Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
Lista Forumurilor Pe Tematici
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login

POZE FIAT FORUM ROMANIA

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
pysy_mik
Femeie
24 ani
Teleorman
cauta Barbat
25 - 44 ani
Fiat Forum Romania / Masina mea... / fiat uno Moderat de citroends21, coupe
Autor
Mesaj Pagini: 1
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
am un uno 1.4ie 70 sx cu ac.stie cineva cit freon intra in instalatie.

pus acum 16 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
mentionez masina nu a avut ac  e pus de mine plus alte mici modificari aduse jenti bord volan pedale maneta viteze muzica

pus acum 16 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Vad ca nu e interesat nimeni.cam asa arata masina mea

Modificat de alexFIAT (acum 15 ani)


pus acum 15 ani
   
itala_88
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 51
FAINA , am si eu unlu de DE 1.0 I.E.

pus acum 15 ani
   
itala_88
Membru

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 51
caun un far dr cu reglaj vacunatic

pus acum 15 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Cu regaj electric am vazut dar cu vacumatic nu dar regleazale cu un regloscop si lasale asa

pus acum 15 ani
   
bleitoiu
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
am un Fiat uno SIe 45, fabricat in 1989, cu injectie Bosch mono-jetronic, centralina 0280 000 710;

_______________________________________
UNO 45 Sie 146A2.246 Bosch 0280 000 710

pus acum 14 ani
   
bleitoiu
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
Foaaaaaarte interesant! Nu am stiut care-i forma in care va aparea mesajul meu (mesajul de sub linie ma arata religios.... spre rusinea mea, nu sunt chiar asa,.... dar ma dau rotund... poate ma mai iarta Domnul de cele pacate....)

_______________________________________
UNO 45 Sie 146A2.246 Bosch 0280 000 710

pus acum 14 ani
   
bleitoiu
Membru nou

Din: Iasi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 3
Am scris aici un text mai lung dar l-am pierdut fiindca m-a impuns ceva cu cornite sa fac click pe cuvantul (albastru) "e-mail"... Voiam sa prezint motivul pentru care am ajuns aici: defectul despre care am citit la unul din membrii forumului (asa se cheama?): motor rece, porneste, merge pana se incalzeste la 50 grade, se opreste: am studiat delcoul (inlocuit capsula de avans vacuumatic, curatat interior delco), studiat sonda lambda (pare normala, desi e veche).... Urmeaza sa studiez centralina, eventual bujiile... Si la mine sunt scurgeri din motor si din cutie... si de lichid de racire.... frana de stationare "prinde" greu tamburu' uzat.... Dar n-as arunca-o la fier vechi: are consum mic, e foarte mobila in oras si sunt ptine in Iasi: am mai vazut vreo 2, una din ele tot rosie, dar diesel...

_______________________________________
UNO 45 Sie 146A2.246 Bosch 0280 000 710

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
salut bleitoiu ...aceeasi problema am si eu cu masina, cand e rece porneste la cheie iar cand se incalzeste incepe si se balbaie sau moare motorul cauza descoperita de mine si alti mecanici : motorasul pas cu pas care tine relantiul,nu-si mai face treaba....pana joi o sa-l am si voi posta modificarea.

precizez am fost la "n" mecanici,am unul de baza care face o treaba excelenta!

Ca sa poti merge cu masina da relantiul mai mare din cuiu acela aflat pe corpul clapeta,dar va trebuie sa o incalzesti inainte de plecare si va merge brici, bineinteles va consuma ceva mai mult pana iti vei descoperii problema.

Sa faci o proba, dupa ce mergi cu ea, ridici capota, si o accelerezi de cateva ori si te uiti la acel motoras daca culiseaza in acelasi timp cand tu accelerezi.

Daca nu culiseaza este defect!


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
revin cu o noua postare ... bleitoiu am cumparat acel motoras, functioneaza mult mai bine motorul,au mai ramas mici fluctuatii de relanti pe care le voi rezolva curand.

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
In legatura cu opritul  dupa 50 grade poti sa spui ce mai face masina,porneste dupa accea usor .daca o tii turata se mai opreste.poate fi motorasu  pas cu pas,dar trebuie verificata si sonda de temperatura apa.in functie de ea calculatorul stie temperatura motorului si iti imbogateste amestecul.sonda lambda trebuie masurata cu un voltmetru(intre 0 si 1V) .CIAU.

pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Am promis ca o sa pun cateva poze.

fiat uno promis pun cateva poze.

35.6KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
inca una revin.

fiat uno inca una revin.

22.2KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Alex cum ai reusit sa pui Ac pe ea daca nu a fost prevazuta?
eu am masina din semnatura si as fi interesat daca as putea pune Ac si care ar fi un pret!


