Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Anna281 pe Simpatie
| Femeie 25 ani Iasi cauta Barbat 25 - 44 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
chilasa.... inainte...acu după
37.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
alta si cu tachetii
39.6KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
alta viata nu? blocul cu setul vechi
43.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
lantul e nou pinionul mik la fel blocul curatat se vede diferenta nu?
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
baia de ulei niţel curatata
37KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
filtru ulei de colectie
50.6KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
mama ce murdar is pe mana acu vad mai bine garnit la tacheti noua si nu de pluta ci de un soi de cauciuc
39.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
pistoanele cu segm din motorul vechi
40KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
aici sunt mai curat pe mana.... ma disperca cand is murdar pompa de apă mai trebe gresata biine de tot
35.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
putina thinichigerie la compartimentul motor
34.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
comp filtrului
30KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
si demarorul curatar si pus la punct mi-a atras atentia bug ca nu treb facut decat demontat ... nu se curata cu toate pe el si nici nu se sufla... dar entuziasmul chiar de el nu se vede.... acolo pe unde e dar sa fie curat
32.2KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
si după o tura de smirghel fin tre dat cu ceva... era rosu de la vopeaiua data pe masina....
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
vedere de ansamblu ... stadiul la care ne-am oprit....
53.6KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
csongiv
Membru
Din: Targu Mures
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 93
|
|
Felixitari Alex. Vad ca nu te lasi, ba chiar faci treaba serioasa si ma bucur Arata super bine, astept sa fie gata sa auzim cum merge, si ce drumuri va face anul asta
_______________________________________ Fiat 600D 1965
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
bun bun. Uite inca cineva ca mine care repara motorul. Si eu puteam sa ii schimb doar sgementii..dar am decis sa fac reparatie capitala la absolut tot.(vribrochen, distributie, alezat bloc cu set nou, chiuloasa sudata si fata plana...etc..az came..) Daca ii schimbam doar segmentii nu ma costa nimic.(pt ca eu imi fac masina). Dar asa ca fac totul ma duce cred cam la 10 milioane in conditiile in care am toate piesele....sii bineinteles doar munca mea. Cred ca daca nu ti-l faci singur(si te duci la mecanic) si nu ai nici piese deloc (deci trebuie sa cumperi), un motor de Fiat te duce cam la 1000 euro sa il faci
Felicitari pt ca te-ai apucat de masina si o si termini
legat de segmenti: eu i-am avut pe line mai pe toti si pornea greu masina. Curios e ca...chiar si asa, nu incalzea masina!! La vibrochen nu ai umblat? Sunt ok toti cuzinetii? De curiozitate..ce cota sunt? Bucsile la axul cu came sunt bune?(nu de alta, dar aici Fiat-ul are pierderi mari de ulei de presiune daca sunt uzate bucsile si maj nu le schimba)
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
deci vibrochenul e ok ... nu are baiuri.... cuzinetii cota 2 stare ff buna originali fiat axul cu came bun inca... se vede ca e folosit dar inca mai merge presuine de ulei cand inca mergea aveam cam 1.3 la relantiv.... este pus ceas de presiune sub bord
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
atat aveam si eu presiunea pana sa il demontez.. pana in 2 la relanti..cam atata e la 600 (destul de mica). la 850 daca am uleiul bun ajunge si la 6-7 presiunea daca il turezi un pic
Acum nu stiu cat de relevante or fi datele indicate de ceasul de la 600. Am un ceas montat sub bord ff ascuns(treb sa bagi capul sa vezi ce indica). E de dacie..nu stiu cat e de folositor. La 850 am ceas de mercedes pus direct la motor!
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
am terminat ansamblarea... insa nu am reusit nicicum sa o pornim... am luat decizia de a desface baia de ulei.... si sus la tacheti... nu urca ulei pe rampă motiv pt care motorul stangea binisor.... de aceea nu a pornit desi electromotorul invartea cat de cat... bine ca nu a pornit sa nu il fi blocat Sambata vom continua
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Sigur ai montat segmentii cum trebuie? A..si sa stii ca pompa de ulei se repara si se curata. Si ti-am zis..sper sa fi verificat axul cu came. Daca ai bucsile uzate, nu iti urca ulei in rampa pt ca pierde f multa presiune acolo!
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
fifi
Membru de onoare
Din: cisnadie
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 361
|
|
si eu am intalnit asfel de probleme dupace am refacut motorul nu am reusit sa il pornesc am stricat 2 bateri si tot na loato dupaia am pus tot la loc pe masina si am traso cu loganu cu 50 la ora si fifi era in 2 si a dat 2 rateuri pe strada si era o baba si sa speriat lam tras jumate de strada si a pornit dupaia porne la sfert dar atunci nu pornea nici cum incearca sa il tragi
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
E bine sa il tragi intai, dar fara sa il pornesti. Asta ca sa se rodeze. Dupa ce faci rodajul cu el nepornit, incerci sa il pornesti tras.Nu se intampla nimic, e pe lant.
Apropo...600-le nu porneste tras!!! Stiu din experienta ca nu porneste..nu stiu de ce. Doar la automat o ia!
