Szotyori
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 28
|
|
Buna ziua, numele meu este Szotyory Gyorgy, sunt din Brasov.
Dupa 34 de ani, m-am hoatarat cu greu sa ma despart de Fiatul meu 600. Motivul este ca mai am o alta masina cu care circul aproape zilnic si nu are rost sa pastrez 2 masini. Fiatul a fost pastrat ca masina de duminica, l-am folosit foarte rar, aproape niciodata pe timp de ploaie sau iarna. Masina este in stare foarte buna, atat tehnic, cat si estetic. Nu trebuie facut absolut nimic la ea, ii dati cheie si plecati la drum. In toti acesti ani, masina a stat in garaj uscat si a fost pastrata, conservata aproape in stare de fabricatie.
As dori sa va prezint si o scurta istorie a masinii, dupa care adaug si poze.
An Fabricatie : 1964 Primul proprietar a detinut masina pana in 1974, dupa care am cumparat-o eu (avea 70.000 km la bord), fiind astfel al doilea proprietar in 44 de ani.
Caroseria este in stare perfecta, vopseaua este impecabila (alb), nu are rugina deloc. Pe bara din fata am mai pus 2 faruri rotunde, iar in spate 2 dreptunghiulare, pt. o vizibilitate mai buna. Lampile auxiliare sunt similare cu cele folosite pe masinile sport din acea perioada, inclusiv pe Abarth-uri. Cromul este perfect, atat pe bara fata-spate, cat si pe ochelarii lampilor. Masina nu a suferit niciodata vreun accident mai grav, o singura data a fost atinsa capota din spate, respectiv indoita. Aceasta a fost complet inlocuita, deci linia masinii este impecabila.
Modificari: am modificat sistemul de alimentare, respectiv rezervorul. Am scos rezervorul din fata, astfel am castigat un portbagaj in fata, destul de spatios (cine are Fiat 600, stie cat de greu e sa incarci portbagajul din spate), iar in spate in locul portbagajului am pus un rezervor mai mare, de 5o l. Mai am bineinteles si rezervorul original, deci daca se doreste se poate schimba oricand la loc, pot sa o fac si eu, fara probleme. Am mai modificat si bordul, respectiv am mai adaugat cateva ceasuri de bord pt. diverse. La fel si aici, se poate reface foarte simplu, bordul original este ca nou-nout. Eu personal as pastra modificarile, pentru ca acestea au fost facute dupa multi ani de experienta cu masina si sunt mult mai practice, decat varianta originala. Dar este o chestie de gust, bineinteles. In orice caz cu aceste modificari masina este unica si are un farmec deosebit.
Tehnic masina este in stare ireprosabila, este in 140.000 km. Dupa ultima inspectie am facut doar 200 km. ITP-ul a expirat in luna iunie 2008, la cerere pot sa o reinnoiesc si eu.
Acte : masina este pe numele meu, are asigurare, impozit la zi, numere noi.
Un lucru deosebit ar mai fi si posibilitatea de pornire cu manivela in cazul in care nu mai porneste la automat.
Interiorul este foarte ingrijit, are tapiteria originala, cauciucurile de pe podea sunt ca si noi. Pragurile au fost schimbate dupa ce am cumparat masina, in rest nu am schimbat alte elemente de caroserie, in afara de capota indoita.
Piese de schimb : in 34 de ani am adunat foarte multe piese de schimb, multe sunt noi-noute, in cutie. Printre piese as enumera doar cateva : toate geamurile, chiuloasa, pistoane, arbore, supape, arc spate, pompa de ulei, garnituri, simeringuri, stopuri, semnalizatoare, planetare si multe-multe altele.
Am tinut foarte mult la aceasta masina si imi doresc sa ajunga la cineva care o poate aprecia la fel de mult.
Puteti scrie si mesaje, dar in principiu ma gasiti mai usor la telefon (intru mai rar pe internet). Numere de telefon : 0368- 418.901 sau 0726-159.642
Pret : 1990 euro cu toate piesele. Pretul este negociabil
|
|