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Singura varianta cu ac e 1.4 ie 70 sx.eu aveam aceasta motorizare.am gasit la un srot dezmembrari un bot de uno cu ac cu acelasi motor .intro zi am luat de pe acel uno taiat instalatia el.aeroterma, compresor,radiatoare.Cam in 3 zile miam facut praf masina am montato la loc si gata.Nu cred ca vei putea pune pe uno 1 .asta am facut acum doi ani.consuma mai mult dar vara e super.Totusi sunt anumite firme care monteaza ac pe masini dar costa peste 1500 euro.Salut.

pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
si am revenit cu poze mai noi.

fiat uno revenit poze mai noi.

43.4KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
senzori parcare.

fiat uno senzori parcare.

57.9KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
putin interior.

fiat uno putin interior.

46.9KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
putina muzica.

fiat uno putina muzica.

52.9KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
52 kw sau 70 cai

fiat uno sau cai

46KB


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
ultima modificare consta in schimbarea frinelor pe spate din frine cu saboti ,,tamburi,,in frine pe disc cu placute de pe Uno 1.4 turbo i.e 118 cai.mult mai performante.as mai schimba grila fata si pleope la faruri.dar nu am gasit .asta e......

fiat uno ultima modificare consta schimbarea frinelor spate din frine saboti frine disc placute uno

48KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
frumoasa masina sa ai grija de ea     eu mai am putin si o termin cred, am fost la tester cu trepidatiile astea si mi-au spus ca este capsula de avans vacuumatic, urmeaza s-o schimb sper sa se rezolve

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Am un fiat uno din 1986, cel putin asa cred pt ca in cartea masinii asta era anul primei inmatriculari, si pot spune ca sunt foarte multumit de ea. Are motor de 1,7 L Diesel, consuma putin, porneste la sfert nu am treaba cu ea in rest, dar ceea ce e frustrant e ca am schimbat amortizoarele, pivotii si tot bate ceva...

Am ridicat-o pe cric, si cand misc de roata echivalentul cu trasul de volan stanga dreapta simt ca are un joc... m-am uitat bine initial credeam ca e de la bieleta directie... floare la ureche 50 de ron bucata si rezolvam... dar nu e de acolo, m-am uitat mai bine si mi s-a parut ca e din caseta... sper sa nu trebuiasca sa imi schimb toata masina ca sa scap de troncanit chiar si la gropi usoare...

Am fixat placutele de frana ca si alea troncaneau la gropi, am mesterit va spun sincer muuulte ore la ea, toata vara in fiecare weekend, numai ca sa nu mai bata nimic la ea si ca sa functioneze corespunzator, si m-a prins iarna si nu stiu ce sa fac. sa comand o caseta de directie noua?

fiat uno fiat uno din 1986, cel putin asa cred cartea masinii asta era anul primei pot spune sunt

42.5KB


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
inca o poza ...

fiat uno inca poza ...

55.4KB


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
va rog mult sa postati raspunzul vostru.

fiat uno rog mult postati raspunzul vostru.

50.7KB


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salut , sa-l stapanesti sanatos, frate vreau sa spun ca am bagat bani in masina nu am reusit sa fac o suma, se merita intradevar , si la mine la fel bate in volan sau la roti cand trec peste linii de tramvai ma gandesc sa nu fie capetele de bara?    am aceeasi teama ca si tine sa nu fie caseta...nu trebuie sa ne gandim la asta... sa vedem partea buna a lucrurilor , astazi schimb uleiul din cutie...

Daca ai depistat problema posteaza.... te salut numai bine


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Nu trebuie schimbata caseta.pe dreapta e o bucsa de teflon.se da jos bieleta de dir si inauntru e bucsa.e foarte ieftina problema e alta nu tine mult se uzeaza repede.dar mai pot fi si alte pb care dau aceasta troncaneala.joc in coloana volan sau ai bara stabilizatoare,vezi bucsi.CIAU.

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Mersi la fel, si tie sa il stapanesti sanatos... pai la fel si eu am investit destul de mult in masina... ca bani vre-o 2 salarii minim pe economie, tinand cont ca o am de la sfarsitul lui februruarie dar mai multa pasiune, pentru ca la masina asta chiar se merita tinand cont ca mi-a iesit consumul usor sub 4% (Brasov Timisoara si inapoi circa 37l)... Totusi nu sunt lamurit de o chestie... multa lume ramane mirata cand aude ca masina mea are motor de 1.7 diesel. Or fi umpic mai rare fiat-urile astea eu stiu... Macar de-ar fi asta problema.

Legat de capetele de bara sa stii ca ale mele sunt aproape noi... si cand misc de roata se vede clar ca jocu nu e de acolo ci de umpic de mai sus. o sa incerc sa fac cateva poze sa iti arat.

