Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: AlexandraPopa pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 39 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
De mai mult timp ma preocupa construirea unui Fiat 500 pregatit pt. curse.O sa aibe roll bar,deva cai putere in plus,jenti mai late,scaun anatomic s.a. . Am vazut o intrecere de masini clasice pe circuitul de la AMKART si asa mi-a venit idea.Ce ziceti ?
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
contacteaza-l pe user-ul bogdy. el a facut un kitsch extrem dintr-un fiat 500.
pentru a face o masina de curse dintr-una clasica, nu numai trebuie sa te pricepi foarte bine la ceea ce faci, dar trebuie sa ai materiale/tehnica specifica anilor in care este fabricata masina... un fiat cum ai postat tu se face cu zeci de mii de euro.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
Daca ai masina de pornire problema nu e asa mare. Bani sa fie, ca piese sunt destule. Dar dupa parerea mea, ca sa merite investitia si sa nu distrugi valoarea masinii, ea trebuie pregatita conform standardelor FIA. Inca se mai concureaza in europa pe asemenea masini, si daca tot o faci, atunci fa-o cum trebuie. Daca faci o masina care sa poata fi omologata FIA, sau cel putin o replica Abarth 595-695 SS de strada, atunci merita. Doar pentru a face tuning dupa capul nostru: - fiecare cu parerea si banii lui. Aici standardele pe care trebuie sa le respecti: Masina se incadreaza la: Perioada FIA: F,Gl,G2,Hl Scaune: Norma FIA 8855/1999 Centuri: Norma FIA 8854/98 sau 8853/98 Roll Bar: conform Art. 253-8, Anexa J FIA 1993 Stingator: 2 x 2,0-kg sau 1 x 4,0 kg ABC pulbere, fixat in cabina in fata cu benzi de metal cu inchizatori rapide Parbriz: din sticla securizata. Restul poate fi si plastic omologat. Fara folii colorate Stergatoare parbriz: 2 Oglinzi: interior + exterior, min. 90cmp Urechi de remorcare: diametru minim 60mm, fixate de parti portante ale caroseriei. Capote: fixate cu minim 2 inchizatori exterioare, incuietoarea originala si cablul trebuie indepartate. Intrerupator electric general de siguranta: in zona stalpului A stang, accesibil din afara si de dinauntru. Recipient pentru ulei: min 2l in care se termina toate furtunele de aerisire a motorului. Caroserie: nu se accepta decat elemente omologate in epoca de FIA. (adica trebuie sa corespunda optic unui original de curse de epoca). Esapament: nu trebuie sa depaseasca nivelul sonor de 98dB. Eu iti urez mult succes, as vrea foarte mult sa vad in Romania o asemenea masina, poate chiar participari la curse internationale, ajut cu ce pot la intreprinderea asta.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 16 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
uite si o poza cu un propulsor acceptat. stiam si cat costa asa la cheie, da am uitat. oricum numa piesele pentru a crea asa ceva te duc lejer la 4-5000 euro, fara manopera. deci vezi cum faci bugetul. Apropo asta e un 695 de 52CP.
47.6KB
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 16 ani |
|
buburuzu77
Membru avansat
Din: sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 154
|
|
fiatsport99 a scris:
De mai mult timp ma preocupa construirea unui Fiat 500 pregatit pt. curse.O sa aibe roll bar,deva cai putere in plus,jenti mai late,scaun anatomic s.a. . Am vazut o intrecere de masini clasice pe circuitul de la AMKART si asa mi-a venit idea.Ce ziceti ? |
Salut! Nu sunt eu cine stie ce fiatist dar personal imi plac lucrurile bine facute. Eu iti doresc succes daca vrei sa faci cu adevarat o treba brici! Sfatul meu ar fi sa il asculti pe Rumpi si sa o faci dupa standarde, cit si sa pastrezi cit mai mult din aspectul original al masinii. Cu siguranta ca daca iti pui capul o poti face sa iasa mortal, sunt convins, asa cum cred ca stii ceva despre Fiaturile de curse. Dar inca o data spun ca cel mai bine si frumos ar arata daca pe dinafara ar fi cit mai aproape de original, adica sa recunosti instantaneu fiatul 500, nu sa stai sa te gindesti de la ce masina sa plecat. SUCCES MULT si tinene si pe noi la curent cu ce faci, poate te putem ajuta cu cite ceva.