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
mah baieti... am mai lucrat cate ceva ... părea ca nu arunca suficient ulei pe rampă... fie ca nu s-a amorsat bine pompa de ulei fie ca oi fi avut un dop pe undeva ... oricum am desfacut...iar... nu imi pare rau de asta decat sa nu fie ok si sa ma grabesc mai bine mai lucram o saptamana si merge 80 de mii fara nici un bai... după remontare la loc ... verificat toate iar a pornit la a 3-a cheie bien nu a stat decat cateva minute... pt ca am inceput reglaje la carb delco e.t.c. ... am gresat si pompa de apă biine de tot deja motorul stand la relavtiv ok.... merge chiar frumos si ma bucur .... sper ca sa si terminam.... PS un hop mai avem.... DIRECTIA
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
lantul pus pe invres... asa la-m pus si eu pt ca asa era.. si mnah e primul pe care il desfac de 600.. dar ghici bate... asadar inca cateva surube... etc.... dar deja am viteza la desfacut
44.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
felicitari ! spor la munca in continuare !
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
directia fa-o pe calculator
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Alexdenapoca a scris:
lantul pus pe invres... asa la-m pus si eu pt ca asa era.. si mnah e primul pe care il desfac de 600.. dar ghici bate... asadar inca cateva surube... etc.... dar deja am viteza la desfacut |
Lantul nu e pe invers!!!!!!!!! E bine! Iata:
59.6KB
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
mah daca il pun cu pintenii asa cum e in poza... bate in carcasa ... iar lantul nu e larg e nou nouţ.... daca il pui asa merge un pik după care sparge carcasa.... in 5 minute de mers a facut şanţ ..... asadar nu prea are cum sa fie in alta pozitie..
|
|
pus acum 15 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
Subscriu la ce zice Alex!!
Poca,in imaginile tale e vorba de un polski sau fiat 500,e alta chestie cu lant simplu si lant dublu...la acela trebe pus cu acele mici "dinti" pe afara ca asa incapa in loc,iar la 600 exact invers e treaba,se poate monta si cu partea dintata cum a facut Alex prima oara doar ca atunci trebe pus lantul model vechi care nu are "dinti" asa mari!!!
o poza ca sa fiu mai explicit: stanga modelul mai des intalnit cu "dinti"mari si la dreapta modelul mai vechi tip "anti vibra"
59.5KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Da..sunt doua modele de lanturi...nu stiu in functie de ce criteriu s-au montat.. Si in plus mai sunt unele simple si altele duble.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
Am citit si eu ce a patit Alex cu Lizi si sincer imi pare rau. Pe de alta parte (sper sa gresesc dar eu asa am simtit citind aceste rinduri) m-am simtit atacat de parca eu l-am prostit cind i-am vindut aceasta masina si tocmai de aceea imi rezerv un drept la replica. Masina , care acum are 45 ani a facut peste 600000 km cu 5 proprietari din care peste 560000 au fost facuti cu motorul ei original (ajuns la ultima cota de reparatie si pus camasi dupa aceaste pistoane). Motorul care este in prezent pe masina are si el la activ citeva sute bune de mii de km e drept parcursi de un singur posesor; eu l-am schimbat deoarece era cu un an mai tinar decit al meu si nu fusese decit segmentat de 2 ori de vechiul proprietar. L-am dus la un service privat si acolo s-a constatat ca prezenta ovalizare foarte mare ceea ce a facut sa ajunga la o cota mult superiara de reparatie (2-3 nu mai stiu sigur, se pare ca trei dupa cum spune Alex, in orice caz am umblat si eu de nebun dupa pistoane atunci si am achizitionat atunci inca 2 motoare pina am gasit acele pistoane). Segmentii au fost facuti la comanda la un KFT specializat din Ungaria cu o garantie de minim 15000 km. Acest lucru se intimpla undeva in anul 2002 iar Lizi circula inca cu motorul ei original. Dupa schimbarea motorului am circulat pina in toamna lui 2005 fara probleme e drept mai mult prin zona fara croaziere lungi si fara a depasi un 80Km/ora. In toamna lui 2005 am schimbat uleiul si elementul filtrant cu unul adus de un importator specializat, dar care cu toate ca corespundea ca si dimensiuni se pare ca nu a corespuns calitativ. Dupa o perioada am hotarit sa facem un drum mai lung undeva la 100Km cu masina incarcata full 4 persoane +bagaje si e drept am si forjat-o (100-110Km /ora), am ajuns cu bine la destinatie, fara evenimente pe drum, dar a doua zi la intoarcere dupa primii 10 Km a inceput sa bata ca un ciocan in motor. Am oprit, am tractat masina pina in Cluj scoasa din viteza si la desfacerea motorului s-a constatat ca acel "par" de care va spunea si Alex a infundat sorbul pompei de ulei, s-au gripat cuzinetii si totul s-a lasat cu schimbarea arborelui cotit si a cuzinetilor (originali, noi, primiti ca si set de rezerva de la fostul proprietar). In plus doar unul dintre pistoane a fost afectat mai grav, mai precis rupt segmentul de ungere si cum nimeni nu face un