Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
polly__
Femeie
24 ani
Brasov
cauta Barbat
24 - 47 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / cote reparatie Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Buna!Lucrez la un motor de 850, si nu stiu care sunt cotele de reparatie la cilindri,si la arbore cotit! Ma poate ajuta cineva????

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
parca din amintiri e 65 mm cota nominala, iar cotele de reparatie sunt din 0.20mm cu siguranta. Sunt 4 cote, desi am vazut si cota 5 pe un fiat.!!
Nu stiu pe dinafara la cuzineti. Cotele sunt din 0.10mm insa atat la biela cat si la palier. Si sunt tot 4 cote.
Atentie mare la axul cu came pt ca si el e pe cote(bucsile)!!

Povesteste-ne un pic de motorul de 850,

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
E masina pozata la:/850 in trafic.  M-a cautat deoarece in oraselul meu mic,mi s-a dus vestea de fiatist[umblu zilnic cu polski]. Cica nu porneste la cheie;cam greu,dar a luat-o trasa,ajungand pe rotile ei la mine in atelier. Aprindere,carb,toate ok, dar iarasi n-o ia din demaror! Ping!-in creier, si iau manometrul;----tineti-va bine! Cil.  1-4bar,cil.2-3.5 bar, cil.3--0.5bar, cil.4-0[!]bar. Asta fiind compresia in motor!!!!!!! Dupa consultare cu proprietarul,acum mototrul e bucati,urmand ca luni sa plece la honuit cilindri,si refacut cuzineti ax came. DECI: SA MAI ZICA CINEVA CA,FIAT A FACUT MASINI SLABE!

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
FIAT 850
Diametru manetoanelor arborelui cotit (biela)
Pentru clasa A:
Standard: 39,985mm
R1: 39,731mm
R2: 39,477mm
R3: 39,223mm
R4: 38,969mm

Pentru clasa B:
Standard: 40,005mm
R1: 39,751mm
R2: 39,497mm
R3: 39,243mm
R4: 38,989mm


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Diametrul fusurilor paliere arbore cotit:
Pentru clasa A
Standard: 50,785mm
R1: 50,536mm
R2: 50,282mm
R3: 50,028mm
R4: 49,774mm

Pentru clasa B:
Standard: 50,805mm
R1: 50,551mm
R2: 50,297mm
R3: 50,043mm
R4: 49,789mm


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Grosimea cuzineti de palier
Pentru clasa A
Standard: 1,832mm
R1: 1,959mm
R2: 2,086mm
R3: 2,213mm
R4: 2,340mm

Pentru clasa B:
Standard: 1,841mm
R1: 1,968mm
R2: 2,095mm
R3: 2,222mm
R4: 2,349mm


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Grosimea cuzinetilor de biela
Pentru clasa A:
Standard: 1,807mm
R1: 2,061mm
R2: 2,315mm
R3: 2,569mm
R4: 2,823mm

Pentru clasaB:
Standard: 1,813mm
Pentru R1,R2,R3,R4 faci si tu calculul


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Coduri cuzineti palier:
paliero-central:
Standard: 991050
R1: 991052
R2: 991053
R3: 991054
R4: 991055

palierul de langa volanta:
Standard: 4075323
R1: 4075339
R2: 4075340
R3: 4075341
R4: 4075342

plaierul de langa fulie:
Standard: 4107882
R1: 4119236
R2: 4119237
R3: 4119238
R4: 4119239


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Coduri cuzineti biela:
model ambii gauriti:
Standard: 4138522
R1: 4138524
R2: 4138525
R3: 4138526
R4: 4138527

model numai un semicuzinet gaurit:
Standard: 4058005
R1: 4066633
R2: 4066634
R3: 4066635
R4: 4066636


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
codurile sunt pt ricambi fiat 1964-1965
(codurile scrise de mine mai sus)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
pt cuzinetii in cutie rosu cu alba MADE IN ITALY, atat pt cei de palier cat si cei de biela codurile sunt:
R1: 0,10"
R2: 0,20"
R3: 0.30"
R4: 0.40"


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Diametrul cilindrilor (alezaj) - bloc motor Fiat 850
Standard: 65, 000...65,050mm
Treptele de reparatie(alezare):
R1: +0,20mm
R2: +0,40mm
R3: +0,60mm
R4: +0,80mm
R5: +1,00mm

Alezarea se face in functie de clasa de precizie a pistoanelor


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Exemplu:
diametrul pistoanelor standard:
Clasa A: 64,970...64,980mm
Clasa C: 64,990...65,000mm
Clasa E: 65,010...65,020mm

Joc de montaj cilindru piston: 0,020...0,040
uzura: 0,15mm


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
alte cote mai vrei?

