Chiar daca modelel mai noi nu sunt inca vehicule istorice merita sa salvati unul si sa-l puneti la pastrare. Un film facut de niste pasionati cehi.
_______________________________________
pus acum 16 ani
b12vyp
Membru de onoare
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
foarte tare filmuletul, personal imi place mult modelul cu sasiu lung, cum e acela gri sobolan/negru ca nu-mi dau seama exact. Nu prea mi-au placut motoarele insa la ele in afara de cele cu motor TOYOTA. Oricum e de apreciat ce fac oamenii astia cu ele, tot timpul am fost de parere ca ARO da clasa multor masini9 de teren straine.
_______________________________________ build your own.
pus acum 16 ani
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Da, cele cu motor Toyota sunt super. Merg f bine aceste modele.In rest....celelate motoare romanesti destul de slabute..atat dieselul(care pornesc greu..chiar nu stiu de ce) cat si benzina.(consum imens si nerentabil)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
pus acum 16 ani
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
mai adaug un aspect important : impozitul ! momentan, impozitul este foarte mare pentru aceste masini.... din pacate...
_______________________________________ -
pus acum 16 ani
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
Eu am 243 militar,1979- motor L25 benzina...si nu e asa de mare impozitul: 390 de roni pe an... Nu mai stiu cat e la cel de Bv diesel...3100 cmc? daca nu ma insel...stiam ca masinile autohtone au regim special la impozit (poate gresesc)
37.6KB
Modificat de Dacia1100 (acum 16 ani)
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
pus acum 16 ani
AUTOMOBILIA
Top poster
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 2026
F frumoasa masina, felicitari !!!!!
_______________________________________
pus acum 16 ani
Dacia1100
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 772
inca o poza
355.2KB
_______________________________________ Fiat 850 - 1967 Fiat 850 Special - 1968 Lada 1500 - 1980 (istorica) Daewoo Tico -1999 Renault megane estate - 2007 Mitsubishi Pajero Sport - 2004
pus acum 16 ani
radu papy
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 50
am si eu acasa 2 masini aro,unu aro 10 iar unu camioneta.o sa pun niste poze numai dupa ce aduc aro 10 de la vopsit.
pus acum 16 ani
rarescristea
Membru avansat
Din: buzau
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 197
arata mai frumos aro'ul lui dacia1100 la soare decat la umbra eu asa zic
_______________________________________ VW 1300 1970 alb "Creatzzia" Renault Megane Bicorp 2007 blue roy(460) "Meggy"
pus acum 15 ani
xc
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 2
da, ma, noi nimik nu pretuim ce e al nostru. A lu altu e mai bun, c`asa`i romanu.
pus acum 15 ani
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
Aro daca il mai imbunatatea era ceva. Ultimele cu motoare toyota au fost super. Insa chiar si asa, daca nu mai faceau ceva la el..nu aveau cum sa fie competitivi chiar daca ar fi avut un pret mai mic...
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
pus acum 15 ani
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
xc a scris:
da, ma, noi nimik nu pretuim ce e al nostru. A lu altu e mai bun, c`asa`i romanu.
te referi cumva si la golan sau sombrero?daca da, e o gluma buna. imi vine din nou sa rad cand imi aduc aminte ca sandero e masina anului in romania.
Modificat de abarth_mcm (acum 15 ani)
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
pus acum 15 ani
ARO 244
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
citroends21 a scris:
mai adaug un aspect important : impozitul ! momentan, impozitul este foarte mare pentru aceste masini.... din pacate...
Eu am cu motor de 3100 cmc. diesel, motorul clasic pentru ARO asa zisul de Brasov si impozitul e fix 400 RON pe an, l-am platit acum o saptamana. Iar asigurarea e pe an 600 ROn la Allianz, eu am 38 ani si toate categoriile, cei de la asigurare mi-au mai facut niste reduceri pe chestia asta!
pus acum 15 ani
srazvi
Membru
Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 93
Am alaturi de dacile mele si o macheta de Aro, mai precis de IMS, facuta la noi prin anii '80 si gasita din intamplare pe net
34.6KB
_______________________________________ Luna Amara
pus acum 15 ani
srazvi
Membru
Din: Arad
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 93
Si un Aro 10 vazut din tramvai, proprietarul se ocupa cu ascutitul foarfecilor si cutitelor, acesta fiind sediul lui mobil
44.3KB
_______________________________________ Luna Amara
pus acum 15 ani
ARO 244
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
Eu am 2, un 244 cu motor de Brasov si un 240 cu motorul pe benzina L 25. Pe cel de al doilea il am de foarte putin timp, pe celalalt il stiu deja destul de bine si va pot spune ca nu am nici o emotie atunci cand merg cu el pe acolo pe unde doar urmele vreunui tractor sau alt utilaj se mai vad....E genul de masina pe care ori o iubesti si atunci nu te poti supara pe ea, pentru tine e cea mai cea, ori daca ai pretentii exagerate s-ar putea sa spui ca e corvoada sa mergi cu asa ceva!1 Eu unul le ingrijesc foarte mult si cu mare drag, gresaje lunare, vaselina, WD 40 la greu, aditivi etc. E o masina pur sange, te simti o piesa vie care face corp comun cu restul si uite asa, catinel, catinel inaintezi pe unde nici nu credeai ca o sa ajungi!!! Iar cu piesele momentan e ok, eu unul imi tot adaug cate una-doua de rezerva la stocul pe care incet, incet mi l-am facut, iar in privinta motorizarii un euro 3 incape lejer sub capota si se poate adapta de la n modele de masini....Asta daca se va mari f.f.f.mult impozitul pentru non-euro de la anul!!
pus acum 15 ani
ARO 244
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
Uitati si niste poze, sper sa le pot uploada ca la mine in familie cand s-a impartit mintea am fost 3 pe loc....