singur segment iar un nou set se lasa cu o pauza destul de mare de asteptare, am hotarit sa punem unul tot de ungere dar universal din care se poate taia pina ajungi la cota dorita. Nu am mai pus cartus filtrant de ulei (nu am mai gasit unul in care sa am incredere) si am facut aproximativ 4000 km prin oras. Urma sa fac ITP -ul dar a intervenit un deces si nu am mai facut, intre timp am achizitionat o Panda noua cu care circulam si asa a ramas Lizuca nefolosita. In momentul in care Alex a venit sa vada masina, aceasta era nepornita de peste 1 an, bateria cu toate ca era in garantie (primul an de garantie) era descarcata. Cu toate acestea punind bateria de la Trabant , Lizi a pornit la prima cheie si nu mint (au mai fost si alti martori care sa confirme) fara fum si fara batai iar motorul mergea rotund fara pierderi si consum de ulei. In momentul in care i-am dat masina i-am dat si un schimb de ulei si cartusul filtrant de colectie (pe care il obtinusem intre timp) cu rugamintea de a face schimbul de ulei si sa introduca acel cartus filtrant deoarece pe masina nu era montat. Se pare ca nu a montata acel cartus din moment ce ni-l arata acum iar intre timp masinuta a mai batut tara in lung si in lat in diferite reprize de turatii si viteze fara probleme ( dupa cum relateaza noul proprietar in topikuri). E adevarat ca nu am slefui si nu am vopsit piesele componente ale motorului si ca ce face Alex ii da o stralucire in plus dar pe linga lipsa de timp necesar am preferat sa o las cit mai naturala cu putinta. Sincer apreciez munca lui si a tuturor celor care fac ca aceste "vechituri" sa straluceasca si sa i-a ochii trecatorilor pe drumurile publice.Toata stima si pretuirea pentru "restauratori", dar m-i se pare ca e un fenomen general citind pe forul ca cei care dau de o "bunicuta" se astepte ca aceasta sa fie potenta ca una de 20 de ani, sa le satisfaca pe deplin si daca se poate sa ramana si virgina, iar daca nu e asa sunt de-a dreptul surprinsi. Poti sa fi surprins ca aceste masini mai circula inca, poti fi surprins cit de bine au fost concepute si ce calitate aveau piesele originale (nu de origine cum se gasesc acum dar manufacturate te miri pe unde). Asa ca aveti grija la elementele filtrante care pot sa se dezmembreze in motor si sa produca pagube mari sau chiar iremediabile. Exista chiar si o explicatie plauzibila data de mecanicul care a lucrat la motorul lui Lizi, cum ca uleiul mineral folosit in masinuta a "dizolvat" materialul din care e facut elementul filtrant, acesta fiind conceput pentru ulei sintetic. Acum ca mi-am spus pasul si cu convingerea ca nu am jignit pe nimeni va multumesc pentru timpul acordat.
PS pentru Alex: Iarta-ma daca am gresit sau te-am suparat cu ceva, dar asa am simtit eu citind cele scrise de tine. Ca un sfat cred ca ar trebui sa cauti bine poate mai exista undeva un dop de "par" sau poate o spalare cu ceva care "topeste" toate rezidurile. La directie pot sa iti spun ca eu am reglat-o odata linga RAR in Gilau (este acolo un specialist) si acela mi-a spus ca pentru a o regla super ar trebui ca un tinichigiu sa traga mai inafara partea superioara de prindere a fuzetei din partea dreapta (se pare ca masina a fost lovita lateral dreapta, asa sustinea tipul). Nu am facut acest lucru deoarece nu am gasit un tinichigiu dornic sa faca acest lucru dar sincer nici nu am avut probleme vreodata cu directia, e drept dupa vreo 15-20 mii km schimbam rotile din fata in spate si invers deoarece cele din fata se uzau neuniform.
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
Am uitat sa mai mentionez ceva, pe chiuloasa este un stut care face legatura cu furtunul radiatorului nu e original al masinii, eu l-am gasit pe unul dintre motoarele dezmembrate, cred ca e de Fiat 850 si in interior (de desurubeaza)avea un termostat ca de dacie dar care era defect, am cautat dar pina la urma am lasat stutul fara acest termostat. Am vrut sa pun acel termostat deoarece iarna in Lizi datorita faptului ca a fost micsorata fulia pompei de apa se incalzea foarte greu in masina prin oras (racirea isi facea pe deplin treaba). Sa auzim numai de bine.
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
yeah... eu am fost de fata. dl. liz, pe langa faptul ca v-am adus client la masina, aflu ca m-ati si barfit ca eu am luat piese fara sa le platesc. probabil trebuie sa luati o lecitina, pt ca eu nu am luat nicio piesa de la dumneavoastra. m-am uitat la piese, era vorba ca le voi lua eu, insa cand v-am sunat ati spus ca sunteti bolnav si ca o lasam pe mai incolo. acel mai incolo nu s-a mai concretizat.
apoi, daca tot vine vorba de fiatul 600, la pretul acela, nu a fost deloc ieftin avand in vedere starea generala a masinii. e normal ca alex e putin dezamagit cand vede cat are de lucru la masina.
numai bine si mai usurel cu barfele, ca nu sunt sanatoase !
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Bug a scris:
Subscriu la ce zice Alex!!
