Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
CosminaCSM pe Simpatie.ro
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 39 ani
Fiat Forum Romania / Masina mea... / Zona <>Fiat Uno<> o super masina! Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salut,

Sunt din Bucuresti, posesorul unui Fiat Uno 45 Fire, 1988, 3 usi, 33kw, 999cmc,benzina, 127000 km tin sa zic ca este o masina foarte buna tinand cont ca este adusa din Austria, rulata 3 luni in Romania dupa care am achizitionat-o eu in urma cu 5 luni in concluzie masina este in tara de 8 luni.
Ma consider un om norocos ca detin aceasta masina, cu toate ca am bagat ceva banuti in ea dar merita sincer.

*Inainte s-o achizitionez eu a fost schimbat:

-distributia

*Am inlocuit:

-discuri fata + placute
-kit ambreiaj complet
-ulei motor + filtru
-anvelope fata iarna(era foarte urgent si nu dispuneam de bani pentru toata 4 rotile)
-bujii
-capac deloc
-garnitura capac supape

*Urmeaza de inlocuit:

-anvelope vara
-cablu frana de mana
-ambii burdufi cauciuc planetara(partea dinspre cutia de viteze) + simerig
-Toba finala + centrala(acestea le voi face tuning)
-parbriz(este fisurat cam 5 cm pe partea sofer)
-fitru de aer
-filtru de combustibil(voi adauga pe langa cel din dotare un altul decantor sa nu am probleme cu apa din benzina sau cu vaporii)


Am descoperit acest forum si doresc o colaborare(prietenie) cu posesorii de Fiat-uri, sfaturi utile, ajutorul din partea voastra sa dovedim ca suntem o familie Fiat.

Toata stima pentru posesorii de Fiat![b][b][b]    

zona fiat uno super masina! salut, sunt din bucuresti, posesorul unui fiat uno fire, 1988, usi,

47.2KB

Modificat de dewoo (acum 13 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Bine ai venit!
Din cele scrise de tine observ ca iti iubesti masina cu adevarat. Asta nu poate sa fie decat un lucru foarte bun
Poti incepe cu 4 capace identice


Modificat de robert700x (acum 15 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
sincer iubesc aceasta masina deoarece este prima

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am si eu o intrebare...spune-mi te rog frumos ce burdufi pot pune la planetare inspre cutie...infara de cei destinat ei Fiat

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Sincer, nu stiu...
Eu am 1300. Decat sa te pun sa bagi banii in ceva aiurea, mai bine tac...
Poate stie altcineva de pe forum


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
de unde pot sa iau un Manual ca al meu este in germana!

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
iti dau eu, dar unde il trimit? n-ai adresa de e-mail

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
     ai manualul fiat Uno in romana nu?

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Multumesc mult oricum in engleza il am si eu... cu poze etc ....nu am gasit pana acum un manual in romana sper sa gasesc !!      merci oricum

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salut,

Mai am si eu cateva probleme la buburuza mea si sper sa le rezolv impreuna cu voi

1.Nu gasesc burdufi planetare(spre cutia de viteze)ce-mi recomandati?(sunt taiati de vreme curge uleiul din cutie)
2.Nu tine frana de mana(trag frana de mana debreiez si ramane oarecum blocata roata stanga)
3.Nu franeaza toate 4 rotile decat cele pe fata

Sfatuiti-ma ce trebuie facut, eu cred ca la nr.2 trebuie schimbat cablu si degripat sistemul,la nr.3 cred ca ar trebuie schimbate pistonasele si sabotii....sau ce ar mai putea fi ?

Cu stima Mihai


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Piese cred ca gasesti la unix auto, unixauto.ro
2 - intr-adevar, trebuie verificat cablul
3  - Nasol! Trebuie verificat tot sistemul de frinare -  pompa, conducte, etc...

Spor!


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Mai, poate vorbesc prostii, dar daca vorbesc macar voi afla realitatea si nu voi mai vorbi si prin alte parti:

- eu am avut o Dacia si imi aduc aminte ca spre cutia de viteze nu avea niciun burduf. Stiam ca ele sunt pentru a "depozita" vaselina la articulatii, nu ca sa tina uleiul in cutie.
Cutia nu trebuie sa aiba niste simeringuri care sa impiedice uleiul sa iasa afara?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Ai simering la cutie.Acolo unde intra planetara in cutie! Si apoi ai un burduf plin cu vaselina.
Nu trebuie sa curga pe la simering cand ridici masina pe cric de exemplu. Iti sugerez sa schimbi tot uleiul din cutie si sa pui uleiul care scrie in manual. LA fel si cantitatea.Eu am patit asta la citroen:curgea de innebunea pana cand nu am pus ce ulei trebuia si niciun gram in plus. Sa NU cumva sa pui ulei romanesc!!!