Scuze, am copiat aiurea, incerc sa fac un album!!!
34.7KB
Modificat de ARO 244 (acum 15 ani)
pus acum 15 ani
ARO 244
Membru nou
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 5
Aro-ul meu!!
pus acum 15 ani
johans
Membru
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 30
Salut. Ma bucur sa mai vad iubitori de Aro , aceste masini care sunt din ce in ce mai rare datorita taxelor si lipsa de piese noi. Cu stima
Modificat de johans (acum 15 ani)
pus acum 15 ani
mihai6n
Membru
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 12
ARO 240 FEUERWEHR...Īn Cehia
pus acum 13 ani
mihai6n
Membru
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 12
pus acum 13 ani
mihai6n
Membru
Inregistrat: acum 13 ani
Postari: 12
ARO 240
pus acum 13 ani
edyson
Membru nou
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 5
frumoase masini ...mare pacat ,ca pentru un comision idiot au tocat uzina...tot globu aprecia Aro ,nu numai cehii !sa va dau un exemplu...La un concurs de off-road vin masini consacrate si dearece dificultatea traseului era ff mare abia se taraie marci consacrate,in care s-au investit sume rotunde...cum competitia era deschisa oricui vine si un student din spania cu o masina ciudata (Aro din ala lung cum e cel gri de mai sus ) si vrea si el sa se dea...i se aproba si intra pe traseu si ce a urmat ,a fost macel pentru marcile consacrate...Aro a zburat aproape pe traseu sub indemanarea soferului ...Stupoare ce masina e asta ,cine o fabrica,vroia fiecare participant sa afle de unde cumpara una noua ,mai ales ca pustiul a declarat ca a cumparat masina cu 1000 euro sh si a primit bonus rotile pt off-road.In zadar au cautat uzina producatoare participantii,au venit si in RO si au ramas masca cand au auzit ca noi am taiat uzina producatoare...in final,pustiu a vandut imediat masina cu cca 10.000 euro la licitatie ,ca doar avea pedigrii,iar cei care au dorit un aro au ramas cu un gust amar ,deoarece nu numai ca nu au putut cumpara un exemplar ,dar nici macar uzina nu au mai gasit-o.Acum gandind la rece ,oare daca salvamontul ar fi fost dotat cu cateva Aro echipate pt mediu alpin tot 7 ore mai lua sa ajunga la victimele catastrofei aviatice din Apuseni ?Oare nu s-ar putea face un proiect european sa reconstruiasca uzina de la Campulung ?Doar is bani europeni si locurile de munca ar fi mana cereasca pentru cei din zona aia ,plus ca majoritatea din fosti angajati inca ar fi dispusi sa lucreze cred eu... Asta asa ca tema de gandire ca tot nu reusim sa absorbim fondurile alea europene.
pus acum 10 ani
crisbeta
Membru
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 89
Draga edyson, nu te-ai prins pana acum ca ideea a fost sa distruga ARO ca sa nu cumva sa faca concurenta ....
pus acum 10 ani
edyson
Membru nou
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 5
idea am prins-o ,dar mare pacat de uzina ...de parca aro a fost singura victima?reteta e aceiasi la zeci de fabrici si combinate...era o masina ff buna
pus acum 10 ani
mhoria
Top poster
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 538
De obicei nu intru in discutii, altele decat cele tehnice, dar o remarca a colegului "crisbeta" m-a facut sa doresc sa precizez urmatotrul lucru: FABRICA ARO A FOST DISTRUSA IN PRINCIPAL DE NOI, DE NOI TRAITORII PE ACESTE MELEAGURI, NU DE CATRE CONCURENTA. Sigur ca orice firma cauta sa isi indeparteze concurenta prin diferite mijloace, unele legale altele mai aproape de limita legii, sau uneori chiar dupa aceasta. Nu concurenta a fost factorul determinant in disparitia fabricii (in treacat trebuie spus ca in ultima vreme nici nu masi facea concurenta serioasa nimanui) ci rapacitatea celor in directa legatura cu uzina, incepand cu factorii de decizie si terminand cu angajatii acesteia. Continuand cu "alesii neamului", de la nivel central, pe care nu i-a interesat faptul ca in loc de angajati vor avea someri, si cu altii factori de decizie din zona, respectiv autoritati locale. Cand spun ca nu mai faceam concurenta nimanui foarte tare va rog sa ma credeti ca stiu bine ce spun. Am fost de multe ori in contact cu cei de la ARO (si la fel cu cei de la ROCAR - fost AUTOBUZUL BUCURESTI). Cadrele de decizie din ambele unitati manifestau o lipsa de viziune pentru viitor, si o stare de automultumire greu de inteles (atunci, pentru ca mai apoi au avut motive clare). Nu doresc sa discut mai mult despre asta, dar chiar si voi , colegii mai tineri, puteti afla in mare parte adevarul (sau macar o parte din acesta, suficienta pentru a va clarifica istoria tarii voastre), documentandu-va. Este de o mare importanta sa doriti sa aflati adevarul prin efortul vostru si sa nu luati de bune cele vehiculate asa, dupa spusele oricui. Nu vreau sa se inteleaga prin aceasta ca am ceva cu colegul mentionat anterior. Si eu ma numar printre cei care regreta realizari anterioare, dezvoltate cu multe eforturi si distruse in beneficiul unor "Baieti Destepti", ajutati de nepasarea foarte multor oameni ce nu au dorit deloc sa se implice. Numai de bine.
pus acum 10 ani
mirhvn1974
Membru special
Din: bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 224
Sunt de acord cu colegul Horia,vorbeste in cunostinta de cauza