Poca,in imaginile tale e vorba de un polski sau fiat 500,e alta chestie cu lant simplu si lant dublu...la acela trebe pus cu acele mici "dinti" pe afara ca asa incapa in loc,iar la 600 exact invers e treaba,se poate monta si cu partea dintata cum a facut Alex prima oara doar ca atunci trebe pus lantul model vechi care nu are "dinti" asa mari!!!
o poza ca sa fiu mai explicit: stanga modelul mai des intalnit cu "dinti"mari si la dreapta modelul mai vechi tip "anti vibra" |
Aveti dreptate! Poza la mine, a fost in folderul de '600' si nu am mai verificat! Imi cer scuzeeeeeeeeee!!!!!!!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
Nu vreau sa duc polemici cu nimeni dar se pare ca sunt provocat asa ca cu scuzele aferente imi permit sa raspund cit mai amabil. Domnule citroends21 sa inteleg ca ar trebui sa va platesc comision sau cota parte pentru faptul ca Alex a vrut sa cumpere aceasta masina de care s-au atasat foarte mult atit el cit si sotia lui la prima vedere atunci cind au venit cu Rumpi. Nu i-am ascuns nimic din ce stiam despre masina, poate am omis cite ceva dar neintentionat (o sa incerc sa iau "o lecitina" de acum incolo dupa cum mi-ati sugerat) iar pretul pentru masinii a fost de 3200 RON (aproximativ 800 Eu la valoarea din Mai 2008) si erau suma maxima pe care o putea oferii Alex la acea data. Deoarece mi-a placut de noul proprietar ca si om am hotarit sa-i dau masina chiar daca initial vroiam sa dau si piesele impreuna cu masina persoanei care urma sa dea mai mult. Deoarece Alex nu dispunea de bani si pentru piese s-a convenit ca dumneavoastra sa luati toate piesele pentru suma de 500 RON. Da intr-adevar eram bolnav atunci cind am povestit dar apoi urma sa cautati un mijloc de transport adecvat si sa ma sunati cind puteti venii. A trecut o buna bucata de vreme si dumneavoastra nimic (cautati lecitina). Ei si atunci a intervenit "omul" Alex pentru care am toata stima, si mi-a adus o persoana cu foarte mult bun simt, pe care il salut cu aceasta ocazie si care a cumparat aceste piese chiar daca transportul l-a costat imens fata de varianta initiala (pornise cu masina unui prieten care s-a stricat pe drum , dar pentru ca a promis ca vine in acea zi, a inchiriat un mijloc de transport (cinste lui). Ei si acum sa revenim la pretul masinii; 3200 Ron in Mai 2008 pentru o masina cu care s-a putut face un minitur al Romaniei nu e mult (uitindu-ma pe forum si vazind cu cit se vind piesele e chiar putin). Adevarul e ca atunci cind iti place ceva si o vrei pentru sufletul tau esti in stare sa dai oricit numai sa obtii acel ceva, (in cazul lui Alex si nu numai, maximul de suma de care dispunea) cum tot adevarat e ca cel care vrea sa cumpere ceva pentru a revinde cu cistig zice ca e prea scump si iti ofera un pret cit mai mic. Poate in pragul pensionarii daca o sa mai existe Fiaturi 600 de epoca de vinzare si imi voi permite (asta daca nu o sa cheltui toata pensia pe lecitina) o sa cumpar unul chiar daca pretul o sa para exagerat pentru unii. Stiti ca la reprezentanta SKoda din Cluj este un Fiat 500 reconditionat care se vinde pe la 6000Eu (atit vrea omul pe el si nu il condamn). De lucru e normal sa fie, indiferent de masina daca incepe sa se invecheasca incepe sa cedeze cite ceva, ce sa mai vorbim de cele de epoca. Cine nu vrea sau nu poate sa lucreze la ele, isi cumpara una noua la care cel putin teoretic primii 5 ani esti lipsit de probleme.
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
La "birfe" am sa va raspund intr-un mod constructiv sper: Potrivit unui studiu realizat de o echipă de specialişti din Germania, bīrfa este benefică pentru societate, pentru că ajută oamenii să se īncreadă unii īn ceilalţi şi să fie mai generoşi. Studii precedente au indicat că, spre deosebire de alte fiinţe, oamenii īi ajută pe străini şi pe cei cu care nu au nicio legătură socială pentru a-şi apăra reputaţia. Cu ajutorul unor jocuri experimentale, īn care mai mulţi studenţi au fost rugaţi să scrie comentarii despre alte persoane, cercetătorii au descoperit că abilitatea de a ponegri pe ceilalţi se diminuează invers proporţional cu cantitatea de bīrfe care circulă despre persoanele īn cauză. Mai multe bīrfe oferă o imagine mai bună a comportamentului real al unei persoane, de aceea, bīrfele negative au putere mică, mai ales dacă sīnt īn minoritate, indică specialiştii. Cercetătorii au mai descoperit şi un efect de amortizare īn cazul bīrfelor ce sugerau că o persoană este īn totalitate rea sau bună. Studiul, care are nevoie de aprofundare, este important mai ales pentru că dezvoltarea īncrederii pe baza reputaţiei a devenit din ce īn ce mai importantă, īn special īn ceea ce priveşte interacţiunile online. Un exemplu īl constituie comerţul electronic, site-uri precum eBay şi Amazon īncurajīnd clienţii să īşi transmită părerile online, fenomen care poate fi numit e-Bīrfă. Aici putem adauga si Forum-Bīrfa.
