Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Diana96 din Bucuresti
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
25 - 50 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 1300&1500 / Fiat Milletrecento (1300) - 1966 Moderat de citroends21
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Dupa cum am spus mai sus sambata sper sa pot merge la un service sa fac geometria. Insa de unde stau eu pana la Bucuresti sunt cam 40 de km pe care, in conditiile in care era masina doar dupa inlocuirea capetelor de bara si tirantilor, nu prea puteam sa-i parcurg.

Masina fluiera, aveam volanul mai bine de un sfert de tura spre stanga ca masina sa mearga "drept", o frana era un pericol... Nu prea avea sens.

Asa ca azi, 4 iunie 2009, cu toata experienta mea inexistenta si plin de vointa am incercat sa pun rotile cat de cat drepte.
Dupa cam o ora am iesit sa vad rezultatele:

- pot merge cu 60 km/h fara prea mari emotii
- am scapat de fluierat
- pot pune char si frana
- volanul sta drept pt a merge drept (bine, aproape drept... fata de cum era pot afirma fara probleme ca e drept)

parte proasta:
- fiecare groapa sau denivelare se simte in volan mai mult decat ar trebui. Se simte o "tensiune" cam mare in roti

Asa ca acum am curaj sa merg cu ea la service.
URA!

Tot astazi am rezolvat si problema cu butonul pentru lumini. Se stingeau becurile de la denivelari. Am gasit o solutie simpla si sunt fericit

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am gasit un service mai aproape de casa si am facut geometria dupa un FSO 125p cum mi-ati recomandat.
Iata ce a iesit.
Sper sa fie ok... Pe drumul pana acasa masina a mers bine, insa un timp a scartait cauciucul pe dreapta. Apoi s-a potolit.

Acum am o alta problema (si cam gata cu mecanica sper) si anume franele de pe spate nu tin la fel. Cred ca am pistonasul (sau jumate din el) blocat la stanga spate.

A mai schimbat cineva pistonasele? Se mai gasesc? Daca nu de la ce ati pus?

fiat (1300) 1966 gasit service mai aproape casa facut geometria dupa fso 125p cum mi-ati iesit.sper

40.8KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
daca a scartait si pe urma a incetat sunt vreo 2 cauze:
1 ai bucsile de la bascule uzate si se plimba inainte si inapoi.
2 ai tirantii de pe fata uzati si la fel se plimba inainte si inapoi.
Cum scartaie cand mergi drept sau la curbe ?

In legatura cu pistonasele pe spate, te sfatuiesc sa nu le desfaci decat daca ai set de reparatie fiinca este foarte probabil sa inceapa sa curga.
Cel mai bine desfa acolo, da jos doar protectiile de caucic vezi daca se vede rugina sau cocleala din aia pe pistonas, eventual da cu spray de curatat frane si stergi cu o carpa, apoi vezi daca sabotii de frana calca uniform pe tambur (se vede pe sabot cum e lustruit) daca nu calca uniform, acolo unde este lustruit sabotul iei din el cu smirghel, daca sunt unsurosi de ulei din grup sau vaselina din rulmenti, ii speli bine cu apa fierbinte si detergent dar inainte de curatare vezi cum calca pe tambur.


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Bucsile de la bascule sunt noi. Tirantii sunt (ca) noi (am avut unde sa-i reconditionez). Scartaia cand mergeam drept. Am luat-o pe o bucata de drum de tara si cand am iesit n-a mai facut.

Sunt sigur ca o parte de la un pistonas e blocata. Sabotii calca bine, nu sunt unsurosi, tocmai au fost curatati foarte bine cu degresant.

Ma gandeam sa schimb pistonasele, dar nu stiu de la ce se potrivesc... Am vazut ceva pe la Unix pentru Fiat 1100 si pe la Lada... N-as vrea sa iau degeaba


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
ciudat cu scartaiala, poate faceau placutele.

nu stiu de la ce se potrivesc, cel mai bine pui cilindri cu totul de la altceva fiinca e posibil sa fie uzati.


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Vezi ca excentricii de la sabotii de frina sa fie reglati dupa carte, si bine-nteles sabotii sa fie in stare buna. Aerisit, etc...
Daca tot nu merge vezi daca gasesti cilindrii noi, parca erau la unix. Vezi si ramburii sa fie in mintile lor. Posibil de asemenea sa se fi scurs vaselina de la rulmenti - am patit asta...

