Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexanndra1994
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 42 ani
Fiat Forum Romania / Anunturi / caut firma alezaj blocuri motoare Moderat de Adrian, citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Caut firma  serioasa care alezeaza blocuri motoare..insa in zona buzau-ploiesti-bucuresti..
Stiu ca in ploiesti era o firma care aleza. Stie cineva?
E usor de alezat..am la cota 0 motorul si il fac la 2. Mentionez ca nu am uzura mare nici la 0, deci iese sigur la 2.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
motorul e cel de la 600  asta ca nimeni nu mai restaura, m-am hotarat sa incep eu
l-am desfacut pt ca nu mai avea compresie.
am ramas stupefiat..e la cota 0 totul    inclusiv vibrochenul.
Singura problema a motorului e ca avea segmentii pe linie. In rest e fff bun.
acum sa ma decid ce sa ii schimb..pot sa ii bag doar segmenti la 0 pt ca a,..sau sa alezez la 2 si sa ii bag set nou. La vibrochen ii schimb doar cuzinetii si ii pun tot la 0..asta pt ca e in stare f buna.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
poca
Membru special

Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
Buna!daca vrei alezaj,este o firma in Sf.Gheorghe[CV] am un nr.tel; 0267/351313  Kristo srl. Eu zic sa masori cu un comparator interioir.cilindri ,si daca nu are uzura mare, pune-i doar segmenti.Succes!

_______________________________________
Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Multumesc frumos de raspuns. Sper sa gasesc undeva mai aproape totusi.
Nu, nu au uzura cilindrii..asta la prima vedere.Ma mai gandesc, s-ar putea sa ii pun doar segmenti.Dupa mine eu zic ca merge doar segmentat.
Vibrochenul aproape sigur nu il rectific.E in stare excelenta. Nu se aprindea becul la ulei nici daca era uleiul prost...nProbabil voi inlocui totusi cuzinetii. Am cumparat cuzineti cota 0 de la magazin acum vreun an.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 90
eu as incerca intai doar cu segmenti. este pacat sa il duci de la zero la 2.

Modificat de tonic (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
pai motor de 0...sa-l duci la 2? ce rost are? ii injumatatesti viata?

_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Da..asa e...pai oricum dupa aceea nu as mai avea ce sa fac cu segmentii de zero pe care ii am.
Nu ar fi pacat  sa il duc direct la 2 pentru ca iese sigur-sigur si as avea siguranta maxima ca nu apar umbre sau alte cele la rectificat.
Mai studiez problema.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Sincer, daca as fi avut si cota 1 de rezerva..tot 2 i-as pune pt siguranta. Cand as mai face eu inca vreo 100.000-200.000km sa se strice motorul?
850-ul si 1800-le tot la cota 2 sunt facute apropo desi initial au fost la 0.
Apropo..cand am luat eu 600-le, proprietarul mi-a zis ca e toata la cota 0..dar nu credeam 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Oricum, altceva nu cred ca ii mai schimb..doar distributia poate sa ii pun dubla noua. Chiuloasa are un mic por(merge si cu el asa pt ca e por de apa care da afara si nu in pistoane)..o voi suda cu un mic punct..treaba usora..stiu unde sa o fac..e o singura firma in buzau care face asa ceva 
In rest...motorul e f f f bun.Blocul motor e f bun, nu e bucsat (lucru f important...dovada:NICI MACAR NU INCALZEA, chiar daca era uzat la segmenti)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
mhoria
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
In Bucuresti este firma SC LUCI PRODCOOP SRL pe str. Baicului nr. 31 A sector 2. Telefon 0744332161 ; 0212527905. Am lucrat la ei un bloc motor care era distrus rau la o un alezaj si a trebuit bucsat. Au facut treaba buna, alezare curata, dar cu o toleranta un pic mai mare decat in manualul de reparatie. Explicatia a fost ca materialul bucselor se comporta altfel decat materialul original al blocului. Explicatia are sens, asa am si considerat. Pot doar sa spun ca motorul a functionat bine inca aprox. 30.000 km cat am mai avut masina. Oricum daca te decizi sa lucrezi cu ei spune-ne si noua, ulterior, modul in care a decurs colaborarea.
Toate cele bune