Fiat UNO e  o masina buna, usor de intretinut! Doar e facuta dupa 850 sau ma rog..a aparut dupa 127 care e facut dupa 850.
Merg ceva piese de la UNO la 850..de exemplu carburatorul...cuzinetii..mai multe chestii.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Uleiul din cutie nu lam schimbat niciodata...probabil l-a schimbat careva inaintea mea...o sa postez cateva poze sa vedeti despre ce este vorba la planetare sa va dati cu parerea...eu zic ca nu este bine ce am gasit acolo si asta sa intamplat dupa ce am schimbat kit ambreiaj.....oare sa fii pus nenea mecanicu ulei de la el? nu pare sa se fii schimbat culoarea.....dar inainte sa schimb ambreiaju nu curgea pic de ulei..........

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
pai nu are nicio legatura ambreiajul..
totusi..esti sigur ca uleiul provine de la cutie?ca daca a schimbat ambreiajul ma gandesc sa fie de la motor.
cel de cutie trebuie sa fie f urat mirositor si culoare cam spre gri.
si apropo...e imposibil sa nu aiba simering la cutie in legatura cu planetarele. E un simering cu o membrana de cauciuc cu siguranta!!!


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Am facut niste poze la planetare sa le vedeti si voi cum musteste...

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Asta e planetara pe partea stanga(partea cu soferu) ! se observa clar cum picura uleiul fiind sus spart burduful

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Am mai micsorat poza ca era prea mare si nu o primea

zona fiat uno super masina! mai micsorat poza era prea mare primea

46.9KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Si pe partea dreapta la pasager !!

zona fiat uno super masina! partea dreapta pasager

28.8KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
In momentul in care am scos uleiul din cutie si lam pus in bidon era de culoare gri si mirosea urat exact ce ai spus si tu ....dar eu am lasat masina la service si am plecat la serviciu...de aici nu stiu nimic doar ca mam dus so iau si mergea( reparatia fiind facuta la ambreiaj)

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Char, poate ai prea mult ulei...
Incearca sa pui atat ulei cat ii trebuie, curata bine scurgerea actuala si vezi ce se intampla apoi.
Asteptam raspuns   

Desi eu nu cred ca doar acel burduf tine uleiul in cutie... Trebuie sa aiba altceva mai "puternic" care nu mai inchide perfect... Sau poate ma insel


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am curatat scurgerea actuala .... burduful sus pe partea cu soferul este fisurat si musteste ulei pe acolo...pe partea pasajerului musteste si prin burduf si intre cutie si flansa de care este prinsa planetara ....o avea oare garnitura? eu zilele astea cumpar simeringuri pe stanga si dreapta sa vedem dupa aceaa...nasol este ca sunt la serviciu de la 9:00 la 18:00 tocmai cand se intuneca...

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Deci e cam ca la 850 planetara...prinsa tot cu ruburi in cutie cu flansa aceea. Da suruburile jos si vezi ca ai simering!!!!!!! E de la simering. Gandeste-te un pic..la mine la citroen planetara nu e prinsa absolut in nimic la cutie de viteza si tot nu curge!!!
Parerea mea:cumpara simering.(daca cumva nu ai prea mult ulei in cutie) Nu e scump..cred ca in jur de 30-40 ron. Burduful s-ar putea sa fie mai scump. Rolul burdufului e sa tina vaselina. Foloseste doar vaselina verde!!!
Si nu uita:nu pune nici un gram de ulei in plus!!! Trebuie sa ai un buson de golire a surplusului!!

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am inteles....voi comanda simerig si pe stanga si pe dreapta, le voi schimba sa vedem ce se intampla ...multumesc de ajutor....

O singura intrebare mai am....flansa este cumva etansata cu vreo garnitura sau pur si simplu prinsa fie pe fier? !!!


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90
atentie mare. la fiat uno, modelul din anii 84 (din asta am avut eu..era uno 55S...super masina, motor de 1100 , mergea super fain), deci la aceste masini burdufurile dinspre cutie au IN ELE cate un fel de semering din plastic sau ceva similar, care are rolul sa tina uleiul din cutie. In burduf nu exista vaselina. doar in burdufurile de la roata este ca la dacia 1300 vaselina.

difera de asemenea burduful de pe partea stanga de cel de pe partea dreapta. de asemenea cel de pe stanga se uzeaza mai repede si incepe sa curga, planetara fiind mai scurta, in locul dinspre cutie, adica la burduf are raza pendularii mai mare.

s-ar putea sa mai am eu ceva burdufe din astea , care mi-a ramas mie dupa schimbare. nu sunt noi, insa nu curgeau foarte mult ci doar umezea un pic planetara.  unul din ele este nou parca, cel din dreapta


uite aici toate piesele care le am

poti sa ma suni la 0744 899091 daca te pasioneaza

Modificat de tonic (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
multumesc pt piese, unele nu se potrivesc la mine ...nici burduful e mai mare in diamentru am nevoie de cate ceva de la tine ...te voi contacta ca ma hotarasc

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salutare tuturor .....