Iar cu reglatul directiei - am auzit mai multe cazuri cind rotile au inceput sa scirtie la curbe dupa ce s-a facut directia pe calculator - roti care inainte nu au scirtiit... 


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Nu, deci chiar nu merge reglat nimic. Cam singura solutie ar fi sa-i schimb. Insa la unix nu apare nimic pentru 1300... Daca stiti voi ceva sigur, ma bag, daca nu, vad eu ce fac.

Nu, nu s-a scurs vaselina, am desfacut si am curatat tot mai demult...

Sper sa nu mai scartaie... Sa merg intai mai mult cu ea sa vad in mai multe situatii. Nici cauciucurile nu sunt dintre cele mai bune

Multumesc pentru raspunsuri si astept indrumari 

Marti poate fac ITP-ul. Sa vedem...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Si-au revenit si cauciucurile si franele. Cred ca se blocasera de atata stat peste iarna
Am luat si ITP. Am tot. Acum benzina si timp liber sa fie 


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Felicitari!

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Multumesc!

Oricum, mai e muuuuuuult pana la gata


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
La Multi Kilometri ! 

_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Ieri mi-am propus sa ies cu batranica la un drum ceva mai lung decat de obicei, dar nu cine stie ce: vreo 150 km dus-intors.
M-am echipat de-acasa cu tot ce imi imaginam ca ar putea pica, Doamne fereste. Nu se stie.
Plec fericit de-acasa, merg fericit, ajung fericit la destinatie. Poate si mai fericit decat am plecat .

Dupa ceva timp plec inapoi. Nu merg bine 2 km si motorul se opreste dintr-o data in mers. Mi-am zis: "Ah, platina. Si sa vezi ca n-am..." In fine, trag pe dreapta si sun acasa sa mi se aduca una. Dupa putin timp am schimbat-o si gata, merge.

Acum chestia ciudata: platina care n-a mai mers era pur si simplu distrusa, arcul era decalit, mirosea a incins, firele pareau si ele cam incinse.

Oare de ce s-a intamplat asa? Eu foloseam o aprindere electronica de Dacia.
Poate ati intampinat problema asta... Chiar nu stiu de ce s-o fi incins in halul ala... Nu as vrea sa schimb platina la fiecare drum mai lung.

PS: dupa ce am schimbat platina, cand am pornit-o, electromotorul ramanea cuplat pe coroana... Alta belea. Ii sarise siguranta de sub bendix. Acum e gata si el, dar am fost nevoit sa vin acasa fara electromotor pe masina. Blestemata ziua de ieri. Si incepuse frumos...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Iata

fiat (1300) 1966 iata

43.3KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Arc

fiat (1300) 1966 arc

39KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
Iti recomand aprindere electronica, are avantaje majore, e simplu de atasat, nu cred ca strica din originalitatea masinii, (sa nu fim chiar asa fanatici).
Despre incalzirea ei, nu stiu ce sa zic...
Toate cele bune si la cit mai multi KM... 


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
ce fel de aprindere electronica?
evident ca e f utila..pe 850 e pusa de peste 20 de ani aprinderea si nu cred ca s-a umblat de doua ori la platina de atunci 

depinde si ce fel de aprindere..evidet nu porcaria aia pt dacie. Cele rusesti sunt f bune.Eu ruseasca am pe 850.
Am vazut si alte modele (nemtesti si italiene) pe la dezmembrari si am vrut sa mai iau sa pun si pe celelalte fiaturi....dar cine stie sa le monteze ..pt ca au f fff multe fire..nu ai nicio schema..


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Pai asta e, mie mi s-a stricat platina in timp ce aveam montata aprindere electronica de Dacia. Si totusi s-a stricat cu tot cu aprinderea electronica...
Sa caut una de Lada. Poate e mai buna.
Insa tot ma intreb de ce s-a incins in halul acela...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 91
vezi ca exista cineva la tg mures care face aprinderi electronice cam pt toate tipurile de masini....si are si din alea cu senzor care elimina platina...eu mi am pus pe vw de vreo 2000 de km si deocamdata merge fara probleme...gotronic se cheama aprinderile

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
am avut si eu din acelea facute de electricieni..nu au dat rezultate..nu se vedea nicio imbunatatire .!! depinde acum si cine la face si cat se pricepe evident

cele rusesti sunt cele mai bune. Mai am una defecta de Lada..stie careva sa repare??
evident si cele straine nemtesti sau italiene cred ca sunt fff bune..dar nu prea stii cum sa le montezi neavand nicio schema..

