar si mai tare ca o dacie cu motor de 1600.
Ia sa ai un motor facut doar cu piese noi de 850 originale(din acelea ricambi originale din anii '60) la care sa ii pui un carburator nou dublu corp + filtru sport de calitate(la 850 conteaza filtrul mult), evacuare de coupe in 4 si ai sa vezi ca fuge. Nu e nevoie de multe modificari. E suficient doar ce am zis eu pt a avea o masina originala si cu oarecare putere pt dimensiunea ei.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
Dap de la filmuleţ la realizare e cam aceeasi cale ca de la vorba la faptă... nu vreau sa fiu rau sau sa gasesc motiv de galceava nu ma intereseaza asa ceva... dar ceea ce am observat pana acum este ca ai un fiat 850 despre care nu stii tare multe si vrei sa faci din el avion inca daca se poate eftin si repede... pentru asa ceva se lucreaza mult si in cunostinţă de cauza... iar motoarele de Dacia si cutiile (mai ales cee cu 5 viteze) nici ele nu is pt asa ceva. Abarth_mcm are dreptate .... acu depinde de finanţe.... PS: tu ai cerut sfaturi ... asa ca nu te irita daca le si primesti!
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
de ce vrei doar doar doua pistoane?celelate doua sunt bune? Nu recomand sa faci mixuri de pistoane. Am scris in un alt topic(SPER ca ai citit) ca pistoanele au clase de precizie diferite chiar daca au aceeasi cota!!! Documteaza-te macar la ce am scris eu..am dat si exemple de preturi..etc...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Am spus ceva rau de m-au sters??????????
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Kracter! verifica cilindri, daca nu au uzura!!! La cam 8mm de la buza cilindrului sa nu fie un inel de uzura palpabil cu unghia!! daca este,trebuie alezati cilindri!!!!!!!!!!!! -un piston am gasit la 90 roni, set segmenti,la170roni asta fara o cautare temeinica
Modificat de poca (acum 15 ani)
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
@poca - ai gasit piston separat sa cumperi?aduca fara sa iei tot setul?ce cota apropo?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Am gasit,aduce piston separat.cota standard [ 0 ],la 90 roni/buc
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
cumpar pistoane , carburator dublu corp si filtru sport pt Fiat 850 ... Astept oferte
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
filtru sport?
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
dc esti uimit ??? nu ai vazut ?.... eu am vazut unul montat pe un fiat
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
la 850 conteaza f mult filtrul. incearca sa cumperi unul de calitate si nu din acela din targ la 30-40 lei...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
stiu stiu ..ms oricum
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
dar tot nu ofera nimeni nimik ....Cumpar Motor ,,ofer pret bun ,si dak nu pistoane !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
Salut,
Am eu un set nou de pistoane mondial cota nominala adica cota 0 pt motor de fiat 850,la cutie,insa nu au segmenti de compresie ci doar cele de ungere!!
ps.incearca sa fi putin mai explicit din toate punctele de vedere! ce problema are motorul tau,de ce ai nevoie de doar 2 pistoane,ce cota etc...altfel nu va putea nimeni sa te ajute cu piese,sau sfaturi!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
dak imi explici si de unde ash putea citi cota aia ... ar fi super ..... eu am desfacut motorul si ash avea nevoie de 2 pistoane ca is praf ... celelalte 2 arata cat de cat bine .. dak fak rost de bani le schimb pe toate 4 ... si imi trebuie si toti segmentii
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Scrie pe ei cota. Daca nu scrie..desi imi vine greu sa cred asta....masoara-i cu un micrometru. Eventual si cu sublerul iti dai seama. Si doar pistoane+segmenti iti trebuie?Ikmi vine greu sa cred Oricum, nu am idee de ce vrei sa schimbi doi din patru.Chiar nu e o idee buna!! Sa stii ca blocul ala se alezeaza daca vrei sa iasa ceva..daca nu..baga-i pistoane noi pe un bloc uzat si sa vedem rezultatatul..))))))) Adica vorbesti ca vrei performanta cu motorul de 850 si tu zici sa schimbi doua pistoane din patru si nici nu pomenesti de alezat?????asta e chiar buna..
ps: ar fi mai usor de citit daca ai renunta la scrisul gen mirk..nu te supara..dar deranjeaza..
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
vorbind serios: du si tu blocul la un atelier specializat sa ti-l masoare si sa vada daca are uzura mare(am scris eu cotele maxime permise de uzura in alt topic..vad ca tot nu ai citit dar constinui sa pui intrebari al caror raspunsuri le gasesti acolo..ceea ce ma amuza la maxim) Daca are uzura in limite, poti sa ii bagi doar pistoane+ segmenti. Si astfel scutesti niste bani. Daca are uzurua, trebuie alezat..daca se mai poate evident aleza...daca nu, asta e.. mult succes
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Apropo de alezat! In Sf.-Gheorghe/CV/ e o firma,care iti pune camasa noua la un bloc iesit din orice cota de alezaj! Si chiar iese bine!!!!!!!!! blocul va fi la cota zero!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
850-ul nu merge cu bucsare!!! Sa nu cumva sa puneti bucsi...stiu din experienta. O sa fiarba.In rest motorul se va comporta f bine.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Multumesc de informatie! Era sa fac o prostie...........
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
Kracter
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 15
|
|
cum sa pun pistoane noi pe bloc vechi .... bloc am si inca nou nefolosit , deaia vroiam sa bag numai 2 pistoane ... pt ca 2 , mosu la care fusese masina la el le schimbase si circulase daor 5 kilometri inainte de a o baga in garaj ..deci starea lor este fff buna .....
|
|
pus acum 15 ani |
|