Tin sa va spun ca sunt foarte suparat, fietzelul meu a suferit o accidentare usoara in partea din fata...unul mi-a taiat calea cu o skoda fabia,acesta fiind in varsta, avea recent luat permisul...acesta nu a cedat prioritate de dreapta...am avut noroc ca circulam in aglomeratie......sa lasat doar cu bara spata,far dreapta spart,grila rupta din cleme si capota putin avariata intr-un colt....In cele din urma am rezolvat cu politia rutiera la sectia ACCIDENTE USOARE, batranul a fost sactionat cu 300lei amenda,cu 6 pucte de penalizare,si cu permisul suspendat pe 3 luni cu retestare...........dar gaura din inima mi-a lasat-o..uitandu-ma si acum la ea cum zace in curte..pana ma suna de la service s-o duc la reparatie pe Asigurarea lui.....
A doua problema este ca pana in impact motorul mergea rotund,iar dupa impact, tremura, pot spune ca merge in 3 pistoane este foarte jenant... nu inteleg ce sa intamplat.... nu am nici o idee ...NU a fost avariat nimic vibil mecanic, electric...

Sper sa ma ajutati imi vreau Fiatul exact cum l-am avut!

Recomandati-mi un service prin zona 1MAI , Piata Domenii, Chitila, Pajura, Bucurestii Noi, Herastrau care sa nu-si bata joc de ea si sa puna suflet la reparatie....

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
vizibil ma scuzati*****

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
imi pare rau de ceea ce ai patit. succes la reparatii !

_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90

dewoo a scris:

Salutare tuturor .....



Recomandati-mi un service prin zona 1MAI , Piata Domenii, Chitila, Pajura, Bucurestii Noi, Herastrau care sa nu-si bata joc de ea si sa puna suflet la reparatie....


imi pare rau si mie.

referitor la service...eu sunt profund dezamagit. dupa cca 5 ani de la ultima reparatie de tinichigerie etc in service am fost nevoit si eu sa apelez la servicul in care aveam incredere ca stiam ca faceau treaba buna, Top lac (am apelat la ei de mai multe ori si cu diverse masini, in general am fost multumit).

de curand insa a fost tamponata din spate o masina a mea si evident am apelat tot la Top lac sa imi repar masina pe RCAul vinovatului.

Din pacate trebuie sa spun ca nu mai lucreaza la fel de bine si responsabil cum erau mai demult. Desi pe afara reparatia a iesit vizual foarte bine, hayonul (e o masina break) are ceva joc, chiar imi intra apa in portbagaj la spalare cu presiune. Le-am zis ca este stramb sigur si panoul din spatele spoilerului, au zis ca o sa se uite...insa. apoi ...de la impact inchiderea centralizata a inceput sa faca figuri, ba merge ba nu merge, agenmtul constatator de la omniasig a zis ca o sa se uite in service pt. ca el nevazand nimic optic ca stramb sau afectat nu are cum sa scrie in pv de constatare. In service evident ca nu au remediat problema, cu toate ca le-am atras atentia de mai multe ori. au zis ca nu au om specializat in electrica....minciuni

probabil ca nu isi mai dau interesul avand in vedere ca oricum sunt supraaglomerati de clienti...


pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Imi pare foarte rau, de ceea ce ai patit, chiar sunt foarte dezamagit de service-urile romanesti...numai au calitate in lucrari, vor bani cat mai multi,si munca putina....Acum 3 ani am facut practica in Honda(auto) sincer puneau suflet in ceea ce faceau....acum nu mai este nimic ca inainte...
Din fericire am gasit sa-mi repar masina la M CAR DISTRIBUTION MITSUBISHI...cei de acolo mi-ai spus ca sunt primul client cu o marca diferita de ce sunt specializati ei...este primul Fiat Uno in care o sa puna suflet la reparatie avand in vedere ca o fac pe asigurarea aluia...sper ca dansii sa tina cont ca este o masina veche si sa lucreze cum trebuie la ea...