Si cele rusesti sunt cu dus si intors. Pe 850 e pusa de peste 20 de ani si vreo 100.000km. Insa am pus si pe 1800, dar a tinut doar catva timp si s-a defectat..(nu stiu daca se mai poate repara aprinderea)

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
sal
vezi ca aprinderea nu are nimic de-a face cu asta, ba chiar atenueaza efectul.
ori ai bobina de inductie cu rezistenta si nu mai ai rezistenta, ori ai uitat contactul pus.


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Bobina e originala, Marelli. E cu rezistenta?
Adevarul e ca am mai pus contactul sa verific una, alta insa fara sa-l las prea mult. Dar se pare ca s-a adunat...

Multumesc! 

Totusi sa caut o aprindere electronica de Lada decat cea de Dacia?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
O aprindere elctronica in general e o chestie simpla, nu are multe fire. Principiul de functionare e si el simplu, si este la fel pentru majoritatea masinilor, e impropriu zis aprindere elecetronica de dacie... Eu recomand sa gasesti un electronist bun care sa-ti faca una... Personal nu ma dau in vint dupa chestii rusesti...

_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
o fi o chestie simpla si nu prea:
1. am vrut de multe ori sa iau aprinderi electronice Magnetti Marelli sau Bosch, insa nevand nicio schema nu as fi reusit sa o montez avand foarte multe fire. Totusi o sa iau una...sa vad cine ar monta-o pt ca trebuie descoperit fiecare fir in parte ce face. NU sunt deloc usor de montat acestea. (stiu ca principiul e acelasi, dar au mai multe fire ca cele romanesti sau rusesti..nu ai nici schema..)

2. cele facute de electronisti le consider o improvizatie si nu as umbla cu asa ceva pe masina. Am avut vreo saptamana pe un Fiat 850 si nu am simtit nicio diferenta.(conteaza si cine o face logic)

3. @robert - bobinele Marelli sunt cele mai bune. (la fel si bujii daca ai gasi). In principiu iti merge orice bobina, dar daca a ta e buna..nu o schimba.
Cauta evident o aprindere ruseasca. E f solida cea ruseasca si nu cred ca poti pati ceva cu ea.(nu se incalzeste..etc..). Cea de dacie e o improvizatie.
Ca mod de recunoastere: cea ruseasca e o cutie de culoare neagra dreptungiulara cam de vreo 10-15 cm lungime(masor daca vrei)

Ziceam mai sus de bujii..am cautat mai peste tot nu si nu am mai gasit bujii Magnetii Marelli. Aveti idee unde as putea gasi? Cele de FSO polonez sunt un inlocuitor perfect pt Marelli totusi.(copie aproape identica). Eu folosesc numai bujii de FSO la 850 sau 600 si sunt f multimit de ele.(merg si cele de Cielo sau Sinterom Super eventual..dar cam atata..fiat-ul e destul de pretentios la bujii) (pe 1800 am pus insa bujii originale Autolite SUA pt Chevrolet 1952 care vad ca tin in continuare..nu ma asteaptam sa mai mearga asa bine desi au peste 50 de ani..au fost noi la cutie oricum), Din tot ce am experimentat cele Marelli sunt cele mai bune!!!!! (au tinut 10 ani pe 850..deci asta spune totul despre calitatea lor)

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 91
eu zic ca merita sa incercati, nu costa mult si au dat rezultate

pus acum 14 ani
   
fietzelu
Membru de onoare

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 448
O aprindere electronica clasica (cu platina) are 4 fire - zic din minte - masa, plus, intrare de la platina si iesire la bobina. La aprindere Bosch sau alte modele, posibil sa fie dedicate pentru anumite tipuri de delcou, cu senzor magnetici, etc, unde sint mai multe fire.
O aprindere electronica facuta de un electronist BUN, (cum am zis si prima oara) poate sa fie la fel de buna ca orice aprindere... Este un montaj electronic (nu foarte complicat) care trebuie facut cu simt de raspundere, piese de calitate si conexiuni solide.

