| Fiat Forum Romania forumul fiat pentru posesori si admiratori
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login 
 POZE FIAT FORUM ROMANIA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: karina22
 
 |  | Femeie 25 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 25 - 54 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							calino45Membru special
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 255
 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							calino45Membru special
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 255
 |  | 
				
					| o privire aruncata in interior... 
 
 32.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							calino45Membru special
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 255
 |  | 
				
					| pungutele cu accesorii... 
 
 47KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							calino45Membru special
 
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 255
 |  | 
				
					| Multumesc Amintiri Feroviare! Un produs care mi-a umplut sufletul de bucurie si mi-a amintit de mijlocul anilor 90, cand aceasta garnitura o vedeam in gara Iasi. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bmxMembru de baza
 
 Din: cluj napoca
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 128
 |  | 
				
					| Felicitari pentru achizitie ! Sunt niste machete care isi merita toata atentia si toti banii!
 daca sunteti interesat sa formati o garnitura din 4 vagoane , am 2 vagoane din setul Mihai Eminescu noi , in folie disponibile.
 
 _______________________________________
 nr meu este 0746336727
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Mai nou in depou... DR V100 si DB V90 
 
 27KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Model Gutzold din prima serie, cu sasiu si balustrade din metal; si schema de vopsire (albastru cu doua dungi crem-bej) autentica primei locomotive din clasa acesta. 
 
 30.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Prezint inca un exemplar mai rar: BN 150 
 
 31.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...si un prim-plan cu DB V90/BR290 produs inca in Austria de Roco. Sasiul din metal si lumini ca la V100, dar mult mai zgomotoasa (!) 
 
 32.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| abia astept sa dam o tura! 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| da  
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							aliasbujuMembru de baza
 
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 115
 |  | 
				
					| vand amplificator audio, pupitru mixer 3 cai rame, CFR Craiova, cu el se pune muzica specifica si se anunta trenurile in gara, este un amplificator cu 4 integrate din seria BA 741, amplif fabricat de S.P.I.A.C.T. CFR Craiova in 1982. pret=160 lei neg 
 
 24.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							aliasbujuMembru de baza
 
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 115
 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							aliasbujuMembru de baza
 
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 115
 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							aliasbujuMembru de baza
 
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 115
 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							aliasbujuMembru de baza
 
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 115
 |  |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bmxMembru de baza
 
 Din: cluj napoca
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 128
 |  | 
				
					| Vand un set tren CFR Calatori , format din : -Locomotiva 060 EA clasica + 2 vagoane de calatori AVA 200.
 machetele sunt noi , nerulate , se vand in cutia originala cu toate accesoriile sigilate.
 Pret = 1100 RON.
 
 
 37KB
 
 Modificat de bmx (acum 12 ani)
 
 _______________________________________
 nr meu este 0746336727
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							bmxMembru de baza
 
 Din: cluj napoca
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 128
 |  | 
				
					| inca o poza : 
 
 38.7KB
 
 _______________________________________
 nr meu este 0746336727
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| achizitiile zilei 
 
 31.2KB
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| si 
 
 39KB
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| si 
 
 38.1KB
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| fabricat in Germania unita, inainte de ww2 
 
 36.6KB
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| si 
 
 38KB
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 12 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| M-am gandit sa mai pun si aici niste poze, asa de sfarsit de an  
 ...sa mergem in ordine cronologica...
 
 
 33.8KB
 
 Modificat de Bug (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| BR 80 018 din 1955, varianta cu biele complete, roti cu spite si perforate. 
 
 31.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| alta batranica, tot din '55 
 
 31.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| BR 50 este varianta pic mai raruta, avand roti cu spite perforate, prima osie mobila si partile din plastic vopsite negru mat (si putin rosu pt. contrast :P ) 
 
 33.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| un mic salt in timp... 
 
 34.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| De data acesta nu e Piko ci Hruska/Permot din 1965. 
 
 31.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| O masinarie superba din toate punctele de vedere acest mic BR 91 
 
 28.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...de fapt era sa uit garnitura VT 135/BR 186  
 
 29.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...este din 1963, de mult imi doream acest model asa ca thank you Arthur! 
 
 30.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Sfarsitul anilor '60 
 
 33.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Dupa prototipul V100 reprodus de Gutzold in '67 urmeaza unul de la Piko, reclasificat ca BR 110 025-4 
 
 28.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| un V 180 renumerotat si modificat si el, BR 118 117-1 
 
 38.7KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Pt. ca ne apropriem de anii '80: ES 499.2 
 
 31.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| -Best for last-  
 
 47.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| BR 95 fabricat in 1984, vandut pe 3.9.1987 
 
 47.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Foarte detaliat dar si foarte fragil... nu e de mirare nici pretul de atunci de 305M a setului din care provine; si nici numarului relativ mare (42) de accesori care au necesitat montare ulterioara. 
 