Si acum unele definitii scurte ale fenomenului: Birfa este arta de-a nu spune nimic, astfel ca sa nu ramina nimic nespus. Birfa este ceea ce nimeni nu pretinde ca iubeste, dar place tuturor. Unii oameni nu spun nimic rau despre cei morti si nimic despre cei vii. Conversatia este de obicei un exercitiu al mintii. Birfa, un exercitiu al limbii. Cīnd trei persoane discută, se numeşte conversaţie, după ce una dintre ele pleacă, se numeşte bīrfă. Observatie: o conversatie intre prieteni , indiferent cit de inteligenta ar fi aluneca inevitabil spre "o birfa mica". De ce? Inca nu mi-am explicat. Poate asa e firea omului. Va doresc tuturor o zi deosebita, viata lunga si sanatate (fara lecitina, in caz de nevoie totusi nu luati una, ci macar o cutie, altfel e ca o frectie la un picior de lemn) si foarte multi kilometrii la volanele masinutelor voastre. Un sfat prietenesc: daca aveti o bijuterie de care sunteti atasat nu o tineti in cutia de valori ci scoateti-o la aer (cu riscul de a avea apoi de lucru), numai asa va fi admirata iar senzatia nu se poate descrie in cuvinte, oricum cindva se va gasi cineva care sa iti eticheteze bijuteria cu apelativul "rabla" si sa te certe pentru tupeul de a o pretui mai mult decit concepe el. Dar senzatiile pe care le ai la volanul unei astfel de "rable" nu le poate lua nimeni asa ca merita sa le impartasesti si altora.
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
am obiectat fata de acuzatiile nefondate facute la adresa mea de dl liz (pe la spate). nu ma astept nici la bine nici la rau din partea nimanui, insa nu imi plac minciunile. nu am luat nici macar praful de pe vreo piesa pe gratis.
apoi, sa fim seriosi, la pretul acela masina nu a fost deloc ieftina. asta am spus-o si imi mentin afirmatia.
p.s. pe rumpi eu l-am dus la masina pt ca dorea sa isi achizitioneze un alt fiat. apoi rumpi i-a spus lui alex de masina. imi pare rau ca m-am implicat in toata chestia asta. ca de obicei, in Romania, cand faci ceva, aproape mereu esti barfit pe la spate. asta e trist.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
Oameni buni... cred ca trebuie sa clarificam cateva chestiuni ca sa fie cat se poate de limpede... si nu o fac pentru ca sa ma aflu cocoş
1. Am deschis acest topic pentru a mai vorbi despre ce se intampla masinii 2. NU repet NU sunt in starea de a ma simti inselat de fostul proprietar deloc... 3. Ţin la masina foarte mult si normal ca sunt supărat cand nu merge dar nu inseamna ca după cei 6 mii repet 6 mii de km facuti de la cumpărare ar fi cumva cineva de vina daca apare un defect.... cand merge circul cu ea aproape zilnic... 4. Stiam istoria motorului de pe masina cat si a celuilalt care nu e la mine (Piesele pe care le am le am de la un binevoitor si imi folosesc) 5. La LIZ am fost dus de Rumpi priten bun actualmente trebantist ... daca a existat o discutie intre citroen ds si el nu ma bag... pe mine m-a cautat Rmpi iar pe LIZ o stiam de pe strada pt ca nu stateam departe de locul de munca al fostului proprietar. 6. Nu consider ca am dat un supra pret pe masina, dar nici un chilipir... am insistat eu sa o cumpăr fiind multumit de masina. 7. Īn continuare am stima fata de Lizi si sunt cnvins ca am de la cine cere un sfat... si ca am posibilitatea sa ma mai duc pe acolo in vizita poate chiar cu masina sa vb linistiţi la o cafea sau altceva 8. NU TRANSFORMATI ACEST TOPIS IN ACUZE ADUSE SAU BARFE sunt convins ca stim sa ne exprimam cu subtilitati sau cu nervi sau in alt fel... pt lamuriri puteti sa va adresati reciproc pe PM pt a lanuri ceea ce este de lamurit.
Bun, sa revenim la subiect: azi am circulat cu masina iar după catva timp de mecanica... motorum merge binisor si sper sa tina cat de mult am pus ulei bun la fel si filtru (ca si cele din poza mai am inca 4 bucati noi le schimb de fiecare data cu uleiul) zic binisor pt ca carburatorul mai face fite inca... acu il reglez după un pik de timp iar e aiurea... am sa il schimb cu totul cu un solex...daca din cele 4 pe care le am iese unul ok. Directia e ok acuma s-a destrans doar din prezoane .... in ceea ce priveste diferenta la pod s-a rezolvat de mult prin prinderea uneu bucati de tabla mult mai groase si dreapta care e ok ... prezoanele sunt obosite un pik... ce e drept dar am schimbat ce era mai grav... doar atata a fost baiu la directie in rest merge ok. fara jocuri de neacceptat In pus am incercat sa pun plutitor ok la rezervor... dar nici ce ma pus nu e ok... acu la gram nu arata nimik nu? Cand va fi gat carbul bine pregatit . reglat etc.. le voi schimba deocamdata merge ok asa....