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
tonic
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 90
succes. sa ne zici impresii dupa finalizarea reparatiei

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
sa vedem am fost si azi si mi-au spus ca piesele ajung saptamana viitoare....deci reparatia o sa mai dureze

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
adriam
Membru de baza

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 102
cu privire la frine ca sa ai frine pe spate eficiente trebuie schimbati si tamburi degeaba schimbi pistonase si saboti dc sint uzati tamburi pt ca stau departe unul de altul si sisitemul de autoreglaj este ineficient ca  frinarea sa fie buna sau
dc nu vrei sa-i schimbi poti sa faci alta treab umpli cu sudura(la orice tinichijiu il rogi sa-ti adauge putina sudura) dar nu multa ramine la aprecierea ta cit pui vreo ,3,4 mm dc e prea mult il iei cu o pila, capetele de la saboti acolo unde apasa pistonasul pe ele doar asa vei compensa diferenta de uzura dintre tambur si sabot care trebuie aproape sa frece tamburul la montaj ca sa ai o frina eficienta,asta am facut si eu si a mers foarte bine


pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
multumsc pentru sfat...imi va fi de folos .....dar acum problema mea este ca am avut un accident usor...si mai intai trebe so repare cei de la service .....o sa le spun in legatura cu frana problema,sper sa-o remedieze cat mai repede (pentru mine masina sunt picioare)

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Saptamana asta scot masina din service....de abia astept ...spunetimi si mie ce ulei sa pun in cutia de viteze ....ce-mi recomandati ....am inteles daca nu este bun curge pe langa simering!

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
uita-te in cartea tehnica..probabil 75 W 80.(nu stiu sigur)...nu recomand sa pui T90 pt ca e mai gros..

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am inteles,ma voi uita in seara asta... merci de sfat... Dar conteaza marca?

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
In primul rand foloseste indicativul din manual. Cutia e pretentioasa...chiar mai pretentioasa ca motorul.  Sa NU pui lei gros ca asa zice mecanicul sa nu mai curga...e o prostie..
Ai grija la cantitate. NU pune mai mult ca o sa il dea afara.


Un ulei bun de cutie incepe undeva la 25 ron litru.

Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
sincer nu ma uit la pret cand e vorba de calitate si de masina mea 25 lei e un pret f bun .... am sa ma uit in seara asta pe cartea tehinca sa vad ce denumiri au

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Am un fiat uno din 91 1.4 ie. uleiul pt cutie este 75w90 ai buson de golire buson de umplere pui pina incepe sa curga.cam 1.8l.burdufii sunt ieftini cam 30 lei noi buc. problema sunt semeringurile.sunt rulmenti care au la terminare semeringuri.nu se gasesc decit originali.eu am comandat aftermarchet si nu vin decit cu diametru mai mare.pret cam 80 lei noi buc.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
man eu am un dealer la mine aici BARDI AUTO ...te astept oricand sa comanzi piese de calitate la preturi de depozit !    pai...am cumparat acum 2 luni discurie de frana BREMBO cica sunt bune de firma....35 lei bucata ce zici sunt excelente ...placute de frana BREMBO care nu scartaie adica nu sunt ecologice la 80lei set 4 bucati ...si mai multe chestii!
Daca ai nevoie de vreo piesa si esti din bucuresti spune-mi si ma duc si cer niste preturi lasi aici seria de motor anul masinii,marca de preferat Fiat ca doar sectiunea este fiat !

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
nu ma intereseaza lucrez in domeniu .reparatiile mi la masina mi le fac singur ceva inbunatatiri am adus masinii tobe ,aparat de bord si volan de la varianta 1.4 turbo ie plus aer conditionat.un singur lucru nu stiu exact ci freon intra in instalatie am bagat doar 500grame.asta e salut.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
daca nu te superi poti posta cateva poze cu interior si ce modificari ai ai adus masinii? si daca esti mecanic te rog frumos uitete mai sus am postat niste poze in legatura cu cursul uleiului din cutie pe la simering ....spune-mi ce este acolo

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
dewoo, ai reparat masina? cum a iesit?
pune niste poze.


_______________________________________
-

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
dupa cum ti-am mai spus mai sus ca nu sunt semeringuri clasice sunt rulmenti au la capat turnat un semering.aceasi pb am avuto si eu  si nu am rezolvato decit cu piese originale cele facute de alti producatori sunt cam cu 0,5 mm mai mari.poze cu masina am in calculator dar sunt facute cu 4 mb si nu le pot pune dar zilele ce urmeaza o sa fac niste poze mai mici si o sa le pun.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am inteles .... in sfarsit a veniti momentu sa-mi iau masina din service dupa acel incident, insa cum ma asteptam treaba facuta de mantuiala .....capota ok, bara ok , farul avea un luft de 1 cmc fata de cel original si batea prea jos ...iam pus sa mi-l regleze si au bagato in atelier, dupa 15 min de stat afara vine baiatu cu masina si imi zice " Cand sa reglat faru a crapar sticla " o chestie care se putea intampla numai la Dacia dupa parerea mea...Acum o sa mai astept cateva zile sa ma cheme sami schimbe farul.....cu poze revin dupa ce repar complet (reglat motor,spalata,aranjata) nu o sa dureze mult....

O intrebare: Cum reglez relantiul,deoarece am injectie?