 44.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Pentru incheiere... 
 HO HO HO! Sarbatori Fericite!
  
 
 51.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							romeo.iancuTop poster
 
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 2839
 |  | 
				
					| macheta vagon la scara confectionata manual 150 lei
 tel 0723198400
 
 
 50.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							romeo.iancuTop poster
 
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 2839
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							romeo.iancuTop poster
 
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 2839
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							romeo.iancuTop poster
 
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 2839
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							romeo.iancuTop poster
 
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 2839
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							DANLOGANCDNMembru avansat
 
 Din: Curtea de Arges
 Inregistrat: acum 14 ani
 Postari: 168
 |  | 
				
					| 
 | Bug a scris: 
 ...si un prim-plan cu DB V90/BR290 produs inca in Austria de Roco. Sasiul din metal si lumini ca la V100, dar mult mai zgomotoasa (!)
 | 
 Va salut! Super locomotiva . Zgomotul se reduce daca gresati angrenajele de transmisie de tip melc -roata melcata cu spray bicomponent care se gaseste la magazinele cu piese auto( spray-ul contine vaselina speciala ,pulverizata de un solvent care se evapora imediat dupa ,,gresare"
  eu am incercat si a dat rezultate.Stima,Dan 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Va multumesc pt. informatie, am sa incerc si cu sprayul recomandat de dvs,! 
 Eu de regula folosesc "vaselina grafitata" in cazul partilor de transmisie la modele mai vechi, si ulei pt. mecanisme fine la cuzineti motor sau la biele exterioare (loc. cu aburi).
 In cazul locomotivei V90 am folosit unsoare pe baza de litiu/calciu cu bisulfura de molibden, insa tot a ramas mult mai zgomotoasa la anumite "turatii" decat V100-le DDR-ist.
 
 Stima,
 Adorjan
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Azi VT 137/BR 185 s-a completat cu vagonul insotitor BR 195, model realizat in 1982. 
 
 41.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| uau! asta trebuie sa o vad! cand ma chemi pe la tine? 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ma bucur ca iti place, dar VT 137 e "nimic" in comparatie cu o garniture mai serioasa ca asta: 
 
 44.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| tot aburoasele sunt cele mai faine  
 
 49.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							citroends21
							Moderator
							  Din: Daneş 
							Inregistrat: acum 19 ani 
							Postari: 4392
						 |  | 
				
					| da, insa atunci cand automotorul e primul tren in care ai stat la carma... 
 pe mine ma fascineaza "autobuzele pe sine".
 
 _______________________________________
 -
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Da... atuncia clar! Pentru mine a fost o locomotive dizel... cred ca 4 ani aveam cand am fost "invitat" sa inspectez cabina unui LDH  Nu am mai prins era aburoaselor decat din poze, filme etc. dar poate si din aceasta cauza imi plac cel mai mult. 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Salutare prieteni si la multi ani. Am sa va mai prezint si eu 2 locomotive proaspat inscrise in circulatie de compania mea feroviara.
 Prima este aburoasa BR 89-265. Ii lipsesc tampoanele si lampile frontale si un "stras de la un far in spate. Am probat-o si merge binisor avand in vedere ca inca nu am curatat-o. Urmeaza baita si ungerea si mai apoi completarea cu tampoanele si lampile lipsa. Bug mi-a dat niste idei si sfaturi in privinta asta si ii multumesc din nou pe aceasta cale.
 Iata cateva poze
 
 
 44.6KB
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Si a doua locomotiva : PIKO E44-0901 AEG. O batranica veche de prin anii 50...60 care arata si functioneaza foarte bine spre bucuria mea. Deasemeni va trebui sa o curat si sa-i gresez mecanismele. Iata poze...
 
 
 44.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| si inca una. In curand am sa va mai arat si cateva vagoane...
 
