Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Jamieknv
Femeie
24 ani
Bucuresti
cauta Barbat
24 - 37 ani
Fiat Forum Romania / Club Fiat 850 / AM FIAAAATTTTTTT , acum la treaba:D Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini:  1 2
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Bravo, arata f bine.
Nu vreau sa fiu subiectiv, dar acest gri specific Fiat-urilor vine de departe cel mai bine pe un 850. Ar urma dupa preferintele mele galbenul(desi nu prea au fost), acel bleu, si culoarea oului de rata. Alte culori gen rosu, gri metalizat sau albastru nu avantajeaza deloc 850-ul dupa parerea mea.
Mai nasol la spalat cu acest gri pt ca fiind o culoare inchisa trebuie sa o stergi f bine pt ca raman urme mai ales daca are mult lac pe ea 

Apropo, de unde ai luat vopseaua? Atunci cand am vopsit Fiat-ul gri nu se gasea acest gri(nici PC pe care sa faci vopseaua nu erau) si de aceea intreb. Mie mi-a fabricat vopseaua un mester priceput fiind un amestec de negru, gri, albastru si rosu. 


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
p.ady
Membru special

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 260

citroends21 a scris:

bravo ! exact culoarea asta am avut-o si eu pe 850. e foarte frumoasa !

iti recomand uleiul aral 20w50. e extraordinar !

spor la munca !




La motoarele vechi se recomannda a se folosi uleiuri minerale!
Cele sintetice sunt prea fine pt. ele!


pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
un 15W40 cred ca ar fi ok 

_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
merci pt indicatii si aprecieri! din pacate culoarea nu e chiar albastru -gri  ci datorita lacului duce mai mult spre albastru. Cred ca arata mai interesant fara lac dar arata bine si asa. vopseaua am luato de la un magazin oarecare de unde am ales din paleta de culori. lacul era in acelas pachet. desi in paleta arata putin diferit (mai gri)fata de cum a iesit, dar oricum Abarth poate o vei vedea la toamna in fata caminului. asta daca voi avea timp sa fac actele pana vineri, cand incep restantele.      Numai bine voi reveni cu poze mai tarziu!!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
cred ca aproape am terminat de pus totul pe ea :

acum treaba:d cred aproape terminat pus totul

48.5KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
si sigla `reconstruita` nu arata bine ea in detaliu de asta e poza mai de la distanta! Oricum imi place mult mai mult deca fara ea.

acum treaba:d sigla arata bine detaliu asta poza mai distanta! oricum imi place mult mai mult deca

61.1KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Le portbagaj

acum treaba:d portbagaj

49.2KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
siiiiii noua mea oglinda    va puteti uita la primele poze sa vedeti ce urata era aia veche. asta imi place chiar mult!

acum treaba:d siiiiii noua mea   puteti uita primele poze vedeti urata era aia veche. asta imi

39.8KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
mai in interior care este montat tot doar ca nu e curat si il voi arata mai tarziu

acum treaba:d mai interior care este montat tot doar curat voi arata mai tarziu

44.3KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
masina nu am spalato niciodata si e cam murdara si plouata.

acum treaba:d masina spalato niciodata cam murdara plouata.

47.6KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
poza care o pune toata lumea
capota si partea care are srisul `850` pe ea nu sunt prinse in suruburi intrucat mai am de umblat la motor .. sunt doar pt poze

acum treaba:d poza care pune toata lumea capota partea care are srisul `850` sunt prinse suruburi

37.6KB

Modificat de denisDa`me (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
si acum niste intrebari la care V ROG MULT sa imi raspundeti cat de repede puteti!
am niste probleme cu anumite cabluri de la motor si anume:
PROBLEMA 1: unde se prinde acest cablu prins in caroserie ??

acum treaba:d acum niste intrebari care rog mult imi raspundeti cat repede puteti! niste probleme

30.3KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
ala este un cablu de masa un capat se prinde pe carcasa de la cutie si celalalt capat pe difuzorul de la radiator(practic pe caroserie).

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
problema 2:
cum vin astea??
adica ala portocaliu... care nu e pus??

acum treaba:d problema 2:cum vin ala care pus??