Nu ma dau in vint dupa lucrurile rusesti, si de obicei lumea zice ca masinile nemtesti si japoneze sint de calitate... Dar daca vrei poti sa cauti in piata "o cutie de culoare neagra dreptungiulara cam de vreo 10-15 cm lungime" 

Iar bujii - la orice magazin iti poate aduce echivalentul bujiilor specificate in manual... POti sa gasesti chiar bujii cu 3 electrozi - le recomand cu caldura...


_______________________________________
Keep walking!

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Aprinderea mea electronica de Dacia se incinge asa de puternic incat o parte din capac s-a deformat putin... Dupa un drum destul de scurt nu poti pune mana pe ea.

Eu am avut un FSO 125p care avea "de la ei" aprindere electronica, dar s-a stricat. Am dus-o la cineva si a spus ca are un tranzistor nu stiu de care care a facut poc si nu are de unde sa ia. Dupa un timp a gasit un inlocuitor, dar nu functioneaza. O sa o mai incerc... Nu se stie

Dupa cum am scris in topicul meu cu intrebari acum am probleme cu pierderi de ulei. Dar pierderi, nu gluma. Azi am observat pe unde pierde si am trecut la actiune. Am schimbat pompa de benzina cu una care cred ca este de Lada (era pe masina cand am luat-o, dar am inlocuit-o cu una luata de pe un Fiat 1300 care nu mai putea fi salvat). Acum sa vedem cum se comporta. La prima vedere pare rezolvata problema. Dar imi pare rau ca nu pot tine acea pompa de benzina

Azi, 11.07.2009 mi-am propus sa gresez pompa de apa... Cine stie de cand nu a mai fost gresata. Ce credeti? Gresor blocat total, deci am avut dreptate. Am luat gresor de la un pivot spart si totul a decurs bine. Am bagat pana a iesit pe langa ax si pe jos. Si am bagat, nu gluma...
Daca tot am dat jos radiatorul si fulia pompei am spalat radiatorul cu apa sub presiune pe interior si am vopsit acea fulie de pe care sarise vopseaua.
Am aplicat un strat de grund si pe capacul prin care iese apa din motor, sub care se afla termostatul.

Maine urmeaza sa vopsesc lateralele radiatorului si acel capac. Se pare ca vopseaua folosita mai demult nu a fost termorezistenta
Bineinteles, daca totul merge bine, le voi monta, apa+antigel, cheie si la drum

Ma bate gandul sa montez un robinet de Dacia la intrarea in calorifer. Cu o mica tablita prelungitoare cred ca voi reusi sa-l comand prin intermediul parghiei. Bineinteles ca nu voi fi satisfacut stiind ce am sub bord, dar... Nu stiu, ma mai gandesc



_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
O pozica

fiat (1300) 1966 pozica

50.7KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Frumusica masinuta.
Ce i se mai pregateste? 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
te pot ajuta eu la electronica daca ai poze cu aprinderea si tranzistorul

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Pai i se pregatea interiorul vara asta, dar... E criza... Nu se stie, oricum 

Momentan nu am poze. O caut, era printr-o magazie, si fac


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Am inceput lucrul la interior...
Ia priviti ce am gasit

fiat (1300) 1966 inceput lucrul priviti gasit

29.2KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Acum cateva intrebari:
1) Am gasit asa ceva sub scaunul soferului... Pare o portita spre afara, insa e sigilata cu antifon pe afara. Ce sa fac? O las asa sau o imping spre afara? Am auzit lume care spune ca asta e pt scurgere...

fiat (1300) 1966 acum cateva gasit asa ceva sub scaunul pare portita spre afara, insa sigilata

28.5KB


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
2) Cu gaurile astea ce fac? Le acopar cu ceva?

fiat (1300) 1966 gaurile astea fac? acopar ceva?

25.3KB

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
3) Podeaua a fost acoperita cu cu soi de cauciuc. Din pacate acesta este intr-o stare foarte proasta, astfel incat la cea mai mica indoitura se rupe.

Mi-as dori sa mochetez toata podeaua dupa ce o voi antifona. Dupa cate am inteles culorile au o importanta crescuta in inspectia de atestare. Daca inlocuiesc acel cauciuc cu o mocheta intr-o culoare in care masina a fost fabricata mai pot lua oare atestatul?

