Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: fifi489 pe Simpatie
 | Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 29 - 68 ani |
|
razvan80ro
Membru
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 84
|
|
Dis de dimineata, m-am apucat impreuna cu un mester sa montam motoriciul meu, verificat cuzineti palier, aranjat alininiat arborele cotit, aranjat cuzineti de biela pe manetoane, montat segmenti taiati la fix pentru fiecare piston in parte, montat pistoanele in motor, pistoane potrivite super in camasi, montat pompa de ulei, montat distributia, montat baia de ulei totodata aparut si prima problema un filet cam largit al unuia din cele 16 suruburi ale bai rezolvat usor prin nemontarea unui surub ci prin montarea unui prezon care so potrivit perfect adica o prins, montat volanta, montat sireglat discul de ambreaj prin intermediul unei axe din cutia de viteza demontata, montat placa de presiune si aici a doua problema rupt un surub in interiorul volantei a fost scos usor deji se rupse in interior inlocuit toate 6 suruburile cu altele din alt material, montat garnitura de chiuloasa si chiuloasa de panda cu traseele de apa modificate, montat tijele impingatoare ale culbutorilor ... mare problema descoperita tijele de 850 cu motor de 843cmc sunt prea scurte iar cele care le am luat odata cu chiuloasa de 903 sunt prea lungi ... no asta da problema. Le vom ajusta pe cele lungi la strung adica le vom scurta cam cu 3,5 mm. Mai mentionez ca rampele cu culbutori sunt de aceeasi inaltime ansamblul supapa arc supapa este montat mai sus decat la 850 nu stiu si nu imi explic de ce, diferenta dintre tijele de 843 si cele de 903 este cam 7 - mm.
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
Rumpi
Top poster
 Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 529
|
|
Felicitari Razvan. Abia astept sa te vad cu masina pe strada, sa facem o iesire. Am si eu o intrebare. Ce furtune de apa folosesti? De unde gasesc eu noi si frumoase si ieftine, ca trebuie sa le schimb. Merci. Succes in continuare.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 84
|
|
Nu ai fost atent la ce am scris, m-am lovit de o problema destul de grava ... cu tijele impingatoare. Furtune, adaptam din cele de dacia cele groase si din racorduri flexibile cele subtiri, racorduri flexibile dinalea cu plasa de sarma pe ele am dealea cu capete rupte numai bune pentru asa ceva.
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|
razvan80ro
Membru
 Din: Cluj-Napoca
Inregistrat: acum 20 ani
Postari: 84
|
|
Belit tijele la strung, scurtat cu 3,5 melemetri, aparent se potrivesc la fix, sa vedem ce probleme vor mai aparea.
_______________________________________ suspendat Logan 1,6 Preference, 2004 Logan 1,6 Ambition 2005 (new) Fiat 850 1967 (in curs de restaurare)
|
|
pus acum 19 ani |
|