Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Iasminica
Femeie
24 ani
Arad
cauta Barbat
24 - 52 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 500 & 600 / Replica Abarth Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini: 1
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
M-am uitat dupa piese, preturile sunt f mari, setul de caroserie e 380 (am vazut acum o luna insa nasul cu 60-80 nu mai retin), baia 300-350 (sunt mai mult modele), toba 400, emblema de sasiu 30, emblema masca 150, set 4 roti Campagnola 1000.

replica abarth m-am uitat dupa piese, preturile sunt mari, setul caroserie 380 (am vazut acum luna

52.3KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
aaa

replica abarth aaa

48.1KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
aaa

replica abarth aaa

41.8KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Masina din imagini costa 20.000, greu de spus cand a fost modificata, oricum multe piese erau originale Abarth nu NOS.

replica abarth masina din imagini costa 20.000, greu spus cand fost oricum multe piese erau

19KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
aaa

replica abarth aaa

60.3KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
toba

replica abarth toba

25.5KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
sss

replica abarth sss

24KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
sss

replica abarth sss

49.8KB


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Nu prea poti sa alezezi la 65. Stiu cativa care au facut asa ceva si au bagat pistoane de 850( 850-ul are 65 mm)..e bine nu le-a iesit..motorul se incalzea f repede..nu tragea..
Si eu ma gandeam sa alezezi  pana la 65..dar sunt totusi 3mm.. Apoi nu stiu la biele cum faci..nu stiu boltul daca e la fel cu ala de 850..si parca nu e la fel. Nici prinderea nu e la fel. La 850 se baga la cald boltul, la 600 ai sigurante

la un 600 nu e problema motorul....ci cutia!!!!
Motorul e f bun si chiar se infige, insa cutia il opreste.!!
Sunt f curios ce cutie are un abarth...sincer, nu stiu,.,.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
dar pentru cutie, nu exista nici un kit?

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
si eu as fi interesat pt cutie...
viteza 1 sa fie sincronizata cel putin ...

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Normal ca se incalzea motorul, doar nu crezi ca poti face o astfel d emodificare ramanand cu restul dotarilor standard. Asa a aparut  radiatorul suplimentar din fata, unele variante au si radiator de ulei, exista si radiatoare pentru spate majorate, ventilatoare speciale cu turatii f mari, etc, cat depre utilizarea pistoanelor de 850 nu mi se pare o idee buna, nu conteaza cum e montat boltul ci unde e pozitionat pe piston, distanta trebuie sa fie identica si nu sunt f sigur ca e asa. Sper  sa intelegeti un lucru, cand prepari un motor nu prea merge sa faci doar jumatate din "reteta", ma refer la modificarile din motor, altfel nici macar sperantre nu ai sa-ti iasa ceva. Poti sa pui o axa sport, alt carburator, castigi cativa cai, dar ca sa faci un Abarth ai nevoie de cateva piese speciale, inclusiv pistoanele care nu sunt clar cele de 850, sunt niste pistoane forjate speciale care se "pupa" cu chiulasa rabotata", vorbim de alt vibrochen (perfect echilibrat), alta axa, alta volanta si alte biele (mai scurte si usurate). Piesele astea nu lucreaza decat impreuna, si costa f mult, pt ca sunt realizate artizanal si din materiale de calitate. Exista elaborari si pentru cutia de viteze, sunt alte rapoarte, cu toate treptele sincronizate, sunt f multe variante in functie de ce urmaresti si ce motor ai elaborat din cel de 600 (850 sau 1000) (coasta, circuit, raliu). Cu cutia de viteze e mai complicat in sensul ca n-am vazut kit ci numai cutii cu totul, costa intre 3 si 6 mii de euro, cred ca exista si modificari la carcasa, sper sa nu mai insel dar exista si o varianta cu 5 trepte. Repet, daca aduni tot ce iti trebuie devine mult mai ecomomic sa cumperi o masina originala si ai si avantajul ca ai ceva de valoare, intr-o maio mare saiu mai mica masura in functie de ce a mai ramas original pe masina, a face o masina din piese NOS, daca depaseste pretul originalului, mi se pare o nebunie, poate la alte marci e o varianta. 






Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pistoane de care zici tu gasisem sa cumpar pt 850 acum cativa ani...dar erau cota 0 (nu era asta problema, ca am un bloc motor nou) ci pt ca erau doar 3..si nu prea aveam ce sa fac cu ele ..

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Ref intrebarea vostra cu cutia, am fost ieri la un garaj unde am stat de vorba cu un specialist, omul le viseaza, a fost mecanic profesionist de curse in anii 60, singura modificare, in afara de raportul diferentialului, este a V-a treapta, a III-a si a IV-a devin mai "scurte", prima viteza sincronizata nu s-a realizat si din ce mi-a zis nici nu folosea la nimic, cel mult la startul de pe loc. Mi-a spus ca multi piloti mai neexperimentati nu reuseau sa gaseasca a V-a treapta, ca orice lucru modificat cutia nu functiona usor, ca una obisnuita, era nevoie de antrenament. Mi-a facut si o demonstratie, vazuta in tara si la prietenul meu Dan N. care e doctor in Fiat-uri, am iesit pe strazi cu un 500, omul nu folosea deloc ambreiajul , stia exact turatia la care sa schimbe vitezele fara sa riste pinioanele, va sfatuiesc sa nu incercati ....