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
ce fel de inj ai monopunct sau multipunct?cu un injector sau 4.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am injector multipunct,1 la numar !..........si gata cu service am incheiat,acum sa ma apuc de treaba sa o fac boboc

Am o intrebare la care vreau un raspuns concret deoarece tin neaparat sa rezolv aceasta problema:  Dimineata porneste la cheie, dupa ceva timp de mers, cand incepe sa se incalzeasca motoru are un trpidat si intra pe rosu(prima linie) acul de la ECON (ECON = consumul de carburant) acesta la ce se rezuma? oare sa defectat senzorul de temperatura?

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
daca intradevar ai inj monopunct relantiul e reglat automat.pe corpul injectorului ai un motoras pas cu pas el face treaba asta.dai filtrul de aer jos ambalezi motorul si apoi dai drumul acceleratiei daca clapeta e inpinsa de motoras e in regula daca nu e blocat.relantiul trebuie sa fie la rece cam 1200 ture la cald cam 750 ture.daca are mai putin e normal sa trepideze si sa se duca economizorul pe rosu.mai vezi bujii si fise.bafta.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
.....nam mai postat ca am fost ocupat cu masina....nu iam dat de cap, am verificat bujiile si fisele sunt ok da scateie si functioneaza bine, am verificat si termostatul e ok, am curatat carburatorul,problema vad ca de la un timp cand se incalzeste motoru pe langa faza cu tremuratul acum moare cand ma opresc la semafor iar dupa oprire trebe sa astept sa se raceasca sau sa bag spray cu propanol sa porneasca dar asta nu inseamna ca sa rezolvat....nu inteleg ce are ....???   un sfat sami fie de folos e singura problema care ma streseaza din cele 2 pe care le are masina ! Cand am cumparat-o mentionez ca iam cumparat bobina de inductie noua,bujii noi

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am verificat, bujii ok , fise ok , bobina de inductie noua, am fost astazi pana la un nene mecanic verdict zdravan cica pompa de benzina nu fuctioneaza in parametrii(e obosita)....precizez, atunci cand ma duc la peco sa alimentez, cand desfac capacul de la rezervor se face presiune....probabil deasta nu functioneaza pompa in parametrii? normal la dacia in capac de la rezervor e o gaurica prin care se ventileaza     ....

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
pompa de benzina trebuie sa faca o presiune de 1.2 bari relanti si 1.5 in turatie.a verificat mecanicul asta?isi fiatul meu face vid in rezervor si nu are nici o pb.vvezi in momentul in care se opreste ce nu ai scinteie sau injectorul nu pulverizeaza benzina.

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
mecanicul nu a verificat pompa deoarece ma grabeam la serviciu,am trecut pe la service sa o auda si sa vada cum face de aici a dat verdictul....la un control amanuntit o voi duce cand imi voi face ceva timp...in legatura cu oprirea,dau la automat si invarte motorul dar nu porneste(numai cand este cald 70 grade) ....insa scanteie am....am verificat fiecare bujie in parte,la injector nu m-am uitat trebe sa pun o camera sa filmez sa vad...nu am pe nimeni sa ma ajute...singur fac treburile masinii.
In dimineata asta, a pornit la cheie buburuza si a mers acceptabil(mai bine ca atunci cand e cald afara) nu inteleg de ce motorul merge prost cand e cat de cat cald afara...si de ce incepe sa fluctueze turatia mai mult cand aprind farurile.... e o dilema aici, maine voi duce carburator la un reglaj(clapeta acceleratie)

Atentie: Cand motorul este rece si temperatura afara scazuta motorul merge frumos(rotund)  ..... Daca motorul este cald si afara cald atunci apar fluctuatii ale relantiului

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 470
Iti raspund aici... Daca stiu solutia la vreo intrebare de-a ta, fii sigur ca o voi scrie aici. Nu stiu ce poate avea, dar de la faza cu farurile, ma gandesc ca ai probleme si la partea electrica...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
nu stiu ce sa zic ma depaseste ...strang ceva bani si o duc la "doctor"


Frate nu ai cumva pe acasa un racord de filtru de aer? Furtunu ala din plastic pentru aer .... sau un furtun de aspirator care nu-ti mai trebuie ...  ?

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
lasand alte treburi deoparte ...astazi m-am decis ca e timpu sa ma bag sa inlocuiesc burduful in care este inclus simering si rulment....am desfacut tot ok, am scos planetara,am scos crucea tripoda cu zecile de ace care intra in cutie,si am ajuns la burduf...acum e acum .....Cum scot rulmentu ala de pe axul planetarei?

1.Ma duc la service?
2.Il tai cu flexu fara sa ating axu planetarei(metoda clasica)?

voi ce ziceti ?



Am rezolvat am scos rulmentul doar cu cateva ciocane ....acum problema este cum introduc flansa in burduf dupa cate vad este mai mic decat flansa ....oare daca incalzesc la aragaz se intampla ceva isi pierde calitatea ?