 Cu stima,
 CortyRC6
 
 
 39.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Foarte tare!  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Multumesc Bug. Indraznesc sa mai postez si un vagon de persoane vechi PIKO din bachelita achizitionat tot de curand. Cred ca este produs prin anii 60. Ar merge agatat de locomotiva electrica E 44 de mai sus.
 iata pozele
 
 
 33.8KB
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| si partea inferrioara cu inscriptia PIKO Sper ca nu v-am plictisit.
 Cu stima,
 CotyRC6
 
 
 36.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| ar mai fi  un vagon Piko cisterna MINOL inmatriculat DR luat impreuna cu cel de mai sus. Iata poze 
 
 35KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| si cu asta gata. ....pentru seara asta. Pe curand
  
 
 35.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							albertobuMembru
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 11
 |  | 
				
					| Salut! Foarte frumoase piesele. As vrea sa va arat si eu o locomotiva romaneasca primita de la cineva intr-o stare destul de nasoala, pe care initial am vrut s-o arunc. Dar, dupa vreo 2 luni, gandindu-ma ca ar fii pacat sa pierd o bucatica din trecut, am incercat sa fac ceva cu ea. Nu stiu ce parere aveti fata de ce a iesit, dar asta este. Nu mai pot schimba nimic acum... Initial arata cam asa: 
 
 36.5KB
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							albertobuMembru
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 11
 |  | 
				
					| Dupa ceva munca, am reusit sa fac ceva cu ea. Mentionez ca luminile sunt galben-rosu, in functie de sens, in afara de farul de sus, care se aprinde doar in directia in care merge. 
 
 39.7KB
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							albertobuMembru
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 11
 |  | 
				
					| Si as mai avea ceva reconditionari, recunosc, nu prea reusite, dar tinand cont de starea in care am primit jucariile, nu aruncati cu pietre. La fel, lumini care se aprind in functie de sens, rosu-galben, in afara farului de sus, alb... 
 
 41.4KB
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							albertobuMembru
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 11
 |  | 
				
					| Urmatoarea are faruri albe separate de stopuri. Am facut ceva economie la ledurile bicolore. Iar angrenajul nu mai este pe curele, cum erau normal locomotivele romanesti, ci modificata pe roata melcata-roti dintate. Are alta miscare pe traseu. La cea alba nu m-a dus capul sa fac asa... 
 
 42.7KB
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							albertobuMembru
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 12 ani
 Postari: 11
 |  | 
				
					| Si o poza cu cele trei. Vor primi si mecanici, sunt programati, lumina interioara si sa vad ce imi mai trece prin cap. Cea albastra nu e finalizata inca, nu prea am avut chef de ea in ultima vreme. Stiu ca multi considera ca locomotivele romanesti de la IUPS 9 MAI nu ar trebui modificate pentru ca li se pierde valoarea, dar cand le-am primit erau toate 3 aproximativ in starea celei galbene, deci oricum nu aveau prea mare valoare. 
 
 38.3KB
 
 _______________________________________
 
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Cristi7
							Top poster
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Foarte frumoase !  
 _______________________________________
 Fiat 850 1966
 Fiat 850 1967
 BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
 Mini Rover 1.3  1997
 Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
 Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Superbe. Bravo!. Merita efortul de a salva asa cum ati spus o bucatica din trecut. Si eu am in plan salvarea de la casare a catorva locomotive si vagoane.   Cu stima,
 CotyRC6
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| 
 | CotyRC6 a scris: 
 ar mai fi  un vagon Piko cisterna MINOL inmatriculat DR luat impreuna cu cel de mai sus. Iata poze
 | 
 
 Foarte fain!
 
 Un asa vagon cisterna ar sta bine si in colectia mea
   Am si eu mai multe modele asemanatoare fabricate de Schicht sau Prefo, dar cumva cele inscriptionate MINOL inca ma eludeaza.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| 
 | albertobu a scris: 
 Si o poza cu cele trei. Vor primi si mecanici, sunt programati, lumina interioara si sa vad ce imi mai trece prin cap. Cea albastra nu e finalizata inca, nu prea am avut chef de ea in ultima vreme. Stiu ca multi considera ca locomotivele romanesti de la IUPS 9 MAI nu ar trebui modificate pentru ca li se pierde valoarea, dar cand le-am primit erau toate 3 aproximativ in starea celei galbene, deci oricum nu aveau prea mare valoare.
 | 
 
 Eu cred ca dintr-un punct de vedere, dupa toate interventiile de imbunatatire, locomotivele astea sunt la fel de valoroase ca unele frumos pastrate, nemodificate.
 
 Personal mie imi plac cum au iesit, au mai multa "personalitate" asa decat original, chiar daca nu mai au valoarea de colectie, iar  faptul ca au fost resuscitate din piese oricum distruse este de laudat!
 
 
 
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Cu ceva timp in urma am achizitionat aceste vagoane dubioase... 
 Initial mi s-a spus ca sunt PiKO, fabricate in anii '50, insa fiind cunoscator ai marcii eram foarte sceptic... Le-am luat totusi, si de atunci tot incerc sa le identific, insa pana acum in ciuda eforturilor mele nu am reusit sa aflu nimic cert.
 