Abarth-urile care nu aveau radiator suplimentar in fara aveau unul modificat , marit la 5 litri, iar sub masina putea fi montat suplimentar, mai ales la varianat de circuit,  un radiator f plat, protejat de o traversa, botezat neoficial Tour de France, dupa celebra cursa castigata de Fiat. 

Omul era sceptic ca din piesele care se gasesc acum pe piata poti incropi o masina cat de cat competitiva, multe din ele fiind chinezesti, in plus tot ce era a atunci magneziu acum e aluminiu. 


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Pai da, ca si la dacie. E o inventie cutia in 5..e de fapt o cutie in 4 la care s-a pus pinion de a 5-a. Deci nu e de mirare ca iti trebuia experienta.
Legat de schimbatul fara ambreiaj?Da...am incercat de  multe ori si mi-a iesit fara probleme. Dar pe Fiat-ul 1800 am facut chestia asta.Pe 600 nu am incercat si nici nu incerc. 1800-le merge singur practic...

Legat de piese...adevarul e ca nu stiu daca ati observat, dar piesele facute in anii '60 originale fiat sunt fff bune. Am comparat niste cuzineti Fiat facuti in anii '60 cu unii facuti prin anii '00 de nu stiu ce srl italian...cei de fiat sunt muuuuult mai bine lucrati.
Nu stiu cat magneziu e in piesele de 600!. 600-le spre deosebire de celelate fiat-uri are f multe piese din antimoniu!!! ( un material foarte casant si prost)

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Ma refeream la piesele de Abarth, baia, flansa de alimentare, capacul superior, jantele, chiar si flansele de la filtrele de admisie (cu sita) etc erau din magneziu , acum se fac din aluminiu, asta inseamna greutate mai mare si rezistenta mai mica, iar la jante e chiar periculos. Eu sunt patit, am avut pe Mini niste jante ATS turnate la fabrica de avioane din Baneasa ( ... o tempora, avem asa ceva), materialul cred ca a fost bun insa nu cred ca matrita a fost ok, posibil nisipul folosit, cert e ca am avut un necaz chiar la primul drum, am facut pana pe fata , am oprit imediat dar in cei cativa metri parcursi pe janta s-a produs o crapatura pe circumferinta. Am patit acelasi lucru ulterior cu o janta originala, la viteza mult mai mare si nu s-a intamplat nimic, janta a ramas intacta. La momentul ala nu stiam ca primele jante erau turnate la noi, am aflat ulterior, eu ma uitam la ele ca la stele, jante pe 10 de magneziu nu avea nimeni in RO.

Apropo de Dacia, am o cunostinta care a mers vreo 10 ani cu o Dacia cu 5 trepte care din eroare venise din fabrica cu ...... maciulie de 4, omul habar n-avea ca masina mai avea o treapta, dupa ce a aflat oricum nu a folosit la nimic ca nu nimerea oricum s-o schimbe !!!!!  Am vazut insa si cutii ok, la cele de Abarth pinioanele de III si IV sunt si ele modificate, o sa aflu in curand cat costa kitul complet.

Modificat de AUTOMOBILIA (acum 15 ani)


_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Da, la abarth da.. ai dreptate cu piesele

legat de jante..pai si acum se gasesc greu pe 10 jante. Auzisem si eu pe undeva ca s-au turnat jante pe le noi...dar nu mai stiu exact ce si cum..

A....pai la Dacie daca nu ai o anumita turatie nu intra in a 5-a..sau ma rog..intra si iti sare!

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Da, pt acum exista internet si nu mai exista vize 

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
E bun si internet-ul asta la ceva  aflii lucruri legate de abarth-uri de care habar nu aveam..

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
adriam
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102

AUTOMOBILIA a scris:

Da, pt acum exista internet si nu mai exista vize 

apropo de turnat jante chiar mai toarna pe undeva asa ceva? ca m-ar interesa si pe mine chiar as turna niste jante /14 /7,8 j

Modificat de adriam (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Nu cred si nici nu recomand, la 3-500 de euro poti sa-ti gasesti zeci de tipuri de jante SH impecabile

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
rarescristea
Membru avansat

Din: buzau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 197

abarth_mcm a scris:

E bun si internet-ul asta la ceva  aflii lucruri legate de abarth-uri de care habar nu aveam..



true, si vw:-"


_______________________________________
VW 1300 1970 alb "Creatzzia"
Renault Megane Bicorp 2007 blue roy(460) "Meggy"

pus acum 15 ani
   
fiat 600
Membru

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 39
am piese de fiat 600 de vanzare tel 0740130543 motor cutie etc

_______________________________________
RM.VALCEA
Tel.0740130543

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la