Am rezolvat si problema cu flansa, am taiat putin din burduf cat sa fortez sa intre pe flansa, e totul ok am montat e boboc, insa azi dimineata m-am apucat sa desfac si planetara dreapta pe partea cu pasageru,....insa am intampinat cred ca cea mai nasoala problema, sa rupt capul de la un surub care intra in cutia de viteza ...cum scot surubul de acolo???? ceva ideeiiI??????

Modificat de dewoo (acum 15 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Am rezolvat:
1. am scos surubul rupt din cutie cu un dorn
2. am rezolvat problema curgerii uleiului pe la burdufi la planetare ( am schimbat burduf partea stanga si la montarea planetarelor pe cutie am aplicat un strat consistent de silicon )



o problema ar mai fii ....motorul de ce oare numi merge rotund ?

1. s-o fi ars garnitura de chiulasa
2. pompa servo-frana fisurata?

Cand rezolv si aceasta problema, voi posta


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am revenit cu o noua postare..... in legatura cu persistenta mea problema, inca nu am rezolvat cu tremuratul motorului la cald si cu oprirea acestuia brusc la stop etc.......
Am verificat bujii, fise , delco, fitre noi(aer , benzina), motorasul pas cu pas functioneaza,in sensul ca atunci cand accelerez intervine sa tina relantiul,dar nu pe masura,o sa incerc sa ajustez putin manual relatiul prin boltul aflat pe corp-clapeta....se intampla ceva foarte ciudat
La toti mecanicii "speacialisti" care am fost dau din umeri ca ei nu cunosc astfel de motor, unii au pus problema pompei de benzina, altii intreg sistemul de alimentare,am ajuns la concluzia ca noi soferii,iubitori de masini istorice trebuie sa fim noi mecanicii lor...




S-a rezolvat problema aceasta era din cauza aprinderii electronice !!!

Modificat de dewoo (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 15 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salutare fiat-isti, am revenim dupa o lunga perioada de hibernare, am ajuns la un nou schimb de ulei mai exact 133.327 km,anvelope schimbate 165/70 insa au aparut niste probleme, si vreau sa ma consult cu voi sa nu arunc banii pe geam.

Pentru prima data am facut un drum lung dintr-o bucata,am plecat la mare cu buburuza, s-a comportat foarte bine viteza medie 130 km/h consum de 5 %, foarte frumos mi-a placut, insa problemele mele au inceput in urma cu ceva timp cand am plecat la tara fiind drum din pietre de cale ferata daca ma exprim bine,a inceput sa se auda pronuntat o bataie,un joc mai degraba a planetarei in cutie. Am urcat-o pe cric si am balanganit planetara sus-jos sunetul se aude tare ca si cum sa-r lovi 2 bile de fier si se aude numai la gropi,denivelari mici, mari, la trecerea peste linie tramvai si cum vam zis la mers pe drum de tara.

Pe autostrada in drum spre mare masina fiind aproape plina se auzea din cand in cand acel zgomot la denivelarile bruste a autostrazii.

Culmea ca se aude in ambele parti nu inteleg ce poate fii...m-am gandit sa nu fie duse tripodele de la planetare care intra in cutie. Daca dau cu piciorul in roata masina fiind pe greutatea ei se aude acel sunet este ca si un BRRRRRRR

v-as fi recunoascator este singura problema care o am.     Ajutati-ma va rog


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Nimeni pe aici ....      ...Am intrat sa va spun ca am rezolvat problema, era de la sigurantele placutelor de frana...nu le aveam si jucau placutele pe etrieri la gropi ele faceau acel zgomot, acum m-am linistit.


Modificat de dewoo (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
FIAT DUNA 1.3l

zona fiat uno super masina! fiat duna 1.3l

34.3KB


pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
Salut...Sunt posesor de Fiat...Duna... 1.3 benzina 88' fabricatie Brazilia si am o problema asemanatoare cu cea a lui "Dewoo" ...in legatura cu oprirea motorului knd este cald...(aglomeratie,semafoare).dupa ce imi moare motorul,trebuie sa astept niste minute bune k sa il pot repornii...Am fost la o gramada de mecanici si nici unul nu a stiut pana la urma ce are...Am schimbat bobina de inductie cu una SH,dar nici o schimbare,am schimbat pompa de benzina,nici o schimbare.Ieri am fost la un electrician si mi a spus k e d la aprinderea electronica,va trebui sa o schimb zilele aceastea dar ma tem k nu va fi nici d la asta,am citit p forumuri si sunt tot felu d idei ,k ar putea fi d la fise,ceea ce nu cred,d la buji nu cred ,d la capacul d delcou nu cred pt k dak ar fi de la astea motorul nu ar toarce,ar da rateuri,s-ar "balbaii" tot timpul cat este pornit....Initial am crezut k este vreun furtun d alimentare cu combustibil fisurat si prinde aer,dar am constatat k nu e d la asta.
Poate aveti vreo idee ce ar putea fi... oricum am sa va anunt care a fost buba imediat dupa ce termin cu repararea.
Si mai am o problema... in timpul mersului,sunt momente knd primesc mult curent in instalatie,in toata instalatia,primesc peste 12 v si uneori imi arde rezistentele ,becurile,consumabilile,gemurile electrice functioneaza mult mai rapid,bordul se lumineaza puternic...si la asta cred k am rezolvarea...Posibil sa fie RELEUL DUPA ALTERNATOR.Cand voi le schimba o sa va anunt dak e totul ok ,sper sa fie bn  