PS: nu acuz pe nimei de nimic daca am lezat pe cineva imi cer iertare si nu mi risine sa spun asta ca nu am nasu atat de sus ca sa ma opreasca sa o fac, nu sunt supărat pe nimeni dar sunt deranjat sincer de şicanări. Eu eam entuziasmat de masina s sunt poate de asta am uitat unele chestiuni la cumpărarea masinii sa intreb... era de datoria mea sa ma interesez ce iau nu??? asadar cel ce da ce vina are??? Uneori ma intreb de vom reaiza vre-o intalnire tot şicanări o sa fie nervi si acuze sau bucuria de a ne vedeam masinile unele mai originale altele mai adaptate altele cu o aratare perfecta altele nu de expozitie... sper ca fiecare tinem la masinile vechi si ne dam silinta sa le păstram nu? Sau poate ca nu o sa reusim sa ne intalnimtocmai de asta.... Suntem in Postul Mare... sa ne gandim bine la asta... Lucifer a cazut din mandrie...devenind diavol.... iar fata putina umilinta si fara vointa luiDumnezeu nu putem nici macar admira o masina veche....daramite sa le păstram.... Să fim totusi oameni inteligenti !!!
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
bun, poate ca mai asteptati vesti de la masina asta... iata cateva dintre ele: am inceput sa circul iar cu ea... deocamdata prin oraş mai ales sambata si Duminica cand e mai liber pe orş ca altfel nu circuli ci cam stai pe la stopuri... am urmat un sfat de la Bug acela de a nu pune benzina de la Luk ... după ce am pus de la Mol e alta socoteala... altfel merge attfel suna masina... nu mi-a mai facut probleme deocamdata se comporta bine... si cand se va imbuna vremea sper ca in curand voi face un drum de aprox 200 de km pe drept in principal pentru a face un consum a face rodajul motorului chiar de suna ciudat pt o masina rodata deja din 64 pana azi.... abia astept sa mai fac cate o ieşire cu ea.. sper sa nu imi faca vre-un necaz...
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Iti urez multi km fara probleme,si sa te bucuri de ea,dupa cat ai lucrat..!!!!!!!!!!!!!!!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
80-85 de grade nu este mult. Este temperatura optima. Apa oricum, in orice instalatie iti fierbe pe la 115-120 de grade celsius, cel putin pe hartie...
Modificat de Dacia1100 (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
la 85-90 de grade trebuie sa stea temperatura apei...asta daca ai termostat..daca nu ai o sa fie rece iarna si cald vara. ceasul de dacie are erori mari.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
stiu ca are erori uneori.... de asta am si precizat... dar ma ghidez cat de cat după el... cand il observ ca urca spre 95 deschid capota sa arunchi un ochi.... oricum nu am fiert apa niciodata... nici macar pe transfagarasan in sus in plina vara....
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
stiu ca nu mai sunt proprietarul ei dar pentru mine inca reprezinta foarte mult, asa ca daca nu se supara Alex si tinind seama ca nimeni nu a zis nimic de acest eveniment pe acest forum, o postez pe Lizi alaturi de doua surate tot clujence.
25.5KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
sincer eu am aflat de acest eveniment dupa (cum se intimpla de multe ori) asa ca imi pare nespus de rau ca nu am fost prezent, sau poate ca e mai bine asa, mai ales ca ieri eram cu fiul meu cel "mare" (va face 7 ani in august) ne-am intilnit cu o cunostinta care tocmai ne povestea de eveniment si de faptul ca a vazut fosta noastra masina (Lizi) la eveniment si ce bine arata inca. La auzul acestor vorbe copilul a raspuns prompt: masina e a lui si "nenea Alex" are doar grija de ea pina o creste el mai mare. Ce ti-i si cu copii astia, indiferent de virsta lor. Asa ca Alex ai grija ca daca nu ne dai masina iti luam si fata si masina peste citiva ani.
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
bun, am revenit ... de sarbatori asa cum era de aşteptat am fost chiar foarte ocupat si nu am avut timp nici sa suflu daramite sa scriu pe forum..... dar revin cu forte proaspete.... după cum se vede am fost si eu pe la intalnirea de masini ceva mai "tinere" la Cj din păcate masina mea a fost dusa de Rumpi eu eram la slujba dar cand am ajuns in Cj inapoi am reintrat in drepturi... poze nu am facut asa demulte ca prsonal nu am rabrare sa le fac....insa mi-am cascat biine ochii la ce bijuterii au fost pe acolo... si chiar ca au fost....
Īn ceea ce priveste rearatiile la masina s-a mai facut cateceva... anume ieri am cam dormit sub ea.... pt ca s-a dus o cupla de planetara... nu cea elastica.... Partea interesanta a lucrurilor a fost cea cu desfacutu un şurubel nu a vrut decat cu dalta fiind cam ros capul ... deh asta e ... numa ca pozitia e cam ciudata pe acolo... am reusit evident ca nu m.am lasat pana nu am desfacut.... si am pus alta noua nouta.... si daca toto am ajuns pe acolo am schimbat si semeringul planetarei care cam scapa ulei si burduful.... planetara prezinta la locul semeringului putina uzura dar inca merge asa muult si bine ... burduf am pus nou aveam de dinainte.....iar semeringul e de braşov pare ca inchide chiar biine ca e ceva mai strans si si mai lat... inainte daca parcam pe bordura picura din cutie destul de tare..... au e ok si chiar nu e acsa masina e in sibiu dusa de rumpi... a ramas cica edestru si a avut nevoie de masina ..... va reveni acasa duminica noaptea...