_______________________________________ 1971 fiat 500 visiniu 1973 karmann ghia coupe rosu 1968 Aro M461
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Sint placut impresionat de interesul trezit pentru mica sportiva.Urmarind de mai mult timp forumul am constatat adesea o rigoare deosebita a multor membri pentru a pastra cit mai original masina de epoca.In momentul in care se intra pe terenul tuning-ului de exemplu,apar niste polemici adesea infocate.Totusi tuningul e realizat de diverse persoane fiecare cu personalitatea si cu gusturile lui si cum stim bine cu totii gusturile nu se discuta. E foarte greu ca cineva sa poata imbunatati ce a realizat Pinifarina.Totusi niste roti mai late dau adesea un aspect sportiv placut masini originale. Dar sa revin la propunerea mea.500 din poza a fost construit in anii 70 in Italia ca o masina de grupa 5.El a fost descoperit de curind si readus la viata de un pasionat care a facut eforturi mari pentru refacere. Numai la motorul care atingea atunci 9000 de ture pe minut a lucrat circa un an.Totusi nu acesta e telul meu.Mi-am propus cumpararea unui motor de la un preparator italian de circa 45 CP cu circa 1500 euro.Exista chiar cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte sub 1000 euro.Fuzete fata cu discuri noi ventilate cu etrieri completi pentru montaj se gasesc cu 300 euro perechea.Poate ar trebui sa incercam sa cirpim mai putin si sa indraznim sa importam un pic de tehnologie.Eu asa vreau sa incerc.Multumesc colegilor care s-au declarat alaturi de mine si pentru ajutorul promis.
|
|
pus acum 16 ani |
|
buburuzu77
Membru avansat
Din: sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 154
|
|
Nu ma intelege gresit! Buburuza din poza imi place mult, e facuta profi. Ai dreptate si cu tuning-ul, daca il faci il faci cu un scop si cu niste modificari evidente respectiv pneuri late - aripi largite, etc. Eu iti urez bafta si spor la lucru!
_______________________________________ 1971 fiat 500 visiniu 1973 karmann ghia coupe rosu 1968 Aro M461
|
|
pus acum 16 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
stop joc:
intrebare: ai deja fiatul? ai facut macar tabla? e simplu sa spui " vreau ferrari testarossa model 1991, cu 2 dungi verz pe cauciuc... " teoretic si eu peste 3 ani vreau sa imi fac un cart cu motor de cbr600F, dar deocamdata adun informatii...
spune-ne concret planul de atac: de unde iei masina. cum o inscrii.. etc. abia apoi tuning. kitsch sau nu... chiar nu conteaza ca fiecare isi face masina cum considera de cuviinta.
Modificat de testuser (acum 16 ani)
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 16 ani |
|
testuser
Membru de onoare
Din: Ploiesti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 459
|
|
pe vwforum apar tot timpul baieti care vor sa puna motor de porsche pe broscuta. absolut toti vor neoane, jante, porsche... parca is ca moliile la bec... pina acum... nu am vazut nici un newcomer sa faca asta. din cei vechi, intr-adevar unii au facut modificari la masini si cu rezultate.
pot sa mai scriu aici inca 20 pagini de topic..