zona fiat uno super masina! posesor 1.3 benzina 88' fabricatie brazilia problema cea lui ...in

34.3KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
salut Bo_Go s-o stapanesti sanatos...e o masina frumoasa se merita .,..iti spun ca opririle dese la cald se datoreaza defectiunii aprinderii electronice... ca sati dai seama ca este aceasta iati un prieten si o sticla de apa rece ... si in clipa in care moare motorul sa toarne apa pe aprindere sa se raceasca,tu in acest timp dai la cheie ...in cazul in care dupa turnarea apei porneste,inseamna ca este defecta si trebuie inlocuita ....eu am stat 2 saptamani pana am ajuns la mecanic sa faca chestia asta ... succes te astept cu raspuns 

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
denver
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 567
Omule vad ca esti indragostit rau de masinuta , s-o stapanesti sanatos in continuare , Bo_Go ai o masina destul de rara sper sa iti rezolvi problema

_______________________________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131
2005 Iveco Daily

pus acum 14 ani
   
denver
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 567
Pe unde stai ? ca am vazut azi un uno prin zona aceeasi culoare , 2 capace asemanatoare cu cel din fata stanga , cu numere de olt

_______________________________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131
2005 Iveco Daily

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
sal denver...nu am numere de olt capace nu mai am la masina, insa ma gandesc sa-mi cumpar, dar mai intai sa-mi vopsesc jantele(negre)

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
denver
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 567
oricum este exact aceeasi culoare si tot in 2 usi , frumos foc , iar capace poate pentru iarna ca de aspect arata mai bine fara

_______________________________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131
2005 Iveco Daily

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
am inceput sa vad aproape zilnic UNO pe strazile capitalei ... majoritatea diesel 

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
denver
Top poster

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 567
eu am vrut sa-mi iau unul turbo benzina , dar n-am avut fondurile la timp :P , poate de la anul facem o intalnire intre fiat-isti , momentan inca n-am rezolvat cateva chestioare la 131 si nu pot circula

_______________________________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131
2005 Iveco Daily

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
mi-ar placea si unul turbo...eu cu al meu merg cat scrie pe talon...acum ca a venit iarna si drumurile sunt impracticabile nu ma mai avant in viteza...merg normal...nu ca as fii maniac...dar imi place la drum lung, la anul ne vedem la intrunirea fiat

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
Salut tuturor!Imi pare rau ca revin asa tz...Da!Problema era d la aprinderea electronica,am schimbat o cu una d UNO.Radiatorul aprinderii nu era exact ca la a mea,dar am reusit sa o montez si nu mai am probleme in privinta asta.Imi pare rau k am auzit tz de la Dewoo de problema asta ca statusem aprox 2-3 luni fara ca sa imi pot da seama ce are,nici mecanicii nu stiau sau ma rog...nu zice au(imi spune au ca e de la bobina d inductie,fise,filtre,s.a)
Am rezolvat si problema cu,curentul care era din cauza releului dupa alternator,avea carbunii cam obositi...

zona fiat uno super masina! salut pare rau revin asa era aprinderea schimbat una aprinderii era

33KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
ma bucur de reusita Bo_Go dami un PM cu numarul tau sa stam putin la taclale despre masinute      

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
Am vazut pe o alta pagina...cand spune-ai ca ai sau ai avut o problema cu fluctuatiile ralantiului....cum ai rezolvat ?

zona fiat uno super masina! vazut alta spune-ai sau avut problema rezolvat

33KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
nu am rezolvat problema dar, am mai marit putin relatiul si nu mai fluctueaza.... dar nu este ok,trebuie gasit remediul.ai cumva idee?

