Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Yuby Mona la Simpatie.ro
| Femeie 23 ani Arges cauta Barbat 23 - 45 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Bulta bafta baieti! Acum 6 luni mi-am cumparat un fiat 126 Personal 4. Vechimea ? din 1989. 650cc racire pe aer.
Am si io niste intrebari la voi daca mai stiti cate ceva:
Ce genti mai marfa (decat cele standard de tabla) as putea sa-i pun (da sa nu ma rupa chiar asa de mult la buzunar) max acolo...200 euro? - si de unde anume?
Ce dimensiuni maxime as pute folosi la genti + cauciucuri. Ea est dotata original cu cauciucuri 135SR12.
As vrea sa-i schimb electromotorul cu unul cu starter automat (electromagnetic) al meu fiind ca la 500 (cu actionare prin cablu). - stiti vreo compatibilitate?
Se potriveste electromotorul de Fiat 126BIS (care ARE starter automat) la fiatul meu?
Astept sugestii. Va multumesc ca EXISTA acest SITE shi la romani.
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Ai doua variante pt genti. 1- cauti genti pe 12 toli de aliaj care sunt greu de gasit si f scumpe,poate merg de la Renault Clio astea ar putea fi mai ieftine. 2-pui genti pe 13 toli, astea se gasesc usor, sunt la mina a doua mai ieftine si modifici aripile la masina.Ai avantajul ca gasesti usor cauciucuri pe 13 toli si mai ieftine Legat de electromotor, trebuie sa te uiti sa vezi ce fel de prindere are electromotorul de la 126 bis, daca are aceeasi prindere se potriveste,si consulta un electrician auto pt montarea lui pe masina.
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Mi-a mai venit o idee intre timp. Daca as face rost de un starter (DOAR starterul -eventual decupat de pe electromotor) si l-as adapta pe parghia de la electromotorul meu? IN LOC SA MAI TRAG DE CABLU....TRAGE ELECTROMAGNETUL DE CABLU (ca doar asta e starterul nu ?) Eventual concep si un element de reglare a starterului ca acesta sa "traga optim"
PS Asta e valabil si pt posesorii de Fiat 500 (care are la fel sistemul de demaror) - cu cablu. Posed TOATA documentatia de service. (partea electrica ma prcep eu fara proleme)
Mai astept sugestii.
Multumesc.
14KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Nu merge de la Renault Clio are pe 14". Din cate am inteles eu Tico ar avea pe 12" si Matizul pe 13" poate la astea ar fi bine sa ma interesez. (iar pentru 13" nu trebuie sa fac nici o modificare) PS 126BIS eare NATIV pe 13 si caroseria are aceleasi cote ca 126 simplu (numai ca 126BIS are hayon in spate).
Si pentru prinderea electromotoruli nu ar fi problema ca se poate face o placa adaptoare (destul de simplu).
Insa ce spuneti de ideea mea de mai sus ?
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
si eu sunt de parere ca varianta cu electromotor de 126BIS e viabila. nu ar trebui sa fie diferente... poate la modul de prindere al electromagnetului in electromotorul de 126p. la jante intr-adevar, se pot pune pe 13", si sunt si mai des intalnite. pt noi cei cu 500 singura sansa e schimbarea tamburilor cu cei de polski, pt evitarea flanshelor, si modificarea usoara a aripilor. eu personal o sa caut jante pe 12", si o sa schimb tamburii daca e nevoie. deocamdata raman pe 125 cu 12, cat am.
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
ia privitzi fratzilor! nu e belea ???
25.3KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
La inceput am incercat si eu o asemenea modificare pe 500,personal nu cred ca este binevenita,in conditiile in care electromotorul de 126 bis merge bine.Eu am incercat sa montez un electromotor de 600 dar din pacate nu am reusit pt ca la 500 electromotorul este amplasat sus pe cutia de viteze si lovea in cotul de la evacuare La 126 este amplasat lateral pe cutie, cred ca ar incape bine.Daca nu ai electromotor de 126 poate merge de la alt tip dar trebuie verificat.sensul de rotatie si pasul de pe dintii electromotorului.Daca zici ca merg gentile pe 13 toli pune genti pe 13,in Buc ai de unde sa alegi.Eu am gasit genti de aliaj la 100 de euroi toate 4.
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Bun ok DOLO! Acuma urmeaza intrebarea cheie:
De unde Electromotor de 126BIS ??
la cat??
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Pai electromotor de 126BIS cauta la importatorul din Ungaria - Unix. In ceea ce priveste jentile, alea de Tico nu merg de nici o culoare, din cite stiu sunt 4x114 (sau 108 nu mai tin bine minte). Cauta la dezmembrari jenti de 13 cu 4x98 (de la Fiat) sau 100 (de la restu masinilor europene). Cele mai bune sunt bineinteles alea 4x98, sa le si poti centra corect. Eu am gasit Cromodora foarte frumoase la 700 000 bucata. (ca n-am avut bani de ele e alta treaba.)
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Fratzilor BAD news... Fitzi atenti ce mi-a raspuns Benjamin Boda:
"I'm not sure the BIS can be mounted to Personlal. But we have startermotor for Fiat 126 Personal with solenoid switch, where can be started the car with key. It cost: 71,00 Euro. This is rebuild with one year warranty. Looks like now, because the main parts are changed for brand new one. If you need the ignition key too, it cost: 33,00 Euro"
33 + 71 = 100 EURO + (transport si vama) = probabil vreo 200
M-a rupt
Sunt ofticat rau de tot.
Oricum am pustat 2 poze sa vedetzi shi voi (poate nu sunt diferente)
Apropo Rumpi te rog mult sa-mi dai si mie adresa de web de la importatorul asta Unix de care vorbeai.