P.S. sa nu crezi ca vorbesc aiurea, fiatul rosu din ploiesti a fost al meu, reconditionat de la 0, asa ca ma pricep un pic la mecanica de 500... oarecum pot spune ca ti-l demontez si ti-l montez si in somn, la orice ora
_______________________________________ da-o ba la remat!
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Fiat-ul il am si are tabla refacuta complet.Am lucrat circa 2 ani si am montat elemente noi care nu mi s-au parut prea scumpe.am pus capace de praguri noi,masca fata noua,aripi fata si capota.Credeti-ma ,merge repede si iese frumos.Am luat si faruri si stopuri noi.Pe de alta parte pe mine nu ma intereseaza tuning.Am scris de la inceput ca vreau sa fac o masina de curse chiar daca nu va avea performante formidabile.Vreau sa construiesc conform prescriptiilor de grupa 2 din perioada anilor 70.Sint convins ca va arata super si ca voi avea o masina transformata la un pret accesibil.Am gasit deja roll-bar original nou si ieftin (300 euro) si chiar o cutie de viteze sincronizata cu 5 trepte.Pentru cine are forta si placerea unui asemenea proiect il asigur ca apar fiat-uri afara complete fara rugina multa la circa 2000 euro.Mi-as dori sa nu fiu singur cu acest proiect.
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
bun, arata-te si noua poze cu fiatul.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
ei bine felicitari pentru proiect. dupa cum am mai spus, piese sunt destule, bani sa fie. in schimb preturile date de tine mi se par cam mici. roll-bar nou la 300 euro e putin dar posibil. verifica sa respecte anexa J. cutie in 5 viteze sub 1000 n-am mai auzit. chiar daca e o cutie de polski modificata. kit pentru frana pe disc la 300 euro perechea e iarasi foarte foarte ieftin. iar un motor 595 la 1500 euro? sa nu ma intelegi gresit, nu spun ca nu se poate, dar spune si mie unde ai gasit produsele, ca incep sa cred ca eu cunosc doar firmele cu preturi foarte mari.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Iata setul de frinare cu discuri fata .Costa 390 euro.
41.5KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Setul de elaborare motor.1390 euro.
33.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Si setul pentru transformarea in 5 trepte .
26.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Inco una modificata OK
47.8KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
Rumpi
Top poster
Din: Cluj Napoca
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 529
|
|
ce sa zic, nanni ricambi se respecta la preturi. nu mai ramane decat sa urez mult succes si sa vedem masina cat mai repede pe strada.
_______________________________________ momentan fara fiat
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
bun... si poze cu masina ta?
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
buburuzu77
Membru avansat
Din: sibiu
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 154
|
|
fiatsport99, trimitemi sms cu nr tau la telefonul din semnatura ca nu reusesc sa iti dau PM. si chiar vreau sa vorbim! mersi
_______________________________________ 1971 fiat 500 visiniu 1973 karmann ghia coupe rosu 1968 Aro M461
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Asa arata o punte fata de Fiat 500 care inlocuieste arcul transversal si are si bascule reglabile.Din pacate nu stiu de unde se poate cumpara.
14.1KB
|
|
pus acum 16 ani |
|
Ciumonk
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
|
|
Se poate face usor.
_______________________________________ `70 500 F `64,`65 600
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Dupa cum se vede tuntea este turnata iar cele doua bascule trebuie confectionate din teava, Ele permit reglarea unghiului de cadere si par a se articula pe uniball-uri(nu vad prea bine dar ar fi super) , Nu trebuie sa accentuez cit de importanta este precizia de fabricatie fiind vorba de directie si de stabilitate. Fabricantul este tot Nanni si pretul de cca. 400 euro.
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
si totusi, poze cu masina ta?
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
Cristi
Membru
Din: Resita
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 37
|
|
Unde se vede in poza ca sunt basculele reglabile?,nu de alta dar si pe mine ma intereseaza ptr fiatul meu 850 .
Modificat de Cristi (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
Ciumonk
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
|
|
Uita-te mai bine.Se vad contrapiulitele de blocare.
