Fiat Forum Romania
forumul fiat pentru posesori si admiratori
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Fiat Forum Romania | Reguli | Inregistrare | Login
POZE FIAT FORUM ROMANIA
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Sophya pe Simpatie.ro
| Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 25 - 54 ani |
|
mircea
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3
|
|
Eu cumpar filtre de aer si ulei pentru Fiatul meu 1800 de la firma Crescendo Invest Group care are un mic magazin pe Soseaua Pipera nr 10 sector 1 Bucuresti tel 021 2329761 Fax 021 2329790 De la statia de metrou Aviatiei daca mergeti spre parcul Herastrau treceti de benzinaria Petrom(pe dreapta) si la 100m pe stanga este magazinul(pe sunt case iar pe dreapta sunt blocurile din cartierul Aviatiei).
Filtru Aer UFI 2770600 FIAAM FL 6071 FRAM CA 670 PL MANN C 2351 PUROLATOR LI 2773 TECNOCAR A 670
ULEI DELFI FX 0124 MAN WP 931
Cilindrul de la ambreiaj s-a corodat si pierdea lichid chiar si cu garnituri noi asa ca am pus unul de la Lada
|
|
pus acum 16 ani |
|
abarth_mcm
Top poster
Din: buzau-bucuresti
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 5393
|
|
si cat e pretul?
_______________________________________ Fiat 600D (alb) -------------------1965 Fiat 850 (gri)----------------------1966 vehicul istoric Fiat 1800B (alb)-------------------1967 Fiat 1800B (alb).......................1967 vehicul istoric Fiat 1800B (albastru)-------------1966 vehicul istoric Dacia 1100 (verde 57)------------1971 vehicul istoric Citroen BX 19RD Break (rosu)--- 1986 vehicul istoric
|
|
pus acum 16 ani |
|
mircea
Membru nou
Inregistrat: acum 16 ani
Postari: 3
|
|
Nu mai stiu cat am platit dar sunt preturile obisnuite pentru filtre nimic iesit din comun. Mai rar dar se importa si aceste tipuri. Eu am asteptat cam 1-2 saptamani din momentul comenzii. Este bine sa iei 2 sau 3 din fiecare ca sa ai la nevoie.
Unde gasesc un tinichigiu care nu fuge cand aude ca este de munca cand este vorba de schimbat praguri, scos ornamente exterioare si interioare, scos parbriz si luneta, bord, capitonaje, scaune, decapat pana la tabla in locurile unde a inflorit rugina chiar si putin prin vopsea, schimbat aripi fata(sunt sudate nu insurubate) si care sa nu coste de cateva ori valoarea masinii mele cum este cazul la atelierele specializate in masini de epoca prezentate pe siteul retromobil. Masina a costat 1500usd in 1995 si era (exterior, interior) in stare absolut noua cu folia de protectie inca nescoasa de pe capitonajele interioare.
Aceste operatiuni erau banale si pana acum cativa ani se faceau in orice service mai bine dotat care se ocupa de Lada, Skoda, Dacia, Trabant. Acum toti care fac reparatii pentru asigurari nu mai fac decat simple retusuri si schimba piesele cu totul. Eu am praguri confectionate si aripi fata originale dar tot nu gasesc pe cineva sa vrea sa faca lucrarea. Pentru cromarea barelor am apelat la doua firme care erau prezentate pe site ca fac asta plus multe alte lucrari complexe una din Prahova(civil/militar) si una din Bucuresti. Ambele au raspuns ca nu pot croma barele de protectie. Acum 40 de ani in Italia s-a putut. Cu particularul de pe acelasi site dintr-o comuna de langa Bucuresti si care lucra bine conform procedurilor clasice am mai vorbit acum un an dar atunci avea probleme cu baia de cromare si puteai sa astepti cam mult. Mai incerc. La partea mecanica nu este problema am mecanic de la fostul Ciclop care stie pe de rost Fiaturile. Tinichigeria este problema.
|
|
pus acum 16 ani |
|