24.2KB
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
site din romania da nu te chinui nu merge cam greu cu maghiara da reusesti sa te descurci, au magazine in Cluj, Oradea si Satu Mare, da mai afli de pe site ceva coduri de la diversi producatori, cu ajutorul lor gasesti piesele la aproape orice magazin cu piese auto import
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
atentie la jante le-am gasit la 700 mii bucata, sunt ceva fiat, lancia sau alfa, oricum made in italy
27.3KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Salut razvan80ro asta e mashina ta? Sau e un vis cum e un pic mai sus fiatul 126 ?
Superba! nu am ce sa zic ... cred ca ar costa o avere sa o aduci in stadiul asta.
Sper sa reushsc shi eu sa o fac similar macar cu aia daca nu cumva mai marfa )
PS Jante unde mai exact (ca se merita 700k) - alumniu, otel, carbon ?
Am gasit Situl unguresc si au preturi super beton de ex. o distributie completa (pinioane + lantz + semering + garnitura) = 4212 Forinti (1 ft = 141 lei vechi) Total 600k lei vechi
Sa mor de nu se merita ! (aprox 20 euroi ???) nu este ca au preturi beton?
25.5KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Apropo mai prieteni vreau sa va zic ceva...adik am o nelamurire
Io NU AM BOBINA DE INDUCTIE...
AM O CHESTIE...(in poza de mai jos) Scrie ZELMOT pe ea Made in Poland shi nu am nevoie de PIPA din delcou (adica nici nu este) este doar platina.
Am gasit pe E-bay shi cica ar fi Ignition Coil (vezi in poza)
E buna de ceva adica mi-a zis unul ca ar fi originala.
Cica ar fi super buna pentru aprindere (mi-a zis unu shi a vrut sa-mi dea 300k pe ea) io nu am dat-o.
Astept barfe (si pro si contra)
14.7KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Incearca un electromotor de Panda cel de Uno este exclus
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Razvan! daca gentile pe care le cumperi sunt ca si cele din foto cu 500 esti fericitul atunci esti sau vei fi fewricitul posesor al uniui set de genti Abarth. La banii astia poti sa-i faci o cinste celui care le vinde.
|
|
pus acum 19 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
am vazut in ploiesti jante abarth cu scorpionul, nu sunt asa rarisime...dar din pacate nu putem descaltza trecatorii.... :P
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Mai Razvan se gasesc jenti din astea sau le faci tu rost de la cineva ??
Adica daca ai o sursa sigura, iau si io mai (spune si tu adresa ceva)
Sunt de 12" nu sau de 13" (stiu ca 500-ele foloseste original de 12"
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Jenti din alea se gasesc la dezmembrari. Sunt Cromodora. Abarth monta Cromodora. De aia "seamana" asa mult. A112 a venit la un moment dat din fabrica cu asa ceva. Si eu am gasit, tot la 700 bucata. Si sunt de obicei pe 13. 4,5, 5, sau 5,5. Cautati cu spor, o sa gasiti. Piese de la unix va putem cumpara din cj, si trimite cu posta.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
69SGT
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 672
|
|
Bubulica, daca iei de la boda de 100 euri nu te costa inca o suta restul pt ca ii trimite unui tovaras de-al lui de aici.Problema e cu tovarasul asta ca e un ungur scirbos cae poate sa-ti faca figura sa-ti trimita cu curierul rapid (eu asa am patit) si in mod sigur ala iti ia 100 euri ) ). daca iei de la boda, vb cu asta de aici sa iti bage pe posta normala chiar daca face figuri.
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
jantele de mai sus si altele tot asa pline are firma de dezmenbrari o curte plina, in cluj, loc sanicoara, is aluminiu, is cromodora, de pe masini italiene, is 13 pe 5,5, osa incerc sa mai fac poze si cu celelalte modele si am sa le pun pe forum, trebuie aranjate un pic da merita
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
pai daca sunt, as lua si eu un set...
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 19 ani |
|
Tdr
Membru de onoare
Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 415
|
|
Jentile nu sunt mereu abarth daca au scorpionul ( 4 capace cu scorpionul 12 euro ) , jentile de pe 500 le-am vazut pe o lancia dedra 2L turbo
_______________________________________ Don't drink and drift !!!
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Tdr ai perfecta dreptate. Jentile nu sunt Abarth daca au scorpionul, pentru ca Abarth n-a facut jenti. El cumpara jenti din comert, pe care le monta pe masinile tunate de el. Avea o preferinta pentru Cromodora, asa ca monta din alea. Pe ce masina le vezi e indiferent, tipul trebuie sa fie corect d.p.d.v. istoric daca te intereseaza asta, sau sa iti placa tie janta. Din cite stiu eu, la 850 nici nu erau capace cu scorpion pe roti.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
bubulica, aprinderea aia am vazut-o eu aseara pe un 126. Cred ca e aprinderea electronica originala. monteaza-o in orice caz. Despre electromotor: aseara am dat jos un electromotor de pe 126, era din ala cu cablu. Cred ca solutia pentru tine ar fi sa adaptezi pe electromotorul original un solenoid. Am impresia ca electromotorul ala era cam subtire, nu stiu daca potriveste altceva. Nu-ti fa griji pentru schimbarea cheii de contact, pune doar un buton care sa actioneze demarorul. Oricum a trebuit sa intoarcem masina pe o parte ca sa ajungem la suruburile electromotorului. (n-aveam tunel de inspectie in parcare).
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
revin cu poze din curtea cu bunatati
22.1KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
cred ca avea si ceva capac ... candva
22.5KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
alta
23.7KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
preferata mea
23.1KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
alfa romeo cred
22.2KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
alfa, ca scrie pe ea
19.4KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
inca una faina
26.2KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
asa si asa, fara capac ...
26.7KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 84
|
|
interesante, dar arata ca unele fiaturi abandonate, alea ruginite
26.2KB
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Razvane cat costa un set de jenti - ma rog pretul per bucata de janta ? mai da detalii... sunt TOATE de 13'' ? EXISTA PE ACOLO SHI MAI MICI ? ex. de 12'' ?