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
Nu am idee ...dar am sa ma duc zilele astea la un tip care de ani buni de zile se ocupa cu dezmembrari d fiat si e un f bun mecanic , se pricepe f bine la masini italiene,in special fiat si lancia...va trebui sa trec pe la el ca vreau sa fac schimbul de ulei si sa schimb pompa de apa si am sa vb cu el despre problema pe care o ai,poate te va ajuta 

zona fiat uno super masina! idee ...dar duc zilele astea tip care ani buni zile ocupa fiat bun

33KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
astept postul tau mercii  succes

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
Bo_Go
Membru nou

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 6
Dewoo...am discutat  cu mecanicul despre care vorbe-am...problema pe care o ai e alternatorul...totus ai un motor mic,iar alternatorul nu face fata consumabilelor.Trebuie verificat alternatorul sa vezi cat de bine incarca,ce voltaj da.Cand consumabilele sunt puternica alternatorul nu face fata si da putin putin curent si motorului,de aceea trepideaza.Fai o verificare 

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
multumesc pentru post...am rezolvat ....am cumparat sonda lambda si am curatat furtunul de la vacuumul ce tine relantiul ...acel furtun care vine prins in carcasa filtrului de aer ...imi face condens acolo ...si din cauza asta fluctueaza ... 

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
o noua problema aparuta:  de mai multe zile fiind ger, cand dadeam la cheie caraia electromotorul dar, bagam intr-o viteza superioara a 4 -a sau a 5 - a  o miscam fata-spate si pornea la cheie, insa azi dimineata am vrut sa plec la serviciu, totul bine si frumos pana la serviciu in parcare subterana, cald , numai bine de stat. Ma duc dupa vreo 5 ore sa o mut, cand am dat la cheie nimic , se auzea cum invarte dar nu arunca bendixu pe volanta, si asa am incercat mult si bine prin metoda bagat in viteza 10 minute. am plecat in sfarsit de acolo impins s-o pornesc.

intrebarea mea este: Ce sa intamplat? carbunii, selenoidu, bendixu, ce s-a stricat?...si daca se merita sa repar pe asta vechi sau cumpar altul(nu ca as avea bani dispusi dar ca chestie? ce imi recomandati ?


astept ajutorul vostru !




_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
normal ar fi bobina care nu mai arunca bendixul

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
de asta ma temeam     bobina nu se numeste in termeni tehnici rotor?

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
nu , bobina este langa corpul electromotorului , pe ea se prinde + si firul de la contact

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
problema rezolvata.    Am schimbat carbunii care nu erau si am degripat culisarea bendixului durata reparatie 5 ore ! 

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
cand am deschis topicul am uitat sa postez mai multe poze cu buburuza , in cele ce urmeaza va veti face o parere  o sa incerc sa postez pozele in ordinea trecerii timpului :P asta numai in cazul in care marimea pozei este suportat de forum ...     

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
primele poze 1

zona fiat uno super masina! primele poze

54.5KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
2 astepta inmatricularea

zona fiat uno super masina! astepta

52.2KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
si

zona fiat uno super masina!

46.9KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
si

zona fiat uno super masina!

43.5KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
si

zona fiat uno super masina!

45.9KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
mersesem ceva cu ea - bord km

zona fiat uno super masina! mersesem ceva bord

35.5KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
interior

zona fiat uno super masina! interior

41.2KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
fiind prima masina, am fost incantat 

zona fiat uno super masina! fiind prima masina, fost

54.2KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
ceea ce se vede in stanga la balama usa era un pumn de vaselina    sa nu scartaie chipurile, imediat am spalat balamalele sunt ca noi ...

zona fiat uno super masina! ceea vede stanga balama usa era pumn   scartaie chipurile, imediat

45.7KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
5 + 1 trepte

zona fiat uno super masina! trepte

20.9KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
dupa inamatriculare si spalare    

zona fiat uno super masina! dupa spalare    

47.2KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
si

zona fiat uno super masina!

51.8KB


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Vand masina care este interesat lasati un PM sau aici un mesaj sa va las numarul meu!

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Am revenit cu ceva vesti legate de masina mea.
La fel cu mi s-a spus la service am schimbat bieletele de directie si ambele capete de bara, pentru a scapa de troncanituri.... si surpriza.... troncane intr-una. Se simte o usoara diferenta totusi dar chiar cand merg cu 20 la ora pe drum cu gropi usoare (bine nici chiar cratere) troncane intr-una la fel ca inainte sa fi schimbat amortizoarele pivotii capetele de bara si bieletele de directie. Ieri am mesterit la ea toata dupamasa, dupa ce am testat cum merge nu mi-a venit sa cred ca inca mai troncane, m-am albit la fata, dupa spusele colegului.

Era sa uit, am verificat si axul volan cele 2 cruci cardanice din interior, chiar si bucsa de la volan, sunt intr-o stare de zici ca-s noi
pic de joc nu au.

Va rog tare mult daca aveti vreo idee, sau daca ati mai patit asa ceva sa lasati un PM, am investit deja prea mult in ea, macar sa mearga ca o masina mormala nu ca o caruta.


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Cineva pls... ca daca ma duc in service astia mi-o schimba pe toata.

pus acum 14 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la