| Fiat Forum Romania forumul fiat pentru posesori si admiratori
 | Lista Forumurilor Pe Tematici | 
	
		| Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login 
 POZE FIAT FORUM ROMANIA
 
 Nu sunteti logat.
 | Nou pe simpatie: sarmaluta2002 pe Simpatie.ro
 
 |  | Femeie 24 ani
 Bucuresti
 cauta Barbat
 25 - 50 ani
 | 
 | 
	
		| 
				
					| 
							mirceaMembru nou
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 3
 |  | 
				
					| Eu cumpar filtre de aer si ulei pentru Fiatul meu 1800 de la firma Crescendo Invest Group care are un mic magazin pe
 Soseaua Pipera nr 10 sector 1 Bucuresti
 tel 021 2329761 Fax 021 2329790
 
 De la statia de metrou Aviatiei daca mergeti spre parcul Herastrau treceti de benzinaria Petrom(pe dreapta) si la 100m pe stanga este magazinul(pe sunt case iar pe  dreapta sunt blocurile din cartierul Aviatiei).
 
 Filtru Aer
 UFI 2770600
 FIAAM FL 6071
 FRAM CA 670 PL
 MANN C 2351
 PUROLATOR LI 2773
 TECNOCAR A 670
 
 ULEI
 DELFI FX 0124
 MAN WP 931
 
 
 Cilindrul de la ambreiaj s-a corodat si pierdea lichid chiar si cu garnituri noi asa ca am pus  unul de la  Lada
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							abarth_mcm
							Top poster
							  Din: buzau-bucuresti 
							Inregistrat: acum 20 ani 
							Postari: 5393
						 |  | 
				
					| si cat e pretul? 
 _______________________________________
 Fiat 600D (alb) -------------------1965
 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric
 Fiat 1800B (alb)-------------------1967
 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric
 Fiat 1800B (albastru)-------------1966  vehicul istoric
 Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric
 Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  | 
	
		| 
				
					| 
							mirceaMembru nou
 
 Inregistrat: acum 17 ani
 Postari: 3
 |  | 
				
					| Nu mai stiu cat am platit dar sunt preturile obisnuite pentru filtre nimic iesit din comun. Mai rar dar se importa si aceste tipuri. Eu am asteptat cam 1-2 saptamani din momentul comenzii. Este bine sa iei 2 sau 3 din fiecare ca sa ai la nevoie. 
 Unde gasesc un tinichigiu care nu fuge cand aude ca este de munca cand este vorba de schimbat praguri, scos ornamente exterioare si interioare, scos parbriz si luneta, bord, capitonaje, scaune, decapat pana la tabla in locurile unde a inflorit rugina chiar si putin prin vopsea, schimbat aripi fata(sunt sudate nu insurubate) si care sa nu coste de cateva ori valoarea masinii mele cum este cazul la atelierele specializate in masini de epoca prezentate pe siteul retromobil. Masina a costat 1500usd in 1995 si era (exterior, interior) in stare absolut noua cu folia de protectie inca nescoasa de pe capitonajele interioare.
 
 Aceste operatiuni erau banale si pana acum cativa ani se faceau in orice service mai bine dotat care se ocupa de Lada, Skoda, Dacia, Trabant. Acum toti care fac reparatii pentru asigurari nu mai fac decat simple retusuri si schimba piesele cu totul. Eu am praguri confectionate si aripi fata originale dar tot nu gasesc pe cineva sa vrea sa faca lucrarea.
 Pentru cromarea barelor am apelat la doua firme care erau prezentate pe site ca fac asta plus multe alte lucrari complexe una din Prahova(civil/militar) si una din Bucuresti. Ambele au raspuns ca nu pot croma barele de protectie. Acum 40 de ani in Italia s-a putut. Cu particularul de pe acelasi site dintr-o comuna de langa Bucuresti si care lucra bine conform procedurilor clasice am mai vorbit acum un an dar atunci avea probleme cu baia de cromare si puteai sa astepti cam mult. Mai incerc.
 La partea mecanica nu este problema am mecanic de la fostul Ciclop care stie pe de rost Fiaturile. Tinichigeria este problema.
 
 
 |  | 
	
		| pus acum 17 ani |  |