_______________________________________ `70 500 F `64,`65 600
|
|
pus acum 16 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Basculele sunt usor de confectionat mai greu este sa confectionezi puntea.Aia este turnata.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Ciumonk
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
|
|
Cine spunde ca trebuie sa fie neaparat turnata?
_______________________________________ `70 500 F `64,`65 600
|
|
pus acum 16 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Ideea ta fiatsport99 nu este rea. Nu cred ca este suficient sa achizitionezi piese chiar daca sunt de firma, un motor de curse este pretentios.Poti sa faci singur partea de montaj dar mai raman setarile........ Ar fi interesant un campionat national,sau macar o ,,sectiune,, in campionatul national de viteza in coasta in care sa putem participa cu maisini ,, de epoca,, modificate.Intrebare......Federatia Romana accepta asa ceva si ce trebuie facut pt a avea sansa s poti participa la etapele de viteza in coasta, pt ca de circuite nu se poate vorbi in Romania cel putin deocamdata.
|
|
pus acum 16 ani |
|
DOLO
Membru special
Din: Resita
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 246
|
|
Pe o masina de curse nu faci carpeli, si nici improvizatii, daca vrei sa ai rezultate si daca vrei sa faci performanta.Pt bascule am gasit si eu mai demult specificatiile tehnice pt confectionarea lor.Pt punte......nu.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Cristi
Membru
Din: Resita
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 37
|
|
Puntea e usor de confectionat,gen cum e cea originala dar cu urechi ptr prinderea bratelor,gen cum e bratul inferior de la dacie de pe lonjeron .Puntea daca e confectionata din tabla de 5 mm in gen U e suficient.Bratele facute dupa specificatii sau daca nu dupa roata,telescop+arc pus sus sa fie unghiul de cadere bun.Daca vreti sa fie scoasa fuzeta mai inafara se poate confectiona si bratul superior mai lung si dupa el cel inferior ca stiu ca la fiat 850 e cam problema cu rotiile late pe fata,prinde interiorul rotii cand virezi,.La 500,600 nu stiu sigur .
Modificat de Cristi (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
Ciumonk
Moderator
Din: Oradea
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 859
|
|
Dolo, Federatia accepta orice la grupa H, doar sa fie respectate cerintele,in special cele de siguranta.Dar noi nu suntem in stare nici macar o intalnire Fiat sa facem, mai vrei si mini-cupe pe la coasta?
_______________________________________ `70 500 F `64,`65 600
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Buna,din ce ai scris pina acum vad ca edti pasionat si energic.Sint putini ca tine care sa si faca ceva in afara de discutii interminabile pe forum.Vad ca esti de parere ca ar fi utila o intilnire a fiatisti-lor. Tu esti din Oradea ,crezi ca s-ar aduna destui din toata tara la Bucuresti,pentru ca as putea organiza intilnirea eu la Bucuresti.Am vazut adesea ca o cheltuiala de citeva milioane pentru transportul unui Fiat nou cumparat descurajeaza pe multi de pe forum,deci se doreste sa se cheltuiacca foarte putin.Un drum de la Oradea la Bucuresti costa ceva,la fel de la Cluj sau Sibiu.O intilnire de doar 5-6 Fiat-isti nu ar fi o reusita. Astept un punct de vedere ca mesaj privat.
|
|
pus acum 16 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
Salutare dl fiatsport99!
Ma bucura f mult faptul ca sunteti atat de entuziasmat precum si voluntar in organizarea unui intilniri fiat...dar totusi daca pe aceasta pagina era atat de multa vorba despre cum si ce,crearea unui masinute de sport cu componente ce reflecta si era respectiva,atunci de ce nu puneti si cativa poze cu masina dumneavoastra,sunt sigur ca nu sunt doar eu singurul care ar dori sa vada din ce s-a dezvoltat o piesa sa zicem asa,unica
Multumesc si sper ca rugamintea sa nu ramana fara raspuns.Toate cele bune si mult succes in continuare!
