Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Naty777 la Simpatie.ro
| Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 30 - 60 ani |
|
bughy_go
Membru
Din: resita
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 73
|
|
eu sunt nou pe aici, asi dori sa intreb si eu ceva sa ma puteti ajuta, nu mai pot da de cap sistemului de racire. Am un fiat 850 i-am schimbat motorul , am pus un motor de UNo, dar am numai probleme cu racirea deoarece mi se incalzeste. Pornesc masina si nu functioneaza 2 minute si deja mi se si incal;zeste si ami urca apa in borcan. Va rog foarte mult poate ma puteti ajuta sa ami spuneti ce ar putea avea, v-asi fi recunascator, va multumesc
20.9KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
asa de repede ti se incalzeste?am avut si eu fiat-uri care incalzeau...dar nici chiar asa... Sunt mai multe cauze: 1. Termostatul in ce stare e? Mai bine scoate-l de acolo si vezi cum merge fara el. Asta e primul lucru pe care ti-l sugerez...mergi fara el. 2.Radiatorul cum e? 3.Ai facut aerisirea din cabina?Are un surub cu care se aeriseste.. 4.Pune-i un electroventtilator in spatele radiatorului..pune-i de dacia papuc pt ca ai suficient loc in spatele radiatorului....si nici nu se observa.. 5.Motorul in ce stare e? Si ca fapt divers..cum l-ai pus?Ca se invarte in dreapta asta de uno...ai schimbat si cutia?..dar nu vad cum..in fine... trecem peste asta. Fii atent ca motorul de Uno are o pompa mai mica decat cea de 850.tocmai pt ca e proiectat pt fata.(chiar daca motorul in ansamblu e la fel)Nu degeaba la 850 pompa de apa e asa mare si are un debit considerabil...poate sa fie si asta un motiv.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Si ai mare grija ce motor ai pus..sa nu fie mai varza decat cel pe cae l-ai dat jos...sa nu fie cumva bucsat ca SIGUR iti fierbe..GARANTAT ASTA...mai bine unul uzat la maxim decat unul cu bucsi...motorul de fiat nu e conceput sa aiba bucsi... Asta e oarecum off topic..eu ti-am zis ce ai putea tu sa ai la motor.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Tot din propria experienta...alta cauza ar putea fi chiuloasa.. Altceva nu vad ce ar putea avea..
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
Nu sunt posesor de fiat 850,dar daca imi permiteti ma bag si eu cu o observatie:
Daca nu gresesc,masina seamana leit cu unul dintre masinile cunoscute pe topicul "fiaturi din resita"...asta ne spune mult! Mai amintiti fiatul 850 albastru "cracanata rau" care nu avea curea de transmisie pusa pe pompa de apa,poate e aceeasi poveste si aici.
In caz contrar sigur e garnitura ori chiuloasa insusi de vina.
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Poate ne arata o poza cu motorul sa ne lamurim mai bine...si ceva date despre cum a adaptat motorul.. Altfel, e greu de spus...noi am zis niste supozitii..dar nu unele pot fi pe langa subiect, pt ca nu stim exact masina si motorul.
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
Sunt multe supozitii de ce fierbe motorul...uite alta..daca iti pierde presiune de ulei...ai vibrochenul uzat..sau uzura la bucsile de la axul cu came..e posibil sa ti s aprinda becul la ulei si motorul sa se incalzeasca. Asteptam data despre motor si poze. Parca masina asta e de vanzare, nu?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|