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
AM o chestie de la un timp. Mi sa pus pata sa aranjez motorul si sa il fac K NOU.
Deci vreau sa cumpar asha: Cilindrii si segmenti NOI (pt motorul de 650cc), Bolturi Noi, cuzineti NOI, set de garnituri motor Nou, si repair kit pt carburator (sau macar set de garnituri pt carburator)
Acuma intrebare: Unde as putea gasi astea in ROMANIA, Preturi aproximative - daca aveti informatii.
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
In general se inlocuiesc DOAR SEGMENTII sau SEGMENTII + CILINDRII ? BOLTURILE se inlocuiesc cu tot cu PISTOANELE ? sau doar BOLTURILE SHI ATAT ?
Vreau sa ii pun setul motor NOU + garnituri NOI.
Datzi-mi shi mie informatii pls.
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Mai e o problemutza curge benzine pe undeva pe la carb. (in tavitza aia de plastic de dedesubtul carb. mereu se aduna benzina) am inteles ca ie de la garnitura aia intrerna. De la ce altceva poate fi ? De unde as putea gasi REPAIR KIT pt CARBURATOR ??
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
bubulica draga. ceea ce vrei sa faci tu este reparatie capitala la motor. cilindrii noi nu stiu unde gasesti. oricum aia nu se schimba decit in cazuri grave, adica au trecut de cota 3, sau au aripioarele de racire rupte. set garnituri motor, pistoane, segmenti si bolturi (adica set motor) trebuie sa fie in stare sa duca orice magazin. Poti sa iti cumperi set motor pentru Polski sau sa cumperi separat pistoane si segmenti. Bolturile de piston de obicei se livreaza in setul motor. Toata treaba se desfasoara aproximativ in felul urmator: 1. gasesti mecanicul care sa faca treaba.(pret aprox. 4 mil.) 2. dai jos motorul, il iei in spate si il duci la mecanic. 3. mecanicul desface motorul, masoara, si iti spune cota la care trebuie sa fie pistoanele si segmentii. 4. mergi la magazin si comanzi piesele (set motor, semeringi, garnituri, distributie, etc). 5. iei cilindrii si mergi cu ei la alezat la cota spusa de mecanic. eventual rectifici si arborele cotit (vibrochenul) 6. mecanicul monteaza totul la loc, regleaza motorul. Cost total: in nici un caz sub 10 milioane. Kit carburator nu cunosc magazin care sa aduca. Sfatul meu: daca motorul nu maninca ulei, nu fa chestia asta. sunt bani aruncati degeaba. Cind motorul ajunge sa manince ulei, adica scoate fum alb pe esapament, atunci te gindesti sa faci RK. Jentile puse de razvan in general costa 700 000 bucata.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Fratzilor (mai ales TU RUMPI..10x)...avetzi dreptate. Motorul NU SCOATE FUM ALB afuma putzin bujiile (nu stiu de la ce poate fi). Cineva mi-a spus sa fac asta pt ca am o problema ciudatzica. Asta suna in felul urmator: Reglez mashina...merge ok e totul ok. Buun. o opresc...dau cheie...porneste OK! A doua zi...dau o cheie...NIMIC...pun socul si mai dau iarashi...NIMIK!!! Pe urma dau jos tubul ala de la filtrul de aer...shi bag mana in nas la carb... il rog pe unul sa traga de manetutza aia...O IA OK!!! Pe urma la fel....o ia la prima cheie insa peste cateva ore seara...a doua zi.... NIMIK...MANA IN NAS !!! Intrebare de ce nu o ia din cheie ? (manetuta de start) de ce trebuie sa-i bag mana in nas ?? PS am gasit electromotor cu starter in VITAN (unul il dadea la 1.5 milioane altul la il dadea la 1 mil) Peste o sapt o sa iau unul (ala care dadea la 1 mil a zis ca mai are inca unul - mi-a dat cartea de vizita). Lamuritzi-ma cu problema MOTORULUI VA ROG!!! (ma gandeam la set motor pt ca asha mi-a spus unul sa ii fac ca cica de aia nu porneste) + ca AFUMA BUJIILE !!! jiclorul de aer 2.5 ture - tipic pt. carb Weber (WHY ?? tachetii sunt NOI si sunt reglatzi super bine (0.20 admisie - 0.25 evacuare) pe lera. Scanteie da ca lumea !!! ce Dumnezeu are ??? Multumesc!!!
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Sa piarda oare compresie pe la carb pe unde am spus ca se scurge nitzica benzina in tavitza aia de plastic ?? Pana la urma o sa ii refac din carton PRESPAN garnitura aia la carb (interna). Am refacut de 3 (TREI) ORI garniturile alea doua de la carb. cu chiuloasa. Al dreq. FIAT i-mi vine sa-l BAT!!! )
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
AAA am uitat!!! BATERIA E NOUA are 2 saptamani de cand am luat-o e Rombat 55Ah Calciu, Aprinderea e ok (piesa aia de aprindere electronica merge OK - verificata) Bujiile sunt NOI sunt REGLATE 0.7mm (cat zica la carte 0,6mm - 0,7mm) Fise NOI BOSH (de silicon) Filtru de benzina NOU (intre rezervor si pompa de benzina) Filtru de aer NOU NOUTZ !!! acum ca shtiti TOT LAMURITZI-MA de ce MANA IN NAS ????