La uleiul din cutie ma tot gandesc eu cam demult... nu gasesc nici un manual de fiat cum am eu, sa stiu exact ce ulei sa cumpar... as cam vrea sa il schimb pt ca vesnic caraie cand bag viteza 1 chiar daca rotile stationeaza. a 2-a 3-a 4-a caraie doar daca schimb repede. Nici marche arriere-ul nu e prea silentions mereu face zgomot. Si chiar daca schimb uleiul din cutie nu am siguranta ca am scapat de problema atata timp cat e posibil ca sincroanele sa fie duse.
Un mester care a terminat AR-ul si are ceva vechime, mi-a spus ca e de la ambreiaj, incepe sa se duca. Mi-a mai spus el ca trebuie cat de curand sa imi schimb cablu de ambreiaj si am facut 20 de mii de km si cablu e intact asa ca nici eu nu mai stiu ce sa cred... bani de o cutie inca nu am si nu stiu sigur daca e cazul.

spor la reaba!


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
alexFIAT legat de busca asta de la bieleta. are o denumire tehnica?

Si cum fac pur si simplu dau bieleta jos si dau de bucsa aia de teflon?

Ambele bielete ar trebui sa aiba nu?

Legat de coloana de directie tin sa spun ca daca un mm misc de volan un mm se misca si rotile... e ok agera nu are joc deloc.


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Salut.bucsa de teflon o gasesti doar pe dreapta.se da bieleta de dir jos se vireaza total dr si o sa o vezi e gri si are 3 opritoare care intra in niste locasuri.seamana cu cea de la dacia 1310.grupa de ulei pt cutie e 75w90.in marsalier cam la toate cutiile de uno citeodata intra mai greu sau fac zgomot.la coloana de dir mam referit la jocul axial care il poate avea ti de volan si tragi sus jos spre tine si spre bord mai ai un cuplaj la iesirea inspre caseta.mai vorbim .CIAU.

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
salut alxe revin cu o problema ...lasami numaru tau te rog sa stam de vb poate ma poti ajuta

_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Am revenit dupa ceva timp... cu ceva vesti noi si o intamplare stranie.

Priml lucru e legat de directie, problema mentionata mai sus de mine. Faza e ca pana la urma nu am ce face si trebuie sa schimb toata caseta de directie, tinand cont ca ambele roti au joc pe orizontala, la asta se adauga si bielete de directie noi...plus manopera... o sa ma coste ceva nu m-am interesat de pret, dar o sa fie destul de mult.       In ciuda faptului ca un mecanic mi-a spus ca oricum nu o voi face fata mare, eu totusi incerc sa o mentin la parametrii optimi.

A doilea lucru e legat de ceva ciudat pt mine, in schimb ceva firesc pentru cunoscatori(cred) cauciucurile de pe spate la masina sunt aproape noi si cum a sosit iarna mi-am spus sa le trec pe fata. Sunt mixte. Le-am schimbat totul ok numai ca in mers directia era alta... mai greoaie volanul nu era centrat desi sensul de mers era inainte, la parcari mai greoaie, iar alte dati parcam cu o singura mana, roteam volanul ziceai ca am servo.
Astazi ce mi-am spus sa ma invoiesc mai repede si sa dau o fuga la baietii de la vulcanizare sa imi schimbe la loc rotile. Asa am procedat, si prin urmare directia de la masina mea a prins aripi... era ca inainte usoara... ce sa mai e un vis sa conduci msina asta.
Baiatu de la vulcanizare mi-a spus ca pneul nu e format si deasta face asa directia.
eu va intreb pe voi... le las asa sau schimb rotile de pe spate care sunt mai bune , si le trec pe fata? Multumesc mult.


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
in mod normal la orice schimbare de pneuri fiind ele noi sau Sh trebuie facuta geometria, anul trecut ca deja suntem in 2010 :P inainte sa plec la mare am cumparat set 4 anvelope ...dar am facut geometria tocmai acum 2 luni si merge excelent ...inainte tragea aiurea dreapta ...duce si la tocirea anvelopei...deci eu zic sa le schimbi daca sunt mai bune pentru ca pe fata ai tractiunea, in special acum ca este iarna, dar faci si geometria.....asta recomand eu. ce dimensiune de anevelope ai pe masina ?


Mai adaug inca ceva in legatura cu problema aceea de bataie la trecerea liniei de tramvai, gropite, etc ... am rezolvat dar am uitat sa postez...este din cauza capetelor de bara si pivoti bascule,le-am schimbat complet sa ma asigur inca 2 -3 ani .Succes

Modificat de dewoo (acum 14 ani)


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Am un Fiat Uno, 1.0 ie. fabricatie 06.1993.
Am schimbat pentru prima oara la el, in 29.12.2009 puntea cu diode, releul de incarcare cu perii si rulmentii. Piesele m-au costat 137 lei.
Pentru ca 'lacrima' am mai schimbat garnitura de la capac culbutori (15 lei) si o-ring-ul de la delcoul (2,5 lei)
Are bujii noi, NGK (13 lei/buc).
Merge excelent.