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
multam lizi de poze ca ai pus sus se are ca inca ii duci doru masinii si inca o poza....
50.6KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
chiar daca timpul imi permite mai putin sa ma ocup de fiat ...c el putin acuma totusi am reusit sa mai fac cateceva ... ce era important : franele... si mie pedala mi-a cam slabit dar si a inceput sa huruie bine cand calcam frana.... evident s-au cam gatat ferodourile ... in special cele de pe spate... am desfacut frumos si le-am schimbat... pt mine nu e chiar o chestie usoara dar am reusit... deasemenea am schimbat un tambur care era ovalizat cu altul NOU... deasemenea si ferodourile puse pe spate au fost noi noutze... insa pe fata am pus nituite... Deasemenea am schimbat rulmentii fata... cu altii dar care spre nelacerea mea huruie ... am sa pun noi candva sapt viitoare daca reusesc... Ceea ce m-a bucurat destul de mult a fost "vizita" unui varsnic cu un cufar de armata cu ceva piese de fiat 600 si 600D pe care mi le-a oferit spre cumpărare. Printre ele se gasesc 2 amortizoare refacute, 1 buc termostat nou la cutie, un kit de reparatie carburator solex, stop spate sh dar in stare f buna cu soclu cu tot, un set de rulmenti complet t cutia de viteze cu semeringurile necesare, tot soiu de garnituri, un set motor de cota 2 insa pistoanee sunt sh segmentii noi si supapele, lanţ de distributie nou pt motoarele de 767 si 2 noi pt 633 varianta simpla, o garnitura de chilasa noua, pompă de gresate home mede, si alte cateva chestii.... tare m-am bucurat de ele....le-am pus la graj... poate va fi momentul cand va trebui sa le pun pe masina candva... cine stie....oricum termostatul nou nout.... in cutie e ceva nu??
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
iti duceam lipsa alex ! bine ai revenit !
stim noi cu ce esti ocupat... inveti noul membru al familiei sa se plimbe cu fiatul
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
da ce sa zic cam asa ceva ... oricum a facut ceva ture cu fiatu... sa fii sigur de asta.... Ps: imi pare rau de modesta mea activitate de pe forum dar ... asta e
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
asadar a trebuit sa mai refac cateceva din ceea ce imi ramasese la masină de data trecuta... miam facut curaj si m-am apucat de trebusoara... ca sa nu păţesc ca data trecuta ... am pus rulmenti de mai buna calitate pe masina.... cei interiori sunt SkF iar cei exteriori sunt originali de fiat... cu certificat de garantie din 1978... Acuma nu mai huruie nimik frana este bună ... insa cred ca mai trebuie sa se formeze ferodouile pe tamburi.. ca am observat ca nu culca perfect.... oricum blocheaza rotile la frana brusca si nu trage stanga dreapta ceea ce e de bine.... Ca sa respectam politica forumului am facut cateva poze... insa cu telefonul mobil...
46.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
certificat de garantie... din 1978... il voi păstra
29.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
rulmentul pus sus si bine gresat
48.4KB
Modificat de Alexdenapoca (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
ceva de nedorit....
27.1KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
după partea mecanica si cea estetica ... o mika baitza
37.3KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
maşina trebuia sa fie curata bec... Edith a facut prima tura pe orash cu ea.... Am intalnit si o surata... tot fiat
35.2KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
alta.... le sta bine impreună nu?...
43.3KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
cred ca m-au pomenit mult ceilalti participanti la trafic ca am cam stat pe banda de mers.....
44.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
alex, te-am vazut ieri la intersectia cu cele 7 strazi. nu am apucat sa te salut, eu coboram din gruia.
suna-ma cand ai chef sa ne intalnim.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
Lizi din nou la inaltime ... pe
pacat ca eu am ajuns cu o zi dupa eveniment altfel m-as fi desfatat un pic cu "batrinele doamne".
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
cama sa ceva ce imi pare deosebit de rau este faptul ca eu am fost anuntat aia in ziua evenmentului la ora 9 iar la 11 trebuia sa fim prezenti nici macar nu am avut ap foto pt cateva fotografii ca sa le pot pune pe forum... daca are cineva il rog sa le puna... am inteles ca au fost dat si la tv pe diferite posturi... mi-a spus cine m-a vazut eu stiu doar de puteti da un ochi.. deasemenea si antena N24 protv si altele... LIZ e inca o frumoasa Doamna!
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
asta am mai prins eu a doua zi in parcarea de la Polus
32.7KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
stiu ca nu e Fiat dar ... era acolo
28.4KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
ei bine si cum a dt caldura.... o plimbare cu masina a fost binevenita... am scos-o de la garaj verificat cele necesare plus repus bateria la loc.... După pitina hibernare i-a venit randul... am dat o tura pe A3... merge bine insa a apărut o mikă problema ... o fisură la radiator chiar langa urechea de prindere...
37.8KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
inca una se tine inca chiar bine si ma bucur ... la vara.... o sa fie altfel...