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
subscriu bug.
si eu vad doar vorbe ... pe acest topic.
hai sa vedem masina si sa lasam intalnirea fiat-istilor in seama celor mai vechi pe acest forum, ca de entuziasm nu ducem niciunul lipsa.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Daca vedem masina cu ce am avansat ?
|
|
pus acum 16 ani |
|
Bug
Top poster
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 2291
|
|
pai...n-as fi crezut ca e un lucru asa de mare,daca esti fiatist cu adevarat inseamna ca ai si o masina,nu vad care ar fi problema sa ui niste poze,nu uita motoul "Asta-i a mea!...buna,rea,sunt mandru de ea" pai nu? Inca ceva,pozele chiar conteaza,totul depinde si de cea ce sta la baza unui proiect,nu numai ce pui pe ea,sau gresesc eu?
oricum iti multumesc pt"raspunsul dat" cu toate ca...eu cel putin voi astepta in continuare poze
Modificat de Bug (acum 16 ani)
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
dat fiind ca eu nu consider ca userul face parte din categoria posesorilor de fiat 500 sau 600 , nu se incadreaza la acest topic. asadar, mutam topicul la sectiunea de tuning.
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
Consider agresiva hotarirea lui Citroen 21 de a muta topicul.Pentru mine nu conteaza insa. Topicul nu l-am infiintat pentru a ma mindri cu Fiat-ul meu 500,ci pentru a vedea daca exista persoane interesate.Daca moderatorul stie asa de bine ca nu am Fiat 500 nu mai am nimic de adaugat.
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
asta e fiat-ul 500?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
citroends21
Moderator
Din: Daneş
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 4392
|
|
prezentarea masinii = topicul merge la club fiat 500& 600
idei de tuning = topicul merge la rubrica de tuning
ce ti se pare agresiv in asta?
_______________________________________ -
|
|
pus acum 16 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
|
|
poate se viseaza la ceva cam greu de realizat n romania unde nu exista nici macar un circuit de curse
42.7KB
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 16 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
|
|
steyr in austria , masinile concureaza in austria si italia , fiecare cu motoare de motocicleta
54.4KB
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 16 ani |
|
bubu_power
Membru avansat
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 194
|
|
vezi ca avem pista.. e AMKART'u .. te lasa sa intrii si cu masina
_______________________________________ Fiat 850 (1967) - in curs de reconditionare BMW 318 e30 Touring (1992)
0724607731 0763246599
|
|
pus acum 16 ani |
|
ovidiupay
Membru de onoare
Din: Brasov
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 328
|
|
aia e pista de karting , nu e acelasi lucru cu pista pt masini , iti spun din experienta , m-am dat si cu kartul si cu masina la Amkart
_______________________________________ FIAT Mareea Weekend 1.8 16v FIAT Cinquecento Sporting 1,1 ie ;
|
|
pus acum 16 ani |
|
laurentziu850
Membru
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 14
|
|
salut! misto" ideea de a face asa o masinutza,dar... este destul de dificil,asta daca te ocupi personal de ea, asa vorbe sa tot spunem, facem, dregem, cumparam, daca ai mai facut vreo masina pana acum inseamna ca stii ce ai de facut, asta cel putin asa in mare parte, eu personal am inceput ceva dar este foarte greu datorita banilor necesari si a timpului liber. daca ai bani si timp liber treci la treaba, daca nu STAI POTOLIT!!!!! pune si tu o poza cu masina aia pe care pretinzi ca o ai, sau iti place sa fii rugat???
|
|
pus acum 16 ani |
|
fietzelu
Membru de onoare
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 448
|
|
Un fiat 600 de curse - nu stiu exact ce si cum - la 2800 eypo
_______________________________________ Keep walking!
|
|
pus acum 16 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
A venit primavara,sa fim optimisti.
35.5KB
|
|
pus acum 15 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 15 ani |
|
fiatsport99
Membru avansat
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 180
|
|
|
pus acum 15 ani |
|