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Probabil ca trage pe undeva aer fals.Verifica garnitura de sub carburator,eventual planul talpii de la carburator.Mai este posibil sa nu fie strins in mod uniform carburatorul in cele 2 presoane.in aceste conditii este foarte posibil sa-l ineci si de aceea sa nu porneasca
Modificat de DOLO (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
1. Ia o pusca si impusca-l pe ala de ti-a zis ca trebuie sa faci motorul pentru ca afuma bujiile. 2. Daca motorul afuma bujiile, cauza este clara, adica motorul este supraalimentat. (Asta presupunind ca distanta dintre electrozi este reglata corect si bujiile sunt cele care trebuie.) 3. Problema cu "mina in nas". Presupun ca la carbul tau nu merge socul sau trage o tona de aer fals. 4. Propuneri de rezolvare: a. dai jos carburatorul, il desfaci, il cureti cu decarbusol, il sufli cu aer comprimat, il montezi la loc, verifici functionarea corecta a clapetelor de carburant si aer. b. dupa cum a spus si Dolo, verifici planeitatea talpii carburatorului. Asta se face profesional pe o suprafata plana unsa cu negru de fum, sau mai simplu, iei o placa de sticla, pui o foaie de hirtie neagra pe ea, pui carbul pe hirtie, te uiti in lumina sa vezi daca este lumina intre hirtie si talpa carburatorului. daca este (si probabil este daca curge benzina), slefuiesti talpa cu smirghel pus pe o sticla, sau un bloc de lemn absolut plan. c. montezi carburatorul pe masina, cu surubul de aer montat la 2,5 ture. Pe urma te apuci de dificila sarcina a reglarii carburatorului. detalii despre asta la cerere. d. organizezi un spray gol, tai fundul si capacul, si faci tuning cu el. Despre asta o sa revin cu detalii, e o metoda des folosita in Germania, trebuie sa ma mai documentez ca nu mai tin minte toate detaliile, in orice caz se cistigau citiva caluti si se obtinea un motor cu elasticitate mai mare.
La final, Bafta si drum uscat.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Mai fratzilor...m-am tot gandit...shi mai mult ca SIGUR AVETI DREPTATE. Sa va spun de ce: IO cand am luat mashina motorul mergea IMPECABIL pornea instant..nu avea nici o problema de pornire ... chiar shi fara soc exceptand partea electrica care era varza. (nu mergea incarcarea...firele erau trase de "ingineri"..."cunoscatori" ...bateria terminata etc.) Ma rog... intre timp am dat jos tulumba aia mare shi neagra shi urata AKA sistemul de ventilatie + alternatorul sa pun pe picioare alternatorul...shi un mecanic sa apucat sa-mi dea sfaturi "COMPETENTE" ca cica el a avut "TRABANT ..shi e aceeiashi mancare de peste" (la vremea aia eram varza in mashini....ma rog nici acuma nu sunt prea departe - recunosc). Shi acel mecanic mi-a facut VARZA MOTORUL..mi-a dereglat TOT distributie...avans...ma rog...tot ce ia trecut lui prin cap (daca are asha ceva) iar cand a venit un prieten al meu care CHIAR e bun in asta (are shi el 2 126 shi un 600 - refacute de el surub cu surub shi merg BETON)...shi a vazut in ce hal era mashina mea...a facut TOT ce a putut inclusiv avansul pe stroboscop l-a reglat - ceea ce e cel mai corect (shi mi-a lasat mie carb-ul sa-l curatz, sa-l montez si sa-l reglez ca el nu mai putea..trebuia sa plece din tzara - tipul este ofitzer sala mashini pe vas). Shi in consecinta TOATA TREABA A RAMAS DIN SAU LA CARBURATOR. DA ACUMA tot ce am facut e sa va cer sfatul asta e tot...ca un alt "mecanic" mi-a spus intre timp sa fac setul motor...ca cica "de la aia e" . BAI FRATZILOR MAI SUNT MULTI "CUNOSCATORI" DIN ASTIA PE DRUMURI ? CA M-AU TERMINAT!!! MULTUMESC MULT DE TOT PT INTELEGERE SI PT SFATURI...SPER SA NU AVETI NICIODATA PROBLEMELE MELE!!!
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
PS sa verific si planeitatea la talpa aia de ebonita? (suportul de la carburator - e o piesa din ebonita situata intre chiuloasa si carburator care are o forma de talpa cu o tavita, cea de care v-am zis ca in ea se strange benzina) ? Garniturile din ce sa le fac? Prespan, clingherit sau din foaie de pluta? PS am din toate. Materie prima exista.
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Cel mai important lucru de acum inainte: NU REPARA CEEA CE MERGE BINE!!! Da poti sa verifici si planeitatea talpii de ebonita. daca nu a fost inca demontata de la locul ei, las-o asa, nu te atinge de ea. Garniturile la faci din ce vrei, materialul trebuie sa fie rezistent la benzina si caldura si cit mai apropiat de original. . Mecanici "cunoscatori" sunt cu duiumul. In fiecare bloc gasesti cel putin 3 daca nu mai multi. Cei mai periculosi sunt aia din specia de care ai dat tu. Zic ca se pricep, nu stiu nimic, iau si banul omului. Pentru tine treaba e clara acum: Decarbusol, smirghel si rabdare. De asemenea ochiu cit sarmaua pe net, ca sunt cluburi, forumuri si alte lucruri de unde inveti ce este si cum se utilizeaza masina personala.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
HAI SALUT PRIETENI!!! IA sa va arate moshul ce a cumparat astazi din VITAN!!!
35.9KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Alta poza...APROPO ESTE PERFECT FUNCTIONAL TESTAT PE O BATERIE LA UN AMIC.... EEE ? SHI Bucsa arata OK este FOARTE BUNA...LA FEL SHI BENDIXUL (de fapt rotorul, statorul, capacul din spate shi bendixul sunt ACELEASHI CA LA MODELUL PE PARGHIE CU CABLU - doar capacul din fata difera un pic ca are turnat o cochilie mica rotunda in care este prins electromagnetul shi sistemul de parghie probabil o fi deferit.) Io cum mai am doua electromotoare cu parghie acasa (unul pe mashina shi unul pe un alt motor pe care il detzin...) asha ca nu am de ce sa-mi fac probleme.