40.3KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
problema 3 :
cele doua marcate sunt bine puse?

acum treaba:d problema :cele doua marcate sunt bine puse?

31KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
astea marcate cu rosu le verifici cu motorul pornit !! foarte simplu , un fir este pt preiune ulei si unu pt bec la ulei , daca nu sunt bine puse nu se ridica presiunea uleiului pe ceas !!!  

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
ultimele probleme:
-cati litri de ulei sa iau?? 3 sau 5? 
-ce cauciucuri sa cumpar? pe acte scrie 5.50 r 12 DAR NU GASESC DECAT 155 r 12 iar rotile de pe ea sunt toate 155 r 12? nimeni de la magazinele de anvelope nu au auzit de 5.50 ? e cumva o varianta acceptata la omologare 155? am nevoie sa nu fiu respins la RAR.
  multumesc  o seara buna!
si inca o poza:

acum treaba:d ultimele litri ulei iau?? sau 5?  -ce cauciucuri cumpar? acte scrie 5.50 dar

56.7KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
sau te poti uita la ceasul de prs ulei si vezi care e dintre cele 2 fire , sonda aceea mai mare  bulbucat e pt presiune

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
ia 5 litri nu se stie cum se comporta motorul si daca pisca ulei , normal in motor intra 3 litri

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
3,3 litri daca ai schimbat filtrul !

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Nu are filtru de ulei.

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
asta nu stiu !!

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
taica-miu tot nu crede ca nu are filtru de ulei si spune ca am uitat sa il pun eu pe undeva   dar cea mai importanta problema  e problema a 2-a pt ca nu pot porni motorul fara sa pun cablurile bine acolo!
eu am facut poze cand am dezmembrat motorul ca sa stiu s il pun la loc doar ca in nici o poza nu se vede bine zona aia din spate. maine as vrea sa pornesc motorul , poate asa am timp sa termin si cu actele     si poate plec cu ea pe drum


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
nu vrea sa porneasca ???/ se aude electromototul ///??

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
nu nu, nu vreau sa incerc sa il pornesc pana le pune la loc sigur. ca sa nu fac problema mai mari ulterior!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
probabil firele sunt de la incarcare !!!

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
Filtrul de ulei la 850 il reprezinta capacul centrifugal de la distributie..se poate spune practic ca nu are filtru de ulei.
Cumpara 4l de ulei...intra 3 litri si ceva.


Da, in talon scrie 5.50 R12. Practic asa s-a scris cand a iesit masina din fabrica !!!  Echivalentul lor ar fi cam 155. Te poti duce linistit cu 155 sau chiar 145 la RAR. II poti ruga eventual sa iti treaca o dimensiune normala in cartea de identitate. Eu prefer sa fie scris 5.50 ca nu prea stie garcea pe drum ce tip de cauciuc e asta 

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
la problema 2:
Ai un fir original care vine in sonda de ulei. E f important sa iti functioneze becul de la bord.
Becul de ulei e f bun. Daca nu ai presiune, de obicei palpaie si te atentioneaza de o eventuala problema a presiunii. Oricum, daca iti palpaie becul de ulei, in curand va incalzi motorul sau chiar fierbe.(cam asa e regula...)

De obicei, sonda de ulei la 850 e rezistenta, spre deosebire de cea de apa.
Mai exista la tine la masina inca o sonda montata de cineva. Nu e originala. E pusa degeaba acolo.

Daca tot vrei sa faci ceva, ii pui un ceas direct la sonda acolo la motor. Eu asa am si vad imediat presiunea la ulei. E cel mai eficient asa si nu te inseala. Cu ulei bun, ar trebui sa ai cam 5-6 presiunea la ulei. 850-ul are presiune f buna la ulei in general, cam cea mai buna presiune de ulei din toate fiat-urile din anii '60.  Daca ai ulei prost iti coboara si la 2-3. . Atentie: vb de ceas de ulei montat direct pe sonda, pe baza de ulei si nu electric!