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
sa il stapanesti sanatos acielv, poate o sa postezi cateva poze sa il vedem si noi, cand ai timp bineinteles.

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Imi pare bine daewoo ca ai rezolvat problema cu bataile.

LEGAT DE GEOMETRIA ROTILOR... nu stiam ca atunci cand pui pneuri noi trebuie facuta, o sa ma ocup zailele astea.

2 lucruri nu inteleg: unu spuneai ca ai schimbat capetele de bara adica ambele bielete de directie?

                            doi e legat de pivotii basculelor adica asta?

fiat uno imi pare bine daewoo rezolvat problema geometria rotilor... stiam atunci cand pui pneuri

23.1KB


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Eu nu am rezolvat inca problema si ma cam ia cu dureri de cap, inca zdrangane cand trec peste linile de tranvai sau la usoare gropi.

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Mai e cineva aici? sau a plecat toata lumea? (

pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
salut ma scuzi ca nu am mai intrat am avut niste probleme pe aici... la mine bataile erau transmise de la pivotul mentionat de tine si jocul in volan si directia proasta din capetele de bara + geometrie
investitie =   capete bara 70 lei bascule complet echipate 3 mil  geometrie 1 mil

cam atat ma dus pe mine si sincer se merita lasa un pm cu numarul tau sa vorbim ! 


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Salut
Motorul pe care il am pe fiat e model 156a2.246.
Stie cineva care este turatia de relanti?


pus acum 14 ani
   
dewoo
Membru special

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 263
Salut aciev,

In primul rand,bun venit in familia Fiat.
Am acelasi motor ca al tau dar, nu am turometru...spunemi te rog frumos ce capacitate al motorului ai.

multumesc


_______________________________________
Fiat Uno 1988 45 S.I.E

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Capacitatea este de 999 cmc. Masina e din 06.1993.
Nu am gasit nicaieri vreo referinta la acest tip de motor, pentru rpm la relanti.
Consider ca am un consum urban mare, undeva intre 8-8,5% si vroiam sa incep sa-i fac reglajele.


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
Salut acielv,turatia pt un motor in 4 cilindri este de 850 rpm la relanti si nu conteaza capacitatea cilindrica.Oricum daca e injectie nu ai ce sa reglezi cu conditia sa nu fie defect nimic.Daca e carburator poti incerca dar depinde cine face reglajele sa nu consume mai mult.

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Salut Alex. Multumesc pentru raspuns. Turatia la relati se poate ajusta si din avans delco, daca nu ma insel.

Modificat de acielv (acum 14 ani)


pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Am urcat catre Poiana Bv, iar motorul parca nu mai avea putere.
Iesirea din toba finala am vazut-o cam plina de 'cenusa'.
Cu motorul cald, stand la semafor, parca o apuca o variatie de relanti.
Punand cap la cap aceste informatii, ma duce gandul la sonda lambda, care ar fi defecta. Am cautat pe net si am gasit la 280 ron. O sa o schimb in curand.


pus acum 14 ani
   
alexFIAT
Membru

Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 27
SALUT.Un motor mai ales benzina la altitudini mai mari nu va avea aceasi putere niciodata.oricum nu schimba sonda lambda fara sa o masori  poate o cumperi degeaba .pe firul negru cu un voltmetru intre el si masa trebuie sa ai intre 0 si 1volt in functie de turatie.ciau

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Salut Alex.
Explicatia ta o consider plauzibila doar in parte.
Multumesc pentru sfat. Vroiam sa-i fac verificarea. Sonda e cu trei fire, din ce am mai citit e cu incalzire.


pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
Pana la urma am depistat problema...e caseta de directie... e clar ca trebe schimbata. Joaca axul din ea practic cum mi-a spus un mecanic priceput, trebuie sa schimb bucsele de la caseta, bucsi care nu le gasesc noi nicaieri separat, si la dezmembrari nu am incercat. sa nu uit caseta noua e 1800 de ron  acum 2 ore m-am interesat, nici foame nu imi mai e. De reconditionat nu am auzit sa se reconditioneze casete de directie. Are cineva vreo idee?

pus acum 14 ani
   
conelval
Membru

Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 32
ce as mai putea face?

pus acum 14 ani
   
acielv
Membru

Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 20
Am schimbat azi:
- disc ambreiaj 144 lei (tva inclus)
- rulment presiune 46 lei
- placa presiune 50 lei (fff putin uzata, se potriveste de la solenza, iar in magazine nu am gasit, daca comandam ma costa intre 200 si 400 lei)
- ulei cutie viteza 2 litri - 50 lei
- manopera 150 lei


pus acum 13 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la