 Poate ma ajuta cineva mai avizat sa elucidez misterul?
  
 
 26.2KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Vagoanele sunt confectionate in intregime din metal, din cate imi dau seama sunt din tabla indoita la forma si cositorita. Tampoanele sunt din alama, rotile par a fi din zamac, axele din fier. 
 Vopsirea si insciptiile par a fi facute cu pensula, manual. Iar cel mai interesant mi se pare ca usile se deschid la cabina de franar.
 
 
 25.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Desi nu cred ca vagoanele sunt "home-made", acestea in mare parte sunt realizate artizanal, de fapt inafara rotilor turnate numai cuplele par a fi facute industrial prin stantare. 
 
 24.8KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Pt. a conchide : dupa "inmatriculare" DB, modelul reprezentat, materiale folosite si modul de lucru pot presupune ca este fabricat cu siguranta dupa 1950. Forma cuplelor si a rotilor prezinta similaritate cu ce am vazut la TRIX, iar dupa calcularea dimensiunilor cred ca este vb de modele realizate in scara OO, distanta dintre roti este de 16,5mm ca si la HO dar gabaritul in sine este 1:76 aprox. 
 Rog ca cine stie mai multe sa nu ezite!
  
 
 25KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Am uitat sa adaug; pe laturi sunt marcati cu cate un "T", care dealtfel nu are nici-o legatura cu restul inscriptilor... poate inseamna ceva, nu am gasit nimic in referinta cu asta. 
 
 25.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Cristi7
							Top poster
							  Din: Bucuresti 
							Inregistrat: acum 13 ani 
							Postari: 2001
						 |  | 
				
					| Dubioase dar f interesante de altfel .  
 _______________________________________
 Fiat 850 1966
 Fiat 850 1967
 BMW 318 D F31 2016                                                                                                  Manet 1962
 Mini Rover 1.3  1997
 Motoreta Carpati 1964 C2.  Motoreta Carpati 1962 C2
 Mobra 1980.     Motoreta Carpati C2 1965
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Oricum sunt frumoase si daca sunt "home made"cred ca s-ar putea sa fie chiar unicat, iar tipul care le-a facut a pus pasiune in ele. Sa le stapanesti sanatos si poate le dotezi cu ceva incarcatura tot "home made" . Nu ar fi rentabil sa circule goale pe sinele tale.
 
 Cu stima CotyRC6
  
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| De circulat cu sau fara incarcatura... hmmm, nu prea cred ca asta o sa se intample prea curand, deoarece au roti neizolate. Sa le rulez asa n-ar fi deloc rentabil nici din alte motive, nu numai logistice   
 Intre timp am mai facut sapaturi pe ici, pe colo si desi n-am avut parte de nici-o revelatie spectaculoasa, totusi am gasit niste informati destul de valoroase in privinta originii acestor vagoane.
 
 Se poate ca pana la urma urmei vagoanele mele sa fie in egala masura "home-made" cat si produse "industriale".
 
 Spun asta pt. ca din ce am citit  reiese ca in perioada "imediat"de dupa al doilea razboi mondial (in zona DDR vb.) firmele mari ca HERR sau REHSE care produceau trenulete inainte de razboi si-au reluat activitatea si au lansat pe langa sortimentul clasic gata construit un nou program care cuprindea si "kit"-uri metalice de montat!
 
 (Pt. cei interesati: articole de ziar de aici atesta acest lucru si trateaza subiectul mai in amanuntit : )
 
 ...bazandu-me pe aceasta idee am cautat mai departe dupa modele concrete, iar spre bucuria mea am si gasit exemple frumoase de kit-uri  metalice DDR-iste pe pagini germane, precum de la producatorul EHLCKE:  dar si exemplare gata realizate de la REHSE:
 
 Am mai aflat ca in anii '50 pe linga cele mentionate au contribuit si marci ca Gutzold, Schicht, Fahrbach, Gebert, Hruska sau  mai tarziu Dahmer la piata de machete metalice HO.
 
 Pana la sf. anilor '60 mai cam toata lumea s-a convertit pe plastic si kit-urile in consecinta in mare majoritate erau din plastic cu elemente metalice.
 
 Asadar din ce am vazut si citit pana acum, parere mea pur subiectiva ar fi ca aceste 3 vagoane sunt totusi ddr-iste chiar daca au fost ulterior inscriptionate DB, si semnate cu"T" de un "maestru modelist"
  
 In privinta marcii, greu de spus fara niciun catalog a firmelor enumerate pina acum... dar destul de probabil  (zic eu)  sa fie fabricate initial in forma de set de montaj de catre firma Rehse sau Gebert in scara OO, acestea fiind cele mai raspandite.
 