Modificat de abarth_mcm (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
abarth nu te referi la problema a 2-a? problema mea mai mare e la electromotor si dinamul din spate (pr 3)... acolo nu mai stiu sa pun firele la loc! merci

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
aici e problema:
Cablul 1  este un cablu gros negru care vine din spatele caroseriei de dupa radiator - care l-am prins de surubul acel mai mare
Cablul 2  este un cablu mai gros de culoare portocaliu deschis pe care nu l-am prins nicaieri

cablul 3 nu se vede pt ca e in spatele celui negru si este cel mic rosu care ne e problema deoarece este singura muga unde putea intra.

cu alte cuvinde problema mea e: cum trebuiesc puse cabplurile 1 si 2??

acum treaba:d aici 1  este cablu gros negru care vine din spatele caroseriei dupa radiator care

44.1KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Cablurile 1si 2 se prind pe electromotor pe surub si se strang cu piulita.in total la electromotor trebe sa ai 3 cabluri.cele 2 care vin puse unde am spus si mai e o mufa care are locul ei unde vine bagata.

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
merci 

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
AM PORNIT MOTORULLLLLLL                                              

Si merge super tare!!!!! adia na .. cred ca merge super tare mie imi parea ca suna foarte bine! tatal meu spunea ca suna prea tare la pompa de apa.
spunea ca se aude cum s-ar freca metal pe metal!!! adevarul e ca din moment ce a zis el asta si mie mi s-a parut la fel... e posibil sa fie un rulment ce trebuie uns sau ceva??  


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
aaa si acum a mai aparut o problema:
cand pun contactul se aprind trei becuri rosii la bord:
-cel de la benzina(probabil pt ca avea putina benzina nu?)
-si cele doua din stanga jos
primul din stanga jos se stinge dupa ce il pornesc dar al doilea ramane aprins si palpie... it is a problem???  palpaielile sun in direct contact cu acceleratia.

si mai e o problema cu franele care inca nu le-am rezolvat. am desfacut furtunul de unde ar trebui sa iasa cu presiune lichidul de frana si nu iesea nici cand presam la pedala... e posibil sa fie de la pedala?  
numai bine!


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
am pus aproape 3.5 litri de ulei si cand am deschis dopul la ulei nu sarea ulei pe acolo?!?! si se cam incalzea motorul... ulei nu curge pe niciunde... sa mai pun ulei? sau care e problema?

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
Razie
Membru de baza

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 106
cand accelerezi ramane aprins sau palpaie?
verifica contactul la sonda de ulei sa fie curat [fara murdarie ] rugina si verifica si masa


_______________________________________
Fiat 850

pus acum 14 ani
   
robert700x
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 470
Fiat 850 nu are joja? Pentru a controla nivelul uleiului...

_______________________________________
* Fiat 1300 '66 - "Mambo"
Fiat Albea Dynamic 2006

pus acum 14 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
sunt suficienti 3,5 l

Nu e de la nivel de ulei. Verifica si joja sa fi tu sigur

Trebuia sa dai baia de ulei jos sa cureti baia si pompa de ulei. Plus ca trebuia verificata linia ca sa fii sigur.

Becul palpaie pt ca nu ai presiune. Iti scapa presiune ori pe la diversi cuzineti..ori nu baga pompa(mai rar).


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Al doilea bec rosu din stanga e de la dinam nu iti incarca.Primul bec rosu e de la ulei.Si daca desfaci busonul nu are cum sa iti sara ulei acolo numai vapori.Vezi sa nu fi pus invers firele la diman ca nu are cum sa iti incarce.la ulei uita-te pe manometru ca am vazut ca ai sonda.

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
aaaa si cu franele .Daca cumva ai desfacut furtunul apasai pedala si dadeai drumu ai aer pe instalatie si trebe aerisit.In momentul in care ai dat drumu la pedala cu furtunul liber trage aer.rebe strans aerisitorul si dupaia dai drumu.Dupaia repeti operatia pana vine lichid.Ai grija sa fie vasu plin mereu.Spor la lucru.