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
apropo...pe umerii unde vine montat boltul pe interior e imprimat clasa de precizie a pistonului

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Multumesc mult! Sunt super!! Pe umerii pistoanelor nu se vede nimic,cu ce sunt imprimate??
   Pe pistoane deasupra, scrie:  4/10.2  astace este?  Pe altele de rezerva:2/10.2!

Modificat de poca (acum 15 ani)


_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
nu am intalnit sincer asemenea notatii..mai bine masoara-i. Ce marca sunt pistoanele de rezerva???mondial?werke?
cam dubios ce scrie pe ei...
in mod normal ar trebui sa scrie in capul pistonul diametrul: fi 65,2 de exemplu...etc..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Alt lucru interesant:pistoanele de rezerva, sunt dintr-un motor de sport.Bielele au in partea de jos o ingrosare de cam;10mm.O fi avand rol de echilibraj?- a intilnit cineva asa ceva?????????????

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Pai mi se pare ca la sport difera bielele, dar pistoanele se potrivesc fara probleme.
Pistoanele de Fiat 850 sport difera ca forma un pic(partea de sus are o parte mai ridicata si una mai joasa)...Nu-i asa ca nu sunt plane in partea de sus?Asa ar trebui sa fie daca sunt de sport. Daca nu sunt asa, inseamna ca i-a pus de fiat normal.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Au capul plat!  Inca nu stiu ce sa fac:din motor se pot salva doua pistoane,de rezerva sunt trei, cu biele diferite,si din astea unul are urme de cuzinet topit! Tind spre comandarea unui set de pistoane noi cu segmentiiii.......... ce ziceti? [proprietarul are buget ,cam  mic.]

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Eu stiu ca cele de sport nu au capul plat. Adica am vazut in realitate si de aceea stiu.

E recomandat s ai acelasi tip de biela. Inca o data..eu stiu ca nu merg bielele de la sport la normal.
Nu pune biele diferite pt ca nu au aceeasi greutate evident.

Dar toate pistoanele au aceeasi cota????Adica si cele de pe motor si cele de rezerva?

Vibrochenul il rezolvi usor. Cumperi cuzineti(cam 100 lei noi setul la magazin sau poate gasesti aici pe forum mai ieftini..). Mai te costa rectificatul si ai linia buna.

Poti sa seslectezi anumite pistoane si sa ii pui doar segmenti noi..o sa mai mearga maxim 10.000km, dar e o solutie de moment. Segementi iarasi gasesti la magazin..tot in jur de 100 lei setul. Atentie cand combini mai multe feluri de pistoene. Iti recomand sa le cantaresti...oricum nu sunt la fel pt ca au clase de precizie diferita chiar daca au aceeasi cota!

Setul motor e f scump la magazin(acum vreo 4 ani era vreo 5 mil). ..plus ca mai costa si alezatul vreo 3 mil...


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Nu vreau sa te sperii..dar daca nu ai piese noi e cam greu de facut din lipsa banilor.
Iti fac un calcul simplu daca o sa cumperi piese de la magazin:
set motor(500lei) + cuzineti(200lei) + alezat bloc(300lei) + rectificat vibrochen ( 150lei) + garnituri motor(150lei) = 1300lei. Asta in conditiile in care nu umblii deloc la chiuloasa si ax cu came..ceea ce e greu de crezut... Eu am zis niste preturi aproximative de care stiu eu ca sunt la magazin..daca le gasesti in alta parte decat magazin ar fi super ok
sa ne tii la curent.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Depinde ce vrea sa faca cu masina..daca vrea doar sa mearga prin oras ii pune si el un rand de segmenti noi si cuzineti noi si aia e pana la urma..buget mic..autonomie mica...

Ce cota e motorul apropo???


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
@poca - cred ca am acasa niste pistoane cu insemnele de care pomenesti tu. O sa le caut si le masor sa iti zic ce si cum., da.??sa vedem ce cota sunt...si ce clasa sunt..sper sa descoperim..trebuie!

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
BUG ascris caq are un set,fara segmenti....i-am dat pm,sa vedem raspunde? asta m-ar rezolva.

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la