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Merci frumos. O sa dau un telefon sa vad ce si cum.
La mine nu se poate sa nu iasa la cota 2 si nici nu se pune problema de bucsat.
Si oricum...le voi cere sa imi alezeze dupa pistoanele duse de mine si nu dupa manual. Asa se face:se insemneaza fiecare piston pt fiecare cilindru in parte. E mult mai sigur asa deoarece pot aparea diferente fata de manual. Pistoanele care le am sunt Mondial Piston la cutie.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
adriam
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102

abarth_mcm a scris:

Merci frumos. O sa dau un telefon sa vad ce si cum.
La mine nu se poate sa nu iasa la cota 2 si nici nu se pune problema de bucsat.
Si oricum...le voi cere sa imi alezeze dupa pistoanele duse de mine si nu dupa manual. Asa se face:se insemneaza fiecare piston pt fiecare cilindru in parte. E mult mai sigur asa deoarece pot aparea diferente fata de manual. Pistoanele care le am sunt Mondial Piston la cutie.

in general motoarele fara camasi trbuie alezate la cota 2 direct datorita ovalitati mari care apar la cilindri si nu are rost sa te chinui i legatura cu firma specializata pt asa ceva cred ca sint o gramda de service la care se face treaba asta,eu am alezat si la service colentina fostul lada linga europa9asta cred ca ar fi cel mai usor de gasit pt tine dc esti din buzau),si au facut treba buna  am mai facut si in faur acolo e cam greu sa intri te-as fi trimis la cineva dar a plecat din faur ,masina care facea treaba cu ea avea avantajul ca periodic aveau metrologia facuta si  aveai certitudinea ca iese  in tolerante de fapt asta ar trebui lumeasa intrebe cind vor sa faca ceva de calitate cin au facut ultimul control al utilajului,
mai era un mosulet care facea da numai stiu sigur dc facea si alezaje dar segmenti si camasi  facea de tot felu omu,inca dupa timpuri destept rau omu, este un service la piciorul podului in floreasca cum te-ai duce spre statia de metrou aurel vlaicu pe partea dreapta numai stiu cum se numea
mai este un atelier si in spatele benzinariei de la diham face tot asa tot felul de prelucrari si cred ca si service dacia din pantelimon are si sigur bujoreniul care era al lui fiat pe timpuri  service-ul din baneasa iarasi fost fiat si asta,sint destule dar nu mai  imi vin in cap acum

Modificat de adriam (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
exact adriam...ai dreptate..este recomandat ca la toate masinile vechi sa se faca alezarea direct la 2 si sa se sara peste 1!! 
nu e recomandat sa il faci la 1 pt ca nu stii daca iese...daca apar umbre ce te faci???
multumesc tuturor de raspunsuri. Stiu totusi ca in ploiesti era mai demult o firma care aleza ff bine...nu stiti nimic de ea, nu?


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
adriam
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102
din ploiesti nu stiu nimic doar de aici din buc

pus acum 15 ani
   
mar
Membru nou

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5
Eu am planat acum 3 ani o chiulasa de skoda si am alezat niste bucsi de biela la service-ul de pe Bd. Timisoara (Bujoreni). Au facut treaba foarte buna si au fost mai ieftini ca cei de la Diham(din spatele Petromului).