 M-ar tenta sa includ si marca Fahrbach datorita partilor mobile, dar destul de improbabil caci marca era cunoscuta si datorita faptului ca folosea sasiuri si elemente diverse de la piko, acestea lipsesc de pe acestea.
 
 Sper ca nu v-am plictisit prea mult cu litania... voi reveni in curand si cu poze compensatorii
  
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Revin cu locomotiva PIKO BR 89-265 pe care am prezentat-o mai inainte. Am primit-o fara tampoane si lampi frontale dar am mai observat o parte a carcasei ciobita si un stras lipsa la una din lampile din spate.
 Si m-am apucat de reparatii...
 Mai intai am reconstituit partea ciobita din carcasa. Se vede partea alba in dreapta fata
 
 
 32.4KB
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Apoi am pregatit lampile frontale, care mi-au luat ceva timp 
 
 32.9KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Apoi am pregatit tampoanele vopsind marginile cu alb si am vopsit cu rosu partea reconstituita a carcasei 
 
 39.6KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Au urmat lampile din spate . Avea un singur stras si a trebuit sa gasesc ceva similar. Nu am gasit aceeasi dimensiune astfel ca a trebuit sa o inlocuiesc si pe cea originala. Cele noi sunt putin mai mari. 
 
 40.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| si in final am montat lampile si tampoanele frontale. Iata ce a iesit:
 
 
 40.3KB
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Nu prea stiu unde ar trebui montate accesoriile gasite in cutie si anume 2 tije si lopata. M-am holbat o seara intreaga pe diverse site-uri dar nu am gasit o poza cu acestea montate pe locomotiva. O seara frumoasa tuturor.... eu ma duc sa dau zapada de pe masina ca nu mai ninge....cel putin pana la urmatorul viscol. Nu de alta dar pe urma n-o mai gasesc. Cu stima,
 CotyRC6
 
 
 40.3KB
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Imi place foarte mult cum au iesit lampile! 
 Daca vreodata vei dori sa revopsesti partile in rosu, gasesti nuanta corecta in gama de culori de la Revell (Carmin Rot Mat 36, in doza de 14 ml).
 
 Dealtfel referitor la montarea accesoriilor, din cate stiu eu nu exista specificatie in acest sens in prospect, dar de regula (cum la acest model nu exista loc in cabina) carligele de foc se puneau paralel cu cazanul/boxa de carbune pe rezervorul de apa...
 
 
 40.6KB
 
 Modificat de Bug (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...iar lopata se monta pe partea opusa in fata boxei de carbune, la un unghi anume cu capul spre acesta.  
 
 40.3KB
 
 Modificat de Bug (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							CotyRC6Membru special
 
 Din: Bucuresti
 Inregistrat: acum 13 ani
 Postari: 217
 |  | 
				
					| Multumesc BUG pentru aprecieri si pentru toate lamuririle date. Mi-am notat nuanta de rosu si am sa-i revopsesc partea frontala. In privinta accesoriilor am sa le pastrez asa cum sunt, intr-o punguta in cutia locomotivei. Cu stima,
  CotyRC6
 
 Modificat de CotyRC6 (acum 11 ani)
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...mai adaug si eu niste poze cu doua locomotive recent reabilitate. DR E44 131 din 1955 si o locomotiva la care am vrut sa renunt de multe ori, DB V200 din 1963. 
 E44 a necesitat doar o revizie generala si refacut niste lipiri, insa V200-le din urma a necesitat interventii la greu.
 
 Sasiul la acesta era facut praf si trebuia consolidat, apoi toata instalatia electrica trebuia refacuta. Becuri. bobine si 2 osii schimbate, chiar si motorul a necesitat inlocuire. Din intamplare am gasit altul mai bun Gutzold si asa s-a rezolvat si problema asta .
 
 Sunt pe deplin convins ca acest V200 nu merita efortul si mai bine cautam altul, dar era pacat sa-l arunc... ca totusi s-a dovedit a fi recuperabil.
  
 
 30.1KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| ...poate pe viitor vor mai primi si niste cozmetizari estetice, dar asta inca ramane de vazut. 
 
 30.4KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Iar pentru ca povesteam mai demult de producatorul EHLCKE... vagoane produse de acesta merg numai bine cu un veteran electric. 
 
 28.5KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							Bug
							Top poster
							  Inregistrat: acum 18 ani 
							Postari: 2291
						 |  | 
				
					| Sau asa... cu niste vagoane aberant de "scumpe" ( poate pt. ca tabla sau cartonul era de calitate...  ) 
 
 30.3KB
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 11 ani |  |