Stiti cumva ce culoare ar trebui sa fie mocheta? Este aceeasi ca de pe usi?
Nu stiu exact cum au fost construite...

Si ce mai vad eu ciudat: majoritatea Fiat-urilor 1300 au scaunele dintr-un fel de vinilin... Si maro. La mine sunt de PANZA si sunt un fel de verde deschis, ca si culoarea fetelor usilor...


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Au fost mai multe culori la Fiat-uri.(inclusiv 1300) Si maro..si rosii..si negre...
Si da...au fost si verzi sa stii scaunele sunt de panza toate?(nu au niciun pic de vinilin pe ele???..daca nu au deloc vinilin nici macar pe margini si spatar nu sunt originale).

Da..e o problema cu acel cauciuc si la 600..si la 850... E destul de greu sa gasesti acel cauciuc in stare f buna. Eu la 850 l-am mai vulcanizat si cusut acolo unde s-a rupt tovmai ca imi place acel cauciuc pe jos.

Cred ca ar veni bine cu o mocheta pe jos..dar ai grija sa se asorteze cu interiorul masinii. Si ai putea sa iti faci si unele covorase din plus asa cum au avut unele 1800 si 2300-le.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Nu, pe laterale au vinilin. Sun originale, zic eu. La celelalte am vazut in intregime din vinilin si de-asta ziceam.

Oricum acel cauciuc exista doar in partea din spate...
La mine este intr-o stare de exponat de muzeu, ca sa zic asa... La cel mai mic efort se rupe imediat...

Ma intreb daca, la o adica, m-as duce sa incerc sa iau acel atestat si nu mai am acel cauciuc pe podea, este posibil sa nu-l iau din cauza asta?

A, si poate ma sfatuiti si cu gaurile acelea

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Toate sfaturile sunt binevenite
Chiar astept sfaturi... Mi-ar prinde bine, nu am experienta, nu am mai facut asa ceva


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Evident..cel mai bine ar fi sa gasesti cauciucul original..dar nu stiu unde ai gasi asa ceva in stare buna...

Eu zic ca poti face o mocheta de culoare neagra ca sa nu iasa mult in evidenta.
E cea mai buna solutie.


Si mai poti face si presuri  din plus de preferat sau o mocheta de calitate asa cum ti-am zis eu ca a avut Fiat-ul 2300. Cumperi plus mai gros sau mocheta de calitate, iar apoi iti faci presuri dupa marimea masinii. Nu uita la o croitorie ceva sa mastalsezi pe margini cu vinilin presurile. Eventual poti pune si vinilin pe dos ca sa ai o dubla functie a presurilor: pe o parte plus si pe cealalata parte vinilin.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Partea cu cauciucul cade din start... Nici eu nu cred ca pot gasi.

Cred ca voi merge cu varianta cu mocheta de calitate.

Deocamdata am curatat bine tabla la partea din fata si am dat prima mana de grund. In special partea din dreapta nu statea bine. Spatele sta mult mai bine. Dupa a doua mana de grund dau antifon si apoi pun direct mocheta pe toata suprafata podelei?

Vad ca nimeni nu stie nimic de modificarile permise la acest capitol. N-as vrea sa fac munca in zadar, as vrea candva sa obtin si atestatul de vehicul istoric. Cu cine as putea vorbi in acest sens?
E o idee buna sa pun mocheta neagra, dar as dori sa stiu daca acest lucru este permis...

Asa cum am scris mai sus, orice sfat e binevenit


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Acuma...atunci cand vrei atestat pui originalul(treb sa gasesti cu timpul un pres de cauciuc) si gata !!! pt ca tu nu modifici nimic la masina si se poate reveni la original oricand.
Asa am si eu de ex la 850 alte cartoane la usi, dar daca as vrea atestat in viitor(pe care nu il vreau in momentul de fata din mai multe motive) pun cartoanele la usi originale in stare f buna si o fac 100% originala.
Nu stiu criteriile de atestare.
Trebuie sa vorbesti cu cineva avizat in acest lucru

Legat de mocheta: pune intai pasla pe jos. Nu pune mocheta fara pasla. O sa ai astfel si o isonorizare mai buna a masinii.