23.9KB
Modificat de Alexdenapoca (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
lizi
Membru
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 55
|
|
Imi pare nespus de bine, ma bucur pentru tine sincer, eu inca nu am ajuns cu noua Lizi pe A3. Cit despre fisura incearca cu poxipol (asa l-am remediat eu data trecuta, prin cositorire am incercat de citeva ori, dar nu tine din cauza trepidatiilor, alamit ar fi normal dar...).
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
cred ca cel mai probabil am sa il schimb cu altul ... am de rezerva in stare chiar buna dar inainte de a-l pune sus as vrea sa il spăl bine de tot ca sa nu am pb mai incolo.... dar pana atunci poxipolul poate fi o solutie...
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
na bun pānă la urma mi-am facut ceva curaj si am schimbat radiatorul .... ia ceva vreme nu e chiar Dacia tre multe date jos pana ajungi la el dar si puse la loc. Interesant e ca am pus un TERMOSTAT NOU am primit de la cineva mecanic auto ... oricum nu mai are ce face cu el. Mulţam nea Sandu. Ei facand o tura pe la cumprături ca doar vin sarbatorile am dat de ceva interesant las pozele sa vorbeasca:
37.7KB
Modificat de Alexdenapoca (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
prefer 600 le PS: fara supăarre
41.6KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
despre 850 nu stiu chiar nimik am oprit doar sa fac ceva poze si cam atat.. info poate la telef din poza...
38.2KB
|
|
pus acum 14 ani |
|
bongo
Top poster
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 678
|
|
Prin ce zona a brasovului se afla?Vad ca are numere de BV?
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
este in cluj Daca faceam un drum la Brasov va spuneam evident
Modificat de Alexdenapoca (acum 14 ani)
|
|
pus acum 14 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 4392
|
|
pare pregatit pentru vanzare 850-ul...
_______________________________________ -
|
|
pus acum 14 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
Dupa o lunga perioada de neactivitate din cauza unor probleme personale, revin! M-am reapucat de facut masina cat de cat dupa slabele mele posibilitati. NU vreau sa renunt la ea desi am putut sa o vand de nenuarate ori pe bani seriosi. Din pacate azi iarna a cazut pe ea acoperisul sub care statea la iernat din cauza zapezii provocand dauna mari la plafon. A intrat mai pana in scaune! Acu o refac cat pot indreptat chituit vopsit smdp. Toate le fac singur in curte cand am timp. Sper sa iasa cat de cat ok nu neaparat de parada sau chestii inalte. LIZ asa era si asa va fi o masina care nu sta care e vopsita modest insa merge si e o placere sa umblii cu ea. O sa revin cu noutati! App va fi Visinie ca itr-o poza postata pe forum mai sus!
Toate bune!
33.9KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
asa va fi culoarea
34.1KB
Modificat de Alexdenapoca (acum 12 ani)
|
|
pus acum 12 ani |
|
lorento600
Top poster
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
|
|
chiar daca a avut mici avari ,chitu va astupa tot nu se vede .sti proverbu ,multi vad putini cunosc . orcu felicitari masina osa iasa ok. inca un fiat 600 va mai este in viata .
|
|
pus acum 12 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
da... nu o sa fie o rep prifi am mai spus. ideea e sa iasa curat ingrijit si sa il apere de atacul riginei pe care m-am straduit sa o curat cat de bine pana luceste tabla inapoi.... Intentionez sa patesc asig si sa fac si un ITP. Mi-am facut rost de cabluri noi de frana pt cea de mana. Am ajuns la chitul subtire pt slefuit fin dupa care sprtt-chit si vopsea...
|
|
pus acum 12 ani |
|
ova772007
Top poster
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
|
|
Foarte bine! Ma bucur sa aud asta. Succes in continuare
|
|
pus acum 12 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
La statia ITP. de ieri avem ce ne trebuie!
36.8KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
Alexdenapoca
Membru special
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 283
|
|
mai sunt cateva pb... carb trebuie mesterit un pik. directia e realtiv ok franele ceva mai slabe insa nu am aerisit deloc doar am tras excentricele mai tare insa nu sa frece. Am fost cu ea azi 170 de km la Negreni la targ... dus a facut figuri carbul tragand ceva mizerie cred. inapoi a fost de nerecunoscut... am facut presiune cu palma pe carb la turatie si s-a mai dus mizeria de acolo. Consumul e ok am calculat cu strictete 10 litrii au fost suficienti pt drum iese cam la 5.9 nu mai stiu cat e dat pe carte consumul... am sa vad de se poate sa scad acest consum... Apa constant la 85 (ceas de Dacia) nu stiu de ce farul de stanga e mult mai slab ca celalalt. este masa este tensiune pe fir ... ii dau eu de capat.
Imi era dor de ea... chiar daca vopseaua e "de gard" si finisajele sunt slabe mai mult nu am putut acum; ce e ok e ca va circula nu imi place sa stea deloc!
Ne vedem pe soselele patriei
35KB
|
|
pus acum 12 ani |
|
ova772007
Top poster
Din: MEDIAS
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 956
|
|
|
pus acum 12 ani |
|
lorento600
Top poster
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 510
|
|
e foarte faina culoarea o prinde bine , acum are si itp valabil o vedem pe drumurile tari unde vor intoarce toti capu dupa o frumusete ....
|
|
pus acum 12 ani |
|