Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Alexanndra1994
| Femeie 23 ani Bucuresti cauta Barbat 23 - 42 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Caut firma serioasa care alezeaza blocuri motoare..insa in zona buzau-ploiesti-bucuresti.. Stiu ca in ploiesti era o firma care aleza. Stie cineva? E usor de alezat..am la cota 0 motorul si il fac la 2. Mentionez ca nu am uzura mare nici la 0, deci iese sigur la 2.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
motorul e cel de la 600 asta ca nimeni nu mai restaura, m-am hotarat sa incep eu l-am desfacut pt ca nu mai avea compresie. am ramas stupefiat..e la cota 0 totul inclusiv vibrochenul. Singura problema a motorului e ca avea segmentii pe linie. In rest e fff bun. acum sa ma decid ce sa ii schimb..pot sa ii bag doar segmenti la 0 pt ca a,..sau sa alezez la 2 si sa ii bag set nou. La vibrochen ii schimb doar cuzinetii si ii pun tot la 0..asta pt ca e in stare f buna.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Buna!daca vrei alezaj,este o firma in Sf.Gheorghe[CV] am un nr.tel; 0267/351313 Kristo srl. Eu zic sa masori cu un comparator interioir.cilindri ,si daca nu are uzura mare, pune-i doar segmenti.Succes!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Multumesc frumos de raspuns. Sper sa gasesc undeva mai aproape totusi. Nu, nu au uzura cilindrii..asta la prima vedere.Ma mai gandesc, s-ar putea sa ii pun doar segmenti.Dupa mine eu zic ca merge doar segmentat. Vibrochenul aproape sigur nu il rectific.E in stare excelenta. Nu se aprindea becul la ulei nici daca era uleiul prost...nProbabil voi inlocui totusi cuzinetii. Am cumparat cuzineti cota 0 de la magazin acum vreun an.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
tonic
Membru
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 90
|
|
eu as incerca intai doar cu segmenti. este pacat sa il duci de la zero la 2.
Modificat de tonic (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
pai motor de 0...sa-l duci la 2? ce rost are? ii injumatatesti viata?
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Da..asa e...pai oricum dupa aceea nu as mai avea ce sa fac cu segmentii de zero pe care ii am. Nu ar fi pacat sa il duc direct la 2 pentru ca iese sigur-sigur si as avea siguranta maxima ca nu apar umbre sau alte cele la rectificat. Mai studiez problema.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Sincer, daca as fi avut si cota 1 de rezerva..tot 2 i-as pune pt siguranta. Cand as mai face eu inca vreo 100.000-200.000km sa se strice motorul? 850-ul si 1800-le tot la cota 2 sunt facute apropo desi initial au fost la 0. Apropo..cand am luat eu 600-le, proprietarul mi-a zis ca e toata la cota 0..dar nu credeam
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Oricum, altceva nu cred ca ii mai schimb..doar distributia poate sa ii pun dubla noua. Chiuloasa are un mic por(merge si cu el asa pt ca e por de apa care da afara si nu in pistoane)..o voi suda cu un mic punct..treaba usora..stiu unde sa o fac..e o singura firma in buzau care face asa ceva In rest...motorul e f f f bun.Blocul motor e f bun, nu e bucsat (lucru f important...dovada:NICI MACAR NU INCALZEA, chiar daca era uzat la segmenti)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
mhoria
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
|
|
In Bucuresti este firma SC LUCI PRODCOOP SRL pe str. Baicului nr. 31 A sector 2. Telefon 0744332161 ; 0212527905. Am lucrat la ei un bloc motor care era distrus rau la o un alezaj si a trebuit bucsat. Au facut treaba buna, alezare curata, dar cu o toleranta un pic mai mare decat in manualul de reparatie. Explicatia a fost ca materialul bucselor se comporta altfel decat materialul original al blocului. Explicatia are sens, asa am si considerat. Pot doar sa spun ca motorul a functionat bine inca aprox. 30.000 km cat am mai avut masina. Oricum daca te decizi sa lucrezi cu ei spune-ne si noua, ulterior, modul in care a decurs colaborarea. Toate cele bune
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Merci frumos. O sa dau un telefon sa vad ce si cum. La mine nu se poate sa nu iasa la cota 2 si nici nu se pune problema de bucsat. Si oricum...le voi cere sa imi alezeze dupa pistoanele duse de mine si nu dupa manual. Asa se face:se insemneaza fiecare piston pt fiecare cilindru in parte. E mult mai sigur asa deoarece pot aparea diferente fata de manual. Pistoanele care le am sunt Mondial Piston la cutie.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
adriam
Membru de baza
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102
|
|
abarth_mcm a scris:
Merci frumos. O sa dau un telefon sa vad ce si cum. La mine nu se poate sa nu iasa la cota 2 si nici nu se pune problema de bucsat. Si oricum...le voi cere sa imi alezeze dupa pistoanele duse de mine si nu dupa manual. Asa se face:se insemneaza fiecare piston pt fiecare cilindru in parte. E mult mai sigur asa deoarece pot aparea diferente fata de manual. Pistoanele care le am sunt Mondial Piston la cutie. |
in general motoarele fara camasi trbuie alezate la cota 2 direct datorita ovalitati mari care apar la cilindri si nu are rost sa te chinui i legatura cu firma specializata pt asa ceva cred ca sint o gramda de service la care se face treaba asta,eu am alezat si la service colentina fostul lada linga europa9asta cred ca ar fi cel mai usor de gasit pt tine dc esti din buzau),si au facut treba buna am mai facut si in faur acolo e cam greu sa intri te-as fi trimis la cineva dar a plecat din faur ,masina care facea treaba cu ea avea avantajul ca periodic aveau metrologia facuta si aveai certitudinea ca iese in tolerante de fapt asta ar trebui lumeasa intrebe cind vor sa faca ceva de calitate cin au facut ultimul control al utilajului, mai era un mosulet care facea da numai stiu sigur dc facea si alezaje dar segmenti si camasi facea de tot felu omu,inca dupa timpuri destept rau omu, este un service la piciorul podului in floreasca cum te-ai duce spre statia de metrou aurel vlaicu pe partea dreapta numai stiu cum se numea mai este un atelier si in spatele benzinariei de la diham face tot asa tot felul de prelucrari si cred ca si service dacia din pantelimon are si sigur bujoreniul care era al lui fiat pe timpuri service-ul din baneasa iarasi fost fiat si asta,sint destule dar nu mai imi vin in cap acum
Modificat de adriam (acum 15 ani)
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
exact adriam...ai dreptate..este recomandat ca la toate masinile vechi sa se faca alezarea direct la 2 si sa se sara peste 1!! nu e recomandat sa il faci la 1 pt ca nu stii daca iese...daca apar umbre ce te faci??? multumesc tuturor de raspunsuri. Stiu totusi ca in ploiesti era mai demult o firma care aleza ff bine...nu stiti nimic de ea, nu?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
adriam
Membru de baza
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102
|
|
din ploiesti nu stiu nimic doar de aici din buc
|
|
pus acum 15 ani |
|
mar
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 5
|
|
Eu am planat acum 3 ani o chiulasa de skoda si am alezat niste bucsi de biela la service-ul de pe Bd. Timisoara (Bujoreni). Au facut treaba foarte buna si au fost mai ieftini ca cei de la Diham(din spatele Petromului).
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
Nu am decat o singura recomandare, dl Stanila din Baneasa (in incinta Metav Center)
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
se pare ca inca exista la buzau unica firma(sira) care aleza blocuri motoare. S ama duc sa vad cum lucreaza..toate fiat-urile le-am facut numai acolo..dar asta la inceputul anilor '90...deci..a trecut mult timp. Daca ma decid sa nu fac la buzau la mine, o sa cer si alte detalii. Multumesc.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
pistoanele ce vor fi montate ...poza la cutie
24.6KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
poza si cu pistonul
24KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
o parte din cuzinetii pe care o sa ii pun
35.9KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
motorul desfacut
27.9KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
pistoane
51.7KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
bloc motor
41KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
distributia veche
29.8KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
alte piese
41.5KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
bloc motor
39.2KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
vibrochen
26.5KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
azi am sa mai spal din piese
luni duc vibrochenul la rectificat. De la zero il aduc la 1.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
M-am decis sa alezez totul. Asta pt ca vreau sa ii fac motorul nou si nu din carpeli!!! Vibrochenul il fac la cota 1, iar motorul la cota 2 . O sa mai pun si alte piese noi pe motor la care nu am facut poze: gen distributie dubla, bucsa ax came.(asta ce am identificat pana acum). Important e ca am toate piesele necesare
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
am spalat ieri dimineata vibrochenul
azi l-am dus la rectificat.
poate tot saptamana asta duc sa imi sudeze chiuloasa(am un por) si sa imi ia fata dreapta. Oricum, am curatit-o si pe ea de zici ca e noua
Acum eu stateam si ma intrebam:cati km are 600-le?acum pe bord are 60.000 parca si eu il luasem la 30.000 pe bord in 1999. Care or fi km lui reali? 160.000?260.000?sau 360.000? ca 60 de mii nu are sigur. Ma intreb asta pt ca motorul e la 0...
