Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: surender_lady pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Arad cauta Barbat 26 - 47 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Buna!Lucrez la un motor de 850, si nu stiu care sunt cotele de reparatie la cilindri,si la arbore cotit! Ma poate ajuta cineva????
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
parca din amintiri e 65 mm cota nominala, iar cotele de reparatie sunt din 0.20mm cu siguranta. Sunt 4 cote, desi am vazut si cota 5 pe un fiat.!! Nu stiu pe dinafara la cuzineti. Cotele sunt din 0.10mm insa atat la biela cat si la palier. Si sunt tot 4 cote. Atentie mare la axul cu came pt ca si el e pe cote(bucsile)!!
Povesteste-ne un pic de motorul de 850,
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
E masina pozata la:/850 in trafic. M-a cautat deoarece in oraselul meu mic,mi s-a dus vestea de fiatist[umblu zilnic cu polski]. Cica nu porneste la cheie;cam greu,dar a luat-o trasa,ajungand pe rotile ei la mine in atelier. Aprindere,carb,toate ok, dar iarasi n-o ia din demaror! Ping!-in creier, si iau manometrul;----tineti-va bine! Cil. 1-4bar,cil.2-3.5 bar, cil.3--0.5bar, cil.4-0[!]bar. Asta fiind compresia in motor!!!!!!! Dupa consultare cu proprietarul,acum mototrul e bucati,urmand ca luni sa plece la honuit cilindri,si refacut cuzineti ax came. DECI: SA MAI ZICA CINEVA CA,FIAT A FACUT MASINI SLABE!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
FIAT 850 Diametru manetoanelor arborelui cotit (biela) Pentru clasa A: Standard: 39,985mm R1: 39,731mm R2: 39,477mm R3: 39,223mm R4: 38,969mm
Pentru clasa B: Standard: 40,005mm R1: 39,751mm R2: 39,497mm R3: 39,243mm R4: 38,989mm
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Diametrul fusurilor paliere arbore cotit: Pentru clasa A Standard: 50,785mm R1: 50,536mm R2: 50,282mm R3: 50,028mm R4: 49,774mm
Pentru clasa B: Standard: 50,805mm R1: 50,551mm R2: 50,297mm R3: 50,043mm R4: 49,789mm
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Grosimea cuzineti de palier Pentru clasa A Standard: 1,832mm R1: 1,959mm R2: 2,086mm R3: 2,213mm R4: 2,340mm
Pentru clasa B: Standard: 1,841mm R1: 1,968mm R2: 2,095mm R3: 2,222mm R4: 2,349mm
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Grosimea cuzinetilor de biela Pentru clasa A: Standard: 1,807mm R1: 2,061mm R2: 2,315mm R3: 2,569mm R4: 2,823mm
Pentru clasaB: Standard: 1,813mm Pentru R1,R2,R3,R4 faci si tu calculul
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Coduri cuzineti palier: paliero-central: Standard: 991050 R1: 991052 R2: 991053 R3: 991054 R4: 991055
palierul de langa volanta: Standard: 4075323 R1: 4075339 R2: 4075340 R3: 4075341 R4: 4075342
plaierul de langa fulie: Standard: 4107882 R1: 4119236 R2: 4119237 R3: 4119238 R4: 4119239
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Coduri cuzineti biela: model ambii gauriti: Standard: 4138522 R1: 4138524 R2: 4138525 R3: 4138526 R4: 4138527
model numai un semicuzinet gaurit: Standard: 4058005 R1: 4066633 R2: 4066634 R3: 4066635 R4: 4066636
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
codurile sunt pt ricambi fiat 1964-1965 (codurile scrise de mine mai sus)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
pt cuzinetii in cutie rosu cu alba MADE IN ITALY, atat pt cei de palier cat si cei de biela codurile sunt: R1: 0,10" R2: 0,20" R3: 0.30" R4: 0.40"
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Diametrul cilindrilor (alezaj) - bloc motor Fiat 850 Standard: 65, 000...65,050mm Treptele de reparatie(alezare): R1: +0,20mm R2: +0,40mm R3: +0,60mm R4: +0,80mm R5: +1,00mm
Alezarea se face in functie de clasa de precizie a pistoanelor
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Exemplu: diametrul pistoanelor standard: Clasa A: 64,970...64,980mm Clasa C: 64,990...65,000mm Clasa E: 65,010...65,020mm
Joc de montaj cilindru piston: 0,020...0,040 uzura: 0,15mm
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
alte cote mai vrei?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
apropo...pe umerii unde vine montat boltul pe interior e imprimat clasa de precizie a pistonului
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Multumesc mult! Sunt super!! Pe umerii pistoanelor nu se vede nimic,cu ce sunt imprimate?? Pe pistoane deasupra, scrie: 4/10.2 astace este? Pe altele de rezerva:2/10.2!