37.6KB
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Electromotor de FIAT 126. CU STARTER ELECTROMAGNETIC !!! HA HA HA !!! Moshul de la care l-am cumparat...il dadea cu...1,8 MILIOANE !!! I-am zis prima oara la 1.5 MILIOANE...apoi am plecat.... . Peste un sfert de ora am aparut cu o alta oferta (fictiva de altfel) adica 1 MILION !!! OK!!! Zis si facut batem palma..shi cand sa-i dau banii..."TATAIE SORRY DAR NU AM DECAT 800 de mii...asta e TOT CE AM!!!" (ma rog...mai aveam la mine...da ce eram prost ?? ) ) Moshul ca NU shi NU!! IO hai tataie ca sunt student ca-s sarac...etc etc...shi GATA!!!
32KB
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Shi ca sa nu plec cu mana aproape GOALA...(adica DOAR cu un electromotor) am mai gasit shi un BLOC DE COMANDA LUMINI + SEMNALIZARE + STERGATOARE de fiat K AL MEU (al meu are BULIT un contact + rupta o manetutza shi nu am bucata lipsa) la doar...500 de mii - de fapt atat era pretzul INITIAL ca io I-AM DAT 350 de MII...(shtiti voi povestea cu studentul sarac - apropo TZINE FAZA SHI MERITA SA O FOLOSITI).
29.5KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
De restul banilor..(ca nu-mi stateau bine in buzunar...) mi-am luat o chestie de se pune pe schimbatorul de viteza...(ca o punga de piele cu un elastic jos shi sus cu un shiret + arici - de fapt de vinilin dar este destul de rezistent) care inlocuieste burduful ala stupid de cauciuc...(care este de DACIA la mine) shi in plus este muult mai aratos !!!!
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Salutare...la totzi!!! Am avut o saptamana K (scuzatzi) DRACU !!! Adica...ma duc in C-ta...IO SA DAU EXAMEN (de permis..). Aflu cu stupoare ca NU POT SA DEPUN DOSARUL!!! DE CE ??? PT CA ESTE O POLITICA TAMPITA LA POLITIA CIRCULATIE C-TA. Adica trebuia sa aduc un ACT DE STUDII IN "ORIGINAL" shi unul in "COPIE". Nu am prins ideea ... ma rog...suna fa pe dreq in 4 sa vb cu secretarele alea sa trimita un FAX (de la facultate) - io aveam depusa copie dupa diploma de BAC. Ma rog..intr-un final....MERGE IL ACCEPTA aia. OK aflu ca nici pomeneala nu trebuia "IN ORIGINAL" - asta din legislatie... ZIUA CEA MARE!!! DAU SALA...peste 50 de min. astept de la 9 dimineatza (mama shi e un frig in C-ta dimineatza..BATE UN VANT....) in final apar AGENTII. DAU EXAMENUL...24 PUNCTE !!! Zic m-am scos!!! peste vreo 3h ORASUL...ghinion...politistul se supara ca dreq pe una inaintea mea shi pe mine ma face la o parcare laterala cu spatele.. cica "NU AVEAM DISTANTA EGALA DE TROTUAR...in stanga 10 cm iar in dreapta 20 cm.." ma rog poate e datoria lui sa faca asta!!! Again peste 2 sapt.
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Acuma TOT in C-ta. Dau sa pun electromotorul !!! Cand il dau pe ala jos...sa mor !!!! Asta pe care vroiam sa il pun era de ROTATIE INVERSA !!! (adica de la stanga spre dreapta) al meu...NORMAL invers ... (dreapta spre stanga). Le iau pe amandoua in casa... ma uit la ele.... carcasele IDENTICE (exceptand starterul incorporat respectiv sistemul de parghie la celalalt) ma uit io mai bine....rotoarele...IDENTICE - ca lungime + diametru la bobina + diametru la ax ma refer...) AAAA zic: sa vezi ce-i fac: Shi sa vedetzi ce i-am facut!!! 1. Rotorul la tipul cu starter are altfel sistemul de actionare a BENDIXLUI....Bendixul este impins de furca shi asta se misca pe un melc facut pe axul rotorului. 2. Rotorul la tipul cu parghie are sistemul de BENDIX diferit ...Bendixul este impins de furca si se misca pe o sina facut pe axul rotorului. 3. Actionarea BENDIXULUI este IDENTICA: adica la cel cu starter...FURCA conectata la starter il impinge shi angrenajul BENDIXULUI culiseaza inainte pe melc...iar la celalalt angrenajul BENDIXULUI este IMPINS pur si simplu inainte de parghie. 4. "URECHILE" BENDIXULUI - are un inel cu 2 urechi - in care intra si se fixeaza furca care face efectiv actionarea SUNT IDENTICE. 5. Capacul din spate este IDENTIC - la fel sunt puse periile la fel sunt si conectate... ASHA CA AM ZIS..." NU ARE CUM SA FIE SENSUL DAT DE POLARITATEA STATORULUI" AM PUS EFECTIV ROTORUL DE TIP VECHI PE ANSAMBLUL DE TIP NOU (cu starter) shi...culmea MERGE !!! IDEEA E URMATOAREA: in loc sa il trag io cu mana il actioneaza starterul electromagnetic... DPDVD mecanic se potriveste PERFECT...ideea e ca... starterul loveste putzin tubul ala gros din care pleaca sistemul de incalzire - de sub mashina. asha ca l-am scos ..shi urmeaza sa ii pun un tub de la alta mashina - DE LA OLCIT AM INTELES CA MERGE....trebuie sa il turtesc putzin in zona unde loveste starterul...as putea sa il modific shi pe cel de tabla...sa vad cum e mai comod...de tubul respectiv era legat (fixat shi vechiul sistem care actiona starterul - cablul de otel). ACUMA IO as vrea sa va rog sa-mi datzi sugestii sahi sa-mi spunetzi daca E BINE SAU E RAU CE AM FACUT... - de stricat NU AM STRICAT NIMIC - INCA. Eventual idei... shi pro shi contra... Multzam...mai vb.