oricum, 600-le asta e un pic mai special. Nu s-a cumparat de nou din Romania. A fost adus din Italia in anii '70. Stiu asta sigur pt ca a apartinut sefului politiei din Buzau. Si faza tare cand l-am luat eu in '99 : toti politaii ma salutau..recunosteau nr )
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
vibrochenul a fost rectificat - 150 ron a costat - a iesit f bine am sudat si chiuloasa. 150 ron a costat - am astupat toti porii
urmeaza sa iau fata dreapta la chiuloasa si sa alezez blocul (am gasit unde..la Rm-Sarat e o firma care are utilaj bun)
Costa destul de mult sa faci un motor...se aduna.. Iar daca mai pun la socoteala piesele+manopera ar fi fost o suma considerabila.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
poze noi
blocul curatat
30.9KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
baia curatata
38.8KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
alte piese curatate
35.2KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
altele
32.6KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
disc ambreiaj nou ce va fi montat pe masina
28.2KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
chiuloasa sudata
32.1KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
cuzineti -setul
29.8KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
distributie
27.7KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
tot distributie
29.7KB
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
incet-incet motorul se va face.
Daca moderatorul considera, poate muta topicul la sectiunea Fiat 600 deoarece s-a dezvoltat topicul in reparatia motorului cu etapele parcurse
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
|
|
E pacat de munca ta (si de garnitura) , cauta o chiulasa sanatoasa.
_______________________________________
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Nu cred ca se merita...toate au bube.. Barem la mine supapele sunt bune. ..si stiu din experienta ca sunt greu de facut supapele.. Pai mai la toate masinile am chiuloasele sudate...la citroen am chiuloasa inclinata..am sudat-o si luat fata plana si e perfecta.(a fost chiar complicat de facut) Decat sa iau un jaf de chiuloasa, mai bine o fac pe a mea.Asa cu 3 mil o fac pe a mea. Si nu cred eu ca as gasi cu banii astia o chiuloasa perfecta.Mai am doar de luat fata plana la ea. De exemplu, am vreo 10 chiuloase de 850 si niciuna nu e buna. Nu se intmpla nimic daca o sudezi.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
|
|
Abarth, am vreo 4-5 chiulase. Facem o plimbare la Gaesti si iti alegi una, eu stiu ca 2 cel putin sunt bune bune.
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Mi-o repar pe a mea.E mai sigur. Deja am sudat-o dupa cum am zis.Urmeaza fata dreapta luata.
Eu sincer nu vad nicio chestie daca sudezi o chiuloasa.E ca si una obisnuita una sudata.Nu influenteaza in niciun fel. Pai..daca eu am sudat si luat fata dreapta la o chiuloasa inclinata...asta de fiat e chiar jucarie..
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Motor terminat de reparat complet de vreo cateva saptamani.
Motorul a fost alezat PESTE TOT si puse numai piese noi in el . Am bagat ceva bani in el, dar se merita. Daca nu ai piese, te duce mult sa repari un motor..cred ca ar ajunge la 3000 ron minim(dupa un calcul al meu). Norocul meu e ca am avut piese..dar am mai si cumparat piese marunte. Cam ce m-a costat pe mine: -alezat motor : 300 RON -alezat vibrochen : 150 RON -sudat chiuloasa: 150 RON -luat fata plana chiuloasa : 100RON -supape (25 * 4 * 2) = 200 RON -cuzineti (100 * 2) = 200 RON -set garnituri motor = 150RON TOTAL: 1250RON. Daca adaugam la aceasta suma si restul pieselor pe care le-am cumparat in timpo de cand al fiatul (set motor..distributie..filtre..bucsi ax came..alti cuzineti mici...pompa ulei..etc..) + manopera, ajungeam la minim 3000 Ron.!!!! E cel mai bine sa il faci pe tot. Puteam doar sa il segmentez, dar nu recomand doar segmentare pt ca nu rezolvi nimic pe termen lung!!!! . Cel mai bine bagi pistoane cu totul in prealabil alezand!. Aceeasi chestie valabila si la vibrochen..ax cu came.. Tot asa reparati si chiuloasa..facute scaune..supape noi..luat fata dreapta...tot tot..altfel va chinuiti degeaba..
se poate inchide topicul daca se doreste..
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
manciur
Membru de baza
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 146
|
|
e foarte important si cum bagi acele piese noi intr-un motor. ai dreptate sunt de aceeasi parere, segmentarea e frectie la picior de lemn, daca te apuci de o treaba e bine sa o duci pana la capat!
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Segmentarea e doar asa pt cateva mi de km...nu se merita doar sa il segmentez si apoi peste 10-20 de mii sa il fac din nou.(as fi pierdut munca...si alte piese puse aiurea precum garnituri..etc.) Acum depinde si de motor daca il mai poti face. ..acesta de 600 a iesit pt ca nu avea uzura mare...a fost la 0 peste tot..
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|
manciur
Membru de baza
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 146
|
|
totusi, un motor nou (refacut!) nu se compara cu motoru` original al masinii.. niciodata.
|
|
pus acum 15 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
stiu asta..dar nu ai de unde sa gasesti un motor nou nout din fabrica..ansamblat din fabrica..etc..
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 15 ani |
|