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Am verificat uleiul la joja.. nivelul era ok.. fara scurgeri pe undeva..
Daca trebuiesc inversate cablurile de la dinam inseamna ca vine cablul mai gros catre spatele masinii? si ala alb catre electromotor? (invers decat in ultima poza postata?)

a da.. beculetul palpaie o data cu acceleratia.. adica cand turez motorul palpaie mai des si mai puternic

Modificat de denisDa`me (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
cine imi vinde un contact de 850??

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
am eu uhn contact de 850
cat oferi?


pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Franele au fost rezolvate!!!     erau pline conductele de ceva negru!?!?!... si a fost curatat totul si schimbat uleiul de frana cu unul bun si acum tin incredibil de bine!!!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
iar cu motorul a fost pus un ceas sa citeasca presiunea si e undeva pe la 6!!! vroiam sa va spun ca la bord primul beculet rosu scrie PRESS pe el... asta inseamna presiune nu?? dar pe al doilea (cel care ramane aprins) nu mai retin ce scria.. sa fie ceva electric? sau stricat dinamul??

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
PORNESTE MASINA SI CU UN APARAT DE MASURA !! VEZI LA BATERIE DACA DINAMUL INCARCA !! DACA INCARCA E O PROBLEMA DE LA VREUN CONECTOR !! PE LA RELEUL DE INCARCARE SI DEASTA RAMANE APRINS BECUL   

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 14 ani
   
bongo
Top poster

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 678
Al doilea bec e strict pentru dinam.

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Bongo, aveti un mesaj privat pt contactul acela.. astept un pret! numai bine!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
desi nu  am  mai fost activ, am fost cu vizite aproape in fiecare zi!
I-am facut o vizita  Fiatului meu in locul de odihna peste iarna! iata niste poze:

acum treaba:d desi nu  am  mai fost activ, fost vizite aproape fiecare zi!i-am facut

37KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
2 acum

acum treaba:d acum

23.3KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
3 acum

acum treaba:d acum

35.2KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
4 acum

acum treaba:d acum

41.9KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
de sters greseala

acum treaba:d sters greseala

41.8KB

Modificat de denisDa`me (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
6 acum

acum treaba:d acum

28.1KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
7 acum

acum treaba:d acum

37.8KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
8 acum

acum treaba:d acum

35.9KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
9 acum

acum treaba:d acum

36.2KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
10 acum

acum treaba:d acum

39KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
11 acum

acum treaba:d acum

48.9KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
12 acum

acum treaba:d acum

21.5KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
13 acum

acum treaba:d acum

34.5KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
14 acum

acum treaba:d acum

41.5KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
15 acum

acum treaba:d acum

44KB


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
ultima!  sunt  poze cu unele mici modificarii facute la sfarsit de vara care nu le-am aratat! poate sunt prea multe poze... dar stiu ca mie imi place sa vad multe cu fiaturi. daca deranjeaza pe cineva.. sa nu se uite     Bafta multa iubitorilor de Fiaturi frumoase!!!!

acum treaba:d sunt  poze unele mici facute sfarsit vara care le-am aratat! poate sunt prea

35.9KB

Modificat de denisDa`me (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 14 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Salut!!! dupa muuuult timp de pauza se pare ca voi incerca sa termin proiectul si din pacate va trebui sa schimb culoarea in albul trecut in acte pentru a usura inmatricularea.
Care este denumirea albului original (ou de rata) si care ar fi firma cea mai recomandata de voi? multumesc!!

Modificat de denisDa`me (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
citroends21
Moderator

Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4391
nu e nicio problema schimbarea culorii in cartea de identitate. se face la RAR. nu stiu daca merita sa schimbi culoarea pentru atata lucru.

spor la treaba!


_______________________________________
-

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Stiu ca ar fi fost usor de schimbat dar erau alte probleme!     Dar am nevoie urgent de denumirea exacta a albului respectiv! maine cel tarziu va fi bagata la vopsit.

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Culoarea fiatului din avatarul domnului Bongo  ! Acel alb-crem!  SI daca e mai bine, sa fie cu lac sau fara?
Multumesc!

Modificat de denisDa`me (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Salut!

Nu am putut rezolva vechea problema a masinei!

Am cumparat de la cineva de pe forum aproape toata partea mecanica cu speranta ca problema becului rosu de la bord va dispare! Din pacate becul inca ramane aprins- alt motor cu absolut totul diferit (dinam, releu, electromotor etc...)