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Uitati o poza sa va faceti o idee de tubul ala de incalzire incadrat in rosu (pt cei ce nu shtiu) se vede clar ca este (in realitate) cam la 1 cm de vechiul electromotor - deci cel cu starter loveste CLAR in el - am sos shi tubul de cauciuc care vine de la motor - era rupt - si vreau sa pun un manson de la cutia aia laterala de tabla de langa galerie pana la furtunul ala de sub masina...eventual un burduf de carton invelit in folie de aluminiu...
36.3KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Salut din nou Fiat FANS!!! Am o problema la prag... situata la unirea pragului cu aripa spate...mai precis..RUGINICA !!! adica vreau sa spun RUGINA NENE !!! nu asha... ce sa mai... inainteaza incet dar sigur spre interiorul pragului...shi deja a ajuns sub usha... Cand am ridicat mashina pe cric.. (e un suport pentru cric acolo imediat dupa ce se termina aripa sub parg) BUFF!!! sa indoit suportul ala shi a intrat in interiorul pragului...ce sa spun am ajus la concluzia...ca trebuie sa schimb pragurile... (preventiv il schimb shi pe cel din stanga ca a fost lovit shi indreptat..etc). Problema este ca pragul e mancat shi dedesubt....AM gasit la UNIXTRADE praguri cam la 3700 de FT (am calculat in jur de 600 mii buc).
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Acuma io am o intrebare: pragul la fiat 126 (posibil shi la 500) e facut din 2 bucatzi - una pe interiorul mashinii....care are in el niste gauri... ovale (la mine sunt acoperite cu nishte dopuri de plastic - albastre), bnuiesc ca aceasta parte a pragului este shi de rezistentza...iar cel exterior o tabla....presata pe forma, oare care o fi cel interior sau e bushit doar cel exterior ? adica vreau sa spun a mai avut careva probleme de genul asta? eventual sa-mi spuna ce a facut. Sau ce e de facut la mine ? Asha praguri io o sa iau ...am gasit doar partea externa, dar e nevoie sa mai schimb si altceva?
Modificat de bubulica (acum 19 ani)
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Foarte bine ca ai gasit partea externa. partea interna o poate intari tinichigiul daca este nevoie, in schimb daca ar fi sa faca din mana partea externa ar fi mai greu sa iasa perfect. Asa ca mergi la tinichigiul in care ai incredere si schimba pragurile, cu ocazia asta poate poti si izola complet masina ca sa nu mai rugineasca (ma rog sa rugineasca mai greu. Succes.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Am fost acasa shi am adus cateva poze cu masina mea..(cam slabe calitativ - deh Nokia 3650 )
26.3KB
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 19 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 19 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
ma rog... Imi permit (scuze daca e vreo problema) sa schimb putin subiectul...si sa va arat ce vreau sa fac cu fiatul meu. De fapt cum vreau sa il fac sa arate. Daca nu stiti in anii 80 italienii au scos o serie limitata de Fiat 126. "Fiat 126 Limited Edition" si sau chemat in felul urmator: "RED", "BROWN", "BLACK" & "SILVER" Urmatoarele poze sunt postate pt. a va face o idee despre cum aratau aceste fiaturi. PS MENTIONEZ CA INTENTIONEZ SA IL FAC IDENTIC CU VERSIUNEA RED (indiferent de costuri).
Red |
47.7KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
9.8KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Red & Brown |
10.4KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
8.5KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
8.3KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Silver Interior 1 |
8.9KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Silver Interior 2 |
8.4KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Black Interior 1 |
8.4KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Black Interior 2 |
9KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Acuma sincer cum vi se pare...? Este ca au fost reusite ? Mi sa pus pata sa aflu reperele ORIGINALE la versiunea RED si sa o fac pe a mea... Din cate am aflat, elementele care difera sunt:stopurile pe spate, oglinzile, culoarea masinii , tapiteria si culorile anumitor elemente interioare & tetierele (ceva nou la Fiat 126 in anii 80) |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Ma tot gandesc unde sa ma duc sa ii schimb tapiteria (mai ales ca pe fata am un scaun negru iar altul maro - originale de 126 dar diferite la culoare - ps nu vreau sa rezolv doar cu simple huse. Oricum banuiesc ca sunt mult mai multe detalii de aflat la versiunile astea limitate de masini, voi face tot posibilul sa le aflu...si sa o aduc pe a mea la o stare cat mai apropiata de "IDENTICA" cu versiunea RED (ma gandesc sa aflu pana si codul vopselei...) sunt dus cu pluta asha-i ? da' bolesc pana nu o vad asha... Mentionez ca seriile acestea limitate au la baza modelul "Personal 4" de la Fiat 126 care din fericire este EXACT acelasi model pe care eu il detin (deci toata treaba tine mai mult sau mai putin de design + some elements) Astept pareri si PRO si CONTRA (nu ma supar...ma infurii ) Mai ce sa zic...in primul rand...am vazut ca stopurile nu sunt curbate ca la 126-ele normal ci au un unghi ciudat Apoi oglinda ??? NU MA INTREBATI DE UNDE O SA O FAC ROST (pentru ca nici eu nu stiu ) Capacul de rezervor se rezolva (asha este la 126 made by FSM - numai ca pe capacelul de protectie la busonul made by FSM este sigla (se poate pili pe polizor ca este in relief, apoi lustrui .. vopsi ) Stopurile si oglinda pentru moment sunt o enigma pentru mine... La a mea nu am bandourile alea laterale (se gasesc la vecinii nostri din Ungaria, si culoarea - gri-ul acela se poate obtine.. nu e problema) Mai vad ca emblema FIAT e pusa pe centru (la a mea e in dreapta), culoarea la plansa de bord...HMMM se poate imbraca cu piele subtire care se muleaza usor...- mai am o plansa de bord si experimentez pe aia etc. |
19.2KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
6.7KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
MA intereseaza si cele mai mici detalii... Eu fac o lista si bag acolo TOT ce gasesc... E mai dificil nimic de zis...dar zic eu ca o sa iasa ceva SPECIAL...si in principiu se merita (e vb de sufletul meau aici). |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Poze sunt deja pe Forum (sunt doar 4) altele sincer NU AM... uita-te la sectiunea "Alte Fiaturi/Masina mea.../Fiat 126"
Oricum mi-am schimbat din planuri/idei de atunci asa ca multe din ideile de acolo le declar NULE !!!