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
nu lipi mocheta de podea cu nimic in primul rand! caroseria face condens si o sa stea umezeala acolo, iarna ingheata....etc

caucicul de pe podea care tine loc de mocheta nu cred sa-l mai gasesti pe undeva, sfatul meu e sa folosesti mocheta subtire ca sa-i dai forma podelei mai usor.

gaura de la pedalier eu am acoperit-o, nu stiu cum dar intra apa pe acolo in masina. 
dupa ce am acoperit-o nu a mai intrat


_______________________________________
build your own.

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Ieri am trezit batranica din somnul ei adanc de iarna. Am mai pornit-o iarna, dar n-am mai miscat-o. Apas ambreiajul sa dau la cheie, nu dau, ridic ambreiajul si constat ca am ridicat doar piciorul de pe pedala...    Pedala a ramas la podea...

Nu mai am lichid? Ma uit, am. Masina e debraiata? Da! Ok, un piston care tine toata forta din cutie in el inseamna ca e blocat rau. Demontez, remediez, incerc sa aerisesc, nu reusesc. Din rezervor in pompa de ambreiaj nu trecea nimic., nici macar aer. Iau manualtul si ma apuc de demontat.

In pompa de ambreiaj nu am gasti ce scria in carte... Cam ciudat... Am rezolvat problema schimband o garnitura care nu prea era la locul ei, era in fata pistonului, chiar in arc. Am pus alta in santul de pe pistonas. Acum lucreaza bine, aerul trece in pompa cand este "pe liber" si nu mai trece cand incepe cursa. Montez pe masina si totul merge bine.

Apoi ies pe drum si fac o mica plimbare, desi n-am voie  , dar a meritat tot. Se simtea ca i-a fost dor.

Asta este farmecul masinilor vechi 

LE
N-am voie pt ca n-am asigurare, deocamdata.

Modificat de robert700x (acum 14 ani)


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
tedy_bear
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
salut daca nu te superi si esti amambil ma poti ajuta si pe mine cu un raspuns? am si eu un electromotr si un set motor de fiat 1300 si sincer nuj cat sa cer pe ele ... da-mi un sfat prietenesc te rog ... mc

Modificat de tedy_bear (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
tedy_bear
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 12
mai am si un parbriz si un rezervor daca nu ma insel ... daca ma poti ajuta cu niste indicatii... ti-as fi tare recunoscator
   astept un raspuns in mail daca se poate... ca nu ma descurc prea bine sa caut anunturile aici ... azi mi-am facut contul


pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Progres, progres...

Am demontat tamburii pentru a schimba numai cilindrii receptori, insa am vazut ca era cam ulei pe-acolo. Daca tot aveam simeringuri, am decis sa le schimb.

Bineinteles, pana nu umbli, nu stii ce gasesti. Pe stanga rulmentul era destul de uzat. Asa ca am decis sa schimb si rulmentii. Am gasit la Unix de Fiat 124. Au aceleasi cote, insa rulmentul original avea un sant in care intra un o-ring. Astfel am vorbit cu un prieten sa-mi faca acel sant in rulment. Am gasit si o-ring chiar Toate bune. Am montat toate cele 3 piese si am spalat uleiul curs pe acolo.

Pe dreapta rulmentul era foarte bun, ca nou. Astfel nu am vazut rostul de a-l inlocui. Am inlocuit simeringul si cilindrul receptor + spalarea necesara. Sper sa nu mai apara ulei pe acolo.

In continuare ma voi ocupa de frane. Vreau sa schimb racoardele. N-am mai facut asta. E dificil? Cam in ce consta?


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 13 ani
   
karmann
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 91
pe spate are un racord flexibil care face legatura intre conducta principala si T ul repartitor de pe punte....se schimba usor, problema este ca nu se gaseste....
se gaseste la rusi dar nu se potrivesc bercuirile la un capat..trebuie ceva modificari facute...
aceeasi poveste si cu conductele de pe spate....
la fata inca n am umblat...


pus acum 13 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Dupa ce am aerisit instalatia am observat ca am frane bune. Se simte ca am schimbat cilindrii receptori. Voi observa daca se mentine sau am alte pierderi.

In plus norocul a mai venit si pe la mine Am primit un bloc de lumini si un cric, ambele in stare foarte, foarte buna.


_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 13 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la