stefan 1981
Membru nou
 Inregistrat: acum 7 ani
Postari: 5
|
|
Adrian a scris:
Din cate stiu, existau ... pana 1989, se spune, inclusiv Cadillacul de la nea marin. Unele surse spun ca s'au casat. Eu sunt mai cinic.... Germania? Austria?  |
Am gasit intamplator acest topic, la Buftea nu mai exista nimic din masinile de epoca s-au casat. A rezistat Delfinul si Cadillacul intr-o stare deplorabila, foto mai jos.
Cadillacul din Nea Marin Miliardar Imediat dupa Revolutia din '89 masina se strica. Mecanicii Studioului spun ca defectiunea este de la cutia de viteze. Motorul porneste dar cutia nu mai schimba. Din lipsa de fonduri masina ramane in "conservare" in garajul Studioului (anii 93/98). Toate optiunile erau inca functionale. Ultimul film in care Cadillacul lui Nea Marin Miliardar apare in starea originala este "Faimosul Paparazzo" in regia lui Nicolae Margineanu (1999). Masina este folosita tractata. Urmeaza privatizarea Studiourilor catre Media Pro. Masina este canibalizata, motorul si cutia originala dispar, fiind inlocuite cu o motorizare BMW diesel cu cutie manuala. Pentru videoclipul Andre automobilul este spoit intr-un rosu carmin (culoarea tractoarelor) sinistru. Sistemul de decapotare automat este distrus iremediabil, suportul pentru aparatul de filmat dintre banchete dispare. In era Sarbu din patrimoniul Studiourilor se evapora catre fier vechi foarte multe masini de epoca care au fost folosite la productii autohtone ("S-a furat o bomba" in regia lui Ion Popescu Gopo; "Nu filmam sa ne amuzam"; seria" B.D."; filmele de actiune ale lui Sergiu Nicolaescu etc). Urmeaza era Bobby Paunescu. Masina este tarata in fata cortului pentru nunti, amplasat in fata citadelei cinematografiei romanesti, unde cheflii isi pot face poze cu "maimuta". Cadillacul DeVille Cabrio nu mai are motor, cutie, capota. Ploua in ea, tapiseria de piele s-a deteriorat, iar betivii de la nunta si-au luat suveniruri pt. acasa (scrumiere, brichete, ornamente de mahon, embleme). Fotografiile de mai jos sunt de proasta calitate, fiind facute noaptea, cu un telefon de generatie veche.
Garajul Studioului, parte integranta a complexului cinematografic de la Buftea avea ateliere mecanice, ateliera de tinichigerie / vopsitorie, rampe interioare si exterioare, birouri, grupuri sanitare si dusuri pentru angajati, sisteme de ventilatie si aerisire, intrari duble, receptie ... toate dupa un proiect realizat in 1957.
43KB
|
|