Oricum poze din timpul reparatiilor (pe care de abia le-am inceput) nu am iar vechimea este eronat data (pt ca nu shtiam exact - uitasem de abia o luasem si o vazusem de 2 ori la cumparare si de ziua bunicului - masina e in cta -io in buc.) 1985 sa am PARDON FIAT 126 Personal 4 Made by FIAT (nu poloneza) ie GENUINE ITALIAN CAR !!! (ma rog o sa ii pun si piese unguresti o mai "corcesc un pic" ) |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Doar 2 chestii nu sunt origunale pe ea (adica made in Italy) 1. Aprinderea - Ignition Coil (care e muult mai buna) e Poloneza 2. Pompa de benzina care MOMENTAN subliniez ...este de...LADA (cu cama de actionare manuala)
Uite asta e aprinderea |
5KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Am gasit urmatoarele informatii depre Red & Brown (din pacate in franceza - nu prea cunosc limba asa de bine) io stiu Italiana si Engleza. Sper sa ma descurc .
Equipements extérieurs supplémentaires: ------------------------------------------------
1. Deux couleurs disponibles: - brun foncé - rouge brique
2. Pare-chocs et baguettes latérales gris clair
3. Décoration "double filet" sur panneaux latéraux et arrière (ce o fi si aia ???)
4. Feux arrière agrandis avec feu de recul intégrés (si forma e diferita)
5. Nouveau rétroviseur extérieur
6. Logo "Red" ou "Brown" sur côtés du capot (unde ??? )
Equipements intérieurs supplémentaires: -----------------------------------------------
1. Appuis-têtes avant assortis aux sièges
2. Lunette arrière chauffante (asta era si la versiunea clasica ca extraoptiune si pe care o am si eu )
3. Harmonie intérieure assortie àla couleur de la carrosserie: Version "Red" / Version"Brown" ------------------------------------ - Sellerie: gris clair avec bande marron / marron avec bande beige - Panneaux de portes: gris clair + marron / marron + beige - Ciel de toit: gris clair / beige - Planche de bord: ivoire / bordeaux - Glaces teintées: bleu / marron (sa mor de stiu ce sun astea !!!) - Plage arrière: marron / beige
Motorisation: --------------- - 650: 652 cm3 - bicylindre en ligne refroidi par air - 77 x 70 mm - carburateur inversé - 24 ch à4500 tr/min - 4,2 mkg à3000 tr/min - bvm 4 - 580 kg - 105 km/h - 135 SR 12
Deci motorul e ACELASI - neschimbat !!! |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
EVRIKA!!! am gasit stopuri pentru "Limited Edition" Piesele sunt la Autostoria in Franta si costa 6.37 euro pentru un stop (cam mult nu ?) Problema e ca nu stiu cum sa fac cu suportul stopului pt ca cea originala nu are locas si nuci oglinda separata pentru lampa de marsarier.
Mai ramane oglinda si sigla cu "RED" |
5.7KB
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
Amatorul a scris:
Eu unu' asi face altfel...asi pune masina pe picioare, sa fie brici si dupa asta, in timp, asi cumpara accesoriile. Cand le ai pe toate, poti face micile modificari aferente... |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
mihai
Administrator
Din: Ploiesti, Prahova
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 551
|
|
bubulica a scris:
Pai asa fac amatorule...stai linistit... |
_______________________________________ - fara fiat -
|
|
pus acum 18 ani |
|
sebba
Membru
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 33
|
|
bubulica, unde e mosu cu electromotoru? ca vreau si io unu danke
_______________________________________ - Fanclub Fiat 126p (fostul fiat126p.eu) - latest hosting technologies
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Salut sebba sa stii ca eu intru f rar pe forum...(e o intamplare fericita ca am intrat astazi..-chiar cand ai postat tu.. ) ideea e cu mosul ca NU VINDE ELECTROMOTOARE in special..ci "gunoaie.." piese orice..tampenii.. cu electromotorul a fost PUR SI SIMPLU un NOROC CHIOR o INTAMPLARE....apoi daca vrei...CAUTA IN VITAN..in vreo 2 luni am cautat io...cauta si SIGUR VEI GASI..ideea e sa ai unul la tine (sa te uiti la prindere..) eu am o memorie f buna vizuala..si cand l-am vazut eram SIGUR ca va merge...(cu o modificare pe care nu am prevazut-o bineinteles..)
|
|
pus acum 18 ani |
|
sebba
Membru
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 33
|
|
da, prin vitan am mai cautat si io dar nu am gasit.
intrebare, ptr un post anterior: cum a pus stroboscopu pe motoru de 126?
Modificat de sebba (acum 18 ani)
_______________________________________ - Fanclub Fiat 126p (fostul fiat126p.eu) - latest hosting technologies
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Uite cum facem...sambata dupa cate am inteles vine Mihai pe aici...sa se intalneasca cu mai multi Fiatisti (banuiesc ca vii si tu) Daca e..poate mergem duminica prin targ...io stau langa podul grand da si tu un semn pe forum sau cauta-ma pe messenger. e-mail sau tel. 0723820128 (Mircea) Ca daca e..pastram legatura... Apropo io prin octombrie - noiembrie sper sa aduc masina AICI in buc pe o platforma si sa incep sa fac la ea...sper ca mecanica pana in aprilie - mai sa o termin ...urmand ca prin primavara sa o vopsesc...