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
Nu am decat o singura recomandare, dl Stanila din Baneasa (in incinta Metav Center)

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
se pare ca inca exista la buzau unica firma(sira) care aleza blocuri motoare. S ama duc sa vad cum lucreaza..toate fiat-urile le-am facut numai acolo..dar asta la inceputul anilor '90...deci..a trecut mult timp.
Daca ma decid sa nu fac la buzau la mine, o sa cer si alte detalii. Multumesc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pistoanele ce vor fi montate  ...poza la cutie

caut firma alezaj blocuri motoare pistoanele vor ...poza cutie

24.6KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poza si cu pistonul

caut firma alezaj blocuri motoare poza pistonul

24KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
o parte din cuzinetii pe care o sa ii pun

caut firma alezaj blocuri motoare parte din cuzinetii care pun

35.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
motorul desfacut

caut firma alezaj blocuri motoare motorul desfacut

27.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
pistoane

caut firma alezaj blocuri motoare pistoane

51.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
bloc motor

caut firma alezaj blocuri motoare bloc motor

41KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
distributia veche

caut firma alezaj blocuri motoare veche

29.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
alte piese

caut firma alezaj blocuri motoare alte piese

41.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
bloc motor

caut firma alezaj blocuri motoare bloc motor

39.2KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vibrochen

caut firma alezaj blocuri motoare vibrochen

26.5KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
azi am sa mai spal din piese

luni duc vibrochenul la rectificat. De la zero il aduc la 1.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
M-am decis sa alezez totul. Asta pt ca vreau sa ii fac motorul nou si nu din carpeli!!! Vibrochenul il fac la cota 1, iar motorul la cota 2 .
O sa mai pun si alte piese noi pe motor la care nu am facut poze: gen distributie dubla, bucsa ax came.(asta ce am identificat pana acum). Important e ca am toate piesele necesare 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
am spalat ieri dimineata vibrochenul

azi l-am dus la rectificat. 

poate tot saptamana asta duc sa imi sudeze chiuloasa(am un por) si sa imi ia fata dreapta. Oricum, am curatit-o si pe ea de zici ca e noua 


Acum eu stateam si ma intrebam:cati km are 600-le?acum pe bord are 60.000 parca si eu il luasem la 30.000 pe bord in 1999.
Care or fi km lui reali? 160.000?260.000?sau 360.000? ca 60 de mii nu are sigur.
Ma intreb asta pt ca motorul e la 0...

oricum, 600-le asta e un pic mai special. Nu s-a cumparat de nou din Romania. A fost adus din Italia in anii '70. Stiu asta sigur pt ca a apartinut sefului politiei din Buzau. Si faza tare cand l-am luat eu in '99 : toti politaii ma salutau..recunosteau nr )

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
vibrochenul a fost rectificat - 150 ron a costat -  a iesit f bine
am sudat si chiuloasa. 150 ron a costat - am astupat toti porii

urmeaza sa iau fata dreapta la chiuloasa si sa alezez blocul (am gasit unde..la Rm-Sarat e o firma care are utilaj bun)

Costa destul de mult sa faci un motor...se aduna.. Iar daca mai pun la socoteala piesele+manopera ar fi fost o suma considerabila.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
poze noi

blocul curatat

caut firma alezaj blocuri motoare poze noiblocul curatat

30.9KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
baia curatata

caut firma alezaj blocuri motoare baia curatata

38.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
alte piese curatate

caut firma alezaj blocuri motoare alte piese curatate

35.2KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
altele

caut firma alezaj blocuri motoare altele

32.6KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
disc ambreiaj nou ce va fi montat pe masina

caut firma alezaj blocuri motoare disc ambreiaj nou montat masina

28.2KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
chiuloasa sudata

caut firma alezaj blocuri motoare chiuloasa sudata

32.1KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
cuzineti -setul

caut firma alezaj blocuri motoare cuzineti -setul

29.8KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
distributie

caut firma alezaj blocuri motoare

27.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
tot distributie

caut firma alezaj blocuri motoare tot

29.7KB


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
incet-incet motorul se va face.

Daca moderatorul considera, poate muta topicul la sectiunea Fiat 600 deoarece s-a dezvoltat topicul in reparatia motorului cu etapele parcurse


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
AUTOMOBILIA
Top poster

Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
E pacat de munca ta (si de garnitura) , cauta o chiulasa sanatoasa.