Am banuit ca este o problema de la cabluri- am schimbat absolut toate cablurile masinii, avand si cartea am verificat fiecare firulet! masina nu face masa totul merge perfect , orice bec e pus la loc dar totusi bateria nu se incarca.

Masina este in continuare nefunctionala bateria nu primeste curent, iar dinamul produce -14 volti.. variind inte -10/-14.  Este normal sa produca cu minus??

dinamurile au fost desfacute curatate, carbuni noi!! arata, unul cel putin ca nou!

Nu stiu ce sa fac!!! este al trei-lea an in care nu pot inmatricula masina din acelas motiv!!!  rog ajutor !!


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
yoh01
Membru de onoare

Din: valenii de munte
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 461
mai dnis nici dinamul de la mine si releul nu merge ? la mine masina a fost functionala 

_______________________________________
Bine a-ti venit la bord....

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
nu este nimeni activ pe forum?? poate cineva sa imi raspunda la intrebarea mai sus pusa?

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
masina a fost testata cu un al 3-lea dinam de pe un alt fiat 850 si tot nu incarca bateria, becul de bord clipeste in continuare, masina merge pana ce se consuma bateria- din pacate voi abandona proiectul.

Modificat de denisDa`me (acum 12 ani)


_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
murphy40
Membru

Din: Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 90
da releul de incarcare ai incercat sa il schimbi?????????????????????? daca nu e dinamul , logic trebe sa fie releul

_______________________________________
fiat 128 3P, fiat 850 coupe, cum se zice..."my fiat it's fantastic!!!"

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
a fost schimbat si el - toate piesele masinii sunt de 3 ori doar sa fi avut ghinion sa fie toate 3 stricate

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
abarth_mcm
Top poster

Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 5393
nu e exclus, din moment ce ai pus piese vechi.

nu ai gasit pe nimeni sa ti le repare?
in principiu, un dinam se repara
releu si el se verifica, etc.


_______________________________________
Fiat 600D (alb) -------------------1965
Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
Fiat 1800B (alb)-------------------1967
Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric

pus acum 12 ani
   
dan.cristache
Membru de onoare

Din: bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 472
asta e treaba de 15 minute dupa ceas

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
sper sa fie asa, am incercat la toate service-urile din orasul Bacau si nimeni nu a vrut sa se bage... sper ca odata sa se rezolve problema, sunt ani de cat tot doream sa o scot la o plimbare si sunt blocat de problema asta!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
VESTE BUNA! a fost amanata taxa de reinmatriculare cu un an!!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
ai rezolvat cu dinamul ? si cum incarca -12 ? daca pui invers cablurile aparatului de masura nu arata 12 ? fara minus ? mai ai tresa dintre motor si caroserie ? nu e oxidata ?

_______________________________________
build your own.

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
nu am mai umblat la ea de ceva vreme, sa se mai topeasca zapada. care tresa dintre motor si caroserie? cea care leaga radiatorul de caroserie?

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
b12vyp
Membru de onoare

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 478
este un cablu tip pamblica, intre un punct al mptorului, oricare, si caroserie, eu cand aveam dinam, era oxidat ala si lua minus prin instalatia masinii si-mi palpaia becul de incarcare, cum avea el chef, ba statea aprins ba stins ba intermitent, am luat un cablu de masa si l-am prins intre borna minus de la baterie si un surub pe blocul motor si nu a mai facut, plus ca pornea mai usor asa.

acum daca tu zici ca ai incercat 3 dinamuri si 3 relee de incarcare, mi-e greu sa cred ca sunt toate defecte, trebuie sa verifici instalatia electrica.


_______________________________________
build your own.

pus acum 12 ani
   
denisDa`me
Membru special

Din: Bacau - Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 226
Am facut o vizita masinei si am incercat si ce ai spus dar din pacate tot nu a functionat. Oricum multumesc, si ascult orice alte posibile reparatii! seara buna!

_______________________________________
Fiat 850 -terminat dar inca in garaj

pus acum 12 ani
   
Pagini:  1 2  

Mergi la