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Alta intrebare: la ce i-ti trebuie stroboscop? Pt avans? ) aia e gluma se regleaza static pe unghi apoi in timp ce merge (dupa ce sa incalzit mortorul) se ajusteaza exact la punct + carburator samd......dupa o gramada de nervi + fire alba + disperare cred ca ma m-am "expertizat" in reglarea avansului...
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
pt 2 cilindrii nu prea se merita sa reglezi avansul cu stroboscopul...(e drept IDEAL ASA ESTE) dar la 2 cilindrii ai maxim 2 puncte IDEALE (sau aproximative) unul pe un cilindru sau pe celalalt , Normal este bine sa il pui la punct pe cilundrul nr.1 (merge si pe 2 pt. ca la tipul asta de masina poti lua ca reper ORICE cilindru drep nr. 1) dar cel mai bine este pe cel adevarat nr. 1. PT stroboscop ca sa il folosesti EXACT ca la fabrica iti trebuie o piesa (asta din poza) care se pune pe motor cand faci reglajul..(acuma ce sa zic...NU STIU EXACT..NU AM REGLAT NICIODATA avansul cu stroboscopul...cel putin piesa asta se foloseste la fiatul 126 @600cc original (da asta stiu ca nu are dacat 2 semne pe capacul pompei de ulei...astea mai noi au mai multe - vezi pozele de mai jos...)
8KB
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
|
pus acum 18 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
P.S.:regleaza cum se face un motor adevarat si apoi dupa semne. Deci, fa-i faza cu dopul..stii despre ce e vorba,nu?etapele motorului(admisie, compresie, explozie, evacuare)...iar dak iese si la semn e totul ok. Am reglat o data un fiat dupa semne si nu pornea, iar apoi l-am reglat cu dopul si totul a fost ok.Asa vezi si dak ai compresie.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 18 ani |
|
bubulica
Membru de baza
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 147
|
|
Da pai mi se pare absolut normal sa nu o ia pe fix..(semn k la fabrica) daca nu are compresie k lumea...ma rog nu e vb de compresie extraordinara e vb de un motorash simplu pe benzina (daca era diesel intradevar..era grava treaba legata de compresie) ce sa zic..io 99 la suta simt motorul apoi o dau pe basme citite..semne etc...semnele tzin de motor NOU sau f putin uzat...altfel io o saptamana am pierdut la inceputuri..cu semnele..)..aa si compresia se poate verifica si alfel..daca ai bujiile puse..daca se rotese usor..la mana (adica MAI USOR..- daca e usor...e VARZA ) inseamna ca nu are compresie...serios vb daca are buna compresia f f greu se roteste la mana...e similar cu doapele...de fapt e cam aceeiasi chestie...
Modificat de bubulica (acum 18 ani)
|
|
pus acum 18 ani |
|
sebba
Membru
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 33
|
|
mda, punerea la punct a prinderii nu-i o problema. insa ar fi bun un stroboscop ptr a verifica daca avansul lucreaza in turatie. de lucrat, lucreaza sigur, insa as vrea sa vad exact cum. cat se duce, la ce unghi. si asta fara stroboscop nu prea vezi.
apropos... tot ptr reglarea motorului... are cineva o sonda lambda? as gauri un cot de evacuare sa montez o sonda lambda in el si sa fac un tester de gaze.
_______________________________________ - Fanclub Fiat 126p (fostul fiat126p.eu) - latest hosting technologies
|
|
pus acum 18 ani |
|
marimoto59
Membru nou
Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 9
|
|
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
marimoto59
Membru nou
Din: brasov
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 9
|
|
caut parbriz pentru fiat 126 p
_______________________________________
|
|
pus acum 17 ani |
|
poca
Membru special
Din: Miercurea ciuc
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 263
|
|
Bubulica,vrei sa vezi o renovare absolut exigenta la un p126? Cauta pe :google/polski fiat 126 felujitas. Este un blog unguresc,dar pozele vorbesc de la sine! HI!
_______________________________________ Polski e mic si haios,dar cind ma desfac din el...................
|
|
pus acum 16 ani |
|
lorento 600
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 34
|
|
DOLO a scris:
Ai doua variante pt genti. 1- cauti genti pe 12 toli de aliaj care sunt greu de gasit si f scumpe,poate merg de la Renault Clio astea ar putea fi mai ieftine. 2-pui genti pe 13 toli, astea se gasesc usor, sunt la mina a doua mai ieftine si modifici aripile la masina.Ai avantajul ca gasesti usor cauciucuri pe 13 toli si mai ieftine Legat de electromotor, trebuie sa te uiti sa vezi ce fel de prindere are electromotorul de la 126 bis, daca are aceeasi prindere se potriveste,si consulta un electrician auto pt montarea lui pe masina. |
de la skoda 100 merge
|
|
pus acum 16 ani |
|
lorento 600
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 34
|
|
bubulica a scris:
Alta poza...APROPO ESTE PERFECT FUNCTIONAL TESTAT PE O BATERIE LA UN AMIC.... EEE ? SHI Bucsa arata OK este FOARTE BUNA...LA FEL SHI BENDIXUL (de fapt rotorul, statorul, capacul din spate shi bendixul sunt ACELEASHI CA LA MODELUL PE PARGHIE CU CABLU - doar capacul din fata difera un pic ca are turnat o cochilie mica rotunda in care este prins electromagnetul shi sistemul de parghie probabil o fi deferit.) Io cum mai am doua electromotoare cu parghie acasa (unul pe mashina shi unul pe un alt motor pe care il detzin...) asha ca nu am de ce sa-mi fac probleme. |
gasesti piese noi la unix
|
|
pus acum 16 ani |
|
lorand
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2
|
|
Aduc piese pentru fiat 500 si 126 , noi la preturi rezonabile. contac
|
|
pus acum 15 ani |
|
lorand
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2
|
|
Aduc piese pentru fiat 500 si 126 , noi la preturi rezonabile. contac E-mail
56.3KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
matist68
Membru nou
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 4
|
|
Caut cutie de Fiat126 Polski
|
|
pus acum 13 ani |
|