Modificat de poca (acum 15 ani)
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
nu am intalnit sincer asemenea notatii..mai bine masoara-i. Ce marca sunt pistoanele de rezerva???mondial?werke? cam dubios ce scrie pe ei... in mod normal ar trebui sa scrie in capul pistonul diametrul: fi 65,2 de exemplu...etc..
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Alt lucru interesant:pistoanele de rezerva, sunt dintr-un motor de sport.Bielele au in partea de jos o ingrosare de cam;10mm.O fi avand rol de echilibraj?- a intilnit cineva asa ceva?????????????
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Pai mi se pare ca la sport difera bielele, dar pistoanele se potrivesc fara probleme. Pistoanele de Fiat 850 sport difera ca forma un pic(partea de sus are o parte mai ridicata si una mai joasa)...Nu-i asa ca nu sunt plane in partea de sus?Asa ar trebui sa fie daca sunt de sport. Daca nu sunt asa, inseamna ca i-a pus de fiat normal.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Au capul plat! Inca nu stiu ce sa fac:din motor se pot salva doua pistoane,de rezerva sunt trei, cu biele diferite,si din astea unul are urme de cuzinet topit! Tind spre comandarea unui set de pistoane noi cu segmentiiii.......... ce ziceti? [proprietarul are buget ,cam mic.]
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Eu stiu ca cele de sport nu au capul plat. Adica am vazut in realitate si de aceea stiu.
E recomandat s ai acelasi tip de biela. Inca o data..eu stiu ca nu merg bielele de la sport la normal. Nu pune biele diferite pt ca nu au aceeasi greutate evident.
Dar toate pistoanele au aceeasi cota????Adica si cele de pe motor si cele de rezerva?
Vibrochenul il rezolvi usor. Cumperi cuzineti(cam 100 lei noi setul la magazin sau poate gasesti aici pe forum mai ieftini..). Mai te costa rectificatul si ai linia buna.
Poti sa seslectezi anumite pistoane si sa ii pui doar segmenti noi..o sa mai mearga maxim 10.000km, dar e o solutie de moment. Segementi iarasi gasesti la magazin..tot in jur de 100 lei setul. Atentie cand combini mai multe feluri de pistoene. Iti recomand sa le cantaresti...oricum nu sunt la fel pt ca au clase de precizie diferita chiar daca au aceeasi cota!
Setul motor e f scump la magazin(acum vreo 4 ani era vreo 5 mil). ..plus ca mai costa si alezatul vreo 3 mil...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Nu vreau sa te sperii..dar daca nu ai piese noi e cam greu de facut din lipsa banilor. Iti fac un calcul simplu daca o sa cumperi piese de la magazin: set motor(500lei) + cuzineti(200lei) + alezat bloc(300lei) + rectificat vibrochen ( 150lei) + garnituri motor(150lei) = 1300lei. Asta in conditiile in care nu umblii deloc la chiuloasa si ax cu came..ceea ce e greu de crezut... Eu am zis niste preturi aproximative de care stiu eu ca sunt la magazin..daca le gasesti in alta parte decat magazin ar fi super ok sa ne tii la curent.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Depinde ce vrea sa faca cu masina..daca vrea doar sa mearga prin oras ii pune si el un rand de segmenti noi si cuzineti noi si aia e pana la urma..buget mic..autonomie mica...
Ce cota e motorul apropo???
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
@poca - cred ca am acasa niste pistoane cu insemnele de care pomenesti tu. O sa le caut si le masor sa iti zic ce si cum., da.??sa vedem ce cota sunt...si ce clasa sunt..sper sa descoperim..trebuie!
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
BUG ascris caq are un set,fara segmenti....i-am dat pm,sa vedem raspunde? asta m-ar rezolva.
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|