_______________________________________


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Nu cred ca se merita...toate au bube.. Barem la mine supapele sunt bune. ..si stiu din experienta ca sunt greu de facut supapele..
Pai mai la toate masinile am chiuloasele sudate...la citroen am chiuloasa inclinata..am sudat-o si luat fata plana si e perfecta.(a fost chiar complicat de facut)
Decat sa iau un jaf de chiuloasa, mai bine o fac pe a mea.Asa cu 3 mil o fac pe a mea. Si nu cred eu ca as gasi cu banii astia o chiuloasa perfecta.Mai am doar de luat fata plana la ea.
De exemplu, am vreo 10 chiuloase de 850 si niciuna nu  e buna.
Nu se intmpla nimic daca o sudezi.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Dacia1100
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Abarth, am vreo 4-5 chiulase.  Facem o plimbare la Gaesti si iti alegi una, eu stiu ca 2 cel putin sunt bune bune.



_______________________________________
Fiat 850 - 1967
Fiat 850 Special - 1968
Lada 1500 - 1980 (istorica)
Daewoo Tico -1999
Renault megane estate - 2007
Mitsubishi Pajero Sport - 2004

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Mi-o repar pe a mea.E mai sigur. Deja am sudat-o dupa cum am zis.Urmeaza fata dreapta luata.


Eu sincer nu vad nicio chestie daca sudezi o chiuloasa.E ca si una obisnuita una sudata.Nu influenteaza in niciun fel. Pai..daca eu am sudat si luat fata dreapta la o chiuloasa inclinata...asta de fiat e chiar jucarie..

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Motor terminat de reparat complet de vreo cateva saptamani.

Motorul a fost alezat PESTE TOT si puse numai piese noi in el .
Am bagat ceva bani in el, dar se merita.
Daca nu ai piese, te duce mult sa repari un motor..cred ca ar ajunge la 3000 ron minim(dupa un calcul al meu). Norocul meu e ca am avut piese..dar am mai si cumparat piese marunte.
Cam ce m-a costat pe mine:
-alezat motor : 300 RON
-alezat vibrochen : 150 RON
-sudat chiuloasa: 150 RON
-luat fata plana chiuloasa : 100RON
-supape (25 * 4 * 2) = 200 RON
-cuzineti (100 * 2) = 200 RON
-set garnituri motor = 150RON
TOTAL: 1250RON. Daca adaugam la aceasta suma si restul pieselor pe care le-am cumparat in timpo de cand al fiatul (set motor..distributie..filtre..bucsi ax came..alti cuzineti mici...pompa ulei..etc..) + manopera, ajungeam la minim 3000 Ron.!!!!
E cel mai bine sa il faci pe tot. Puteam doar sa il segmentez, dar nu recomand doar segmentare pt ca nu rezolvi nimic pe termen lung!!!! . Cel mai bine bagi pistoane cu totul in prealabil alezand!. Aceeasi chestie valabila si la vibrochen..ax cu came..
Tot asa reparati si chiuloasa..facute scaune..supape noi..luat fata dreapta...tot tot..altfel va chinuiti degeaba..


se poate inchide topicul daca se doreste..

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 146
e foarte important si cum bagi acele piese noi intr-un motor.
ai dreptate sunt de aceeasi parere, segmentarea e frectie la picior de lemn, daca te apuci de o treaba e bine sa o duci pana la capat!


pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Segmentarea e doar asa pt cateva mi de km...nu se merita doar sa il segmentez si apoi peste 10-20 de mii sa il fac din nou.(as fi pierdut munca...si alte piese puse aiurea precum garnituri..etc.)
Acum depinde si de motor daca il mai poti face. ..acesta de 600 a iesit pt ca nu avea uzura mare...a fost la 0 peste tot..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
manciur
Membru de baza

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 146
totusi, un motor nou (refacut!) nu se compara cu motoru` original al masinii.. niciodata.

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
stiu asta..dar nu ai de unde sa gasesti un motor nou nout din fabrica..ansamblat din fabrica..etc..

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la